Jump to content

Voorstellen

Hetti

Recommended Posts

Posted

Hallo,

ik heb een week geleden mezelf aangemeld voor een consult bij DG in Uden 25 september. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Zelf ben ik smal van bouw, vrij klein 1,64 en ik mijn gewicht bedraagt 52 kilo. 

Ik ben nu in het bezit van een A75/70 en wil graag een C cup maar het liefst zo natuurlijk mogelijk.

ik zit ook te kijken naar de klinieken:

- Belgian breast clinic,

- Bauland Kliniek Mill,

Iemand die ervaringen heeft met Duitse klinieken? 

Heeft iemand hier ervaringen mee? 

Iemand voorkeur voor pc's? 

Ook ben ik benieuwd na het herstel na de operatie, aangezien ik een lichamelijk zwaar beroep heb 'automonteur'.

Alvast bedankt! 

Liefsss

Posted

@Hetti

Ik ben nu 8 wzkennpo en geopereerd bij Dr. Verdonck in het BBC.

Ik ben heel tevreden. Aangename man, legt alles mooi uit. 

Ik ben 1m69 En weeg 55kg en heb motiva 235cc gekozen. Daarmee kom ik op een geoteB/kleineC. Ik zit er zo tussenin

Als je het lichtere werk zou voor eventjes kunnen doen zou je misschien ivroegerets vroeger mogen beginnen werken.  Maar ik durf daar geen tijd opaettzn wanneer je.Dit terug mag. Best ook eens vragen aan de pc.

Ik ben na 2 weken terug gaan werken. Ik help.de chirurgen bij ingrepen. De eerste 2 weken heb ik het zeer lastig gehad. Vanaf week 4 begon alles beter te gaan.

Maar.is vooral opletten bij het dragen van zware stukken, kracht op.iets moeten zetten... Dat zijn handelingen die in het begin niet mogen.

Posted

Hoi hoi,

welkom hier en zorg dat je je eigen goed in leest!

ik zelf ben in bauland kliniek geopereerd en ik ben zeer tevreden ...wat een geweldig team!

niks is te veel en geloof me ik kan het weten want heb die mensen echt elke dag minimaal 1x per dag gebeld met mijn twijfels Hihi.

maar dat komt door mijn eerdere borstvergroting die mislukt is bij een andere kliniek dus ik was gewoon heel erg bang!

maar hun hebben mij elke keer weer op mijn gemak gesteld al hing ik een half uur aan de telefoon.

wat betreft Diana gabriels tja zoals ik dus al zei :" lees je eigen even heel goed in...!

groetjes mamavantwee

Posted

Hey @Hetti

Ik zou goed nadenken over DG. Het lijkt misschien goed en dat zijn haar chirurgen ook echt wel, maar de nazorg is ronduit slecht en er wordt alles aan gedaan om bij complicaties niet de schuld bij hen te leggen. Ik geloof ook dat ze iets hebben gewijzigd waardoor je bij complicaties zelf voor de kosten opdraait. Belachelijk! Gebruik even de zoekbalk en je komt genoeg informatie tegen.

Verdonck is echt top! Ik ben 2 maanden terug door hem geopereerd en alles maar goeie woorden voor hem. Heb helaas last gehad van onderhuidse hechting en ik ben verschillende keren terug geweest en heb ik hem gebeld of geappt en niks was teveel. Geeft veel vertrouwen als je zo vaak mag bellen en appen zelfs in het weekend of midden in de nacht :D 

Bauland kliniek ken ik zelf niet, maar ik zie daar wel meerdere dames naartoe gaan de laatste tijd, voornamelijk dr. Fresow dacht ik.

Ik neem aan dat je uit de regio Uden komt? Omdat je voor DG naar Bernhoven gaat? Ik woon daar zelf ook in de buurt en ik ben ook naar dr. Straten op consult geweest. Maar omdat ik per se Motiva wilde ben ik naar Verdonck gegaan. 

Straten zit in Groesbeek, maar hij opereert nu wel ergens anders dat ik hier voorbij zie komen.

Succes!

xx

Posted
9 uur geleden zei Natje3:

@Hetti

Ik ben nu 8 wzkennpo en geopereerd bij Dr. Verdonck in het BBC.

