Jump to content

Myyear : 2 oktober 2017 : Dr. Smits : Velthuis Kliniek

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ook ik ben nieuw op dit forum, ik heb het voorbij zien komen op verschillende youtube video's om mij te orienteren over een borstvergroting! 

Ik ben 20 jaar oud en heb een grote A, kleine B cup. Ik loop al sinds m'n pubertijd (sinds ik 15 ben) rond met het gevoel dat ik erg ongelukkig ben met de verhouding van mijn lichaam.. Vandaar dat ik de stap heb genomen om het toch te willen doen en ben goed aan het sparen geweest!

En nu heb ik aanstaande donderdag de 27ste een consult gesprek! Spannend!! 

Best zenuwachtig maar wel onwijs veel zin in!

Ik heb mij op aangemeld om hier wat meer informatie op te doen en ervaringen te lezen van andere meiden :)

Liefs.

• Replies 53
  • Created
  • Last Reply

@Adela het wordt vast heel erg mooi! Wel lang genoeg vrij genomen van werk?

ja dat ga ik zeker doen! Foto's maken, en volgens mij krijg ik ook foto's opgestuurd met hoe het eruit zou gaan zien via een speciaal programma ofzo

@Myyear :) nou ik moet 4 september beginnen met werken, dat is 2 weken na me operatie. Ik wou al eerder maar ze hadden geen tijden meer. Maar ja, ik doe accountant werk dus zit toch de hele dag achter de computer, dus komt wel goed denk ik, alleen ben ik bang voor dat ik auto niet kan rijden, dus moet dan de buss pakken. 

Hey meiden!

afgelopen donderdag 27 juli had ik m'n eerste consult bij Velthuis Kliniek in Amsterdam.

Ik werd onwijs gastvrij ontvangen en na eventjes wachten was ik nu toch echt aan de beurt..

na verschillende maten te hebben gepast van klein naar groot ben ik nu uitgekomen op 350cc rond. 

Nu ik het consult heb gehad, ga ik toch twijfelen of het niet te groot wordt.. Ik vond het zo lastig omdat ik naar mijzelf keek in de spiegel alsof ik iets aan had, maar je moet naar jezelf kijken alsof je geen bh aan heb niets en dat vond ik zo lastig!

Heeft iemand toevallig ook een borstvergroting met 350cc rond gedaan? 

Ik heb 2 oktober m'n operatie! 

Hierbij 2 foto's van m'n passessie!

liefs xx

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Hoi,

Je moet het natuurlijk helemaal zelf bepalen en je gevoel volgen. Als ik naar je foto's kijk, vind ik het goed bij je lichaam passen. Anders gewoon even laten rusten en er over een paar dagen weer eens goed naar kijken. 

Ik heb zelf 390 cc anatomisch gekregen. Ik dacht ook dat dit heel groot zou worden, maar ik was er heel snel aan gewend!

Succes met het maken van een keuze!

@Myyear Het staat je geweldig als ik het zo kan inschatten! Ik heb na mijn eerste consult (wow, wat ging dat snel en wat stond ik mezelf in die spiegel aan te gapen :o ) thuis het met zakjes rijst gesimuleerd en er gewoon een dagje thuis mee rondgelopen. Dat heeft mij de bevestiging gegeven die ik zocht! Ik ga nu ook voor de 350cc rond (maar ga nog naar een paar andere pc's)! Succes!

4 uur geleden zei Myyear:

Hey meiden!

afgelopen donderdag 27 juli had ik m'n eerste consult bij Velthuis Kliniek in Amsterdam.

Ik werd onwijs gastvrij ontvangen en na eventjes wachten was ik nu toch echt aan de beurt..

na verschillende maten te hebben gepast van klein naar groot ben ik nu uitgekomen op 350cc rond. 

Nu ik het consult heb gehad, ga ik toch twijfelen of het niet te groot wordt.. Ik vond het zo lastig omdat ik naar mijzelf keek in de spiegel alsof ik iets aan had, maar je moet naar jezelf kijken alsof je geen bh aan heb niets en dat vond ik zo lastig!

