Ga naar inhoud

Leya : 27 juli 2017 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie
14 minuten geleden zei Leentje18:

Ik ben ook drie weken geleden door k. Peters geopereerd. Hij verricht goed werk. Het ziet er al mooi uit meis. 

Dankje! Hoe is het met jou herstel, 3 weken later? Hoeveel cc heb je? Vanmiddag ging het met de pijn maar pff nu wordt het wel pijnlijk :(  

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Gizmootje:

Mooi zeg ik ben ruim een week geleden door en geopereerd. 

Top man als ik hier zo

alle rond kijk veel goede resultaten van hem.

goed herstel gewenst !! 

Mooi he, ben er zo blij mee! Hoe is het nu met je een week later? Hoeveel cc heb je? Jij ook succes nog met het herstel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Langzaam wordt de pijn minder. Eerste week had ik echt veel pijn en kon ik niks nu langzaam zakt de pijn weg. Ik doe het nu nog steeds rustig aan. Ik heb nog steeds last van me littekens ik voel ze nog steeds na 3 weken. Is dat normaal iemand daar toevallig ervaring mee? 

 

Ik heb zelf anathomisch 440 cc dp ik had heel graag wel 500 cc gewilt dat paste er bij mij niet in. Maximale heeft hij nu bij mij gebruikt en ik was al blij dat hij meer dan 400cc erin kon doen. Welke prothese heb jij?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Leentje18:

Langzaam wordt de pijn minder. Eerste week had ik echt veel pijn en kon ik niks nu langzaam zakt de pijn weg. Ik doe het nu nog steeds rustig aan. Ik heb nog steeds last van me littekens ik voel ze nog steeds na 3 weken. Is dat normaal iemand daar toevallig ervaring mee? 

 

Ik heb zelf anathomisch 440 cc dp ik had heel graag wel 500 cc gewilt dat paste er bij mij niet in. Maximale heeft hij nu bij mij gebruikt en ik was al blij dat hij meer dan 400cc erin kon doen. Welke prothese heb jij?  

Toch nog wel last na 3 weken, dat is lang! Ben je alweer aan het werk en is dat te doen? Als je nog last heb zou ik nog even rustig aan doen meid. Weet eigenlijk niet of het normaal is dat je nog last heb. Heb je al controle gehad? Is dat na 2 weken? 

 

Bij mij zei Dr Peters dat er maximaal 600cc in kon. Toen ben ik naar Diana geweest en die ging 600-650-700 bestellen. Diana zei; als jij blij wordt van 700 moet je dat gewoon doen :) maar goed, toch voor 650cc gegaan. Blij dat ik geen 600cc heb genomen. Vind ze prima zo! Heb Mentor high profile dual plane, en jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Leya:

Hoi allemaal. 

Vandaag was het eindelijk zover. Ik moest me om 12 uur melden en werd om 13 uur geholpen. Pff wat was ik zenuwachtig zeg. Ik heb eerder een borstvergroting gehad en ik vond het toen zo meevallen. Maar goed, het idee dat ze aan je sleutelen terwijl je knockie bent, brr. En de maat, daar werd ik ook zenuwachtig van. Ik zat niet meer te twijfelen tussen de maten maar ik was wel heel benieuwd naar hoe het zou gaan worden. 

Om 14 uur werd ik wakker en ik ging natuurlijk meteen kijken. Daar zaten ze dan, 650cc :) prachtig! Eten, plassen en om 16 uur mocht ik naar huis. Ik vind ze heel mooi. Mijn borsten stonden hiervoor echt heel erg naar buiten en nu heb ik gewoon decolleté, Jeeh, sexy! Ik vind ze nog wel wat naar buiten staan. Dr Peters vertelde dat er bij me eerste borstvergroting veel ruimte was gemaakt bij me oksel. Dat hij z'n best heeft gedaan om ze zover mogelijk naar binnen te doen maar dat ze nog steeds wel wat naar buiten staan. Ben benieuwd hoe ze er over een paar weken uit zien. Dr. Peters vertelde ook dat als ik voor nog groter was gaan dat ze nog meer naar buiten zouden gaan staan dus ik denk dat de keuze voor 650cc prima is. Ik ben er heel blij mee!

