Ga naar inhoud

Tittie_chick : 20 december 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • 3 months later...

Mijn tietenverslag!

 

Al weken was ik zenuwachtig, zaterdag nog voor een extra pasfase geweest.

best_boobie nog even uitleg gevraagd, waar ik een super antwoord op kreeg. En na dit was ik ook minder zenuwachtig en hD ik er zelfs zin in.

gisterenavond naar Zolder vetrokken, hotel de pits.

lekker buiten in de jaccuzzi gezeten, in de sauna en stoo

kabine geweest, vervolgens 11 uur zijn wij heerlijk in slaap gevallen.

7 uur was ik klaar wakker en ben ik lekker gaan douchen en mijn haren uitgebreid gewassen.

het was 20 minuten rijden en ik was er om tien voor half 9, een iemand was uitgevallen, dus na 5 minuten mocht ik al mee en is vriendlief terug naar het hotel gegaan.

afgetekend, infuus erin, naar de ok, plakkertjes er op, ik kreeg zo genaamd een pijnstiller via infuus waar ik duizelig van zou worden. Dat klopte!!! Maaaaarr op advies:

ik lag met mijn ogen dicht in gedachten bij mijn volgende vakantie in Balie met mooie boobs in mijn nieuwe bikini :P

ik zou een mondkapje opkrijgen, maar dat heb ik al niet meer mee gemaakt, knock out.

bijgekomen, wat water, extra pijnstilling via infuus(aan te bevelen! Vraag dit niet aan verdonck, maar aan verpleging)

nou en toen naar huis, ik werd halverwege zoooo duizelig, dat ik bijna flauw viel. We zijn gestopt op de noodstrook, maar het ging snel beter. Medicijnen in belgie ophalen ging niet ivm pinnen en hier in nl kan ik ze pas om 5 uur halen ivm hoeveelheid.(lang leve de extra infuuspijnstiller)

en tip: neem zelf drinken en wat eten mee.

nu lekker naar huis toe xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

En mijn dag 3, woensdag geopereerd, slechter geslapen, had pijn in mijn rug.

alles voelt ook beurs tot aan mijn onderste ribben, zowel voor als achterkant. Maaarrr al met al is het nog steeds goed te doen.

ik heb wel een paar strakstaande tieten onder dat verband, ben eigenlijk best blij dat ze ingepakt zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Tittie_chick:

En mijn dag 3, woensdag geopereerd, slechter geslapen, had pijn in mijn rug.

alles voelt ook beurs tot aan mijn onderste ribben, zowel voor als achterkant. Maaarrr al met al is het nog steeds goed te doen.

ik heb wel een paar strakstaande tieten onder dat verband, ben eigenlijk best blij dat ze ingepakt zitten.

Goed om te lezen dat het allemaal te doen is. Ik zelf ervaar dat het vanaf dag 4 (maandag geopereerd) echt stukken beter gaat. Rugklachten lees je echt overal. Moet zeggen dat ik goed slaap dankzij mijn rugsteun. Die kun je vaak huren bij die zorgwinkels. Misschien een tip. Want de komende weken liggen we nog in de comfortabele houding (notttt) succes nog met je herstel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Om mijn topic nog even up to date te houden

 

vandaag voor het eerst bij mijn nieuwe huisarts geweest om de pleisters en hechtingen te laten knippen.

dit was mijn eerste bezoek en ook mijn laatste, ik ga op zoek naar een andere huisarts hier.

wat een idioot.

hij las de duidelijke begeleidende brief en vroeg hier achter aan: Voor wie van jullie is het? :o

dus ik: nou het lijkt mij aan de hand van de brief wel duidelijk dat het om een borstvergroting gaat.

Ok, ik moest op de tafel. Zonder handschoenen trok hij de pleisters er af, ook de opgedroogde bloed hechtpleister daaronder.

Vervolgens begint hij  aan de rechter hechting lichtjes te trekken en zegt, ik zie geen knoopje om los te knippen en het draad er uit te trekken.

Ondertussen had ik al stop gezegd en aangegeven: in de brief staat dat ze oplosbaar zijn en alleen de uiteindes er af moeten.

Wat een verrekte idioot was dit zeg.

Littekens zien er nog wat verfrommeld uit, maar zijn niet rood en er zitten weinig kostjes. Wel schuurt nu mijn sportbh een beetje langs de gerafelde randjes.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-1-2018 om 17:48 zei Tittie_chick:

Om mijn topic nog even up to date te houden

 

vandaag voor het eerst bij mijn nieuwe huisarts geweest om de pleisters en hechtingen te laten knippen.

dit was mijn eerste bezoek en ook mijn laatste, ik ga op zoek naar een andere huisarts hier.

wat een idioot.

hij las de duidelijke begeleidende brief en vroeg hier achter aan: Voor wie van jullie is het? :o

dus ik: nou het lijkt mij aan de hand van de brief wel duidelijk dat het om een borstvergroting gaat.

Ok, ik moest op de tafel. Zonder handschoenen trok hij de pleisters er af, ook de opgedroogde bloed hechtpleister daaronder.

Vervolgens begint hij  aan de rechter hechting lichtjes te trekken en zegt, ik zie geen knoopje om los te knippen en het draad er uit te trekken.

Ondertussen had ik al stop gezegd en aangegeven: in de brief staat dat ze oplosbaar zijn en alleen de uiteindes er af moeten.

Wat een verrekte idioot was dit zeg.

Littekens zien er nog wat verfrommeld uit, maar zijn niet rood en er zitten weinig kostjes. Wel schuurt nu mijn sportbh een beetje langs de gerafelde randjes.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 Je littekens zijn echt klein. Als dat nu al zo is dan zal dat wel snel genezen ! Ik sta 24januari gepland bij dr Verdonck. Heel bijna dus!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei bvinspe:

 Je littekens zijn echt klein. Als dat nu al zo is dan zal dat wel snel genezen ! Ik sta 24januari gepland bij dr Verdonck. Heel bijna dus!

 

Ja gelukkig zijn ze klein, ze voelen wel hobbelig en hard, maar met de tijd komt dat wel goed.

spannend, dat is bijna al!

voor welke prothese en cc ga je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Tittie_chick:

Ja gelukkig zijn ze klein, ze voelen wel hobbelig en hard, maar met de tijd komt dat wel goed.

spannend, dat is bijna al!

voor welke prothese en cc ga je?

385cc high profile sebbin. Heb precies nog geen slechte resultaten gezien bij de Verdonck dus dat komt hopelijk goed. Blijkbaar doet hij wel niet vaak zo hoge cc's als dit. Heb alleen nog maar van mensen gelezen die door hem zijn geopereerd dat ze minder cc hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.