Ga naar inhoud

marina2 : 11 augustus 2017 : Dr. Damen : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Ik heb nu een 75b. Maar de volume is zoek. Ik zou een c cub prima vinden. Ik heb 9 sept een afspraak bij een kliniek. Spannend allemaal. Wil het zo natuurlijk mogelijk. 

Maandag al. Spannend hoor. Succes, maar het komt vast helemaal goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Cato:

Ik heb nu een 75b. Maar de volume is zoek. Ik zou een c cub prima vinden. Ik heb 9 sept een afspraak bij een kliniek. Spannend allemaal. Wil het zo natuurlijk mogelijk. 

Maandag al. Spannend hoor. Succes, maar het komt vast helemaal goed! 

ja vind het Zeker spannend heb je al een beetje ingelezen waar heb je een afspraak en weet je al een beetje wat wil rond of niet enz

Link naar reactie
Delen op andere sites

@marina2 en @Cato Ik weet niet of het zo is, dus pin me er niet op vast, maar lees dat bij vrouwen die wel een redelijke cupmaat hebben maar waarbij de zwaartekracht (zoals ook bij mij) toe heeft geslagen, eindigen met 2 tot 3 cupmaten groter om de boobs omhoog te krijgen. Bij de dames met een kleine tot geen cupmaat lees ik veel vaker dat zij maar 1, soms 2 cupmaten groter krijgen. Het ligt natuurlijk ook aan hoeveel cc er in past. Ik heb ook brede borsten dus die moesten ook opgevuld worden. Een klein smal implantaat zou bij mij bijvoorbeeld al niet gekund hebben. Dus van een volle C naar een Volle F gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Cato:

Ik ben erg benieuwd wat de arts zegt. Wil ook niet zo'n hele grote cup. Maar een volle c lijkt mij helemaal goed. Vind het erg spannend en ook wel beetje eng. Wacht het eerste bezoek af. 

Ik wilde het ook niet, de arts zei me dat ik een flinke D zou krijgen.. ehm.... Maar goed, het went uiteindelijk heel snel. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Cato:

Jij hebt nu een grote D. Oogt het ook echt als een d. Ben dan bang dat iedereen eerst borsten ziet en dan de rest Hahahah. Maar ze zeggen wel dat wanneer je bv hebt gedaan ze niet ogen als een d. 

Ik heb een grote F, maar het oogt als een grote D. Ik schrok er ook van toen ik bh's ging passen. ;-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@marina2

 

Hoi hoi

 

Ik heb gedeeltelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle updates, vragen en je verslag neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

 

Door welke pc word je geholpen en in welke kliniek, dan kan ik dat in de titel vermelden.

 

Veel succes morgen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:

@marina2

 

Hoi hoi

 

Ik heb gedeeltelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle updates, vragen en je verslag neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

 

Door welke pc word je geholpen en in welke kliniek, dan kan ik dat in de titel vermelden.

 

Veel succes morgen.

 

x

ik heb een locatir wijzing binnen gekregen moet naar oisterwijk welke arts en kliniek weet ik zo even niet maar zal dat vemelden zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:

@marina2

 

Hoi hoi

 

Ik heb gedeeltelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle updates, vragen en je verslag neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

 

Door welke pc word je geholpen en in welke kliniek, dan kan ik dat in de titel vermelden.

 

Veel succes morgen.

 

x

janssen kliniek ik oisterwijk dr a.damen

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Drieka:

Ik heb een grote F, maar het oogt als een grote D. Ik schrok er ook van toen ik bh's ging passen. ;-) 

Maar wel tevreden er mee. Want daar gaat het om. Maar je kunt toch wel voor de tijd aan geven welke maat je wil. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Cato:

Maar wel tevreden er mee. Want daar gaat het om. Maar je kunt toch wel voor de tijd aan geven welke maat je wil. 

X

Aangeven kan altijd, maar uiteindelijk heb ik toch 2 maten groter dan verwacht. Toch lijkt het kleiner want ik heb ook maar een omtrek van 70 dus dan is de cup ook vaak kleiner dan dat je een 80F zou hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.