Op de foto lijken de de borsten wat ongelijk maar volgens mij komt dat door de BH die er iets overheen zit

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Gefeliciteerd met je boooobies! En waauw wat een prachtige maat! Die gaan heel mooi worden meid:123: lekker uitrusten de komende tijd. Ik wens je een fijn herstel toe! De eerste 4 dagen zijn t zwaarst daarna word t steeds beter. 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Leya Ik zou deze week weer beginnen met werken maar heb toch nog weekje extra vrij genomen begin dus volgende week. Ik werk in de horeca moet zeg maar wel veel handelingen verrichten. Ik luister naar me lichaam en ik voel dat ik toch nog wel rustig aan moet doen. Als ik volgende week begin dan is het een maand na de operatie en dan moet het hopelijk wel gaan. Wanneer ga jij weer beginnen?

 

Ik ben al na de 2 weken controle geweest en de consulente rade mij een borstband aan. Maar zo'n borstband heeft toch effect op het eindresultaat en ik wilde expertise van de arts erover. Omdat mijn borsten nogal puntig zijn uitgevallen. Dat komt waarschijnlijk omdat ik al van mezelf hele moeilijke borstvorm had en mijn rechter tepel hangt ook iets meer naar beneden. Waardoor ik zoeits heb ik wil echt door de arts zelf gezien worden. Voor de rest ben ik wel heel tevreden. Ik kon via de praktijk niet op korte termijn terrecht bij Peters dus nu heb ik een afpraak bij hem gemaakt in belgie en dan kan ik gelijk vragen over m'n littekens. Dan moet ik wel 2 uur rijden en het kost dan 30 euro voor afspraak met hem maar heb het er allemaal voor over. 

 

650cc is bij jou echt mooi geworden. Ik ben zelf na heel wat artsen geweest en niemand kwam verder dan 395 of 400cc ik was al heel blij toen K. Peters zij dat ik max 440cc kon krijgen mentor anatomisch cohesive 3  dual plane. Heb jij rond of anatomisch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Leya, van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Dat ziet er al goed uit, zo kort po. Laat je maar lekker verwennen, pak je rust en neem op tijd je medicijnen. En als je daarbij ook nog veel drinkt om de narcose en het vocht dat je vasthoudt kwijt te raken, dan voel je je zo weer de oude.... maar dan wel de oude met nieuwe boobs :38:. Geniet ervan, meis. Ik wens je een heel fijn herstel toe. 

 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei x-roxiie-x:

@Leya ziet er al heel mooi uit! Gefeliciteerd! Nu lekker herstellen en goed uitrusten. Ze gaan zeker prachtig worden! :wub:

Dankje. Hoe is het met jou herstel? Weet jij hoe je een album aanmaakt waar ik foto's in kan plaatsen, kan het niet vinden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Leya:

Dankje. Hoe is het met jou herstel? Weet jij hoe je een album aanmaakt waar ik foto's in kan plaatsen, kan het niet vinden. 

 

Gaat goed hoor! Ben nu 14 dagen po en gaat met de dag beter. Gister voor het eerst weer scooter rijden alleen was dat niet zo'n succes haha. Bij elke hobbel mijn boobies vastpakken omdat het anders teveel zeer deed. Maar ze zakken langzaam en steeds minder last dus ik ben blij!

 

Bovenaan de pagina moet je op 'nieuw' drukken en dan 'afbeelding' daar kan je dan een album aanmaken en afbeeldingen uploaden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei x-roxiie-x:

 

Gaat goed hoor! Ben nu 14 dagen po en gaat met de dag beter. Gister voor het eerst weer scooter rijden alleen was dat niet zo'n succes haha. Bij elke hobbel mijn boobies vastpakken omdat het anders teveel zeer deed. Maar ze zakken langzaam en steeds minder last dus ik ben blij!

 

Bovenaan de pagina moet je op 'nieuw' drukken en dan 'afbeelding' daar kan je dan een album aanmaken en afbeeldingen uploaden. 

Kan me voorstellen dat die hobbels niet fijn zijn. Duurt denk ik nog wel even tot alles weer normaal voelt. 

 

Ben nu dag 2 en de pijn valt echt zo mee. Alleen in de ochtend bij het opstaan. En de hele nacht op je rug liggen is ook echt niet prettig. Na hoeveel tijd kon je op je zij liggen? 

 

Nog even over die album aanmaken. Het lukt me nog steeds niet.  Bovenaan welke pagina moet ik op nieuw drukken om een album aan te maken? 

