Ga naar inhoud

Sanka : 21 januari 2011 : Dr. Heintz : AZ Sint-Lucas : Gent


Aanbevolen berichten

Hey Sanka,

ik ben ook op consultatie geweest bij Cambier. Ik vond hem zo heel gehaast overkomen...

Veel sterkte met het verlies van je moeder!

En veel succes met de operatie, het is er bijna!

Ik ben ook ooit eens bij dr. Cambier geweest maar vond dat geen sympathieke mens... dus daar geef ik dan mijn gezondheid niet aan hoor hi hi hi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste Reactie

Hij kon ook maar 1 foto tonen van een bvk! Oké, het was een zeer geslaagd resultaat, maar als al zijn andere tegenvallen.............. :blink:

Nee hij gaf mij ook geen geruststellend gevoel. Ik ben nog steeds erg tevreden dat ik koos voor dr Heintz maar dat kan ik natuurlijk vrijdag pas echt zeggen hè.... Maar heb hier toch al veel goede dingen over hem gelezen... Zie omie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje... wat erg van je moeder... !!

Gecondoleerd nog...

Hoop voor je dat je operatie goed gaat en dat je straks prachtige kleinere borsten hebt meis !! :1bouncingboobs:

Bedankt! Dat hoop ik ook echt... Alleen jammer dat mijn moeder me nu niet kan helpen om dit te doorstaan zoals ze belooft had... Ik ben doodsbenauwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sanka,

Oh meid, wat erg voor je van je moeder, ook gecondoleerd van mij! Je zult haar nu zeker wel bijzonder missen nu je bijna onder het mes gaat. :147: Veel sterkte meid!

Dikke knuff, Eefje, :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sanka,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Fijn te lezen dat je ze nu al geweldig mooi vind! Wens je een fijn herstel! Je verslagje lezen we wel als je er klaar voor bent!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey sanka,

Van U zit het er al op zi.

En hoe voel je je???

Nu ik lees hier bij u onder uw topic dat er zijn

die een voorschot aan het ziekenhuis moeten betalen.

Heb jij dit ook moeten doen?

Nu ik heb een prive hospitalitatie en bij mijn eerste contact

die ik met Dokter Myny per mail deed met vragen

zei hij me dat alles op faktuur kan. dus zal ik waarschijnlijk geen voorschot

moeten betalen ook niet bij de opname want als ik de info brochure van het zh op internet lees

staat het er ook niet bij zeker niet voor plastische gedeelde en ook het ethise niet

wel voor andere dingen vb maagband moest het bedrag volledig bij opname betaald worden.

zo ik weet dat mijn hospitalitatie mss. moeilijk zou kunnen doen als ik

een voorschot betaal , k weet het niet hoor.

Ik hoop echt dat alles goed gaat nu met u ?

en dat je niet teveel pijn hebt?

We zijn nu 5d verder en ben reuze benieuwd hoe het met u gaat.

Groetjes Prutseke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik heb je foto's in de galerij zijn staan. Wat ervan te zien valt lijkt heel erg mooi!!! Jeetje ja, wat een blauwe plek van die lipo he... Leuk dat er nu ook foto's onder het kopje borstverkleiningen staan! Ik heb mijn foto's bij borstlift staan.

Succes met het aansterken, en hopelijk heb je niet teveel pijn.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey sanka,

Van U zit het er al op zi.

En hoe voel je je???

Nu ik lees hier bij u onder uw topic dat er zijn

die een voorschot aan het ziekenhuis moeten betalen.

Heb jij dit ook moeten doen?

Nu ik heb een prive hospitalitatie en bij mijn eerste contact

die ik met Dokter Myny per mail deed met vragen

zei hij me dat alles op faktuur kan. dus zal ik waarschijnlijk geen voorschot

moeten betalen ook niet bij de opname want als ik de info brochure van het zh op internet lees

staat het er ook niet bij zeker niet voor plastische gedeelde en ook het ethise niet

wel voor andere dingen vb maagband moest het bedrag volledig bij opname betaald worden.

zo ik weet dat mijn hospitalitatie mss. moeilijk zou kunnen doen als ik

een voorschot betaal , k weet het niet hoor.

Ik hoop echt dat alles goed gaat nu met u ?

en dat je niet teveel pijn hebt?

We zijn nu 5d verder en ben reuze benieuwd hoe het met u gaat.

Groetjes Prutseke.

Hallo prutseke,

Nu 5 dagen verder heb ik nog veel last en pijn maar dit is onder controle te houden via pijnstilling om de 4u. Enkel vanacht ben ik per ongeluk op mijn zij gaan liggen en had ik het gevoel dat er iets mis was. Ze zijn van thuisverpleging komen kijken en het verband was bebloed dus dit ververst... Verder gaat het elke dag wat beter maar het valt niet te onderschatten. Je kan foto 's zien in mijn galerij...

Verder heb ik ook 1500euro moeten betalen op voorhand voor het etische deel van de operatie, dat is het deel dat de mutualiteit niet in tussenkomt... Maar dit is bij elke arts anders... Ook is er verschil in werkwijze in Nederland - België...

Gr. Sanka

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik heb je foto's in de galerij zijn staan. Wat ervan te zien valt lijkt heel erg mooi!!! Jeetje ja, wat een blauwe plek van die lipo he... Leuk dat er nu ook foto's onder het kopje borstverkleiningen staan! Ik heb mijn foto's bij borstlift staan.

Succes met het aansterken, en hopelijk heb je niet teveel pijn.