Ik ben heel tevreden. Aangename man, legt alles mooi uit. 

Ik ben 1m69 En weeg 55kg en heb motiva 235cc gekozen. Daarmee kom ik op een geoteB/kleineC. Ik zit er zo tussenin

Als je het lichtere werk zou voor eventjes kunnen doen zou je misschien ivroegerets vroeger mogen beginnen werken.  Maar ik durf daar geen tijd opaettzn wanneer je.Dit terug mag. Best ook eens vragen aan de pc.

Ik ben na 2 weken terug gaan werken. Ik help.de chirurgen bij ingrepen. De eerste 2 weken heb ik het zeer lastig gehad. Vanaf week 4 begon alles beter te gaan.

Maar.is vooral opletten bij het dragen van zware stukken, kracht op.iets moeten zetten... Dat zijn handelingen die in het begin niet mogen.

Hee bedankt voor je berichtje,

Een beetje een persoonlijke vraag, maar hoe is het met de ruimte tussen jou borsten? Als ze ver uit elkaar staan vind ik het altijd zo nepperig. Heb je gekozen voor ronde implantaten? En voor achter of voor de borstspier? 

Ik denk dat ik persoonlijk ga kiezen voor achter de borstspier voor een zo natuurlijk mogelijk effect. 

Liefffsss

Posted
8 uur geleden zei Mamavantwee:

Hoi hoi,

welkom hier en zorg dat je je eigen goed in leest!

ik zelf ben in bauland kliniek geopereerd en ik ben zeer tevreden ...wat een geweldig team!

niks is te veel en geloof me ik kan het weten want heb die mensen echt elke dag minimaal 1x per dag gebeld met mijn twijfels Hihi.

maar dat komt door mijn eerdere borstvergroting die mislukt is bij een andere kliniek dus ik was gewoon heel erg bang!

maar hun hebben mij elke keer weer op mijn gemak gesteld al hing ik een half uur aan de telefoon.

wat betreft Diana gabriels tja zoals ik dus al zei :" lees je eigen even heel goed in...!

groetjes mamavantwee

Hee 

mijn twijfels over dg worden steeds groter.. 

Ben jij via bauland kliniek op consult geweest of via faceland? 

Daar hoor ik namelijk ook veel goede verhalen over.

Bauland lijkt mij ook een fijne kliniek, ook fijn dat het voor mij dichtbij is! 

Lieffsss

Posted
32 minuten geleden zei Ellen125:

Hey @Hetti

Ik zou goed nadenken over DG. Het lijkt misschien goed en dat zijn haar chirurgen ook echt wel, maar de nazorg is ronduit slecht en er wordt alles aan gedaan om bij complicaties niet de schuld bij hen te leggen. Ik geloof ook dat ze iets hebben gewijzigd waardoor je bij complicaties zelf voor de kosten opdraait. Belachelijk! Gebruik even de zoekbalk en je komt genoeg informatie tegen.

Verdonck is echt top! Ik ben 2 maanden terug door hem geopereerd en alles maar goeie woorden voor hem. Heb helaas last gehad van onderhuidse hechting en ik ben verschillende keren terug geweest en heb ik hem gebeld of geappt en niks was teveel. Geeft veel vertrouwen als je zo vaak mag bellen en appen zelfs in het weekend of midden in de nacht :D 

Bauland kliniek ken ik zelf niet, maar ik zie daar wel meerdere dames naartoe gaan de laatste tijd, voornamelijk dr. Fresow dacht ik.

Ik neem aan dat je uit de regio Uden komt? Omdat je voor DG naar Bernhoven gaat? Ik woon daar zelf ook in de buurt en ik ben ook naar dr. Straten op consult geweest. Maar omdat ik per se Motiva wilde ben ik naar Verdonck gegaan. 

Straten zit in Groesbeek, maar hij opereert nu wel ergens anders dat ik hier voorbij zie komen.

Succes!

xx

Hee

veel mensen die ik ken hebben het bij DG laten doen. Zij zijn echter voor vrij groot gegaan, niet na mijn smaak. Maar als ik de verhalen op het forum hier lees, begin ik er nog meer over te twijfelen. 

Verdonck hoort volgens mij wel tot een van de toppers, ik hoor er veel goede verhalen over! 

Waarom wilde je perse Motiva implantaten? 

