mvdv Posted July 29, 2017 Share Posted July 29, 2017 Hoi Hoi, Sinds m'n 14e ben ik al erg onzeker over de grootte van m'n boezem en nu op m'n 22e voel ik me nog steeds niet vrouwelijk met mijn volle a-cup. Ik ben dan ook al heel lang aan het nadenken over een borstvergroting. Vorig jaar in september heb ik eindelijk de eerste stap gezet naar Dr. Verdonck in Tessenderlo (Belgian Breast Clinic) voor een consultatie. Ik ken al twee meisjes die er geweest zijn en zij zijn allebei super tevreden over het resultaat! Ik was daarom ook erg benieuwd naar wat hij me zou aanraden. Ik wil graag een volle C/kleine D-cup en hij zei me dat het met 300 cc aan de ene kant en met 310 cc (heb wel wat verschil op mijn borsten) aan de andere kant wel goed zou gaan. Omdat ik bij mijn consultatie nog niet aan het werk was, heb ik nog geen afspraak gemaakt voor een operatie omdat het natuurlijk wel om een hele som geld gaat. Ik had me ook voorgenomen dat ik het na de zomer wilde laten doen (omdat je een poos niet mag zwemmen + met je litteken niet in de zon mag komen), so here we are! Ik zou dolgraag een afspraak maken voor oktober, maar twijfel nog steeds over de protheses (Welke maat nog redelijk natuurlijk resultaat zou geven, Sebbin of Motiva etc.) Ik ga sowieso nog eens langs voor een 2e consultatie, maar ben alvast heel erg benieuwd naar jullie ervaringen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicoline_W Posted July 29, 2017 Share Posted July 29, 2017 Welkom @mvdv! Zelf ga ik 21 aug ook naar Dr. Verdonck (1e consult) dus kan je nog niet veel vertellen... Wél kan je in de 'zoek-balk' op dit forum zijn naam intypen en dan kom je uit bij verschillende discussies, die je dan weer kan volgen. Succes ermee!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mvdv Posted July 29, 2017 Author Share Posted July 29, 2017 6 minuten geleden zei Nicoline_W: Welkom @mvdv! Zelf ga ik 21 aug ook naar Dr. Verdonck (1e consult) dus kan je nog niet veel vertellen... Wél kan je in de 'zoek-balk' op dit forum zijn naam intypen en dan kom je uit bij verschillende discussies, die je dan weer kan volgen. Succes ermee!! Hi Nicoline, dankje voor je reactie! Zal ik zeker doen. Het is alvast een hele fijne persoon hoor, Dokter Verdonck. Hij gaat je zeker op je gemak stellen. Veel succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicoline_W Posted July 29, 2017 Share Posted July 29, 2017 Thanks @mvdv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted August 1, 2017 Share Posted August 1, 2017 Sebbin is heel smal met veel projectie. Motiva is gemiddeld kwa breedte en mentor is de breedste van de 3. Ik heb zelf voor Motiva gekozen omdat ik die het fijnste vond aanvoelen. Ook met lekken/rimpels/kapsel het minste kans bij Motiva. Scheelt niet veel hoor vergeleken met de andere! Is ook wel meteen de duurste namelijk. 300cc zal afhankelijk van hoe groot je bent/gewicht/omtrek wel natuurlijk zijn! Zoek eens rond op 300cc/295cc en dan vind je mooie resultaten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristenK Posted August 1, 2017 Share Posted August 1, 2017 Op 29-7-2017 om 13:52 zei mvdv: Hoi Hoi, Sinds m'n 14e ben ik al erg onzeker over de grootte van m'n boezem en nu op m'n 22e voel ik me nog steeds niet vrouwelijk met mijn volle a-cup. Ik ben dan ook al heel lang aan het nadenken over een borstvergroting. Vorig jaar in september heb ik eindelijk de eerste stap gezet naar Dr. Verdonck in Tessenderlo (Belgian Breast Clinic) voor een consultatie. Ik ken al twee meisjes die er geweest zijn en zij zijn allebei super tevreden over het resultaat! Ik was daarom ook erg benieuwd naar wat hij me zou aanraden. Ik wil graag een volle C/kleine D-cup en hij zei me dat het met 300 cc aan de ene kant en met 310 cc (heb wel wat verschil op mijn borsten) aan de andere kant wel goed zou gaan. Omdat ik bij mijn consultatie nog niet aan het werk was, heb ik nog geen afspraak gemaakt voor een operatie omdat het natuurlijk wel om een hele som geld gaat. Ik had me ook voorgenomen dat ik het na de zomer wilde