Maria79

Maria79 : 29 augustus 2017 : Dr. Nio : OLVG-West

Recommended Posts

Guest Sky__1
18 uur geleden zei happynewme:

@Willlemyn @Sky__1 ik heb jullie toegevoegd! 

@Sky__1 nee ik ben geopereerd door dr Koopmann via bergman clinics ;)

Erg mooi!! Mag je blij mee zijn!

Ik heb je ook toegevoegd aan mijn album :) 

@Maria79

Veel succes met je consult bij Dr. Nio

xx Ank

Dank! Vandaag geweest en eind augustus aan de beurt... en nu weet ik precies wat iedereen bedoeld met de matentwijfel. Maak nog een verslagje. Hoor graag jullie mening. Fijne avond!

Beste allemaal,

Ik had mij een paar weken geleden al voorgesteld. Inmiddels al weer iets verder met het proces. De keuze is gemaakt. Dokter Nio wordt het. Ik heb dit gedaan op basis van gevoel. Ik heb uitvoerig met hem gesproken en had echt het gevoel dat hij mij begreep. Ik ben namelijk een gevalletje apart. 15 jaar geleden heb ik een bv gehad. Dit waren ronde protheses en waren op de spier geplaatst. Ik heb er nooit helemaal aan kunnen wennen. Ze waren te rond, nog steeds klein. Het waren 2 opgeplakte tennisballetjes. 5 jaar later heb ik ze laten verwijderen. Ook omdat ik een kinderwens had en dacht beter nu dan na het kind. Inmiddels een prachtig kind gekregen. Het borstenverhaal liet mij niet los. Maar kon het niet aan mezelf verkopen om eerst iets weg te halen en daarna toch weer terug te plaatsen. Dat is natuurlijk een beetje vreemd. Maar voor wie eigenlijk. De buitenwereld. (Ik heb er geen melding van gemaakt in mijn voorstelronde omdat ik mij ervoor schaamde, maar nu met de billen bloot. In mijn geval borsten). Toen ik dat doorhad ben ik veel gaan lezen en ontdekte dat er veel meer kon. Dat een borstvergroting natuurlijk gebaseerd is op je eigen vorm maar dat je wel heel goed je wensen kan aangeven en kan bespreken of jouw droombeeld überhaupt realistisch is. Ik heb eerst een consult gehad bij een andere pc. Maar voelde niet de klik en had ook niet het gevoel dat ik begrepen werd. Mede door dit forum heb ik mij goed ingelezen en voelde ik mij goed voorbereidt het gesprek ingaan. Dus de knoop is doorgehakt. Nu nog de operatie datum. En natuurlijk de twijfel van maat waar ik geen foto van heb en ook niet het aantal cc van weet. (Over goed voorbereidt gesproken:-). De foto's die ik heb geplaatst zijn gebaseerd op  330 cc, eurosilcone 85 dual plane. Mijn voorsituatie is een slecht gevulde 70c. Die c heb ik alleen maar nodig voor de breedte. Mijn lengte is 1.65 en gewicht is 53 kg. Mochten er dames zijn die foto's hebben en soortgelijk zijn als ik ontvang ik dat heel graag. En daarnaast hoor ik graag jullie mening. Iets groter, of precies goed zo. Mijn uitgangspunt is natuurlijk voloptueus.. dank!!

Guest B00bies

Ik vind het erg mooi staan! Ik heb 320cc hp Monobloc hydrogel voor de spier gekregen van dr Nio. 170 lang en 54 kg. Mijn voorsituatie was ook een 70C (Hunkemoller). Ik ben er erg blij mee! Ik heb nu een 70E/ meestal F bij de Hunkemöller en ze zien er erg natuurlijk uit :). Oogt als een Dcup naakt en in kleding als een D/C afhankelijk van wat ik aan heb. 

Als je twijfelt over de maat kan je misschien beter nog een keer passen? Het is denk ik ook wel fijn om te weten hoeveel cc er is afgesproken en welke profile? 

xx

@Maria79

Er is genoeg te lezen over de prothese die jij krijg (als rechts boven bij"zoeken"het merk intoetst bij het topic operatie verslagen) dan krijg je meer informatie over eurosilicone 85.

Ik vind deze maat mooi staan bij je lichaam maar bij twijfel kan je natuurlijk nog een keer passen.

Ik las in een ander bericht van je dat je eind augustus geholpen wordt:)als je een datum hebt dan verplaatst @best_boobie of @Desert-Rose dit na de operatie verslagen.

Succes met je keuze.

xx Ank

Hoi @Maria79!

Ik vind deze maat heel mooi staan! Maar inderdaad als je twijfelt, ga nog een keertje passen! Met de 85% gevulde krijg je denk ik een heel mooi resultaat, zeker geen tennisballen haha. Niet dat je dat met andere prothesen wel krijgt hoor! Maar heb zelf ook de keuze gemaakt voor 85% gevuld omdat ik het gevoel heb dat dat nog net wat natuurlijker oogt.

Ja dat ben ik inderdaad van plan. Had al de polikliniek gebeld maar die was vandaag gesloten. Maandag weer! Misschien ga ik anders een mailtje sturen. Had zijn mailadres ergens gezien op het forum. Weet jij wat de normale gang van zaken is? 

Guest B00bies
1 uur geleden zei Maria79:

Ja dat ben ik inderdaad van plan. Had al de polikliniek gebeld maar die was vandaag gesloten. Maandag weer! Misschien ga ik anders een mailtje sturen. Had zijn mailadres ergens gezien op het forum. Weet jij wat de normale gang van zaken is? 

Voor een nieuwe afspraak moet je naar de polikliniek bellen. Als je gerichte vragen hebt aan dr Nio dan kan je hem mailen. Ik kan zijn mailadres wel in een privé bericht aan je sturen? 

7 minuten geleden zei B00bies:

Voor een nieuwe afspraak moet je naar de polikliniek bellen. Als je gerichte vragen hebt aan dr Nio dan kan je hem mailen. Ik kan zijn mailadres wel in een privé bericht aan je sturen? 

Heel graag! 

Hey 

Ik vind het er eerlijk gezegd erg mooi uitzien! Ben je bij Olvg geweest trouwens? Ik ga binnenkort ook een consult bij Nio inplannen.  Heel veel succes :)