Lieffsss

Posted
32 minuten geleden zei Hetti:

Hee

veel mensen die ik ken hebben het bij DG laten doen. Zij zijn echter voor vrij groot gegaan, niet na mijn smaak. Maar als ik de verhalen op het forum hier lees, begin ik er nog meer over te twijfelen. 

Verdonck hoort volgens mij wel tot een van de toppers, ik hoor er veel goede verhalen over! 

Waarom wilde je perse Motiva implantaten? 

Lieffsss

Oh vandaar dat je naar DG gaat. Ja weet je wat het is? De artsen maken echt wel mooie boobies. Over het algemeen wordt er wel tussen 350 en 450 geloof ik geadviseerd omdat deze maten het goedkoopte voor hun zijn. Niks mis mee als je dat zelf ook nooit vind overigens. Maar mocht er iets fout zijn (en dat kan gewoon dikke vette pech zijn) dan krijg je vaak niet de zorg die je verdiend :( Er zijn altijd uitzonderingen maar dit is wel wat we hier gezien hebben en dat hoort gewoon echt niet. Mocht je een arts van DG op het oog hebben kun je ook kijken of je het buiten DG om kunt doen. Vaak werken zij ook in een andere kliniek die je rechtstreeks kunt benaderen. Heb je wel de kundigheid van de arts die je wilt, maar ook de nazorg waar je recht op hebt ;) 

Ik hoorde een dame het daarover hebben en heb daar wat van opgezocht en wilde wel wat meer van weten. Op consult bij Verdonck voelde Motiva gewoon het natuurlijkste aan en zou het minste kans hebben op rimpels/kapsel/lekken. Staat ergens op het forum wel de exacte gegevens maar ik dacht het overeen kwam met Motiva 1% kans ten opzichte van bijv Mentor 3-4% geloof ik. Scheelt niet veel en beide zijn heel goed, maar had hier een beter gevoel bij.

xx

Posted

Hey Meis, 

ik ben via bauland zelf gegaan omdat ik daar via mijn verzekering terecht ben gekomen want het verwijderen en herstellen van de schade die door de andere kliniek aan gericht was dat is bij mij vergoed door verzekering dus ik heb alleen de nieuwe protheses hoeven betalen!

maar echt super gewoon!

mijn zusje en beste vriendin via faceland en die zijn ook zeer tevreden, mijn nichtjes via Bergman clinic en die zijn ook zeer tevreden dus ik zou zeggen gewoon lekker een aantal consults in plannen en kijken met welke arts je een klik hebt en die jou begrijpt!

en om nog even terug te komen op de kliniek die mij zo heeft achter gelaten ...dit is helaas Diana gabriels!

als alles goed gaat zijn er geen problemen maar als er iets mis is dan heb je gewoon simpel weg pech!

Posted

@Hetti

Ik heb gekozen voor motiva. Ze staan een beetje uit elkaar, maar het valt nog mee. Ik heb hier al andere gezien die veel verder uit elkaar staan.

Wat die motiva juist is kan @Ellen125 beter uitleggen dan in. Zij heeft deze ook. Wij zijn op dezelfde dag bij dezelde chirurg geopereerd.

Posted
1 uur geleden zei Mamavantwee:

Hey Meis, 

ik ben via bauland zelf gegaan omdat ik daar via mijn verzekering terecht ben gekomen want het verwijderen en herstellen van de schade die door de andere kliniek aan gericht was dat is bij mij vergoed door verzekering dus ik heb alleen de nieuwe protheses hoeven betalen!

maar echt super gewoon!

mijn zusje en beste vriendin via faceland en die zijn ook zeer tevreden, mijn nichtjes via Bergman clinic en die zijn ook zeer tevreden dus ik zou zeggen gewoon lekker een aantal consults in plannen en kijken met welke arts je een klik hebt en die jou begrijpt!

en om nog even terug te komen op de kliniek die mij zo heeft achter gelaten ...dit is helaas Diana gabriels!

als alles goed gaat zijn er geen problemen maar als er iets mis is dan heb je gewoon simpel weg pech!

Bauland kliniek spreekt mij echt aan! Vooral na jou verhaal, ik ga eens wat lezen op dit forum. En vanavond een consult in plannen bij Bauland zelf. Omdat ik heb gelezen dat faceland vrij onprofessioneel kan over komen. Wat natuurlijk voor iedereen een persoonlijke kwestie is. 

