Chantalx Posted August 2, 2017 Posted August 2, 2017 Hallo! Ik ben Chantal en ik heb cup C/D (eigenlijk niets te klagen), maar ik ben toch erg onzeker over mijn borsten. Mijn tepelhof is in verhouding erg groot en mijn borsten zijn niet even groot en het staat ook niet mooi rond en recht naar voren. Ik zit er al jarenlang aan te denken om iets aan mijn borsten te laten doen, En heb nu eindelijk de knoop doorgehakt. Oké ik ga het doen! Maar wat nu? Ik heb totaal geen overzicht waar ik het beste heen kan gaan/ wat het kost, En vind het jammer van het geld om overal voor een consult te betalen. Ik hoop dat jullie mij een eindje op weg kunnen helpen, Ik hoor graag van jullie!
x-roxiie-x Posted August 2, 2017 Posted August 2, 2017 Hoi Chantal, Welkom! Voor veel info ben je op dit forum aan het goede adres. Er zijn meerdere goede plastische chirurgen waar je terecht kunt, maar dat ligt ook aan wat je precies aan je borsten wilt laten doen en waar je woont etc. De prijzen verschillen of je in het ziekenhuis wordt geopereerd of liever naar een privé kliniek gaat dat is altijd duurder. Dus het ligt er ook aan wat je budget is/ wat je al gespaard hebt. Ik weet niet precies hoe het zit met het betalen van een consult. Vaak zit dit in de prijs als je daar ook je borstvergroting laat doen. Maar daar kunnen andere meiden meer over vertellen. Ik zelf ben geopereerd door dr. Nio en dit heeft mij 3100 euro gekost. Hij is een van de betere chirurgen hier op het forum en werkt zowel in het ziekenhuis OLVG amsterdam als in parkkliniek rotterdam. Via parkkliniek betaal je meer omdat dit een privé kliniek is. De prijzen liggen geloof ik een beetje tussen de 2700-4800 euro afhankelijk van kliniek en chirurg. Ik zou zeggen lekker inlezen met verslagen hier en ervaringen van andere meiden, zo ben ik uiteindelijk bij mijn chirurg uitgekomen. Groetjes Roxanna
chantalb Posted August 2, 2017 Posted August 2, 2017 @Chantalx welkom! Ik heb hetzelfde alhoewel mijn borsten een kleine en lege C vertolken.. .. ook zeer groot tepelhof en iets asymmetrisch.... ik heb mezelf goed ingelezen en heb nu een afspraak op 14 aug bij dr van der weij van de boerhaevekliniek.... verder nog geen idee hoe dat zal zijn natuurlijk maar is een erg kundige en ervaren man gezien de resultaten....verder zou ik Diana Gabriels afraden maar das mijn ervaring daar....erg commercieel en nazorg bij complicatie schijnt erg tegen te vallen suc6 iig!
Chantalx Posted August 2, 2017 Author Posted August 2, 2017 9 uur geleden zei x-roxiie-x: Hoi Chantal, Welkom! Voor veel info ben je op dit forum aan het goede adres. Er zijn meerdere goede plastische chirurgen waar je terecht kunt, maar dat ligt ook aan wat je precies aan je borsten wilt laten doen en waar je woont etc. De prijzen verschillen of je in het ziekenhuis wordt geopereerd of liever naar een privé kliniek gaat dat is altijd duurder. Dus het ligt er ook aan wat je budget is/ wat je al gespaard hebt. Ik weet niet precies hoe het zit met het betalen van een consult. Vaak zit dit in de prijs als je daar ook je borstvergroting laat doen. Maar daar kunnen andere meiden meer over vertellen. Ik zelf ben geopereerd door dr. Nio en dit heeft mij 3100 euro gekost. Hij is een van de betere chirurgen hier op het forum en werkt zowel in het ziekenhuis OLVG amsterdam als in parkkliniek rotterdam. Via parkkliniek betaal je meer omdat dit een privé kliniek is. De prijzen liggen geloof ik een beetje tussen de 2700-4800 euro afhankelijk van kliniek en chirurg. Ik zou zeggen lekker inlezen met verslagen hier en ervaringen van andere meiden, zo ben ik uiteindelijk bij mijn chirurg uitgekomen. Groetjes Roxanna Oké interessant, Nouja mijn budget is nog niet heel erg hoog maar ik had vernomen dat je ook in delen kon betalen? Ik zelf had al veel van dr verdonck en dr van tits gehoord. Ik ga me de komende tijd eens goed inlezen hier! Dankjewel 3 uur geleden zei chantalb: @Chantalx welkom! Ik heb hetzelfde alhoewel mijn borsten een kleine en lege C vertolken.. .. ook zeer groot tepelhof en iets asymmetrisch.... ik heb mezelf goed ingelezen en heb nu een afspraak op 14 aug bij dr van der weij van de boerhaevekliniek.... verder nog geen idee hoe dat zal zijn natuurlijk maar is een erg kundige en ervaren man gezien de resultaten....verder zou ik Diana Gabriels afraden maar das mijn ervaring daar....erg commercieel en nazorg bij complicatie schijnt erg tegen te vallen suc6 iig! Oh spannend! Ik hoop voor je dat het word zoals je zelf wilt. En ik zou graag je feedback lezen als je het gedaan hebt! Bedankt voor je reactie!
x-roxiie-x Posted August 2, 2017 Posted August 2, 2017 4 uur geleden zei Chantalx: Oké interessant, Nouja mijn budget is nog niet heel erg hoog maar ik had vernomen dat je ook in delen kon betalen? Ik zelf had al veel van dr verdonck en dr van tits gehoord. Ik ga me de komende tijd eens goed inlezen hier! Dankjewel Oh spannend! Ik hoop voor je dat het word zoals je zelf wilt. En ik zou graag je feedback lezen als je het gedaan hebt! Bedankt voor je reactie! Ik lees nu pas dat je in je titel al had gezegd wat je precies wilt laten doen haha. Het was laat Voor zover ik weet kan je niet in termijnen betalen. Misschien is dit bij deze artsen wel zo maar dacht van niet. Dr Verdonck komt vaak voor hier op het forum dus genoeg te vinden over deze arts! Succes
Tassie1983 Posted August 2, 2017 Posted August 2, 2017 14 uur geleden zei Chantalx: Hallo! Ik ben Chantal en ik heb cup C/D (eigenlijk niets te klagen), maar ik ben toch erg onzeker over mijn borsten. Mijn tepelhof is in verhouding erg groot en mijn borsten zijn niet even groot en het staat ook niet mooi rond en recht naar voren. Ik zit er al jarenlang aan te denken om iets aan mijn borsten te laten doen, En heb nu eindelijk de knoop doorgehakt. Oké ik ga het doen! Maar wat nu? Ik heb totaal geen overzicht waar ik het beste heen kan gaan/ wat het kost, En vind het jammer van het geld om overal voor een consult te betalen. Ik hoop dat jullie mij een eindje op weg kunnen helpen, Ik hoor graag van jullie! Toevallig laat ik morgen een borstvergroting en een tepelcorrectie uitvoeren bij Dr. Selms in het Jan van Goyen Kliniek. Dit heeft me totaal 5220 gekost. Beste prijzig, maar vanwege de goede ervaringen van de dames in mijn omgeving en ook toevallig online, maak ik me gelukkig niet zo druk om de operatie zelf. Ik ben wel zenuwachtig voor het herstel, maar dat is weer een andere discussie Laat het maar weten als je verder nog wat vragen hebt (na morgen)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.