Guest charlotte1203 Posted July 30, 2017 Share Posted July 30, 2017 Hallo iedereen, Ik had vroeger een grote 75B/kleine 75C maar na 2 keer een half jaar borstvoeding is het nu een 75AA/75A geworden. Lege theezakjes dus. Ik zou graag terug een mooie vulling hebben, zonder dat het onnatuurlijk overkomt. Ik ben afgelopen week op consultatie geweest bij Dr Verdonck. Hij stelde volgende opties voor : dual plane Sebbin High Profile 255CC of 280CC of 300CC dual plane Motiva Full 255CC of 275CC of 295CC Ik ga proberen de komende weken te beslissen en dan begin november te laten uitvoeren. Graag jullie mening over merk en grootte! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meisie10 Posted July 30, 2017 Share Posted July 30, 2017 34 minuten geleden zei charlotte1203: Hallo iedereen, Ik had vroeger een grote 75B/kleine 75C maar na 2 keer een half jaar borstvoeding is het nu een 75AA/75A geworden. Lege theezakjes dus. Ik zou graag terug een mooie vulling hebben, zonder dat het onnatuurlijk overkomt. Ik ben afgelopen week op consultatie geweest bij Dr Verdonck. Hij stelde volgende opties voor : Sebbin High Profile 255CC of 280CC of 300CC Motiva Full 255CC of 275CC of 295CC Ik ga proberen de komende weken te beslissen en dan begin november te laten uitvoeren. Graag jullie mening over merk en grootte! Spannend! Hoe groot ben je en hoe zwaar weeg je? @BestBooby kan goed voor je uitrekenen wat het wordt, zij heeft daar meer verstand van als ik Zelf word ik 12 september geopereerd en krijg 275 cc Motiva full. Ik ben 1,68 en weeg 49 kilo en mijn omtrek is 65 cm. Dit is het maximale wat erin kan bij mij. Hier kan je informatie erover vinden http://motivaimplants.nl/why-motiva/innovation-for-enhanced-safety/. Succes met je keuze! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest charlotte1203 Posted July 30, 2017 Share Posted July 30, 2017 ik ben 172cm en 60kg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julsa Posted July 30, 2017 Share Posted July 30, 2017 47 minuten geleden zei charlotte1203: Hallo iedereen, Ik had vroeger een grote 75B/kleine 75C maar na 2 keer een half jaar borstvoeding is het nu een 75AA/75A geworden. Lege theezakjes dus. Ik zou graag terug een mooie vulling hebben, zonder dat het onnatuurlijk overkomt. Ik ben afgelopen week op consultatie geweest bij Dr Verdonck. Hij stelde volgende opties voor : Sebbin High Profile 255CC of 280CC of 300CC Motiva Full 255CC of 275CC of 295CC Ik ga proberen de komende weken te beslissen en dan begin november te laten uitvoeren. Graag jullie mening over merk en grootte! Ik heb een vergelijkbare situatie. Die zwangerschappen en borstvoeding hé. Ik ben ook bij Verdonck geweest en hij raadde mij ongeveer hetzelfde aan. Mentor viel al af omdat dat een te brede prothese is voor mij. Mijn voorkeur lag bij Motiva. Ik ben nu uiteindelijk na veel twijfel ingepland bij Faceland en wordt in oktober geopereerd door Roel Fresow. Ik ga denk ik voor de 275cc. Al ga ik binnenkort toch nog een keer passen voor de zekerheid. Misschien toch 295cc. Succes met je keus! