Jump to content

Ready for new boobies

Dina96

Recommended Posts

Heyy iedereen,

ik ben momenteel 21 en denk al een tijdje aan een borstvergroting. Ik ben een lange tijd terug op een 1e consult afspraak geweest bij Diana Gabriels. Hierbij heb ik wat info gekregen en na wat onderzoek wist ik bijna zeker dat ik het door dr Kevin Peters wilde laten doen. Helaas (na lang wachten) werd mijn consult gesprek met hem op dezelfde dag nog afgebeld, omdat hij volgens de assistente een spoeddienst had in het ziekenhuis. De eerstvolgende consultafspraak kon pas 1,5 maand later. Helaas was ik op die dag ziek en ging het wederom niet door. De eerstvolgende mogelijkheid is nu pas op 31 oktober... Nu heb ik na het lezen van vele ervaringen gekozen om toch een consultafspraak in te plannen bij dr Frans Straten op 23 aug. De reden dat ik me heb aangemeld voor dit forum is om meer informatie te verzamelen over de operatie zelf en over dr frans straten. 

Ook zou ik graag willen horen hoeveel cc sommigen van jullie hebben met ong dezelfde postuur als mij. Ik ben 1.65 m, ik weeg momenteel ong 50 kilo en ben vrij tenger. Ik heb van mezelf een B-cup. 

Ik kijk ernaar uit om velen van jullie te spreken en ervaringen met elkaar te delen ^_^

Welkom en bij frans ben je zeker in goede handen. Topchirurg.

Ik ben nog maar net 3,5 week geleden geopereerd bij hem. Ik heb 450cc. Ik ben 1m60 en 57kg.kijk gerust naar men fotos. Is een vrij album. 

Hoi, 

Wat een pech met de consulten! Dat is flink balen! Frans Straten is een goede chirurg, vorig jaar augustus ben ik bij hem geopereerd. ik Ben 1.68, weeg 58 kilo en heb 390 cc anatomisch achter de spier gekregen. Van een AA naar een E cup. Ik ben er zooooo blij mee, kan het niet eens uitleggen in woorden! :) 

Mocht je vragen hebben, stel ze gerust! 

Succes met alles! 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.