laten doen (omdat je een poos niet mag zwemmen + met je litteken niet in de zon mag komen), so here we are! Ik zou dolgraag een afspraak maken voor oktober, maar twijfel nog steeds over de protheses (Welke maat nog redelijk natuurlijk resultaat zou geven, Sebbin of Motiva etc.) Ik ga sowieso nog eens langs voor een 2e consultatie, maar ben alvast heel erg benieuwd naar jullie ervaringen! Hallo, ik ben onlangs geopereerd bij Verdonck. En was plat ik had zelfs geen A en heb 275cc gekozen. Ben nu 17 dagen po en het gaat me goed, ik ben ook al super blij met het resultaat. Ik wou natuurlijk op mijn lichaam want ben klein en mager. Zal ik je in men album zetten, dat je eens kan kijken? Ik heb zelf Motiva gekozen omdat hij zei dat dit het beste was voor mijn lichaam, vel, maat etc. K. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristenK Posted August 1, 2017 Share Posted August 1, 2017 Op 29-7-2017 om 13:57 zei Nicoline_W: Welkom @mvdv! Zelf ga ik 21 aug ook naar Dr. Verdonck (1e consult) dus kan je nog niet veel vertellen... Wél kan je in de 'zoek-balk' op dit forum zijn naam intypen en dan kom je uit bij verschillende discussies, die je dan weer kan volgen. Succes ermee!! Als je vragen hebt stel ze gerust!! ik ben nu 17 dagen po en heb Motiva 275 cc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mvdv Posted August 2, 2017 Author Share Posted August 2, 2017 Op 1-8-2017 om 20:43 zei KristenK: Hallo, ik ben onlangs geopereerd bij Verdonck. En was plat ik had zelfs geen A en heb 275cc gekozen. Ben nu 17 dagen po en het gaat me goed, ik ben ook al super blij met het resultaat. Ik wou natuurlijk op mijn lichaam want ben klein en mager. Zal ik je in men album zetten, dat je eens kan kijken? Ik heb zelf Motiva gekozen omdat hij zei dat dit het beste was voor mijn lichaam, vel, maat etc. K. Hi Kirsten, Leuk dat je ook bij dr. Verdonck bent geweest! Mag ik vragen hoeveel je uiteindelijk hebt betaald voor je operatie met Motiva implantaten? Ik weet de prijzen niet meer zo goed ondertussen... Zou fijn zijn als ik eens een kijkje zou kunnen nemen naar je resultaat! Ben heel erg benieuwd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anouk12 Posted August 2, 2017 Share Posted August 2, 2017 Hey, Ik word 22 september door Verdonck geopereerd en ik zal motiva implantaten krijgen. De maat staat nog niet vast, daarvoor ga ik 7 september nog eens langs maar het zal waarschijnlijk gaan tussen 295 en 315 cc. Voor Motiva betaal je bij Verdonck 3395, voor Sebbin 2595 en voor Mentor 2995. Mocht je vragen hebben, let me know. X Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristenK Posted August 3, 2017 Share Posted August 3, 2017 13 uur geleden zei mvdv: Hi Kirsten, Leuk dat je ook bij dr. Verdonck bent geweest! Mag ik vragen hoeveel je uiteindelijk hebt betaald voor je operatie met Motiva implantaten? Ik weet de prijzen niet meer zo goed ondertussen... Zou fijn zijn als ik eens een kijkje zou kunnen nemen naar je resultaat! Ben heel erg benieuwd! Hallo ik heb in het totaal 3495 betaald dacht ik. En ja ik zal je in men album toevoegen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ine1 Posted August 8, 2017 Share Posted August 8, 2017 Hoi dames @KristenK, @Anouk12 Bij mij zou het ook rond 3395 euro zijn (voor Motiva), wel zonder sport bh of dergelijke. Louter ter info :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristenK Posted August 9, 2017 Share Posted August 9, 2017 20 uur geleden zei Ine1: Hoi dames @KristenK, @Anouk12 Bij mij zou het ook rond 3395 euro zijn (voor Motiva), wel zonder sport bh of dergelijke. Louter ter info :-) Jep was bij mij ook de prijs!! Ik zat er 100 naast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tittie_chick Posted August 10, 2017 Share Posted August 10, 2017 ik heb gisteren mijn consult gepland bij Verdonck! zaterdag 09-09 mag ik. ben benieuwd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoobsWanted Posted August 13, 2017 Share Posted August 13, 2017 Kom hier even meebabbelen Wil zelf ook graag naar Verdonck, kan