Eowyn Posted July 29, 2017 Share Posted July 29, 2017 Hallo hallo ladies! Mijn naam is Eowyn, 22 jaar en ik krijg de wens voor een borstvergroting maar niet uit mijn hoofd. Ik heb me hier aangemeld omdat ik na mijn 18e toch wel echt de hoop op borsten opgegeven heb na te hebben gehoopt dat ik een laatbloeier zou zijn. Dit is eigenlijk mijn eerste stap naar nieuwe hoop. Momenteel weet ik echt nog vrij weinig over alles wat erbij komt kijken en hoe ik dit zou moeten aanpakken. Ik ga dus lekker veel berichten door neuzen in de hoop op veel kennis te vergaren en aanraders te lezen. Momenteel zit ik op een 80/85A (hangt een beetje van het merk af) en zou mijn wens toch echt wel een volle C of zelfs D zijn. Zelf ben ik 1.78m en heb ik best brede schouders en heupen, maar wel echt een taille en vind ik mijn mini-boobs hier echt niet bij passen. Mijn vriend (relatie >2 jaar) vind mijn borsten echter juist perfect bij mijn lichaam passen zou het erg spijtig vinden als ik een bv zou laten doen. Hoe vaak hij dit ook kan zeggen, bij mij dringt het niet door . Ik heb al geen idee hoeveel cc het ongeveer zal zijn om mijn wens te vervullen maar hopelijk kan ik een paar ladies vinden die vanaf hetzelfde punt zijn begonnen en dat ik wat meer duidelijkheid kan krijgen over de vragen die ik nog steeds heb. Zoals het opnieuw opereren na 15 jaar? Hoe zit het met een zwangerschap? kan je het beste pas een vergroting laten doen nadat je kinderwens vervuld is? etc. Ik heb momenteel nog geen consult afspraak staan omdat ik het toch wel spannend vind om dat zomaar gelijk te doen en ik nog zoveel twijfels en vragen heb. xoxo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted August 1, 2017 Share Posted August 1, 2017 Mijn vriend vond het ook niet nodig maar hij vind het nu wel heel mooi. Alsof het niet anders is geweest Als jij graag en bv wilt dan moet je dat doen, jij moet lekker in je vel zitten. zwangerschap kan niemand zeggen wat dat voor jouw borsten gaat doen. Ik heb het risico genomen, maar vind dat niet erg. Ze worden natuurlijk weer groter maar is voor iedereen anders wat er gebeurd. Bij sommige geen verschil, sommige vinden het niet meer mooi. Misschien te natuurlijk geworden. Heb jij een kinderwens voor binnen 1-2jr wordt gezegd wachten tot na de zwangerschap. Anders kun je prima eerst een bv doen. Via de zoekbalk vind je veel informatie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siel Posted August 4, 2017 Share Posted August 4, 2017 Ook mijn vriend heeft het proberen uit mijn hoofd praten, maar zit al 10 jaar met het idee in mijn hoofd en uiteindelijk moet je doen waar jij je goed bij voelt. Ondertussen heb ik een afspraak vast staan op 18 augustus, heb ik mijn vriend betrokken bij het hele proces en was hij het die uiteindelijk zei bij de pasbeurten: neem nog maar wat groter Hij heeft er vrede mee gesloten en steunt mij volledig Ikzelf ben 1m74 heb een A75 en ben ook redelijk breed van schouders. Doordat ik veel sport kiezen mij pc en ik voor implantaten voor de spier, want hierdoor moeten ze mijn spier niet snijden en heb ik geen krachtverlies. Wij zijn uitgekomen bij 390 cc. Ik ben 25 en heb ook nog geen kindjes, maar ik denk zo dat ik nu nog jong ben, eindelijk eens wil kunnen pronken met mijn lichaam en trots kan zijn in bikini nu dat nog allemaal strak is Ik weet niet hoe mijn lichaam er zal uitzien na kinderen, maar ik ga ervoor ook iemand die ik ken (die stuk ouder is) heeft al 20 jaar jaar implantaten zitten en die kunnen daar ook nog even blijven, dus 15 jaar is zeker niet de regel en ik ga er vanuit dat de implantaten