Jump to content

G0ldy : 28 augustus 2017 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek

Recommended Posts

Posted

Hallo lieve mensen,ik heb geprobeerd mij voor te stellen deed het verkeerd denk ik haha dus probeer het nou nogmaals.

Ik ben 29 jaar , ik heb 3 kids van bijna 2,3 en 8.Al vanaf mijn 18de wil ik mijn borsten veranderen ben al jaren onzeker in relatie ook liefst met bh aan of zonder licht ja nou bij mijn man wel iets veranderd maar ben altijd jaloers op vrouwen met borsten.

Ik ben altijd geschommeld tussen aa a b c hahaha ivm anticonceptie ,zwangerschap en aankomen/afvallen.

Nou is het eindelijk zover 28ste augustus in Amsterdam bij laura moojen. Krijg ment. 500cc hp coh2 voor de spier.Mijn situatie op dit moment is 1,63 57kg kleine b of a75 geen id is niet plat iig ik heb wel iets haha.

Ik zou graag wat fotos willen in zien van bergelijkbare situaties als het mogelijk.Alle cc verschillen zo erg en ik lees ook wat slechte dingen over laura moojen ben beetje bang dat ik spijt ga krijgen of dat het fout gaat of te klein word want ik zou graag minimaal D willen die ook oogt als D. Hopelijk hoor ik wat positieve dingen en jullie mening xxxx  

• Replies 71
  • Created
  • Last Reply
Posted

Hoi,

welkom :-)

ik weet niks van borstvergrotingen, maar wel van dr. Laura Moojen-Zaal. Ben 2,5 week geleden door haar geopereerd (borstverkleining). Heb twee keer een consult bij haar gehad en ze kan inderdaad wat zakelijk overkomen, maar toen ik mijn angst en gevoel met haar besprak was ze Superlief en begripvol en ze heeft (tot nu toe) echt mooi werk bij me geleverd.

als je wat wilt weten over Velthuis, let me know!

veel succes!

liefs

Posted

Haai,

Dankjwel!

Ja dat las ik idd over dat ze erg zakkelijk is en slechte na zorg ofzo...

Ik had totaal geen enke ervaring bij mijn consult dus ik had daar niet erg opgelet maar na alle verhalen lezen hier was het idd wel snel en misschien zakkelijk maar ik had het toen niet door pas na het lezen.

En ja ik heb idd paar x gemaild maar krijg ik mail terug dat ze niet bereikbaar zijn ivm vakantie dat ik met andere collegas contact moet opnemen.Dus ja dan begint het wel beetje te lijken op jaa slecht bereikbaar of het komt omdat ik te veel gelezen heb hahaha ik had verder geen slecht gevoel aardig was ze wel maar gehaast beetje.Bedankt voor je reactie hoop dat je goed herstel heb en niet al te veel pijn maar dat is bij verkleining anders denk ik ? Xxx

Posted

Qua nazorg vind ik het tot nu toe echt prima! De dag van operatie waren alle zusters superlief, geduldig en meelevend. Ik moest een nachtje blijven en toen kwamen de nachtzusters zelfs met (alcoholvrije) champagne om te proosten op mn nieuwe boobies. Ben al één keer terug geweest voor controle en als je een vraagje of twijfel hebt, bel je op en word je meteen geholpen door een verpleegkundige. Eindcontrole is weer bij dr. Moojen-Zaal. Ze is trouwens de dag van operatie 4x aan mn bed gekomen om te kijken hoe het ging. Volgens mij is ze nu inderdaad op vakantie hahaha.

Hier geen pijn hoor! Merk alleen aan mn lichaam dat ik een heftige ingreep heb gehad, maar verkleining is inderdaad anders dan vergroting!

Succes!! 

Posted

Ik ben ook bij Laura op cinsuktngeweest maar vind het niet fijn. Ze kwam te zakelijk over en had er geen goed gevoel bij. Ze doet bijna alleen maar anatomisch dual plane en ze wilde bij mij voor de spier en rond.

