Ga naar inhoud

Tittie_chick : 20 december 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Goedenavond,

 

ik wil al een poos mijn borsten laten vergroten.

Heb nu zelf 70b bh's.

reden van het lid worden is, omdat ik aan het orienteren ben voor een kliniek en arts.

ik vind het ook fijn om ervaringen en resultaten te lezen/zien.

ik woon zelf regio zuid-holland.

 

graag wil ik dat het wel redelijk natuurlijk blijft en toch naar een flinke c of d cup gaan.

ik ben zelf 1,63 en weeg 60 kg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Astertjuh:

Goedenavond,

 

ik wil al een poos mijn borsten laten vergroten.

Heb nu zelf 70b bh's.

reden van het lid worden is, omdat ik aan het orienteren ben voor een kliniek en arts.

ik vind het ook fijn om ervaringen en resultaten te lezen/zien.

ik woon zelf regio zuid-holland.

 

graag wil ik dat het wel redelijk natuurlijk blijft en toch naar een flinke c of d cup gaan.

ik ben zelf 1,63 en weeg 60 kg.

Welkom, ik ben geopereerd door Verdonck en ben nu 17dagen po. Ik wil gerust al je vragen beantwoorden waar ik kan. Ik zelf ben 1.64m en weeg 50kg. Ik wou ook natuurlijk, ik heb 275cc genomen en was plat, had zelfs geen A en ik zou uitkomen op een gewone natuurlijke C. Aangezien dit bij mijn lichaam pas. Ik heb het merk Motiva en ben hier wel tevrede over. Het feit dat het een duur merk is wil wel zeggen dat het ook goed is denk ik dan. Ben je al op consult geweest in jou omgeving?

 

K.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ellen125:

Hoi, welkom op het forum. 

 

Via de zoekbalk vind je veel informatie.

heb je al een arts of kliniek op het oog?

 

wil je voor zicht een d/e cup of uiteindelijke bh-maat?

Ik moet mij hier inderdaad nog even wegwijs maken. Op de telefoon is het wat lastiger.

 

voor het zicht een grote c, kleine d. Want heb wel gelezen, dat het voor het zicht kleiber calt, dan bh maat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei KristenK:

Welkom, ik ben geopereerd door Verdonck en ben nu 17dagen po. Ik wil gerust al je vragen beantwoorden waar ik kan. Ik zelf ben 1.64m en weeg 50kg. Ik wou ook natuurlijk, ik heb 275cc genomen en was plat, had zelfs geen A en ik zou uitkomen op een gewone natuurlijke C. Aangezien dit bij mijn lichaam pas. Ik heb het merk Motiva en ben hier wel tevrede over. Het feit dat het een duur merk is wil wel zeggen dat het ook goed is denk ik dan. Ben je al op consult geweest in jou omgeving?

 

K.

Bedankt voor jouw bericht!

motiva heb ik nog niet over gelezen, ga het even opzoeken.

ik ben nog nergens op consult geweest.

wel wil ik op consult bij diana gabriels, lees over bepaalde artsen goede ervaringen. En dan heb ik ook info prive gezocht, niet perse via diana gabriels.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor anatomisch of rond en hoeveel cc zal ik eerst op consult moeten gaan.

 

ik lees ook ervaringen over parkkliniek, maar met dokter wu heb ik meerdere slechte resultaten in privekring. Dr grobietz staat wat positiever.

 

ik vind het super lastig!

soms zie ik zulke "in mijn ogen" lelijke vergrootte borsten, dat wil ik echt niet!

en dan zijn er ook mooie, maar wie zegt dat dat bij jou net zo wordt.. helluppp haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Astertjuh:

Ik moet mij hier inderdaad nog even wegwijs maken. Op de telefoon is het wat lastiger.

 

voor het zicht een grote c, kleine d. Want heb wel gelezen, dat het voor het zicht kleiber calt, dan bh maat.

Ik heb 70E van bh-maat na 8 weken en voor zicht een volle C denk ik. 

