Ga naar inhoud

Maria79 : 29 augustus 2017 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Ja dat ben ik inderdaad van plan. Had al de polikliniek gebeld maar die was vandaag gesloten. Maandag weer! Misschien ga ik anders een mailtje sturen. Had zijn mailadres ergens gezien op het forum. Weet jij wat de normale gang van zaken is? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Maria79:

Ja dat ben ik inderdaad van plan. Had al de polikliniek gebeld maar die was vandaag gesloten. Maandag weer! Misschien ga ik anders een mailtje sturen. Had zijn mailadres ergens gezien op het forum. Weet jij wat de normale gang van zaken is? 

 

Voor een nieuwe afspraak moet je naar de polikliniek bellen. Als je gerichte vragen hebt aan dr Nio dan kan je hem mailen. Ik kan zijn mailadres wel in een privé bericht aan je sturen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei B00bies:

 

Voor een nieuwe afspraak moet je naar de polikliniek bellen. Als je gerichte vragen hebt aan dr Nio dan kan je hem mailen. Ik kan zijn mailadres wel in een privé bericht aan je sturen? 

Heel graag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik had 75aa en nu 75d..met 295 cc dual plane. .

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎28‎-‎7‎-‎2017 om 01:36 zei Ank:

@Maria79

Er is genoeg te lezen over de prothese die jij krijg (als rechts boven bij"zoeken"het merk intoetst bij het topic operatie verslagen) dan krijg je meer informatie over eurosilicone 85.

Ik vind deze maat mooi staan bij je lichaam maar bij twijfel kan je natuurlijk nog een keer passen.

Ik las in een ander bericht van je dat je eind augustus geholpen wordt:)als je een datum hebt dan verplaatst @best_boobie of @Desert-Rose dit na de operatie verslagen.

Succes met je keuze.

 

xx Ank

aub niet taggen als ik nog niks kan aanpassen.. de teller van mijn notificaties staat al veel te hoog om ook nog naar topics te gaan waar ik niks kan doen. 
Bedoel dit niet verkeerd, maar vind het gewoon fijner als we getagd worden als er ook daadwerkelijk een datum is :) 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-7-2017 om 11:55 zei CupA84tje:

Hey 

Ik vind het er eerlijk gezegd erg mooi uitzien! Ben je bij Olvg geweest trouwens? Ik ga binnenkort ook een consult bij Nio inplannen.  Heel veel succes :)

Dank je, ja ik ben bij het Olvg geweest. Aanstaande maandag ga ik voor een tweede consult. Spannend dat je ook gaat. Misschien weet je het al Maar je hebt een verwijsbriefje van je huisarts nodig om op consult te gaan omdat het een ziekenhuis is. Mijn dokter deed daar helemaal niet moeilijk over maar had daar nooit eerder van gehoord. Maar het is echt nodig. Succes en ben benieuwd naar je eventuele consult! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-7-2017 om 08:42 zei CupA84tje:

@Maria79 ja ik heb morgen een afspraak bij de huisarts daarvoor. En daarna Olvg bellen, hopelijk duurt het niet lang voor dat ik een consult krijg! Moest jij lang wachten? Ga je op 2de consult omdat je twijfelt of moet het van olvg? Groetjes!! 

Hi, ik twijfelde inderdaad over de maat. Op het tweede consult had ik wat kleding van mezelf meegenomen en mezelf eens goed en rustig bekeken. Mijn definitieve keuze is 325 cc gebleven (stond 330cc maar dat was verkeerd). Nog steeds vind ik het spannend en hoop dat het niet te groot is. Ik heb ongeveer 10 dagen moeten wachten op het eerste consult. Ik heb nu ook mijn operatie datum die ik ook nog even zal doorgeven aan het forum. Heb jij al een consult ingepland?

 

@best_boobie @Desert-Rose Mijn operatie staat 29 augustus ingepland. Zou ik een beroep mogen doen op jullie expertise. Wat wordt de bh maat van mijn nieuwe borsten en welke maat sportbh zal ik kopen. (Het advies van Nio was die van Hema 75E maar deze is uitverkocht). Zal ook rond kijken op het forum. Mijn voorsituatie is een niet gevulde 70c. Deze heb ik nodig voor de breedte van mijn borsten. Ik ben 1.65 en weeg 53 kilo. Ik krijg Eurosilicone 85, 325 cc dual plane geplaatst. Alvast bedankt! Groet

 

ps. Ik moet mijn titel wijzigen in 325 cc maar weet niet hoe dat moet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maria79

 

Hoi hoi.

 

ik heb je titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, heb ook even je topics samengevoegd,hier in dit topic kun je nu alle verdere updates, eventuele vragen en dadelijk je verslag neerzetten, zo heb je alles bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

 

Nu lekker aftellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Maria79:

Hi, ik twijfelde inderdaad over de maat. Op het tweede consult had ik wat kleding van mezelf meegenomen en mezelf eens goed en rustig bekeken. Mijn definitieve keuze is 325 cc gebleven (stond 330cc maar dat was verkeerd). Nog steeds vind ik het spannend en hoop dat het niet te groot is. Ik heb ongeveer 10 dagen moeten wachten op het eerste consult. Ik heb nu ook mijn operatie datum die ik ook nog even zal doorgeven aan het forum. Heb jij al een consult ingepland?

