Ga naar inhoud

Maria79 : 29 augustus 2017 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Goedenavond, vandaag ben ik op mijn eerste consult geweest bij dr. Moojen in de Velthuiskliniek locatie Amsterdam. Ik ben 1.65 en heb op dit moment een 70B zonder volume. Het theezakjes effect zeg maar. Wat ik graag zou willen, (klinkt vies maar zou het niet anders kunnen omschrijven) volle, vlezige borsten. Richting voloptueus maar wel natuurlijk. Volgens dokters advies kom ik voor het gewenste resultaat op anatomisch, medium high profile van Mentor 330cc dual plane. Er was nog iets groter (exacte cc is me niet duidelijk) en nu slaat de twijfel toe. Is anatomisch wel de juiste keuze, moet ik niet tegen dokters advies toch ietsje groter. Volgens haar heb ik een klassiek uiterlijk en staat dat beter. Kortom, opeens weet ik het niet meer. Ik ga voor een tweede consult. Vandaar mijn aanmelding. Ik hoop wat wijzer te worden en hierdoor een goede keuze te maken. Met veel interesse zal ik jullie verhalen volgen. Fijne avond, en aangenaam kennis te maken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maria79

 

Welkom op het forum meid! Hier vind je echt gigantisch veel info dus doe er je voordeel mee:D Dit forum heeft mij erg geholpen met alles. Ik ben vandaag geopereerd en had bijna dezelfde voorsituatie als jou alleen ben ik iets breder qua omvang. Wel heb ik ook het theezakjes effect. Na vandaag heb ik mooie volle boobs en is er niks meer te zien van de theezakjes haha!

 

Heb je zelf al een idee hoeveel cc je zou willen of een voorbeeldfoto? Omdat jouw omvang 70 is gaat 330cc relatief wel groot ogen inderdaad. Ikzelf heb 550 moeten nemen voor dit volle effect. 

 

Veel plezier op het forum en als je vragen hebt kan je ze altijd stellen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme

@Maria79 hey, ik ben 164 cm en heb 345cc, rond, dual plane gekregen. Kom van een 65/70b en heb nu 70e. Als je wil kan ik je toevoegen aan mijn album, aangezien we een beetje dezelfde voor situatie hebben.. 

Veel plezier op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei happynewme:

@Maria79 hey, ik ben 164 cm en heb 345cc, rond, dual plane gekregen. Kom van een 65/70b en heb nu 70e. Als je wil kan ik je toevoegen aan mijn album, aangezien we een beetje dezelfde voor situatie hebben.. 

Veel plezier op het forum!

Heel erg graag. Dank je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei x-roxiie-x:

@Maria79

 

Welkom op het forum meid! Hier vind je echt gigantisch veel info dus doe er je voordeel mee:D Dit forum heeft mij erg geholpen met alles. Ik ben vandaag geopereerd en had bijna dezelfde voorsituatie als jou alleen ben ik iets breder qua omvang. Wel heb ik ook het theezakjes effect. Na vandaag heb ik mooie volle boobs en is er niks meer te zien van de theezakjes haha!

 

Heb je zelf al een idee hoeveel cc je zou willen of een voorbeeldfoto? Omdat jouw omvang 70 is gaat 330cc relatief wel groot ogen inderdaad. Ikzelf heb 550 moeten nemen voor dit volle effect. 

 

Veel plezier op het forum en als je vragen hebt kan je ze altijd stellen xx

Van harte gefeliciteerd! Ik heb wel foto's van borsten die ik mooi vind. De 330 stond mooi, maar de grotere vond ik ook prachtig. T's zo lastig. Ik was een beetje overwhelmed door alles. Achteraf had ik meer willen weten over de iets grotere. Ik denk dat dat 375 cc moet zijn (de eerst opvolgende) door de 3D scan ben ik een beetje geschrokken. (Is zo een 3D scan echt accuraat of meer een indicatie. Mijn borsten staan een beetje uit elkaar maar op de scan komt dit voor mijn gevoel duidelijker naar voren. Miscchien versterken de protheses dit.  Heeft een implantaat ook invloed op de vorm van de borst? Maw als ik ze wat naar mekaar toe zou willen ga je dan voor rond of juist anatomisch. Heel veel beterschap de komende tijd! Leuk dat je ondanks deze zware dag gereageerd hebt! ✨