Groetjes van Ingrid.

Hallo Ingrid,

Pijn is verschillend van dag tot dag... Ik neem wel nog strikt om de 4 u mijn pijn medicatie. Ik voel ook de pijn opkomen als die bijna uitgewerkt is... De foto 's heb ik zelf gemaakt, ik zal in het weekeind meer duidelijkere foto 's maken. Van de naden heb ik eigenlijk niet zo veel last, meer van de plaatsen van de liposuctie... Wel drukt de sport bh er enorm op...

Gr. Sanke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk is het er van gekomen, mijn operatieverslag...

Perfect op tijd aangekomen in het ziekenhuis (7u), na inschrijven vol zenuwen naar de afdeling. Vriendelijk personeel en super mooie en moderne kamer. Op de kamer aangekomen mocht ik een foxy operatieschort aan en sexy

TED kousen. Een aardige mevrouw kwam nog wat pre operatieve vragen stellen, legde een infuus aan in mijn hand en tegen 8u kwamen ze mij halen voor de operatie. Op de recoverroom kwam ik nog even in contact met dr Heintz. Hij stelde mij enorm gerust en maakte nog een grapje, tekende alles netjes af en we namen afscheid. Ik mocht zelf op de operatietafel kruipen en weg waren we naar de operatiezaal. Daar werd wat gekeken of ik goed lag ( tijdens de operatie wordt je regelmatig recht gezet om te kijken of alles gelijk is ). Ik kreeg een inspuiting tegen de misselijkheid en men spoot de verdoving in. De pc heeft geopereerd van half 9 tot 12u, ik weet toen ik wakker werd dat men zei: 'mevr... Mag nog niet naar de kamer want ze is pas sinds 12u uit de operatie.' zo wist ik om hoelaat ik terug was. Uit de verdoving komen was een heel raar gevoel, je krijgt veel indrukken en kan deze niet allemaal even direct thuisbrengen. Ik weet wel dat ik vrij weemoedig was en veel pijn had. Tegen dit laatste kreeg ik direct iets. Tegen half 3 mocht ik eindelijk terug naar mijn ventje die al een tijdje aan het wachten was op mijn kamer. De hele dag mocht ik niet uit mijn bed, ik koets telkens heel gezellig op de bedpan... Dit is een ervaring op zich, niet zo gezellig wel te verstaan hi hi hi. Ik heb regelmatig om pijn medicatie gevraagd daar de pijn steeds de kop uit stak. De volgende ochtend mocht ik voor het eerst uit bed naar toilet, ook een heleq ervaring op zich! Je verschiet ervan hoe zwak je nog bent... Dus met veel moeite terug naar bed. Ik mocht die ochtend ook nog genieten van een wasbeurt door de verpleging ( heel gezellig ha ha ha ). Deze dag kreeg ik ook voor het eerst iets te eten. De drains gingen eruit en tegen een uur of 1 mocht ik naar huis. Persoonlijk vond ik dit net iets te vroeg, je bent pas voor het eerst uit bed en dan moet je verder je plan maar trekken thuis... Gelukkig had ik een super vriend die mij met alles bijstond!

Zo wat een verhaal... Bij nog vragen, aarzel niet! Afbeeldingen zijn te zien in mijn galerij en worden regelmatig ge update...

Gr. Sanka

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey, Sanka

leuk dit te lezen, het gaat dus redelijk goed met u ?

nu ik heb aandachtig alles gelezen en alle dat wist ik nu ook niet

dat ze u een paar keer recht zetten tijdens de operatie.

nu als je dat ziet 3.5u is lang he voor de operatie.

nu ja, je weet dit niet he.

echt dit is iets die ik zal onthouden uw ervaring

voor als ik word geopereerd.

grt en hou je goed he .

prutseke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij dat ik door mijn ervaring iets heb kunnen betekenen voor jou. Ja tijdens de operatie zetten ze het bovenste deel van de operatietafel regelmatig recht om te kijken of beide borsten wel gelijk zijn en of alles wel goed hangt... Hi hi hi inderdaad wel een rare gedachte hè....

Gr sanka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sanka!

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Inmiddels je foto's ook even bekeken, ziet er prachtig uit.

Hopelijk trekken de blauwe plekken ook snel weg.

Veel sterkte met je herstel, lekker rustig aan doen hoor!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sanka,

Wat fijn voor je dat ze er zo mooi uitzien. Het verslagje is er nog niet maar echt maar lekker rustig aan hoor. Geniet maar lekker van je nieuwe borsten.

Hey Patricia,

Mijn verslagje kan je lezen iets boven jouw reactie...

Gr. Sanka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het. Denk dat het me even niet was opgevallen of dat ik op een verkeerde pagina keek. Hoe gaat het nu met je?

Op dit moment gaat het heel goed, het moeilijkste is voorbij denk ik... Ik rust wel nog veel. Gisteren moest ik naar een verjaardagsfeest en ik was doodop, ik kan nog wel niet veel aan zo blijkt... Op zich heb ik geen pijn meer, enkel de bh die tegen mijn wonden en ribben duwt. Voor de rest ben ik heel blij dat ik er vanaf ben! En het ziet er mooi uit. Straks terug op controle bij pc en dan blijft het verband eraf denk ik, dus vanavond ma's weer nieuwe pics...

Mag ik jouw foto 's eens zien? Zijn er ook recente bij? Ik ben benieuwd hoe hard je de littekens blijft zien...

Gr. Sanka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.