Ga naar inhoud

Sanka : 21 januari 2011 : Dr. Heintz : AZ Sint-Lucas : Gent


Aanbevolen berichten

Ik had daar ook schrik voor (en ik kan mij gerust dik noemen met 151cm en 72kilo) maar dr Heintz maakte daar geen probleem van en (tot mijn verbazing!) de ziekenkas ook niet....ik duim voor jou !

Ik heb wel een 4tal weken moeten wachten omdat de adviserend geneesheer zelf ziek was.

Omie

Bij welke mutualiteit ben jij Omie?

Ik bij de Liberale mutualiteit....

gr Sasnka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Sanka

ben juist op je topic terechtgekomen terwijl ik nog eens even de site aan het overlopen was. Ik ben vrijdag (nog geen week geleden dus) ook geopereerd door dr heintz, en alles gaat heel goed. Ik kan bijna alles al terug doen, rij al terug met de auto, heb geen pijn alleen jeuk maar dat is natuurlijk normaal. Ik ben heel tevreden met het resultaat, en ben er vrij zeker van dat jij dit ook gaat zijn. Gelukkig heb je ook een goedkeuring nu, ik had geluk, had binnen de week al antwoord van de mutualiteit.

Ik ben benieuwd om meer van je te lezen hoe het verder gaat

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sanka,

Gefeliciteerd met je datum! :64: Nu is het officieel, dus ga je topic verhuizen naar de operatieverslagen! :43: Je bent lekker vroeg aan de beurt ook, wel fijn, dan heb je minder tijd om in de zenuwen te zitten die dag!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net terug van mijn 2de bezoek aan pc.....

Mijn operatie staat gepland!Het is 21 januari 2011 om 7u in de ochtend....

Ik vind het allemaal ZO spannend.... Ik heb eigenlijk ook wel al zenuwen hihihi

Sanka

He Sanka wat fijn om iemand te treffen die ook nog geopereerd moet worden ,ik zelf word 24 december geopereerd ik mag morgen bellen voor de tijd en welke chirurg,

Bij mij ging het allemaal heel snel

8 november 1e gesprek chirurg

23 november goedkeuring verzekering binnen

6 december pre operatieve screening

24 december operatie het kon zo snel omdat ik geen voorkeur voor chirurg had er zijn er 3 en zijn allemaal even profesioneel heb het natuurlijk wel even na gevraagd

nou sucses met de voorbereiding :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Sanka wat fijn om iemand te treffen die ook nog geopereerd moet worden ,ik zelf word 24 december geopereerd ik mag morgen bellen voor de tijd en welke chirurg,

Bij mij ging het allemaal heel snel

8 november 1e gesprek chirurg

23 november goedkeuring verzekering binnen

6 december pre operatieve screening

24 december operatie het kon zo snel omdat ik geen voorkeur voor chirurg had er zijn er 3 en zijn allemaal even profesioneel heb het natuurlijk wel even na gevraagd

nou sucses met de voorbereiding :1bouncingboobs:

Oei 24 december, dan vier je kerstavond in het ziekenhuis.... Is dat niet vervelend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoe Sanka :48:

Ik dacht, kom even buurten bij je. Hoe staat het met de zenuwen?

Nog even volhouden, het schiet al op!

:53:

Hi hi hi steeds welkom.....

De zenuwen dat begint er al goed in te zitten maar das normaal zeker hè....

Wat is jouw verhaal? Bv of bvk?

Gr. Sanka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei 24 december, dan vier je kerstavond in het ziekenhuis.... Is dat niet vervelend?

nee heb daar niet zo,n probleem mee ,hoop alleen dat ik goed wakker ben om S,avonds mijn gezin/kindjes te zien .

En we vieren het een andere keer wel eens goed ,bij mij was het zo van uitstel komt afstel.

natuurlijk heb ik met mijn man en kinderen overlegt en die wilden ook graag dat ik het liet doen,zat al heel lang niet lekker in mijn velletje beetje minderwaardigheidcomplex door mij g cup dus als alles achter de rug is heb ik toch mooi een klein of 2 kleine kerstgeschenkjes Ha ha .en bij jou heb je er zin in ondanks de spanning?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi hi hi steeds welkom.....

De zenuwen dat begint er al goed in te zitten maar das normaal zeker hè....

Wat is jouw verhaal? Bv of bvk?

Gr. Sanka

Haha, ik ga ook een BVK laten doen maar ben nog in de oriëntatiefase. Je had gereageerd in mijn voorsteltopic dus daarom dacht ik ook maar even bij jou langs te komen :blush:

Ik heb vanavond mijn eerste consult en dat vind ik zelfs al héél spannend!

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sanka...... Ik zie je post nu pas........ Ik heb een borstlift gehad, en heb het via de huisarts gedaan, de pc in het ziekenhuis heeft het bij de zorgverzekeraar ingediend en op die manier heb ik het vergoed gekregen, heeft mij dus niets gekost ( ja jaren premie betalen ). Ik weet echter niet hoe dat in Belgie is.....hoop voor je dat het hetzelfde is. Fijn dat je een goed gevoel bij de pc is die je gekozen hebt. Dat is het beste. Laat even weten hoe het verder met met je gaat ..........Heel veel succes !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

De zenuwen beginnen nu wel op te komen! Elke dag tel ik af. Bij elke handeling dat ik doe denk ik: dit is nu de laatste keer dat ik dit doe met grote borsten.... Ik kijk er naar uit maar tegelijk overvalt de angst me een beetje! Mijn moeder is 3 weken terug overleden op 49j leeftijd, het idee dat ik dit door moet zonder haar....

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje meid...49 jaar dat is erg jong ..en zo kort geleden en dan ook nog zon operatie voor de boeg..erg pittig allemaal hoor ..wil je condoleren met je verlies ...was ze ziek of zo? vind het zo verschrikkelijk jong ..lijkt me niet makkelijk voor jou nu ..nog een paar daagjes dan is het zover voor je..spannend allemaal hoor

groetjes emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ze vocht reeds 2,5j tegen kanker maar plots is het heel snel gegaan... ze was aan het aftellen om nog aan een reeks bestralingen te beginnen maar blijkbaar dachten de tumors daar anders over.... Ja inderdaad, vrijdag is het zover! Lang naar uitgekeken maar nu met tegenstrijdige gevoelens...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ze vocht reeds 2,5j tegen kanker maar plots is het heel snel gegaan... ze was aan het aftellen om nog aan een reeks bestralingen te beginnen maar blijkbaar dachten de tumors daar anders over.... Ja inderdaad, vrijdag is het zover! Lang naar uitgekeken maar nu met tegenstrijdige gevoelens...

meid dat kan ik me heel goed voorstellen voor zoiets groots wat je gaat doen had je toch graag je moeder naast je gehad....lijkt me heel pittig voor jou hoor ....heb je wel een lieve vriend of vriendin die er voor je is?....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hoor, heb reeds meer dan 2j een vaste vriend, maar die kan niet goed begrijpen wat ik doormaak...

sorry om dat te horen ..zou toch wel heel fijn zijn als hij je zou begrijpen ..je maakt nu natuurlijk heel veel mee in een korte tijd en steun is dan wat je echt nodig hebt ..is ook niet een klein ding waar je nu allemaal doorheen gaat ..maar ikwens je heel veel sterkte enheel veel sucsess meid..enje mag me altijd een pb doenals je je hart eens wilt luchten ....dikke knuffel emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.