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Maria79:

Van harte gefeliciteerd! Ik heb wel foto's van borsten die ik mooi vind. De 330 stond mooi, maar de grotere vond ik ook prachtig. T's zo lastig. Ik was een beetje overwhelmed door alles. Achteraf had ik meer willen weten over de iets grotere. Ik denk dat dat 375 cc moet zijn (de eerst opvolgende) door de 3D scan ben ik een beetje geschrokken. (Is zo een 3D scan echt accuraat of meer een indicatie. Mijn borsten staan een beetje uit elkaar maar op de scan komt dit voor mijn gevoel duidelijker naar voren. Miscchien versterken de protheses dit.  Heeft een implantaat ook invloed op de vorm van de borst? Maw als ik ze wat naar mekaar toe zou willen ga je dan voor rond of juist anatomisch. Heel veel beterschap de komende tijd! Leuk dat je ondanks deze zware dag gereageerd hebt! ✨

 

 

Ik kan je wel even toevoegen aan mijn album, dan kan je even kijken hoe het bij mij is geworden. Ik heb namelijk een grotere maat gekozen. Let hierbij wel dat ik een bredere omvang heb en daardoor het aantal cc anders vallen dan bij jou zou doen omdat je smaller bent. De 3D is inderdaad maar een schatting daar moet je niet teveel van uitgaan. Ikzelf heb ook borsten van mezelf die niet super dicht bij elkaar staan maar ik zie nu al wel dat de proteses ervoor hebben gezorgd dat ze dichter bij elkaar staan. Ik had tijdens mijn consult ook aangegeven dat ik ze zo dicht mogelijk bij elkaar wilde, maar Nio gaf aan dat ik altijd iets ruimte zal overhouden door mijn bouw. Het ligt ook aan de breedte van de prothese zelf. Ik denk dat rond dan voor jou het beste is. Het verschil tussen rond en anatomisch is voornamelijk de hoeveelheid vulling die je boven in de borst krijgt. Ik weet zelf niet goed of dit ook invloed heeft op het dichter van elkaar komen bij de borst. 

 

Het merk prothese was Mentor toch? Dan kan je hier op dit forum hier ook op zoeken en je hebt tabellen waarin de afmetingen staan van de protheses per merk en soort. Wel handig als je dan weet wat de grootte is van jouw borst. Mijne zijn bijvoorbeeld 13,2cm breed en mijn protheses geloof ik 13,1cm :lol:

 

Laat je in ieder geval niet al teveel leiden door een 3D scan. Toen ik die voor het eerst zag bij een ander consult had ik 400cc gekregen en vond ik dit al heeel groot. Nu zit er 550cc in en ik had zeker niet minder gewild. Bij twijfel gewoon lekker nog een consult plannen om te passen. En er zijn heel veel meiden hier op het forum met omvang 70 en ongeveer rond de 300-350 cc en mentor protheses dus dan kan je even vergelijken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op ‎14‎-‎7‎-‎2017 om 23:48 zei happynewme:

@Maria79 hey, ik ben 164 cm en heb 345cc, rond, dual plane gekregen. Kom van een 65/70b en heb nu 70e. Als je wil kan ik je toevoegen aan mijn album, aangezien we een beetje dezelfde voor situatie hebben.. 

Veel plezier op het forum!