 

Liefs Leya 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Leya als je rechts boven op die 3 streepjes klikt, dan op bladeren en dan op fotoalbum klikt, dan moet je naar onder scrollen en dan staat er "afbeelding toevoegen" en dan kan je je eigen album aanmaken ;) succes!

 

en wat fijn zeg dat t je allemaal meevalt. Dat is t herstel dat we allemaal willen hebben hihi. 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Jadie:

@Leya als je rechts boven op die 3 streepjes klikt, dan op bladeren en dan op fotoalbum klikt, dan moet je naar onder scrollen en dan staat er "afbeelding toevoegen" en dan kan je je eigen album aanmaken ;) succes!

 

en wat fijn zeg dat t je allemaal meevalt. Dat is t herstel dat we allemaal willen hebben hihi. 

 

X

Dankje, ga het zo meteen proberen. 

 

Jou borsten zijn echt zo mooi rond. Je bent er vast heel blij mee. Mijn borsten staan best uit elkaar. Ik heb een prothese wissel gehad en er was bij me eerst borst vergroting veel ruimte vrij gemaakt bij de oksel dus nu was het lastig me borsten goed bij elkaar te doen. Ze zullen altijd wat uit elkaar staan. Het is echt veel beter en mooier dan me eerste borstvergroting, ben er blij mee! Ben benieuwd hoe het over een paar weken is.

Ik vind wel dat borsten die dichterbij elkaar staan groter lijken.

Hoe gaat het met het herstel bij jou? Geniet ervan he. Liefs Leya

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Leya:

Dankje, ga het zo meteen proberen. 

 

Jou borsten zijn echt zo mooi rond. Je bent er vast heel blij mee. Mijn borsten staan best uit elkaar. Ik heb een prothese wissel gehad en er was bij me eerst borst vergroting veel ruimte vrij gemaakt bij de oksel dus nu was het lastig me borsten goed bij elkaar te doen. Ze zullen altijd wat uit elkaar staan. Het is echt veel beter en mooier dan me eerste borstvergroting, ben er blij mee! Ben benieuwd hoe het over een paar weken is.

Ik vind wel dat borsten die dichterbij elkaar staan groter lijken.

Hoe gaat het met het herstel bij jou? Geniet ervan he. Liefs Leya

Is goed! Ben benieuwd na meer foto's, de foto's die je hier geplaatst had zijn echt al prachtig en dat terwijl je nog maar net geopereerd bent! 

 

Dankjewel meid! Ik vond dat die van jou op je foto ook dicht bij elkaar staan hoor. Ik ben suuper blij met mn tweeling, alleen vind ik het wel een beetje jammer dat ik niet zoveel projectie naar voren heb (vind ik zelf) en dat heb jij wel hihi, maar je hebt ook meer cc's natuurlijk. 

Ja borsten die dicht bij elkaar staan lijken idd groter, van de voorkant dan.

Ik snap dat je er blij mee bent meis, en ze worden alleen nog maar mooier:lol:

 

mijn herstel gaat goed, begin was ff zwaar en heb lang last van mn rug en schouders gehad maar dat word nu minder merk ik. Ik ben nu 23 dagen po en t gaat elke dag beter. Kan al heel veel zelf, rug slapen gaat ook al 23 nachten goed dus daar ben ik heeeel blij mee haha. Ik denk ook niet dat ik snel op mn zij durf te liggen dus daar wacht ik nog wel ff mee. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Leya:

Kan me voorstellen dat die hobbels niet fijn zijn. Duurt denk ik nog wel even tot alles weer normaal voelt. 

 

Ben nu dag 2 en de pijn valt echt zo mee. Alleen in de ochtend bij het opstaan. En de hele nacht op je rug liggen is ook echt niet prettig. Na hoeveel tijd kon je op je zij liggen? 

 

Nog even over die album aanmaken. Het lukt me nog steeds niet.  Bovenaan welke pagina moet ik op nieuw drukken om een album aan te maken? 

 

Liefs Leya 

 

Beter dat de pijn meevalt dat is alleen maar mooi meegenomen.  Ik kan nog echt niet op mijn zij liggen.  Probeer het wel elke avond even maar geen succes. Ben nu 15 dagen op. Hoop dat ik snel weer op mijn zij kan :rolleyes:

 

Mijn uitleg over het album aanmaken was op de desktop versie.  Was het inmiddels al gelukt na de uitleg van Jadie?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Jadie:

Is goed! Ben benieuwd na meer foto's, de foto's die je hier geplaatst had zijn echt al prachtig en dat terwijl je nog maar net geopereerd bent! 