 

@best_boobie @Desert-Rose Mijn operatie staat 29 augustus ingepland. Zou ik een beroep mogen doen op jullie expertise. Wat wordt de bh maat van mijn nieuwe borsten en welke maat sportbh zal ik kopen. (Het advies van Nio was die van Hema 75E maar deze is uitverkocht). Zal ook rond kijken op het forum. Mijn voorsituatie is een niet gevulde 70c. Deze heb ik nodig voor de breedte van mijn borsten. Ik ben 1.65 en weeg 53 kilo. Ik krijg Eurosilicone 85, 325 cc dual plane geplaatst. Alvast bedankt! Groet

 

ps. Ik moet mijn titel wijzigen in 325 cc maar weet niet hoe dat moet..

Ik denk dat je ook wel kunt gaan voor de 'carefix mary' (dus niet de anna, die vind Nio niet goed, maar de Mary is eerder door hem goedgekeurd) Zit ook heel lekker, zover ik gehoord heb
Welke sportbh maat te kopen, vind ik altijd lastig te bepalen. Zou me daarbij houden aan wat Nio zegt. Is hij tenminste ook de schuldige als het niet klopt ;)
En.. koop niet te vroeg, zodat je nog kunt ruilen

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-8-2017 om 08:39 zei Maria79:

Wat wordt de bh maat van mijn nieuwe borsten en welke maat sportbh zal ik kopen. (Het advies van Nio was die van Hema 75E maar deze is uitverkocht). Zal ook rond kijken op het forum. Mijn voorsituatie is een niet gevulde 70c. Deze heb ik nodig voor de breedte van mijn borsten. Ik ben 1.65 en weeg 53 kilo. Ik krijg Eurosilicone 85, 325 cc dual plane geplaatst. Alvast bedankt! Groet

http://www.carefix.eu/products/post-surgical-bras/post-op-bras/mary/

Daar kun je een maattabel vinden van de carefix mary. Als Nio een 75E zegt dan zou je hier uitkomen op maat M.

De Anna valt klein maar deze valt op maat geloof ik. Het kan zijn wel dat door zwelling in het begin een maatje groter fijner zou zijn. Maar durf ik niet goed te zeggen. Misschien even rondvragen in de chat voor de maat van deze bh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-8-2017 om 08:39 zei Maria79:

Hi, ik twijfelde inderdaad over de maat. Op het tweede consult had ik wat kleding van mezelf meegenomen en mezelf eens goed en rustig bekeken. Mijn definitieve keuze is 325 cc gebleven (stond 330cc maar dat was verkeerd). Nog steeds vind ik het spannend en hoop dat het niet te groot is. Ik heb ongeveer 10 dagen moeten wachten op het eerste consult. Ik heb nu ook mijn operatie datum die ik ook nog even zal doorgeven aan het forum. Heb jij al een consult ingepland?

 

@best_boobie @Desert-Rose Mijn operatie staat 29 augustus ingepland. Zou ik een beroep mogen doen op jullie expertise. Wat wordt de bh maat van mijn nieuwe borsten en welke maat sportbh zal ik kopen. (Het advies van Nio was die van Hema 75E maar deze is uitverkocht). Zal ook rond kijken op het forum. Mijn voorsituatie is een niet gevulde 70c. Deze heb ik nodig voor de breedte van mijn borsten. Ik ben 1.65 en weeg 53 kilo. Ik krijg Eurosilicone 85, 325 cc dual plane geplaatst. Alvast bedankt! Groet

 

ps. Ik moet mijn titel wijzigen in 325 cc maar weet niet hoe dat moet..

 

Hoihoi, 

 

Ik had ook een 70C en ik heb van dr Nio 320cc hp monobloc hydrogel gekregen voor de spier. Ik moest ook een 75D Hema heavy sport unpadded kopen, dit bleek echter een onmogelijke opgave te zijn, omdat die maat nergens te krijgen is. Uiteindelijk heb ik deze in 75E gekocht en die zat eigenlijk wel goed. Ook had ik de Triumph tri action workout gekocht (die mag ook van dr Nio) in 70E, die zit ook goed maar de omvang van deze bh valt erg strak! Mijn omvang is 68 cm (ergens anders op her forum staat 69 cm maar ben weer wat po-vet kwijt) en ik vond hem de eerste weken na de operatie echt te strak zitten door de zwelling zelfs met verlengstuk. Dus dat zou je ook kunnen doen (alleen misschien de Triumph beter in 75D halen afhankelijk van je omvang). Nu, bijna 4maanden po, zit de Triumph wel als gegoten bij mij en heb ik hem nog vaak aan. 

 

Ik zou er wel voor zorgen zoals best_boobie al zei dat de operatie nog binnen de retour termijn valt. En misschien voor de zekerheid ook een cupmaat groter bestellen.

Het kan namelijk zijn dat het toch net wat groter uitvalt. Ik had bijv. een vrouw op de kamer liggen die haar meegenomen sportbh niet paste.. Dan kan je in ieder geval de te grote of te kleine maten altijd nog retourneren. 

 

Je zou ook voor de zekerheid een verlengstuk kunnen aanschaffen (die van mij kostte 2 euro), omdat je zeker de eerste dagen door de zwelling erg opgezwollen kunt zijn. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.