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest charlotte1203 Posted July 30, 2017 Share Posted July 30, 2017 Mentor viel bij mij ook af omdat deze te breed zouden zijn klinkt dus vergelijkbaar ja :-) mijn voorkeur gaat uit naar Motiva omdat deze minder risico zouden hebben ik wil eigenlijk niet dat mijn familie, vrienden en collega's weten dat er iets veranderd is, zou dat lukken met deze voorgestelde opties? ik draag nu wel de maximale push ups die ik kan vinden ("+ 2 cupmaten") Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julsa Posted July 30, 2017 Share Posted July 30, 2017 @charlotte1203 dat vraag ik mij ook af haha. Ik heb het enkel aan mijn familie verteld en 2 vriendinnen. Ik denk dat je het straks in bikini wel ziet maar hopelijk valt het de rest, voornamelijk collegas niet op. Ze kijken natuurlijk ook niet zo je boezem in. Hopelijk. Dat vind ik ook een voordeel van de tijd waarin we het laten doen. Je draagt dan toch al dikkere en wijdere kleding, raken ze een beetje gewend en lijkt het niet heel veel anders dan met pushup bh nu. Ik ben wel benieuwd hoor! We hebben wel een mooie volle maar natuurlijke maat gekozen denk ik! Moet zeggen dat ik een paar ken die het al poos geleden hebben laten doen en dat viel ook niet echt op. Alleen moet ik na 2 weken wel weer genoeg hersteld zijn om aan het werk te gaan. Jij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest charlotte1203 Posted July 30, 2017 Share Posted July 30, 2017 @Julsa ik ga het tijdens het weekje schoolvakantie begin november laten uitvoeren denk ik, maar volgens dr verdonck zal het toch wel 2 weken duren en schrijft hij een anoniem (zonder reden) briefje om thuis te blijven, maar hoe ik dat op het werk uitgelegd moet krijgen weet ik nog niet. ze zijn daar altijd allemaal nogal nieuwsgierig :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest charlotte1203 Posted July 30, 2017 Share Posted July 30, 2017 2 uur geleden zei Meisie10: Spannend! Hoe groot ben je en hoe zwaar weeg je? @BestBooby kan goed voor je uitrekenen wat het wordt, zij heeft daar meer verstand van als ik Zelf word ik 12 september geopereerd en krijg 275 cc Motiva full. Ik ben 1,68 en weeg 49 kilo en mijn omtrek is 65 cm. Dit is het maximale wat erin kan bij mij. Hier kan je informatie erover vinden http://motivaimplants.nl/why-motiva/innovation-for-enhanced-safety/. Succes met je keuze! ik ben 172cm en 60kg @best_boobie kan je eens rekenen ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julsa Posted July 30, 2017 Share Posted July 30, 2017 @charlotte1203, haha hier ook zo. Was van plan in de herfstvakantie te gaam en dan een week daaraan vast te plakken qua vakantie maar hij is er zelf niet in die weken. Dus kon op zn vroegst 20 oktober. Heb dit maar vastgezet en vraag die vakantie gewoon aan. Hopelijk vragen ze niet waarom en anders zeg ik misschien dat ik gewoon geen oppas heb die dagen. Twijfel nog, misschien moet ik alleen mijn leidinggevende het wel vertellen maar zijn alleen maar mannen dus niet fijn idee haha. @best_boobie, wat heb je nodig om te kunnen schatten? Ook mijn omtrek? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted July 30, 2017 Share Posted July 30, 2017 Hey meiden, je kunt haar het beste een privé bericht sturen! Wat zij dan graag van je wilt weten: -voorsituatie (huidige cupmaat) -lengte -gewicht -keuze implantaten(merk/cc/profile) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristenK Posted July 30, 2017 Share Posted July 30, 2017 Ik ben nu 16 dagen po en had zelf geen A cup en heb 275cc gepakt en zou uitkomen op een normale C. Na 6 maanden heb je pas het eindresultaat! Nu vind ik ze nog klein tonen omdat de spier de implantaat plat drukt, de spier moet lossen. Geduld hebben is de boodschap voor mij! Goed passen bij de Chirurg en niet focussen op de maat, maar op het geen dat je mooi vind staan bij jouw lichaam. Het heeft ook veel temaken met je lengte en gewicht, je vel dat goed rekt of niet etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 