Ik heb liever dat ik door een arts geopereerd wordt waarbij het routine is en dat is voor de spier bij haar dus niet. Vandaar dat ik naar een ander ben gegaan.

Maar als jij er wel een goed gevoel bij hebt moet je het doen.

Posted

@claddie Dat klinkt wel super gezellig misschien moet ik gewoon op mijn eerste keuz af gaan en niet twijfelen, maar ik twijfel meer dat ik groter wil dan aan laura moojen maar dankjwel voor je antwoord klinkt wel erg goed! @Ellen125 heey ellen jaa ik had dat idd gelezen en toen d8 ik idd was gehaast en best zakkelijk maar kon eerder nier vergelijken pas na lezen van alle verhalen.Ik heb helaas geen tijd voor consults .ik ga proberen nogmaals te bellen morgen anders ga ik spijt krijgen misschien xxx 

Posted

Hmm jammer dat je geen tijd hebt voor consult, het is toch wel een dingetje een operatie als je twijfels hebt.

Je zegt een D die ook als een D oogt, maar dat gaat niet. Een borst met prothese is ronder en voller van vorm dan een natuurlijke borst, waardoor de cupmaat groter is. Wil jij voor het zicht een D-cup zul je op een E of F cup moeten uitkomen denk ik.

Je kunt het beste Best_boobie en privé bericht sturen met je lengte/gewicht/huidige cupmaat/merk prothese en aantal cc. Zij kijkt dan even met je mee of dit het resultaat geeft dat je wilt.

Posted

@Ellen125 Bedankt voor je reactie,ja is idd jammer ik ben te laat op bf beland nou bijna hele dag zit ik hier en ja ik wil gewoon niet nog langer wachten. Ik zal het maar moeten vertrouwen op l.moojen en gewoon afwachten wat het word :79: .De tijd gaat ook lekker langzaam haha nog 24 dagen moet stoppen met aftellen!!!! Xxx

Posted
21 minuten geleden zei G0ldy:

@Ellen125 Bedankt voor je reactie,ja is idd jammer ik ben te laat op bf beland nou bijna hele dag zit ik hier en ja ik wil gewoon niet nog langer wachten. Ik zal het maar moeten vertrouwen op l.moojen en gewoon afwachten wat het word :79: .De tijd gaat ook lekker langzaam haha nog 24 dagen moet stoppen met aftellen!!!! Xxx

Tja misschien jammer, maar ze zal het ook niet adviseren als ze het niet zou kunnen. Het gaat vast mooi worden! 

Hahaha eerst is het wachten op het consult en nu tot de operatie en dan is het wachten tot je bh's mag shoppen etc. Dat wachten blijf nog wel even :P 

Posted

@G0ldy

Hoi hoi

Ik heb je titel even aangepast en topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu verder updates, vragen en dadelijk je verslag neerzetten en heb je alles netjes bij elkaar staan.

xx

Posted

Lieve dames,

ik heb een vraagje.

Welke sport bh merken/soorten mag ik dragen na de operatie???

Ik krijg al een aan na operatie maar moet ool wel extra hebben denk ik lijkt mij handig.

En hebben jullie misschien handige tips wat ik alvast kan kopen of voorbereiden voor na de operatie?

Voedingskussen heb ik al van me kids hahaha wat is nog meer handig allemaal ? 

Xxx

Guest civet
Posted

Hoi Goldy, 

Het blijft moeilijk om een chirurg uit te kiezen. De ene keer lees je iets postitiefs over iemand en dan weer iets negatiefs, daar ga ik ook van twijfelen. Ik heb zelf 14 augustus een consult bij Laura Moojen en zakelijkheid maakt mij niet zoveel uit.

Ik las over vestjes of rekbare kleding die je van onder naar boven aan kan trekken voor na de operatie, zodat je niets over je hoofd aan hoeft te trekken. Dat lijkt me inderdaad handig.