momenteel nog geen afspraak vastleggen omdat ik pas begin op een nieuw werk en geen idee heb hoe het zit met verlof endergelijke.. Zoals ik kan lezen valt Verdonck wel heel goed mee ? @KristenK zou ik je mogen vragen hoe het ging met de pijn ? Weet dat dit heel persoonlijk is, maar toch heel nieuwsgierig naar wanneer je stilletjes aan weer ''normaal" dagdagelijkse dingen kan doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristenK Posted August 13, 2017 Share Posted August 13, 2017 2 uur geleden zei BoobsWanted: Kom hier even meebabbelen Wil zelf ook graag naar Verdonck, kan momenteel nog geen afspraak vastleggen omdat ik pas begin op een nieuw werk en geen idee heb hoe het zit met verlof endergelijke.. Zoals ik kan lezen valt Verdonck wel heel goed mee ? @KristenK zou ik je mogen vragen hoe het ging met de pijn ? Weet dat dit heel persoonlijk is, maar toch heel nieuwsgierig naar wanneer je stilletjes aan weer ''normaal" dagdagelijkse dingen kan doen Hi, welkom! Verdonck is een heel goede chirurg en zijn nazorg is perfect. Hij is na de operatie 24 op 24 bereikbaar zelfs in het weekend! Ik heb hem wel 6 keer opgebeld denk ik haha... arme Verdonck!! Maar hij bleef steeds even vriendelijk en beantwoorde steeds mijn vragen proffesioneel. De pijn was de eerste dagen heel erg. Ik heb echt afgezien. Ik ben eerlijk!! Ik zou de eerte vijf dagen echt nooit meer willen meemaken. Ik heb 12 keer gal moeten overgeven v d narcose en de huisdokter de avond v d operatie nog een spuit komen zetten voor het braken te stoppen want ik kon geen vocht of eten binnenhouden. Na die spuit ging het beter en was het braken gestopt. De pijn is een brandgevoel steken en een druk maar de pijn is draagbaar inde zin van: je gaat niet dood vd pijn. Af en toe wel een mentale inzinking gehad maar na 5 dagen ging het elke dag beter en beter. De pijn is ind persoonlijk. Nu moet ik wel zeggen ik denk dat bevallen minder erg is haha!! Al horen zeggen van mensen hier. En als ik het ooit opnieuw moet doen, heb ik die 5 dagen pijn er wel voor over maar het is geen pretje! Wie mooi wil zijn.... ik heb 275 cc motiva laten zetten bij verdonck en weeg ong 50kg en niet groot! Ik ben blij met de maat op mijn lichaam is het natuurlijk die C want ik kwam van een a plat. Maar als ik het ooit opnieuw doe pak ik gerust een maat groter hihi! Succes ermee meid!xx en ohja de dagelijkse dingen zoals je haar wassen kon ik na twee weken maar nu na vier weken kan ik pas terug alles: stofzuigen, armen omhoog,... dat is bij iedereen anders! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoobsWanted Posted August 13, 2017 Share Posted August 13, 2017 1 uur geleden zei KristenK: Hi, welkom! Verdonck is een heel goede chirurg en zijn nazorg is perfect. Hij is na de operatie 24 op 24 bereikbaar zelfs in het weekend! Ik heb hem wel 6 keer opgebeld denk ik haha... arme Verdonck!! Maar hij bleef steeds even vriendelijk en beantwoorde steeds mijn vragen proffesioneel. De pijn was de eerste dagen heel erg. Ik heb echt afgezien. Ik ben eerlijk!! Ik zou de eerte vijf dagen echt nooit meer willen meemaken. Ik heb 12 keer gal moeten overgeven v d narcose en de huisdokter de avond v d operatie nog een spuit komen zetten voor het braken te stoppen want ik kon geen vocht of eten binnenhouden. Na die spuit ging het beter en was het braken gestopt. De pijn is een brandgevoel steken en een druk maar de pijn is draagbaar inde zin van: je gaat niet dood vd pijn. Af en toe wel een mentale inzinking gehad maar na 5 dagen ging het elke dag beter en beter. De pijn is ind persoonlijk. Nu moet ik wel zeggen ik denk dat bevallen minder erg is haha!! Al horen zeggen van mensen hier. En als ik het ooit opnieuw moet doen, heb ik die 5 dagen pijn er wel voor over maar het is geen pretje! Wie mooi wil zijn.... ik heb 275 cc motiva laten zetten bij verdonck en weeg ong 50kg en niet groot! Ik ben blij met de maat op mijn lichaam is het natuurlijk die C want ik kwam van een a plat. Maar als ik het ooit opnieuw doe pak ik gerust een maat groter