er alleen maar zijn op verbeterd Veel succes bij uw zoektocht Grtjs Siel Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissM Posted August 4, 2017 Share Posted August 4, 2017 mijn man wou dit ook absoluut niet nodig. in het begin hebben we ook veel ruzie gemaakt omdat ze er niet meteen mooi uitzagen en hij vond dit verschrikkelijk. heb vele tranen gelaten. maar nu is hij er toch ook heel tevreden mee en ze worden elke week een beetje mooier. hij zal blij zijn er eindelijk aan te kunnen komen haha, maar hij zal nog even geduld moeten hebben haha. hier vind je zeker genoeg informatie en voorbeelden en zo kan je een lijst met vragen maken die je op een toekomstig consult kan meenemen. veel leesplezier en succes met de zoektocht naar mooie boobs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truusje Posted August 4, 2017 Share Posted August 4, 2017 Hoi hoi, Ik denk dat we een beetje in hetzelfde schuitje zitten. Mijn vriend vond het ook niet nodig maar zelf was ik er altijd heel onzeker over. Hij vind ze nu nog lelijk en wilt er ook niet naar kijken dus is niet echt motiverend.. Mijn voor situatie was een 75a. Bij mij heeft het de door slag gegeven toen ik weer bh's ging kopen en er helemaaal niet gelukkig van werd. Mijn zus heeft vorig jaar een BV laten doen dus bij ons in het gezin was er geen taboe over en heeft mijn moeder zelf ook gezegd als je het echt wilt dan moet je het nu doen want nu woon je nog thuis. Ik heb voor 400 cc dual plane rond high profile gekozen. Ik hoop ook uit te komen op een volle C kleine D. Als je wilt kan ik je toevoegen in mijn album daar staan nu foto's in van 2 weken PO. Groetjess Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siel Posted August 4, 2017 Share Posted August 4, 2017 @Truusje wil je mij ook toevoegen aan je album zodat ik mee kan volgen? Ik wordt ook binnenkort geopereerd zooooooo spannend!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truusje Posted August 4, 2017 Share Posted August 4, 2017 @Siel ik zal je toevoegen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siel Posted August 4, 2017 Share Posted August 4, 2017 @Truusje amaiii ziet er al goed uit na 2 weken.. zijn deze voor of na de spier? Zal een mooie cup worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truusje Posted August 4, 2017 Share Posted August 4, 2017 @Siel ik heb ze dual plane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eowyn Posted August 7, 2017 Author Share Posted August 7, 2017 Op 4-8-2017 om 11:42 zei Siel: Ook mijn vriend heeft het proberen uit mijn hoofd praten, maar zit al 10 jaar met het idee in mijn hoofd en uiteindelijk moet je doen waar jij je goed bij voelt. Ondertussen heb ik een afspraak vast staan op 18 augustus, heb ik mijn vriend betrokken bij het hele proces en was hij het die uiteindelijk zei bij de pasbeurten: neem nog maar wat groter Hij heeft er vrede mee gesloten en steunt mij volledig Ikzelf ben 1m74 heb een A75 en ben ook redelijk breed van schouders. Doordat ik veel sport kiezen mij pc en ik voor implantaten voor de spier, want hierdoor moeten ze mijn spier niet snijden en heb ik geen krachtverlies. Wij zijn uitgekomen bij 390 cc. Ik ben 25 en heb ook nog geen kindjes, maar ik denk zo dat ik nu nog jong ben, eindelijk eens wil kunnen pronken met mijn lichaam en trots kan zijn in bikini nu dat nog allemaal strak is Ik weet niet hoe mijn lichaam er zal uitzien na kinderen, maar ik ga ervoor ook iemand die ik ken (die stuk ouder is) heeft al 20 jaar jaar implantaten zitten en die kunnen daar ook nog even blijven, dus 15 jaar is zeker niet de regel en