Ben 1.68m en 60kg. Kwam van een 70A/B en nu dus een 70E :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Ellen125:

Ik heb 70E van bh-maat na 8 weken en voor zicht een volle C denk ik. 

Ben 1.68m en 60kg. Kwam van een 70A/B en nu dus een 70E :) 

Wel een beetje dezelfde maten hebben wij dan... 70E klinkt echt gigantisch kwa bh maat... maar kwa zicht en zwaarte valt dat dus wel mee? Is het nog steeds redelijk natuurlijk gebleven?

en heb jij dan ronde of anatomische protheses?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Astertjuh:

Wel een beetje dezelfde maten hebben wij dan... 70E klinkt echt gigantisch kwa bh maat... maar kwa zicht en zwaarte valt dat dus wel mee? Is het nog steeds redelijk natuurlijk gebleven?

en heb jij dan ronde of anatomische protheses?

Haha ja maar zo ziet het er niet uit, ik zal je wel toevoegen aan mijn album dan heb je een idee hoe het er bij mij uit ziet ;) Ja heel natuurlijk (beetje te), had ze liever iets groter gehad. Ik heb ronde van Motiva.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Ellen125:

Haha ja maar zo ziet het er niet uit, ik zal je wel toevoegen aan mijn album dan heb je een idee hoe het er bij mij uit ziet ;) Ja heel natuurlijk (beetje te), had ze liever iets groter gehad. Ik heb ronde van Motiva.

Ik ben inderdaad wel benieuwd. Want op alle sites vindt ik de vermeldingen bij de voor en na foto's nou niet echt fantastisch. Ik heb nog nog nooit zoveel vrouwenborsten gezien sinds ik mij echt ben gaan orienteren/verdiepen hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Astertjuh:

Ik ben inderdaad wel benieuwd. Want op alle sites vindt ik de vermeldingen bij de voor en na foto's nou niet echt fantastisch. Ik heb nog nog nooit zoveel vrouwenborsten gezien sinds ik mij echt ben gaan orienteren/verdiepen hahaha.

Hahaha me too. I love boobs :P 

Ik heb wel veel aan dit forum gehad en nog steeds. Ik wil wellicht ooit nadat ik kindjes heb een wissel mits ik ze dan nog wat te klein vind of ze door de zwangerschap minder mooi zijn geworden. Dus kan ik hier weer inspiratie op doen :P haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Ellen125:

Hahaha me too. I love boobs :P 

Ik heb wel veel aan dit forum gehad en nog steeds. Ik wil wellicht ooit nadat ik kindjes heb een wissel mits ik ze dan nog wat te klein vind of ze door de zwangerschap minder mooi zijn geworden. Dus kan ik hier weer inspiratie op doen :P haha 

Ik heb even gekeken en het ziet er inderdaad mooi uit. Maar is het nou optisch dat jouw linkerborst kleiner lijkt? Ik kan de comments niet lezen.

maar kwa grootte vindt ik ze wel goed! Het valt ook niet op dat er ronde protheses in zitten

waar ben jij geweest?

ja ik vindt dit forum ook een uitkomst!

ik vindt kwa kosten niet erg om bv 3500 euro te moeten betalen, maar 5000 vindt ik toch echt te ver gaan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de foto de linker? ik vind zelf juist rechts :P Daar is de vorm ook nog wat anders. Iets hoger en strakker en minder rond van vorm aan de onderkant. Links is de spier wat meer ontspannen al.

 

Ik ben bij dr Verdonck geweest. 

Ja ik vond 4200-4700 bij Velthuis al veel te veel. bij verdonck heb ik voor Motiva 3395 betaald. Ik weet dat het een stuk goedkoper kan. Voor een andere variant van Motiva (ik heb ergonomix die gel is wat flexibeler en zachter) betaal je bij faceland maar 2250 :o Maar de nazorg bij Verdonck is echt super en je mag hem 24/7 bellen of appen. Zelf in het weekend of midden in de nacht zei hij. Dan vind ik de prijs niet erg en is ook wel gemiddeld denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhmm als je naar de foto kijkt is het rechts. Maar in jouw geval is het je linkerborst haha.

heb net een topic door gelezen over verdonck. Veel tevreden mensen. Kijken of ik daar nog meer foto's kan bekijkem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb uit eindelijk er voor gekozen om bij Verdonck in de belgian breast clinic op consult te gaan en bij van straaten in de heyendael kliniek.

