Jump to content

Hi! Graag jullie mening; 650cc/700cc eerste X?

Heleen

Recommended Posts

Posted

Hi!

Mijn eerste forum ervaring, dus als jullie tips of trucs hebben hoor ik het graag! 

Gisteravond mijn eerste consult bij Dr. Koopmann bij Bergman Clinics. Ontzettend leuke man met klaarblijkelijk veel verstand van zaken. Ik heb drie kids, wv alledrie borst-gevoed. Van mijn 75A is niets meer over en kom ik in aanmerking voor een vergoeding vanuit de basisverzekering. Jup, slechts 3mm klierweefsel bevestigde mijn idee van "helemaal niets".. 

Maten; 1,78m, 74kg, 29jaar, mooi strak afgetraind figuur, alleen geen borsten..

Tijdens het consult werd gevraagd wat ik graag wil. Ik hou van echt grote borsten, tegen het 'ordinaire' aan, zoals ik dit ook bij Dr. Koopmann heb aangegeven. 

Tijdens het passen heeft hij 500cc afgezet tegen 650cc/700cc, waarbij ik bij de pasprothese de 650cc écht prachtig vond en de 500cc gewoon een normale, toch mooie 'C' in mijn ogen was. Door mijn lengte was de 700cc precies goed volgens Koopmann; niet overdreven, maar wel goed aanwezig - 3D foto's waren ook prachtig. Operatietechniek zal DualPlane worden met Natrelle protheses extra hoog profiel. 

Nu raak ik onzeker van de vele meiden met minder cc's en prachtig resultaat. Echter zijn de meeste meiden kleiner dan ik & hebben vaak al iets van een cup (A of B). Ik ben heel bang dat het straks zo groot is dat ik er spijt van ga krijgen, omdat ik vrijwel niemand anders zie/lees die 700cc protheses heeft..

Heeft er iemand een soortgelijk verhaal? Ik ga in elk geval meelezen en lezen hoe jullie ervaringen waren pré- en postOP. 

Dank jullie wel alvast voor het meelezen:-)..

Groetjes,

H.

Posted
16 uur geleden zei Heleen:

Maten; 1,78m, 74kg, 29jaar, mooi strak afgetraind figuur, alleen geen borsten.. (75A)

Tijdens het passen heeft hij 500cc afgezet tegen 650cc/700cc, waarbij ik bij de pasprothese de 650cc écht prachtig vond en de 500cc gewoon een normale, toch mooie 'C' in mijn ogen was. Door mijn lengte was de 700cc precies goed volgens Koopmann; niet overdreven, maar wel goed aanwezig - 3D foto's waren ook prachtig. Operatietechniek zal DualPlane worden met Natrelle protheses extra hoog profiel. 

Nu raak ik onzeker van de vele meiden met minder cc's en prachtig resultaat. Echter zijn de meeste meiden kleiner dan ik & hebben vaak al iets van een cup (A of B). Ik ben heel bang dat het straks zo groot is dat ik er spijt van ga krijgen, omdat ik vrijwel niemand anders zie/lees die 700cc protheses heeft..

Heeft er iemand een soortgelijk verhaal?

Hoi H! Welkom hier!!

ik ben ook redelijk nieuw maar heb ondertussen mijn weg op het forum wel gevonden...

Ook ben ik er écht achter dat je het aantal cc's niet te vergelijken is met anderen... Het hangt heel erg af van de breedte van de pocket die de plastisch chirurg in jouw borst kan maken, hoe je lijf er verder uit ziet en voorál van wat jij mooi vindt en wilt!! 

Wel zou ik nog ergens anders naartoe gaan voor een consultatie, dan jan je jezelf nóg een keer zien met die verschillende volumes.

succes girl!! X

Posted

@Heleen :viannen_01:

Ik krijg 550cc 16 Augustus. Ben 173 cm lang maar weegt wel 88 kilos (ben aan het afvallen)

Je kan me fotos van me pass sessie in me fotoalbum zien. 

Posted

Hoi,

Afgelopen maandag ben ik geopereerd. Ook ik kreeg het vergoed. Mijn borstklierweefsel was 5 mm dus ook praktisch niets. Wat een uitkomst als je helemaal niets hebt. Ik zelf heb ook drie kindjes en ben 29 jaar oud. Zelf ben ik 1,76 en weeg 60 kg. Ik heb 280 cc gekregen en kom straks uit op een grote B. Precies wat ik zelf ook wilde. De arts zei wel tegen mij omdat ik helemaal niets had en weinig los vel kon hij niet groter dan 350 cc. Nu is her uiteraard bij iedereen anders. Maar wat spannend allemaal en ik kan je vertellen dat van helemaal niets je ineens wakker wordt met borsten is bizar. Als je nog vragen hebt dan laat maar weten. Onze verhalen zijn niet zo heel verschillend, alleen dan het aantal cc hihihi 

Xxxx

Posted

Hoi meid! 

Ik denk dat als je 700cc het mooist vind je daar voor moet gaan.  Omdat je iets langer bent valt het aantal cc al sneller weg dan bij kortere meiden.  Ikzelf heb 550cc gekregen en had hiervoor een 80B/C en van mij hadden ze uiteindelijk ook nog iets groter gemogen.  Je went er zo snel aan! Ik denk dat je er goed aan doet om voor 700cc te gaan. Ik ben trouwens 165cm, 66kg en heb brede schouders. 

Raak iig niet onzeker van wat andere meiden nemen hier op het forum. Dat had ik ook omdat ik ook een van de meiden was met meer cc. Ik weet wel dat er een andere meid is met ongeveer jouw lengte en bouw hier op het forum en 700cc. Misschien had je haar al gevonden (weet der naam niet meer)? 

Wat knap trouwens dat hij 700cc erin kan krijgen terwijl je aangeeft dat je zelf een A cup hebt.  Dat heb ik niet vaak gelezen:P 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.