 

Dankjewel meid! Ik vond dat die van jou op je foto ook dicht bij elkaar staan hoor. Ik ben suuper blij met mn tweeling, alleen vind ik het wel een beetje jammer dat ik niet zoveel projectie naar voren heb (vind ik zelf) en dat heb jij wel hihi, maar je hebt ook meer cc's natuurlijk. 

Ja borsten die dicht bij elkaar staan lijken idd groter, van de voorkant dan.

Ik snap dat je er blij mee bent meis, en ze worden alleen nog maar mooier:lol:

 

mijn herstel gaat goed, begin was ff zwaar en heb lang last van mn rug en schouders gehad maar dat word nu minder merk ik. Ik ben nu 23 dagen po en t gaat elke dag beter. Kan al heel veel zelf, rug slapen gaat ook al 23 nachten goed dus daar ben ik heeeel blij mee haha. Ik denk ook niet dat ik snel op mn zij durf te liggen dus daar wacht ik nog wel ff mee. 

 

Xx

Ik herken dat wel wat je zegt over dat je het jammer vindt dat je weinig projectie heb. Dat had ik bij mijn eerste borstvergroting ook, toen had ik 400cc low profile en maar een projectie van 3,7. Nu heb ik een projectie van 5,8. Omdat ik een maximizers droeg met mijn 400cc, ziet de buitenwereld nu niet dat ik een borstvergroting heb gedaan. Nu zijn mijn borsten even groot als die maximizer, haha. 

Kan echt niet wachten om bh's te dragen. 

Fijn dat je herstel zo goed gaat. 23 nachten op je rug, wow. Dat wordt nog afzien. Wanneer moet je weer werken? 

 

Album aanmaken is gelukt. Heb alleen 2 opmerkingen gehad bij de foto's maar kan ze niet lezen. Ik zoek me rot maar er staat alleen 2 opmerkingen en als ik erop druk komt er niks te voorschijn. Denk dat jij dat misschien wel weet :) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Leya:

Ik herken dat wel wat je zegt over dat je het jammer vindt dat je weinig projectie heb. Dat had ik bij mijn eerste borstvergroting ook, toen had ik 400cc low profile en maar een projectie van 3,7. Nu heb ik een projectie van 5,8. Omdat ik een maximizers droeg met mijn 400cc, ziet de buitenwereld nu niet dat ik een borstvergroting heb gedaan. Nu zijn mijn borsten even groot als die maximizer, haha. 

Kan echt niet wachten om bh's te dragen. 

Fijn dat je herstel zo goed gaat. 23 nachten op je rug, wow. Dat wordt nog afzien. Wanneer moet je weer werken? 

 

Album aanmaken is gelukt. Heb alleen 2 opmerkingen gehad bij de foto's maar kan ze niet lezen. Ik zoek me rot maar er staat alleen 2 opmerkingen en als ik erop druk komt er niks te voorschijn. Denk dat jij dat misschien wel weet :) 

xxx

Ja ik las idd dat je low profile had dat dat helemaal niet besproken was toen de tijd. Gelukkig is t nu wel hoe je t hebben wil! Ik heb een projectie van 5.4 dus valt opzich mee vergeleken met jou zul je zeggen maar toch zie ik echt wel verschil met jou haha. Maar goed ik ben ook hartstikke blij hoor, heb nu al zin in volgend jaar zomer, lekker bikini's shoppen:123:

wauw gewoon maximizers terwijl je al een borstvergroting had gehad, ja dan ben je er echt niet tevreden mee! Dat zal nu niet meer nodig zijn hihi, alleen nog maar mooie bh's kopen:lol: kan ook echt niet wachten!! 

 

Ja verbaast me ook dat t me zo goed afgaat tot nu toe, ik was echt een buikslaper dus zag er heel erg tegen op. Kan jij een beetje slapen op je rug? 

Ik ga weer beginnen aan een studie in september *yess* haha dus ik werk midden augustus nog een weekje en dat is het eigenlijk. Dus heb alle tijd om rustig te herstellen, en jij? 

 

Haha ja zeker weet ik dat. Ga naar je foto's en als je op een foto klikt kan je naar onder scrollen, daar staat in het roze; terugkoppeling en daar onder in het wit; recensies, als je op recensies klikt kan je op opmerkingen klikkken en daar staan ze dan :) ik ga even spieken bij je! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.