Mag ik ook misschien in je album kijken? Ben erg benieuwd :) jij was ook door Straten geopereerd toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste allemaal,

Ik had mij een paar weken geleden al voorgesteld. Inmiddels al weer iets verder met het proces. De keuze is gemaakt. Dokter Nio wordt het. Ik heb dit gedaan op basis van gevoel. Ik heb uitvoerig met hem gesproken en had echt het gevoel dat hij mij begreep. Ik ben namelijk een gevalletje apart. 15 jaar geleden heb ik een bv gehad. Dit waren ronde protheses en waren op de spier geplaatst. Ik heb er nooit helemaal aan kunnen wennen. Ze waren te rond, nog steeds klein. Het waren 2 opgeplakte tennisballetjes. 5 jaar later heb ik ze laten verwijderen. Ook omdat ik een kinderwens had en dacht beter nu dan na het kind. Inmiddels een prachtig kind gekregen. Het borstenverhaal liet mij niet los. Maar kon het niet aan mezelf verkopen om eerst iets weg te halen en daarna toch weer terug te plaatsen. Dat is natuurlijk een beetje vreemd. Maar voor wie eigenlijk. De buitenwereld. (Ik heb er geen melding van gemaakt in mijn voorstelronde omdat ik mij ervoor schaamde, maar nu met de billen bloot. In mijn geval borsten). Toen ik dat doorhad ben ik veel gaan lezen en ontdekte dat er veel meer kon. Dat een borstvergroting natuurlijk gebaseerd is op je eigen vorm maar dat je wel heel goed je wensen kan aangeven en kan bespreken of jouw droombeeld überhaupt realistisch is. Ik heb eerst een consult gehad bij een andere pc. Maar voelde niet de klik en had ook niet het gevoel dat ik begrepen werd. Mede door dit forum heb ik mij goed ingelezen en voelde ik mij goed voorbereidt het gesprek ingaan. Dus de knoop is doorgehakt. Nu nog de operatie datum. En natuurlijk de twijfel van maat waar ik geen foto van heb en ook niet het aantal cc van weet. (Over goed voorbereidt gesproken:-). De foto's die ik heb geplaatst zijn gebaseerd op  330 cc, eurosilcone 85 dual plane. Mijn voorsituatie is een slecht gevulde 70c. Die c heb ik alleen maar nodig voor de breedte. Mijn lengte is 1.65 en gewicht is 53 kg. Mochten er dames zijn die foto's hebben en soortgelijk zijn als ik ontvang ik dat heel graag. En daarnaast hoor ik graag jullie mening. Iets groter, of precies goed zo. Mijn uitgangspunt is natuurlijk voloptueus.. dank!!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het erg mooi staan! Ik heb 320cc hp Monobloc hydrogel voor de spier gekregen van dr Nio. 170 lang en 54 kg. Mijn voorsituatie was ook een 70C (Hunkemoller). Ik ben er erg blij mee! Ik heb nu een 70E/ meestal F bij de Hunkemöller en ze zien er erg natuurlijk uit :). Oogt als een Dcup naakt en in kleding als een D/C afhankelijk van wat ik aan heb. 

 

Als je twijfelt over de maat kan je misschien beter nog een keer passen? Het is denk ik ook wel fijn om te weten hoeveel cc er is afgesproken en welke profile? 

 

xx

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maria79

Er is genoeg te lezen over de prothese die jij krijg (als rechts boven bij"zoeken"het merk intoetst bij het topic operatie verslagen) dan krijg je meer informatie over eurosilicone 85.

Ik vind deze maat mooi staan bij je lichaam maar bij twijfel kan je natuurlijk nog een keer passen.

Ik las in een ander bericht van je dat je eind augustus geholpen wordt:)als je een datum hebt dan verplaatst @best_boobie of @Desert-Rose dit na de operatie verslagen.

Succes met je keuze.

 

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Maria79!

 

Ik vind deze maat heel mooi staan! Maar inderdaad als je twijfelt, ga nog een keertje passen! Met de 85% gevulde krijg je denk ik een heel mooi resultaat, zeker geen tennisballen haha. Niet dat je dat met andere prothesen wel krijgt hoor! Maar heb zelf ook de keuze gemaakt voor 85% gevuld omdat ik het gevoel heb dat dat nog net wat natuurlijker oogt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.