hihi! Succes ermee meid!xx en ohja de dagelijkse dingen zoals je haar wassen kon ik na twee weken maar nu na vier weken kan ik pas terug alles: stofzuigen, armen omhoog,... dat is bij iedereen anders! Dankjewel voor je reactie! Is fijn om te horen hoe het bij anderen verloopt ! Super dat hij na de operatie nog zo bereikbaar is, stelt me al wat gerust ! Hoop dat ik snel kan plannen voor mijn bv, want eens je beslist hebt dat je ervoor gaat wil je het meteen e Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocker Posted August 13, 2017 Share Posted August 13, 2017 Hou er wel rekening mee dat dingen als stofzuigen en je armen omhoog doen van de meeste PC's 6 weken niet mag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoobsWanted Posted August 13, 2017 Share Posted August 13, 2017 21 minuten geleden zei Rocker: Hou er wel rekening mee dat dingen als stofzuigen en je armen omhoog doen van de meeste PC's 6 weken niet mag. Bedankt voor je reactie , ik zit vooral met mijn werk.. meer dan twee weken verlof gaat er waarschijnlijk niet inzitten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocker Posted August 14, 2017 Share Posted August 14, 2017 Wat doe je voor werk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristenK Posted August 14, 2017 Share Posted August 14, 2017 Op 13-8-2017 om 17:12 zei Rocker: Hou er wel rekening mee dat dingen als stofzuigen en je armen omhoog doen van de meeste PC's 6 weken niet mag. Weet ik maar je armen eijn omhoog voor je het beseft ik let er wel op maar je uitrekken kan soms zo goed doen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoobsWanted Posted August 14, 2017 Share Posted August 14, 2017 1 uur geleden zei Rocker: Wat doe je voor werk? Werk in een grootkeuken Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristenK Posted August 14, 2017 Share Posted August 14, 2017 1 uur geleden zei BoobsWanted: Werk in een grootkeuken Kan wel zwaar werk zijn! Ik geef toe ik was pas na 3 weken klaar om terug te gaan werken en ik doe bureauwerk... xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 16, 2017 Share Posted August 16, 2017 Op 13-8-2017 om 15:26 zei KristenK: Hi, welkom! Verdonck is een heel goede chirurg en zijn nazorg is perfect. Hij is na de operatie 24 op 24 bereikbaar zelfs in het weekend! Ik heb hem wel 6 keer opgebeld denk ik haha... arme Verdonck!! Maar hij bleef steeds even vriendelijk en beantwoorde steeds mijn vragen proffesioneel. De pijn was de eerste dagen heel erg. Ik heb echt afgezien. Ik ben eerlijk!! Ik zou de eerte vijf dagen echt nooit meer willen meemaken. Ik heb 12 keer gal moeten overgeven v d narcose en de huisdokter de avond v d operatie nog een spuit komen zetten voor het braken te stoppen want ik kon geen vocht of eten binnenhouden. Na die spuit ging het beter en was het braken gestopt. De pijn is een brandgevoel steken en een druk maar de pijn is draagbaar inde zin van: je gaat niet dood vd pijn. Af en toe wel een mentale inzinking gehad maar na 5 dagen ging het elke dag beter en beter. De pijn is ind persoonlijk. Nu moet ik wel zeggen ik denk dat bevallen minder erg is haha!! Al horen zeggen van mensen hier. En als ik het ooit opnieuw moet doen, heb ik die 5 dagen pijn er wel voor over maar het is geen pretje! Wie mooi wil zijn.... ik heb 275 cc motiva laten zetten bij verdonck en weeg ong 50kg en niet groot! Ik ben blij met de maat op mijn lichaam is het natuurlijk die C want ik kwam van een a plat. Maar als ik het ooit opnieuw doe pak ik gerust een maat groter hihi! Succes ermee meid!xx en ohja de dagelijkse dingen zoals je haar wassen kon ik na twee weken maar nu na vier weken kan ik pas terug alles: stofzuigen, armen omhoog,... dat is bij iedereen anders! Hi kristenK ik las dat jij je operatie al gehad hebt bij dokter Verdonck. Mag ik weten hoe groot je ongeveer bent? Want van gewicht komen we overeen en ikzelf heb een kleine a cup. Ik heb namelijk mijn operatie vastgelegd, nu aftellen naar de grote dag ookal is het nog even...maar twijfel enorm over de maat. Niemand kan je er