Ik zag hier ook de Anita Extreme Control BH voorbij komen, die ziet er mooi en stevig uit, maar weet niet of je die al snel na de operatie aan mag. Ik ga je traject volgen, succes!

Posted

@civet haai civet, 

ze is super aardig hoor!

Al ging het snel! Al moet ik zeggen ik was zelf te enthousiast en gehaast hahaha van de zenuwen! 

Ik heb gewoon fotos laten zien van wat ik mooi vind en zij wist wat ik dan nodig had kwa cc.

Door paar verhalen dacht ik mmm.

Maar ben nou daar niet mee bezig meer lekker aan aftellen!

Ik ga jou ook volgen en zal voor na fotos ook plaatsen en operatie verslag enz.In mijn brieven staat dat ik een bh bij hum krijg maar moet een reserve hebben had ze gemaild en kreeg mail terug dat hun 80d om doem maar alle bhs maten verschillen dus is beetje laastig.Bij hun kan je btw ook reserve bestellen maar ik zou graag een mooie roze ofzo willen geen wit hahaha vandaar.

xxx  

Posted
Op 5-8-2017 om 19:20 zei G0ldy:

Lieve dames,

ik heb een vraagje.

Welke sport bh merken/soorten mag ik dragen na de operatie???

Ik krijg al een aan na operatie maar moet ool wel extra hebben denk ik lijkt mij handig.

En hebben jullie misschien handige tips wat ik alvast kan kopen of voorbereiden voor na de operatie?

Voedingskussen heb ik al van me kids hahaha wat is nog meer handig allemaal ? 

Xxx

Hoi, je kan bij Velthuis gewoon aangeven dat je 2 sportbh's wilt, dan leggen ze er eentje extra voor je klaar! Succes! 

• 2 weeks later...
Posted

Supper spanned !!!! Ben super Zenuwachtig!!! Heb vandaag mailtje gehad met bevestiging !!! Moet om 12:45 melden en word om 13:45 behandeld :D  Maandag 28ste ! Eindelijk is het bijna zover na 8 weken aftellen !! Cant wait :rolleyes: :wub:  xxx

Posted

Morgen is het Zover :D! Ik zal morgen een verslag doen van hoe mijn dag zal verlopen voor de dames die ook wachten op hun grote dag :rolleyes:.Na 12 jaar eindelijk komt mijn droom en mijn grote wens uit!!!! :wub:  To be continued..:P

Posted

Good morning :59:

vandaag is het dan zover ben nou aan klaar maken zo de kids weg brengen en om 1245 melden!:63:

Super spannend!

Posted
41 minuten geleden zei G0ldy:

Good morning :59:

vandaag is het dan zover ben nou aan klaar maken zo de kids weg brengen en om 1245 melden!:63:

Super spannend!

Succes vandaag!! Spannend!!

Posted

Dankjwel @Loumi sta nu voor de deur beetje te vroeg begin steeds meer zenuwachtiger te worden hahaha !!! Wil bijna weg rijden hahaha!!! Maar wil mijn boobiess :1bouncingboobs::107:xxxx

Posted
21 minuten geleden zei G0ldy:

Dankjwel @Loumi sta nu voor de deur beetje te vroeg begin steeds meer zenuwachtiger te worden hahaha !!! Wil bijna weg rijden hahaha!!! Maar wil mijn boobiess :1bouncingboobs::107:xxxx

Beter te vroeg dan te laat!! Snap je zenuwen heel goed. Zou ik ook hebben!! Hihihi.. vandaag is de dag dat je je boobies bewonderen mag!! Spannend!!

Posted

Nou ik lig en wacht op mn beurt :125:!!

Foto van nu en ga proberen straks een te plaatsen!! Xxx

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Posted

Oh spannend, zie dat je nu geopereerd wordt, geniet straks van je boobies!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.