ik ga er vanuit dat de implantaten er alleen maar zijn op verbeterd Veel succes bij uw zoektocht Grtjs Siel ohh 18 augustus is al dichtbij, wat spannend! Het nog pronken met je lichaam nu je nog jong bent vind ik echt een goeie gedachte, ik moet me ook niet zo druk maken over hoe het allemaal na een aantal jaar zou zijn. Dit helpt me zeker om ook wat meer over het nu te denken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eowyn Posted August 7, 2017 Author Share Posted August 7, 2017 Op 4-8-2017 om 12:09 zei MissM: mijn man wou dit ook absoluut niet nodig. in het begin hebben we ook veel ruzie gemaakt omdat ze er niet meteen mooi uitzagen en hij vond dit verschrikkelijk. heb vele tranen gelaten. maar nu is hij er toch ook heel tevreden mee en ze worden elke week een beetje mooier. hij zal blij zijn er eindelijk aan te kunnen komen haha, maar hij zal nog even geduld moeten hebben haha. hier vind je zeker genoeg informatie en voorbeelden en zo kan je een lijst met vragen maken die je op een toekomstig consult kan meenemen. veel leesplezier en succes met de zoektocht naar mooie boobs! Gelukkig is het dan toch nog goed gekomen en vind hij ze steeds mooier! Mag ik vragen hoeveel cc je hebt gedaan? Ik vind het nog wel lastig om te bedenken wat ik nou precies zou willen. Het lijkt me een grote teleurstelling als ik het dan gedaan heb en het nog steeds erg klein vind, of juist echt weer te groot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eowyn Posted August 7, 2017 Author Share Posted August 7, 2017 Op 4-8-2017 om 12:16 zei Truusje: Hoi hoi, Ik denk dat we een beetje in hetzelfde schuitje zitten. Mijn vriend vond het ook niet nodig maar zelf was ik er altijd heel onzeker over. Hij vind ze nu nog lelijk en wilt er ook niet naar kijken dus is niet echt motiverend.. Mijn voor situatie was een 75a. Bij mij heeft het de door slag gegeven toen ik weer bh's ging kopen en er helemaaal niet gelukkig van werd. Mijn zus heeft vorig jaar een BV laten doen dus bij ons in het gezin was er geen taboe over en heeft mijn moeder zelf ook gezegd als je het echt wilt dan moet je het nu doen want nu woon je nog thuis. Ik heb voor 400 cc dual plane rond high profile gekozen. Ik hoop ook uit te komen op een volle C kleine D. Als je wilt kan ik je toevoegen in mijn album daar staan nu foto's in van 2 weken PO. Groetjess Oh wat vervelend om te horen dat hij er niet naar wil kijken. Hopelijk draait hij nog bij... Ik zou graag toegevoegd worden aan je album! Momenteel heb ik ook nog elke keer als ik weer bh's ga zoeken dat ik er zo ongelukkig van wordt. Ik wil niet alleen maar push ups blijven dragen zodat het wat lijkt, het zou er gewoon zelf moeten zitten. Hoe is het verder bij jou verlopen na de operatie? veel pijn/complicaties of viel dat wel mee? Ik probeer zo veel informatie te krijgen als ik kan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truusje Posted August 7, 2017 Share Posted August 7, 2017 42 minuten geleden zei Eowyn: Oh wat vervelend om te horen dat hij er niet naar wil kijken. Hopelijk draait hij nog bij... Ik zou graag toegevoegd worden aan je album! Momenteel heb ik ook nog elke keer als ik weer bh's ga zoeken dat ik er zo ongelukkig van wordt. Ik wil niet alleen maar push ups blijven dragen zodat het wat lijkt, het zou er gewoon zelf moeten zitten. Hoe is het verder bij jou verlopen na de operatie? veel pijn/complicaties of viel dat wel mee? Ik probeer zo veel informatie te krijgen als ik kan Hij is gelukkig al wat bij gedraaid. Hij durft er nu al wel naar te kijken haha maar omdat ze los van elkaar zakken en genezen