Jump to content

Wel of geen verwijzing olvg dr. Nio

Pienn

Recommended Posts

Posted

Hoi iedereen,

ik denk erover om een afspraak te maken bij dr. Nio in het olvg. Echter heb ik hier een aantal keer gelezen dat je een verwijzing van de huisarts nodig hebt. Op de website van olvg staat dat voor olvg west geen verwijzing nodig heb voor een consult. Wie heeft er ervaring mee en weet of het wel of niet nodig is? Thnx

Guest Pat1709
Posted

Wij hadden de verwijzing wel nodig voor Dr Nio maar die werd direct digitaal verzonden door de huisarts bij navraag.
Het is geregeld binnen een dag en daarna kun je bellen voor een afspraak :)

Posted

Oh.. wat vreemd! @pien

Zover ik weet heb je voor ziekenhuiszorg altijd een verwijsbrief nodig, en als ik het goed heb, vragen ze er ook naar als je belt om je consult te plannen bij poli plastische chirurgie in olvg west.

Misschien maandag even bellen naar hun. Denkt dat dat de enige manier is om het zeker te weten, zeker als je aangeeft wat er op de website staat..

Laat je het ons dan ook even weten?

Heb je trouwens een screenshot waar dat staat op hun site? Heb net ff zitten zoeken, maar zie het nergens staan....

Xx BB

Posted

@best_boobie ja het is nogal vreemd. Hier in bijgevoegde afbeelding staat dat je voor locatie west geen verwijzing nodig hebt. Maar als je dan leest bij borstvergroting wat je allemaal mee moet nemen staat er ook een verwijsbrief. Ze mogen de site wel wat duidelijker maken

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Posted
11 uur geleden zei Pienn:

@best_boobie ja het is nogal vreemd. Hier in bijgevoegde afbeelding staat dat je voor locatie west geen verwijzing nodig hebt. Maar als je dan leest bij borstvergroting wat je allemaal mee moet nemen staat er ook een verwijsbrief. Ze mogen de site wel wat duidelijker maken

Pictures visible for members only.

Become a member now.

apart.. . daar zou ik wel een belletje tegenaan gooien dan...

xxx

Posted

Ik heb er ook over gebeld deze week en ja ik moest toch echt een verwijzing dus nu moet ik morgen naar de huisarts. Succes in ieder geval 

Posted

Nee ik belde donderdag naar OLVG maar dat meisje was aan het invallen, dus moet ik maandag weer bellen. Maar dat doe ik na mijn afspraak eventjes.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.