31, 2017 Share Posted July 31, 2017 Op 30-7-2017 om 11:11 zei charlotte1203: ik ben 172cm en 60kg @best_boobie kan je eens rekenen ;-) Op 30-7-2017 om 11:23 zei Julsa: @charlotte1203, haha hier ook zo. Was van plan in de herfstvakantie te gaam en dan een week daaraan vast te plakken qua vakantie maar hij is er zelf niet in die weken. Dus kon op zn vroegst 20 oktober. Heb dit maar vastgezet en vraag die vakantie gewoon aan. Hopelijk vragen ze niet waarom en anders zeg ik misschien dat ik gewoon geen oppas heb die dagen. Twijfel nog, misschien moet ik alleen mijn leidinggevende het wel vertellen maar zijn alleen maar mannen dus niet fijn idee haha. @best_boobie, wat heb je nodig om te kunnen schatten? Ook mijn omtrek? liefst heb ik even alle info in pb, dat vind ik makkelijker en kan ik het beantwoorden als ik tijd heb Dus lengte, gewicht, huidige cupmaat als je nog geen bv gehad hebt of de cupmaat voor je bv (omtrek en cup), merk prothese, profiel en of het rond of een anatomisch implantaat is! Dan kijk ik voor jullie!! in pb dus xxx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 31, 2017 Share Posted July 31, 2017 Op 30-7-2017 om 13:28 zei Ellen125: Hey meiden, je kunt haar het beste een privé bericht sturen! Wat zij dan graag van je wilt weten: -voorsituatie (huidige cupmaat) -lengte -gewicht -keuze implantaten(merk/cc/profile) haha idd Thanks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest charlotte1203 Posted August 16, 2017 Share Posted August 16, 2017 Spannend! 27/10 is het zover... @best_boobie Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 18, 2017 Share Posted August 18, 2017 Op 16-8-2017 om 22:07 zei charlotte1203: Spannend! 27/10 is het zover... @best_boobie Oh super, dan ga ik even je titel aanpassen!! Veel plezier met aftellen!! xxx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julsa Posted August 19, 2017 Share Posted August 19, 2017 Op 16-8-2017 om 22:07 zei charlotte1203: Spannend! 27/10 is het zover... @best_boobie Spannend! Waar ben je uiteindelijk.voor gegaan qua maat? En welke prothese? Ik ben net de week voor jou aan de beurt! Kunnen we vergelijken straks X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest charlotte1203 Posted August 20, 2017 Share Posted August 20, 2017 Op 19-8-2017 om 08:19 zei Julsa: Spannend! Waar ben je uiteindelijk.voor gegaan qua maat? En welke prothese? Ik ben net de week voor jou aan de beurt! Kunnen we vergelijken straks X Voorlopig gekozen voor Motiva Ergonomix Full 10.75 cm basis / 4.4cm projectie / 295cc Dual Plane wat heb jij gekozen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorro Posted August 20, 2017 Share Posted August 20, 2017 22 minuten geleden zei charlotte1203: Voorlopig gekozen voor Motiva Ergonomix Full 10.75 cm basis / 4.4cm projectie / 295cc Dual Plane wat heb jij gekozen? interessant, ik lees veel over dat Mentor bij wat slankere meiden wordt afgeraden. ik ben zelf 1.67m lang en weeg ook maar 56kg en heb toch Mentor dual plance 325cc... en ben heel erg blij met de grootte en rondingen ervan. het is naar mijn mening dus zeker wel te overwegen om Mentor te nemen! even als voorbeeldje een foto toegevoegd xx Pictures visible for members only. Become a member now. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest charlotte1203 Posted August 20, 2017 Share Posted August 20, 2017 22 minuten geleden zei Jorro: interessant, ik lees veel over dat Mentor bij wat slankere meiden wordt afgeraden. ik ben zelf 1.67m lang en weeg ook maar 56kg en heb toch Mentor dual plance 325cc... en ben heel erg blij met de grootte en rondingen ervan. het is naar mijn mening dus zeker wel te overwegen om Mentor te nemen! even als voorbeeldje een foto toegevoegd xx Pictures visible for members only. Become a member now. Hey bedankt voor je suggestie. Weet jij meer over de grootte van de basis van mentor en de projectie? Ik denk dat verdonck mentor niet wilde doen bij mij omdat die een te brede basis zouden hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorro Posted August 20, 2017 Share Posted August 20, 2017 12 minuten geleden zei charlotte1203: Hey bedankt voor je suggestie. Weet jij meer over de grootte van de basis van mentor en de projectie? Ik denk dat verdonck mentor niet wilde doen bij mij omdat die een te brede basis zouden hebben daar weet ik eerlijk gezegd niet de precieze info van... verder weet ik natuurlijk niet hoe je postuur eruit ziet en of het dan inderdaad niet bij je lichaam zou passen, maar is denk ik ook een kwestie van smaak... ik vind ze bij mij met m'n 56 kilootjes in ieder geval echt niet te breed ogen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julsa Posted August 21, 2017 Share Posted August 21, 2017 22 uur geleden zei charlotte1203: Voorlopig gekozen voor Motiva Ergonomix Full 10.75 cm basis / 4.4cm projectie / 295cc Dual Plane wat heb jij gekozen? Ik ga voor de Motiva Full 275cc en ook dual plane. Ik wilde de 295 evt maar die is te breed voor mij dus zou ik naar de 300cc Corsé moeten gaan maar die was echt veel te groot bij me vond ik en zou erg nep overkomen volgens consulente. Dit is dus prima. Ben heel benieuwd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest charlotte1203 Posted August 21, 2017 Share Posted August 21, 2017 3 uur geleden zei Julsa: Ik ga voor de Motiva Full 275cc en ook dual plane. Ik wilde de 295 evt maar die is te breed voor mij dus zou ik naar de 300cc Corsé moeten gaan maar die was echt veel te groot bij me vond ik en zou erg nep overkomen volgens consulente. Dit is dus prima. Ben heel benieuwd! Hey, welke lengte, gewicht en omtrek heb jij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunny87 Posted August 24, 2017 Share Posted August 24, 2017 Ik ben ook bij Verdonck geweest en voor mij raadde hij ook 275cc Motiva aan om mijn gewenste cup te bekomen (die naturel lijkt). Ik ben 1m71 en weeg 56kg. Ook een beetje vergelijkbaar dus :-) operatie is gepland op woensdag 18/10. Ik wil ook niet dat iedereen dit weet. Nu draag ik ook te grote bh's, dus denk niet dat het echt zal opvallen ;-) enkel mijn ouders en mijn beste vriendinnen weten dit. Aan mijn baas heb ik deze week laten weten dat ik op 18/10 een operatie moet ondergaan en 2 weken werkongeschikt zal zijn. Heb ook gezegd dat ik niet wil dat anderen hiervan af weten, dus gevraagd om discretie te bewaren. Het is allemaal zo spannend hé!! Aftellen naar d-day! B-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julsa Posted August 24, 2017 Share Posted August 24, 2017 Op 21-8-2017 om 19:21 zei charlotte1203: Hey, welke lengte, gewicht en omtrek heb jij? Hi, Aan je fotos te zien ziet het er vergelijkbaar uit moet ik zeggen. Ik ven 1.62m en 54kg. Omtrek 75. En jij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest charlotte1203 Posted August 24, 2017 Share Posted August 24, 2017 1 uur geleden zei Julsa: Hi, Aan je fotos te zien ziet het er vergelijkbaar uit moet ik zeggen. Ik ven 1.62m en 54kg. Omtrek 75. En jij? Hey 1.72 en 60kg omtrek 75 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.