Siel Posted August 2, 2017 Share Posted August 2, 2017 Beste medeleden, Al van mijn 15 jaar ben ik aan sparen, lezen, denken, praten,... over een BV. Eindelijk heb ik eind mei de stap gezet om een consultatie vast te leggen bij dr. Luytten in Kortrijk. 27 juli had ik dan eindelijk mijn afspraak en deze is zo goed meegevallen dat ik 28 juli was terug gegaan voor een 3D simulatie. Uiteindelijk heb ik mijn operatie vast gelegd op 18 augustus.. nog 16 dagen dus Dit is zo spannend!!! Omdat ik in oktober start met mijn politie opleiding en dat ik ook volleybal speel heeft mijn pc gekozen om mijn ronde implantaten van 390 cc voor de spier te steken. Hierdoor zal ik geen krachtverlies hebben en ook mijn vel is volgens pc dik genoeg. Graag had ik van mensen eens foto's gezien die een A cup hadden en ongeveer 390cc ronde implantaten voor de spier hebben zodat ik kan vergelijken. In bijlage steek ik alvast eens de 3D scans van voor en na. Wel zou ik een hoger profiel willen dan op de scans. Mensen met tips hoe ik mij kan voorbereiden zijn zeker welkom. Pictures visible for members only. Become a member now. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.