Misschien dat ik na mijn consult bij Bauland nog naar faceland ga...

Posted

@Hetti

Welkom op het forum!

Ik heb zelf ook al redelijk wat slechte dingen gelezen hier over DG. Zelf word ik 29 september geopereerd door Verdonck in het BBC (Belgian Breast Clinic). Ik ben 1m69 en weeg 54 kg :) Ik ga voor ronde motive prothesen achter de spier. Verdonck plaatst ook enkel natuurlijke ogende borsten, hij weigert gewoon groter te gaan dan wat hij zelf natuurlijk vindt ogen bij jou. Zo kan ik max. 255 cc achter de spier krijgen :D

Aangezien ik toch nog wat twijfel voor het aantal cc, ga ik binnenkort nog eens terug om te passen :D Ik heb besloten om bij Verdonck te gaan omdat ik hier heel veel goede dingen lees over hem (contact, nazorg,...). Zelf vind ik hem ook een heel aangename man waar je u direct op je gemak voelt. 

En oh ja, of je borsten ver uit elkaar gaan staan is afhankelijk van je voorsituatie.

Veel succes met je zoektocht hier en met de keuze van je PC!

Posted

Bauland kliniek word voor mij steeds interessanter en DG steeds minder. Veel minder zelf!

ik ga mezelf vanavond inschrijven  voor een consult bij de Bauland kliniek. 

Posted

37 minuten geleden zei Brabs:

@Hetti

Welkom op het forum!

Ik heb zelf ook al redelijk wat slechte dingen gelezen hier over DG. Zelf word ik 29 september geopereerd door Verdonck in het BBC (Belgian Breast Clinic). Ik ben 1m69 en weeg 54 kg :) Ik ga voor ronde motive prothesen achter de spier. Verdonck plaatst ook enkel natuurlijke ogende borsten, hij weigert gewoon groter te gaan dan wat hij zelf natuurlijk vindt ogen bij jou. Zo kan ik max. 255 cc achter de spier krijgen :D

Aangezien ik toch nog wat twijfel voor het aantal cc, ga ik binnenkort nog eens terug om te passen :D Ik heb besloten om bij Verdonck te gaan omdat ik hier heel veel goede dingen lees over hem (contact, nazorg,...). Zelf vind ik hem ook een heel aangename man waar je u direct op je gemak voelt. 

Veel succes met je zoektocht hier en met de keuze van je PC!

Heee

ik ben heel erg benieuwd naar jou eind resultaat! 

Warschijnlijk kan ik zelf pas in december worden geopereerd ivm werk en school.

Hoe lang is de wachttijd ongeveer bij BBC? 

Lieffsss

Posted
42 minuten geleden zei Natje3:

@Hetti

Ik heb gekozen voor motiva. Ze staan een beetje uit elkaar, maar het valt nog mee. Ik heb hier al andere gezien die veel verder uit elkaar staan.

Wat die motiva juist is kan @Ellen125 beter uitleggen dan in. Zij heeft deze ook. Wij zijn op dezelfde dag bij dezelde chirurg geopereerd.

Bedankt voor de informatie! 

Posted

@Hetti

Is lief :D ik ben zelf ook heel benieuwd naar mijn resultaat haha!
Nee de wachttijd is echt niet lang, ik dacht een meisje tegengekomen te zijn die in augustus op consult ging en dezelfde maand al geopereerd kon worden. 
Bij mij zit er 3 maand tussen de consultatie en mijn operatie ook door werk en school :D Ik laat me opereren de eerste week van het academiejaar.. pijnlijk maar ik kan niet langer wachten !!!

Posted

@Hetti ik ben bij visser, van zele en nio op consult geweest. Nio vond ik het fijnste en hij staat enorm goed aangeschreven.  Ik had wat minder keuze in pc omdat ik perse de hydrogel wil. Dat is een prothese met een lichaamseigen vloeistof en daardoor geen kans op siliconen get bleeding. 

Veel succes met je keuze!