Heeft iemand toevallig ook een borstvergroting met 350cc rond gedaan? 

Ik heb 2 oktober m'n operatie! 

Hierbij 2 foto's van m'n passessie!

liefs xx

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Ik vind het je goed staan! Heb zelf vier dagen geleden 390cc anatomisch (dual plane) gekregen :-) ... ben overigens 1.65 en 67 kilo.. kan nog niet veel zeggen van het resultaat of de maat omdat het nog zo strak achter de spier lijkt te zitten!' Maar het went heel gauw en zeker als je gewend bent flinke vulling in je bh te hebben gehad, zou ik eerder voor wat meer dan minder kiezen anders krijg je spijt,... 

ook maakt het verschil of je het voor of achter de spier laat doen! 

Succes met je keuze! X 

ps. Ik was bij velhuiskliniek Veldhoven, ook zeer tevreden over verdiensten en behandeling!

4 uur geleden zei Nicoline_W:

@Myyear Het staat je geweldig als ik het zo kan inschatten! Ik heb na mijn eerste consult (wow, wat ging dat snel en wat stond ik mezelf in die spiegel aan te gapen :o ) thuis het met zakjes rijst gesimuleerd en er gewoon een dagje thuis mee rondgelopen. Dat heeft mij de bevestiging gegeven die ik zocht! Ik ga nu ook voor de 350cc rond (maar ga nog naar een paar andere pc's)! Succes!

Dank je wel! Ja ik stond ook zo in de spiegel, met verschillende maten! De ene borst met 300cc en de andere deed ze 350cc en toen zij ze consult dat ze aan m'n gezicht zag dat in die 350cc toch mooier vond.. terwijl ik op dat moment eigenlijk nu niet eens meer weet wat ik dacht, zo gek haha. voor jou ook spannend! Succes!

55 minuten geleden zei Ikbengeenrobot:

Ik vind het je goed staan! Heb zelf vier dagen geleden 390cc anatomisch (dual plane) gekregen :-) ... ben overigens 1.65 en 67 kilo.. kan nog niet veel zeggen van het resultaat of de maat omdat het nog zo strak achter de spier lijkt te zitten!' Maar het went heel gauw en zeker als je gewend bent flinke vulling in je bh te hebben gehad, zou ik eerder voor wat meer dan minder kiezen anders krijg je spijt,... 

ook maakt het verschil of je het voor of achter de spier laat doen! 

Succes met je keuze! X 

ps. Ik was bij velhuiskliniek Veldhoven, ook zeer tevreden over verdiensten en behandeling!

Is je operatie goed verlopen?:) ja bij het begin is het lastig om te zien natuurlijk! Ja ik denk ook steeds, liever iets te groot dan te klein! Wil namelijk nooit meer extra push up bh's meer aan haha:) bij mij raadde ze aan om gewoon voor de spier te doen omdat ik genoeg "huid" heb daarvoor.

succes met je herstel!!

Het staat je heel goed hoor! Helemaal niet te groot! Zelf heb ik morgen mijn consult bij dr nio in de parkkliniek.... ben heel benieuwd wat hij gaat zeggen. 

Heel veel succes!!!!

@Myyear ik wil weer graag een mooie Dag terug en de monoblock hydrogel.  Volgens een andere pc zou ik een lift nodig hebben maar dat wil ik niet. Dus nog een consult bij dr nio .... hij schijnt goed te zijn met moeilijke borsten dus gaan we eens kijken wat hij zegt...

12 uur geleden zei Myyear:

Is je operatie goed verlopen?:) ja bij het begin is het lastig om te zien natuurlijk! Ja ik denk ook steeds, liever iets te groot dan te klein! Wil namelijk nooit meer extra push up bh's meer aan haha:) bij mij raadde ze aan om gewoon voor de spier te doen omdat ik genoeg "huid" heb daarvoor.

succes met je herstel!!

Ja operatie ging prima allemaal geen bijzonderheden! Morgen hechtingen eruit, ben eens benieuwd hoe het eruit zal zien... spannend allemaal he! 

Jij veel succes met alles!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.