echt bij helpen en je hoort zoveel verschillende dingen dat ik het even niet weet. Bij het passen werd er voorgesteld om 230cc motiva te nemen omdat ik het wel natuurlijk wil houden. maar nu lees ik overal dat dat vrij weinig is...terwijl ik ook van andere vrouwen zoals mijn bouw lees dat die toch wel al een C hebben. misschien toch 255cc maar dan ben ik bang dat het TE wordt. Zou graag komen op een grote B zelfs kleine C omdat ik ook al las dat protheseborsten kleiner ogen dan echte...groter wil ik echt niet en ben bang dat 255cc al een D zou geven, maar wil ook geen gewone B want dan vind ik het de operatie en pijn niet waard :-/ Zou ik hem op de dag zelf een voorbeeldfoto kunnen tonen van wat ik ongeveer wil? En dan op hem vertrouwen dat het goed gekozen is...wat denk jij? Aangezien jij al iets verder staat ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted August 16, 2017 Share Posted August 16, 2017 38 minuten geleden zei Sandr@: Hi kristenK ik las dat jij je operatie al gehad hebt bij dokter Verdonck. Mag ik weten hoe groot je ongeveer bent? Want van gewicht komen we overeen en ikzelf heb een kleine a cup. Ik heb namelijk mijn operatie vastgelegd, nu aftellen naar de grote dag ookal is het nog even...maar twijfel enorm over de maat. Niemand kan je er echt bij helpen en je hoort zoveel verschillende dingen dat ik het even niet weet. Bij het passen werd er voorgesteld om 230cc motiva te nemen omdat ik het wel natuurlijk wil houden. maar nu lees ik overal dat dat vrij weinig is...terwijl ik ook van andere vrouwen zoals mijn bouw lees dat die toch wel al een C hebben. misschien toch 255cc maar dan ben ik bang dat het TE wordt. Zou graag komen op een grote B zelfs kleine C omdat ik ook al las dat protheseborsten kleiner ogen dan echte...groter wil ik echt niet en ben bang dat 255cc al een D zou geven, maar wil ook geen gewone B want dan vind ik het de operatie en pijn niet waard :-/ Zou ik hem op de dag zelf een voorbeeldfoto kunnen tonen van wat ik ongeveer wil? En dan op hem vertrouwen dat het goed gekozen is...wat denk jij? Aangezien jij al iets verder staat ;-) Hey stuur best_boobie eens een privé berichtje. zij kan je heel goed helpen meer inzicht te krijgen in wat voor resultaat je krijgt met 235cc / 255cc. Nu is het verschil tussen deze 2 minimaal hoor. Als jij 235cc mooi vond dat gaat 255cc ook mooi zijn, die 20cc gaat niet opvallen hoor. Ik vond overigens dat het passen groter leek dan nu na de operatie, misschien ook iets om rekening mee te houden? Ik had liever wat groter gehad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 16, 2017 Share Posted August 16, 2017 12 minuten geleden zei Ellen125: Hey stuur best_boobie eens een privé berichtje. zij kan je heel goed helpen meer inzicht te krijgen in wat voor resultaat je krijgt met 235cc / 255cc. Nu is het verschil tussen deze 2 minimaal hoor. Als jij 235cc mooi vond dat gaat 255cc ook mooi zijn, die 20cc gaat niet opvallen hoor. Ik vond overigens dat het passen groter leek dan nu na de operatie, misschien ook iets om rekening mee te houden? Ik had liever wat groter gehad. Ik heb gisteren een berichtje gedaan naar best boobie maar ze moet het nog lezen. Dit hoor je wel vaker dat het passen groter leek. Ik vond toen de 3e maat die ik paste al ietsje teveel( weer niet hoeveel cc dat was) maar ben natuurlijk heel weinig gewoon. Anders zou ik voor de tussenweg gaan(245) maar bestaat blijkbaar niet bij motiva. De verpleegster vertelde me aan telefoon 230 ofwel 255. Maar ze zei ook dat 230 het kleinste maatje is dat ze plaatsen. En zij zegt altijd tegen de patiënten om bij twijfel voor de grootste maat te kiezen...Misschien moet ik het er toch maar op wagen en de dag zelf vragen of 255zou lukken en hij zelf maar moet kijken of het nog natuurlijk oogt. Hij heeft immers genoeg ervaring. Ze zeggen ook dat er ongeveer 50cc achter de spier "verdwijnt" dus uiteindelijk zou op die manier een 255 wel uitvallen zoals een 230 die ik op mijn borst gepast heb... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.