Posted
1 uur geleden zei gastmama:

@Hetti ik ben bij visser, van zele en nio op consult geweest. Nio vond ik het fijnste en hij staat enorm goed aangeschreven.  Ik had wat minder keuze in pc omdat ik perse de hydrogel wil. Dat is een prothese met een lichaamseigen vloeistof en daardoor geen kans op siliconen get bleeding. 

Veel succes met je keuze!

Hee bedankt voor je bericht! 

Bij welke kliniek ben je geweest? 

Hoe lang is het geleden dat je je bv hebt gehad? 

Ik ben heel erg benieuwd naar de hydrogel! 

Lieffsss 

Posted
2 uur geleden zei Brabs:

@Hetti

Is lief :D ik ben zelf ook heel benieuwd naar mijn resultaat haha!
Nee de wachttijd is echt niet lang, ik dacht een meisje tegengekomen te zijn die in augustus op consult ging en dezelfde maand al geopereerd kon worden. 
Bij mij zit er 3 maand tussen de consultatie en mijn operatie ook door werk en school :D Ik laat me opereren de eerste week van het academiejaar.. pijnlijk maar ik kan niet langer wachten !!!

Dat klinkt goed! Hou me op de hoogte! 

Ik heb zo juist een consult in gepland bij BBC eind september.

ben benieuwd! 

Posted
15 minuten geleden zei Hetti:

Hee bedankt voor je bericht! 

Bij welke kliniek ben je geweest? 

Hoe lang is het geleden dat je je bv hebt gehad? 

Ik ben heel erg benieuwd naar de hydrogel! 

Lieffsss 

Ik ben afgelopen dinsdag op consult geweest in de parkkliniek.  In december wil ik De operatie laten doen. 

Ik kan je dus nog niks laten zien. Ik krijg ze ook achter de spier. Er zijn hier wel meiden die ze al hebben. Boobies geloof ik.... zoek mar even op hydrogel en je vind er wel een paar.....

Posted

Succes! Ben zelf ook bij Verdonck geweest op consult, was gelijk overtuigd dat ik door hem geopereerd wil worden. Over een maand heb ik nog een 2e consult om te beslissen welke maat ik ga doen en dan 13 oktober de operatie. 

Guest Deprinsesopdeerwt
Posted

@Hetti Ik ben afgelopen maandag geopereerd in de Bauland Kliniek (via Faceland). Wat een ontzettend fijn personeel! Zo aardig, behulpzaam en rustig, ben geen moment bang geweest. Faceland zelf kan af en toe wat chaotisch overkomen, maar ik vond de consulenten verder wel bekwaam en duidelijk. 

Posted
1 uur geleden zei Deprinsesopdeerwt:

@Hetti Ik ben afgelopen maandag geopereerd in de Bauland Kliniek (via Faceland). Wat een ontzettend fijn personeel! Zo aardig, behulpzaam en rustig, ben geen moment bang geweest. Faceland zelf kan af en toe wat chaotisch overkomen, maar ik vond de consulenten verder wel bekwaam en duidelijk. 

Ik ben heel erg benieuwd na jou ervaring met betrekking tot het consult, was hier ook de pc aanwezig? 

Wat zijn de mogelijke heden kwam pc's vanuit faceland? 

En hoe ervaarde jij de nazorg vanuit faceland? Ik hoorde dat nog al verschilde met de na zorg van kliniek Bauland zelf..

liefffsss

Posted
2 uur geleden zei Starships:

Succes! Ben zelf ook bij Verdonck geweest op consult, was gelijk overtuigd dat ik door hem geopereerd wil worden. Over een maand heb ik nog een 2e consult om te beslissen welke maat ik ga doen en dan 13 oktober de operatie. 

Haaaiii bedankt voor je berichtje,

echte heb ik nog wat vraagjes:

Via welke kliniek, de wellness kliniek in Genk of via BBC? 

En heb je je tweede consult ook weer bij Verdonck? 

Liefffsss

Posted

@Hetti Via de BBC, wilde graag Motiva en die hebben ze bij de Welnesskliniek niet ^_^. 2e consult is ook bij hem! 

Ik zag in eerste instantie ook door de bomen t bos niet meer, zoveel keuze wat betreft plastisch chirurgen! Nou voelde t gelukkig na mijn eerste consult gelijk goed aan en wist ik dat ik niet meer verder hoefde te zoeken. 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.