zit de een nu lager dan de ander dus dat ziet er nogal apart uit haha. Dat had ik dus ook alleen push ups word ik niet gelukkig van. De operatie is allemaal goed gegaan ik was heel zenuwachtig en bang voor de narcose maar dat is allemaal heel goed verlopen. Ik heb de eerste 3 a 4 dagen wel erg last gehad maar daarna gaat het elke dag beter. Ik begin nu zelf ook blij te worden als ik ze zie ik was heel bang dat het te groot zou worden maar dat valt gelukkig mee! Ik zal je even in mijn album toevoegen dan kan je kijken! Ik heb de 400 cc dual plane ronde prothese. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissM Posted August 7, 2017 Share Posted August 7, 2017 1 uur geleden zei Eowyn: Gelukkig is het dan toch nog goed gekomen en vind hij ze steeds mooier! Mag ik vragen hoeveel cc je hebt gedaan? Ik vind het nog wel lastig om te bedenken wat ik nou precies zou willen. Het lijkt me een grote teleurstelling als ik het dan gedaan heb en het nog steeds erg klein vind, of juist echt weer te groot. ik heb 450 cc laten plaatsen dual plane. in het begin vond ik ze te klein maar nu zo tevreden mee. denk dat de spier ook ontspannen is nu waardoor ze groter zijn dan in het begin. goed passen is de boodschap en voorbeeldjes meenemen naar je pc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SFD Posted August 7, 2017 Share Posted August 7, 2017 Mijn man wist al de hele relatie met mij dat ik na onze kinderen een bv wilde. Hij heeft zich er bij neergelegd en zei als dat is wat je graag wil dan moet je dat doen, het is je eigen lichaam. Bij het passen is hij mee geweest en kon het voor hem niet groot genoeg,. Maar daar heb ik me niet aan gestoord ik heb gekozen wat ik mooi vind en wat bij mijn lichaam past. Niet wat hij leuk vind. Stel je kiest behoorlijk grote omdat je vriend dat zo mooi vind en een half jaar later zegt je vriend doeidoei,. Dan loop je met borsten rond die je ex graag wilde en niet waar jij gelukkig van werd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine445 Posted August 7, 2017 Share Posted August 7, 2017 Hallo dames, Ik kan me ook aansluiten bij jullie... Mijn vriend ziet het ook niet zitten. Maar dat komt meer voort uit zijn eigen ontevreden over zijn lichaam. Maar dat gaat me er niet meer van weerhouden om zelf toch door te zetten, het is nu mijn tijd na N zwangerschap en heel wat kilo's kwijt te zijn! 22 aug heb ik mijn 2e gesprek met mn PC om het aantal cc's nog eens te passen en OK zal ergens in oktober zijn. @Eowyn zoek je een PC uit waar je een goed gevoel bij hebt, maak je een lijstje met vragen. En idd, hier op het forum is veel info te vinden. Succes!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocker Posted August 13, 2017 Share Posted August 13, 2017 Mijn man vond het ook niet nodig, vond me prachtig zoals ik ben etc. Maar wel altijd foto's liken op instagram van dames met grote memmen, nooit van kleine boobies zoals ik had. Maar goed, ik voelde me niet lekker in m'n vel. Ik voelde me rot als ik in een paskamertje stond met een shirtje wat niet mooi zat, het zoveelste bikinitopje waarin ik me een jongetje voelde. Hij hoefde niet rond te lopen met vullingen in z'n bh. Hij heeft volgens mij nooit gezien of begrepen hoe ik door die kleine borsten slechter in m'n vel zat, tot na de operatie. Zelfs met die lelijke pionvormige madonna-punttieten voelde ik me de meest sexy vrouw op aarde en niemand die me ging zeggen dat dat niet zo was haha Hij zei het pas nog:"nu pas snap ik waarom je het zo graag wilde, je ziet er zoveel gelukkiger uit". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.