 

Bij kliniek heyendael heb ik 6 september in de avond een consult en er is een evt. operatiedatum al vastgezet, omdat ik alleen halverwege december kan.

 

en Verdonck ga ik zo terug bellen om een consult in te plannen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-8-2017 om 08:26 zei Astertjuh:

 

en ook mijn consult bij verdonck is gepland in de BBC! op zaterdag 09-09!

 

 

Mijn operatiedatum zal in december zijn in de laatste week voor kerst.

ik kan namelijk alleen nog einde dit jaar ivm vrij krijgen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@CatvonDee je heb helemaal gelijk! als ik het uit mijn hoofd moet zeggen, raak ik het wel eens door elkaar.

 

Ik ga ook maar 2 uur rijden voor de Motiva.

 

Ik had gisteren gebeld naar het OLVG-west IN Amsterdam voor info en eventueel een consult, maar die vrouw aan de lijn was zo asociaal en niet behulpzaam.

 

Dr. Nio werkt daar namelijk en daar werkt hij met euro-silicone en dus ook met Motiva. Amsterdam is minder ver rijden en Nio maakt ook mooie boobs! Maar als het al zo moet aan de telefoon, dan vraag ik mij af hoe het gaat met de rest van de communicatie voor afspraken.

Nou is het zo dat een persoon natuurlijk niet de rest bepaald, maar ze kon mij niet zeggen of ik in de laatste week voor kerst geopereerd kon worden, maar dat is voor mij wel een pré.

 

Bij Heyendael waren ze zo behulpzaam dat ik onder voor behoud een afspraak ingepland heb staan op Dr. Straten zijn laatste operatiedag van 2017. De communicatie via hun loopt zo onwijs prettig en duidelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tittie_chick ik heb vaker op het forum gelezen over dat ze zo'n onbeschofte vrouw aan de telefoon kregen maar dat zei verder niks over de operatie of nazorg, die was allemaal prima. Ik moet voor consult bij Verdonck ook naar tessenderlo en dan voor de operatie naar de nieuwe locatie in Diest. Ik wordt 11 oktober geopereerd, spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CatvonDee jij bent nog bij geen van beide op consult geweest?

Verdonck vindt ik wel echt een stuk rijden, bijna 2 uur. Eigenlijk als ik dan zou kijken naar benzine kosten, kan ik bijna net zo goed naar Dr. Nio bij mij om de hoek gaan bij Parkkliniek. Die werkt ook met motiva, alleen daar is het +-

700/800 euro duurder.

IK heb bij heyendael mijn consult moeten verzetten, ga daar nu pas 20 september heen.

 

De keuze vindt ik zo moeilijk, wordt er gek van hahaha. Eerst even mijn consult afwachten.

 

Over het OLVG, hun konden mij ook geen zekerheid over operatiedatum geven en die heb ik wel nodig.

 

@jeda Heyendael is voor mij wel een stuk beter aan te rijden, want operatie is vlakbij Utrecht zei de dame aan de lijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tittie_chick nee ik ben alleen bij bergman op consult geweest. 9 sept dan bij verdonck op consult maar heb de operatie datum ook al vast gezet. Ja nio is voor jou dan denk ik net zo makkelijk. Voor mij is dat ook meer als een uur rijden dus of ik nou naar verdonck ga of naar nio maakt voor mij niet veel uit. Ik heb ook lang getwijfeld maar best boobie heeft mij overtuigd om beter gewoon 2 u te rijden voor goede kwaliteit dan bedrogen uit te komen. Maar bij Nio is ook zeker goede kwaliteit dus wat dat betreft kun je geen foute keuze maken hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.