Elliea Posted July 31, 2017 Share Posted July 31, 2017 Hoi dames, ik wil graag een afspraak maken voor eerste consult bij dokter Vranckx in Diest. Is dichtbij en hij lijkt me een bekwame pc. Iemand recente ervaringen mee? Alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 1, 2017 Share Posted August 1, 2017 Hoi hoi @Elliea Rechtsboven zit een zoekbalk, daar kun je de naam van de pc intikken. Als er dan iets over hem bekend is hier op het forum, dan komen de topics tevoorschijn. Ik zet dit topic even om naar een voorsteltopic (zoals je kunt lezen in de pb die je kreeg bij registratie, is het de bedoeling dat je je voorstelt in een voorsteltopic, voor je meer toegang krijgt, oa in fotoalbums ) dan wordt je premium member en kun je alles zien. xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elliea Posted August 1, 2017 Author Share Posted August 1, 2017 1 uur geleden zei best_boobie: Hoi hoi @Elliea Rechtsboven zit een zoekbalk, daar kun je de naam van de pc intikken. Als er dan iets over hem bekend is hier op het forum, dan komen de topics tevoorschijn. Ik zet dit topic even om naar een voorsteltopic (zoals je kunt lezen in de pb die je kreeg bij registratie, is het de bedoeling dat je je voorstelt in een voorsteltopic, voor je meer toegang krijgt, oa in fotoalbums ) dan wordt je premium member en kun je alles zien. xx BB Aaah oké, ik was nog niet helemaal mee te vluchtig gelezen denk ik Bedankt! Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elliea Posted August 1, 2017 Author Share Posted August 1, 2017 Op 31-7-2017 om 10:44 zei Elliea: Hoi dames, ik wil graag een afspraak maken voor eerste consult bij dokter Vranckx in Diest. Is dichtbij en hij lijkt me een bekwame pc. Iemand recente ervaringen mee? Alvast bedankt! Oké dames, mezelf even voorstellen Ik ben 30 jaar, 1m66, ong 55kg. Als tiener wou ik net zoals alle dames hier graag mooie volle borsten. Terwijl al mijn vriendinnen goed bedeeld werden bleef het bij mij helaas steken op een kleine A. Ik had er vrede mee genomen maar ondertussen heb ik een geweldig dochtertje van 1,5 jaar en blijft er van mijn kleine cup nog minder over. Deze zomer gaan winkelen voor een mooie bikini en dat heeft ervoor gezorgd dat ik in tranen in het pashokje stond Mijn vriend vindt kleine borsten mooi maar ik kan er echt geen vrede mee nemen. Na het zoveelste serieuze down-momentje omwille van de kleine boobies heb ik beslist om eindelijk de stap te zetten. Ik zie gewoon overal mooie borsten (meer dan ooit ) en ik wil dat ook maar vind het ergens ook wel eng. Ben dan ook blij dat ik lotgenoten hier 'ontmoeten' en verhalen lezen van dames die de stap gezet hebben. Ik ga volgende week een eerste afspraak maken bij Dr. Vranckx, vandaar mijn bovenstaande vraag naar ervaringen. Vele groetjes en veel succes dames Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elliea Posted August 1, 2017 Author Share Posted August 1, 2017 1 uur geleden zei best_boobie: Hoi hoi @Elliea Rechtsboven zit een zoekbalk, daar kun je de naam van de pc intikken. Als er dan iets over hem bekend is hier op het forum, dan komen de topics tevoorschijn. Ik zet dit topic even om naar een voorsteltopic (zoals je kunt lezen in de pb die je kreeg bij registratie, is het de bedoeling dat je je voorstelt in een voorsteltopic, voor je meer toegang krijgt, oa in fotoalbums ) dan wordt je premium member en kun je alles zien. xx BB @best_boobie ik heb een korte voorstelling gedaan maar is het oké zo? :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 1, 2017 Share Posted August 1, 2017 1 uur geleden zei Elliea: @best_boobie ik heb een korte voorstelling gedaan maar is het oké zo? :) jazeker, alleen was ik nu te snel Ik was vergeten je te verhuizen naar de voorsteltopics, maar heb dat een half uurtje geleden alsnog gedaan, toen het me te binnen schoot Ik zal ook even je instellingen nakijken, we hebben pas een update gehad, en weet niet of het nu allemaal goed in elkaar zit. Komt goed, ik ga ff kijken! xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mendarien Posted August 27, 2017 Share Posted August 27, 2017 Hi Elliea, ik vroeg me af hoe het er nu voor staat bij jou? :-) Ben zelf net in overweging en in onderzoek naar een BV, ook van kleine A na zwangerschap... Ben benieuwd!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.