Ga naar inhoud

Leya : 27 juli 2017 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei LaylaLou:

Op welke maat hoop je ongeveer uit te komen met 600cc? Ik ben zelf ook zo bang dat het iets anders gaat worden dan ik zou willen, te groot of te klein. Ik wil graag een 70E of 70F en ga naar Dr. Nio maar ik hoor veel van mensen dat hij slecht is in maten schatten. Nou werk ik gelukkig zelf in een lingeriezaak dus kan ik wel goed maten schatten, maar dan ben ik wel weer bang dat het tijdens zo'n passessie weer lastiger is, en dat het misschien anders uit zal pakken omdat het toch om protheses gaat. Maar er was hier laatst een meisje in de winkel die bij hem was geweest waarbij hij tegen haar had gezegd dat ze een 70D zou krijgen, maar toen ik haar opmeette had ze gewoon een 70F. Dus ik hoop niet dat als ik om een 70F vraag dat ik dan een 70H krijg hahaha :D

Hi!

 

Ja de meeste chirurgen praten niet over maten, dit omdat het altijd anders kan uitvallen!

Ik weet dat je bij 600cc best op een F cup kan rekenen. Maar een vriendin van me, heeft 375 cc voor de spier, draagt ook E en strapless F. Oftewel het is heel lastig in te schatten. 

Welke cup heb je nu? 

 

Xo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie
17 minuten geleden zei Mella__x:

Ik heb dezelfde maten als jou en ik krijg morgen 600 cc high profile, ik ga ook fotos plaatsen dus dan kan je bij mij n beetje volgen ;)

Success morgen ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei LaylaLou:

Oh echt waar? Oh dat zou ik echt heel handig vinden, zou je me kunnen helpen @best_boobie?

 

@LaylaLou je moet haar even een privébericht sturen met je gegevens. Dus wat je nu hebt, lengte, gewicht en welke prothese en dan kan ze je maat inschatten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei LaylaLou:

@Ashleym Ik heb nu een (hele lege) 70C. Maar oogt als een A. En ja dat bedoel ik! Want dat meisje in de winkel had ook eerst een 70C, en maar 300cc gekregen en nu dus een 70F, dat zou je ook echt niet verwachten. Dus ik vind het wel heel moeilijk kiezen hoor.

Jaa ! Is echt lastig. Ik heb me daar niet zo druk om gemaakt, wil gewoon grote boobs de rest komt later wel ahhah!

Als je niet TE groot wil zal ik voor 400/450 cc gaan. Is beetje ertussen in denk ik .

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Ashleym:

Jaa ! Is echt lastig. Ik heb me daar niet zo druk om gemaakt, wil gewoon grote boobs de rest komt later wel ahhah!

Als je niet TE groot wil zal ik voor 400/450 cc gaan. Is beetje ertussen in denk ik .

ik heb zelf een lege c, na mijn bv 350cc zal ik uitkomen op een volle e kleine f

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LaylaLou de maten met Siliconen zijn ook anders hoor. ik heb 425 CC, en heb 80 E of 75F in de lingeriezaak, zicht is een D. ik denk ook dat je dat niet moet verwarren :) x

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zie je maar, het is heel moeilijk een goeie inschatting te maken!

Ik moet zondag op nacontrole, ben benieuwd wat ze gaan zeggen over wanneer ik bh's kan gaan kopen ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-6-2017 om 13:50 zei Mella__x:

Ik heb dezelfde maten als jou en ik krijg morgen 600 cc high profile, ik ga ook fotos plaatsen dus dan kan je bij mij n beetje volgen ;)

Spannend, hoe is het gegaan? Ik ga ook voor 600cc dus ik hou je foto's in de gaten. Ben benieuwd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-6-2017 om 11:00 zei Ellen125:

 

@LaylaLou je moet haar even een privébericht sturen met je gegevens. Dus wat je nu hebt, lengte, gewicht en welke prothese en dan kan ze je maat inschatten.

 

Oke dankjewel voor de tip! Dan ga ik dat even doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Gizmootje:

Oh dat is iets korter dan twee weken kan je fijn al douchen 

Heb al na een dag gedoucht joh, zitten waterbestendige pleisters over dus mag gewoon, super blij om want hou echt van m'n douche ahhaha :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Gizmootje:

Oooh ik dacht twee weken niet douchen mocht. Tenminste niet je borsten 

Verschilt ook blijkbaar, las het ook inderdaad. Even goed vragen als je eindelijk maggg :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Gizmootje:

Zeiden ze dat na je operatie al dat er water vaste plijsters op zaten dat je gewoon kon douchen ?

Ja vanaf de volgende dag mocht ik gewoon douchen! Dat zeiden ze me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi allemaal, 

 

Binnenkort wordt ik geopereerd. Ik heb me passessie al gehad maar twijfel zo over de maat. Ik heb nu 400cc low profile DP maar vind dit te klein. Nu heb ik 600cc HP DP en 700cc gepast. Ik wil nu niet weer de fout maken door te kleine protheses te nemen dus wilde ik voor 600cc gaan. Bij het passen twijfelde ik meteen want wist niet of ik dit wel groot genoeg vind. Later nogmaals gaan passen en toen 700cc. Ik werd meteen enthousiast. Maar goed ik heb van mezelf al 400cc low profile en heb dus een prothese 200cc en 300cc gepast. Ik ben bang dat 700cc te groot gaat uitvallen omdat ik de prothese gepast heb op een low profile en niet met een 400cc high profile. Mijn wens is wel mooie grote borsten maar het moet wel bij mijn lichaam passen. Ik moet nog wel fatsoenlijk over straat kunnen. 

Ik hoor graag jullie reactie. (Foto 1 en 2 is 600cc. Foto 3 en 4 is 700cc)

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.