Sab.jes Posted July 27, 2017 Posted July 27, 2017 Hallo allemaal, Mijn naam is Sabine en ik ben 31 jaar. Ik heb twee dochters, van 6 en 1 jaar. Na mijn jongste dochter ben ik ruim 30 kg afgevallen, waardoor er van mijn borsten weinig over is. Ik ben van mezelf grote borsten gewend, heb zelfs 2x een borstverkleining gehad. Ik heb nu echter vel over, ze zijn gewoon 'leeg'. Ik wil daarom mijn borsten laten vergroten. Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar Bergman clinics. Hier wil ik binnenkort een afspraak maken ter oriëntatie. Geen idee voor hoeveel cc ik zou willen gaan. Ik hoef niet zulke grote borsten als 'vroeger'. (ik heb ze niet voor niets 2x laten verkleinen) Maar er bleef na m'n 2e verkleining toch nog een E-cup over. Ik lees hier dus gezellig mee en hoop dat ik door jullie ervaringen wijzer zal worden!
Ellen125 Posted August 7, 2017 Posted August 7, 2017 Hoi wlekom op het forum Via de zoekbalk kun je veel informatie vinden. Zoek dan even op bergman of de naam van een chirurg die daar werkt. Een consult is heel handig, ben ook niet bang om meerdere consulten te plannen (bij dezelfde als je nog meer vragen hebt of bij een andere arts/kliniek). Helemaal niet raar!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.