Jump to content

Tiziana : 28 september 2017 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics

Recommended Posts

Hallo 

ik ben Tiziana 23 jaar oud heb dochtertje van 10 maanden

28 september wordt ik geholpen bij Bergman Clinics in bilthoven

ik ben heel onzeker over hoeveel cc ik heb gepakt heb al x gebeld voor kleiner hoeveelheid 

want ik kan ze bekijken via my crisalix

mijn eerste keuze ging uit na 470 cc ronde prothese. 

Erna heb ik nog een keertje gevraagd om maat kleiner te laten Zien en kwam op 445 cc uit

ik heb van mezelf kleine 75b 

hoop dat iemand van jullie me gerust kan stellen en me informatie over hun hoeveelheiden kunnen geven

groetjes Tiziana 

Guest happynewme

Hey @Tiziana gefeliciteerd met je datum! :43: 

Ik ben zelf ook geholpen bij bergman door Koopmann.

ik was zelf ook doodsbenauwd over de grote, maar heb geluisterd naar wat Koopmann mij adviseerde (1 maat groter dan de passessie) en ben daar heel blij mee. Ik had hem foto's laten zien hoe ik het wilde en dat is het ook precies geworden.

Vindt je je boobs te groot lijken op de 3d scan? Dat je daarom kleiner wil.. of vindt je de cc's veel klinken?

Liefs 

• 4 weeks later...
Op 28-7-2017 om 15:38 zei happynewme:

Hey @Tiziana gefeliciteerd met je datum! :43: 

Ik ben zelf ook geholpen bij bergman door Koopmann.

ik was zelf ook doodsbenauwd over de grote, maar heb geluisterd naar wat Koopmann mij adviseerde (1 maat groter dan de passessie) en ben daar heel blij mee. Ik had hem foto's laten zien hoe ik het wilde en dat is het ook precies geworden.

Vindt je je boobs te groot lijken op de 3d scan? Dat je daarom kleiner wil.. of vindt je de cc's veel klinken?

Liefs 

Hooi 

sorry voor late reactie 

ik vond mooi en ging na tijdje twijfelen nu 5 sep moet terug en wordt alles bevestigt ik heb dr van Engeland dus ff afwachten nog 2 weekjes en 28 sep is de dag van de operatie heb jij niet toevallig geen foto's van jou ?

liefs

@Tiziana

hoi hoi,

Ik heb eventjes je titel aangepast en topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en dadelijk je verslag neerzetten.

Bij twijfel gewoon inderdaad nog eens goed passen en op het moment dat jij een grote glimlach om je mond krijgt, weet je dat dat de juiste keuze qua cc is, en kun je je verder gaan focussen op de operatie.

Hou ook in je achterhoofd dat prothese borsten kleiner ogen dan echte borsten.

x

9 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Tiziana

hoi hoi,

Ik heb eventjes je titel aangepast en topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en dadelijk je verslag neerzetten.

Bij twijfel gewoon inderdaad nog eens goed passen en op het moment dat jij een grote glimlach om je mond krijgt, weet je dat dat de juiste keuze qua cc is, en kun je je verder gaan focussen op de operatie.

Hou ook in je achterhoofd dat prothese borsten kleiner ogen dan echte borsten.

x

Thanks 

ja ga zeker ook doen 

liefs 

• 1 month later...
Op 21-8-2017 om 22:12 zei Tiziana:

Hooi 

sorry voor late reactie 

ik vond mooi en ging na tijdje twijfelen nu 5 sep moet terug en wordt alles bevestigt ik heb dr van Engeland dus ff afwachten nog 2 weekjes en 28 sep is de dag van de operatie heb jij niet toevallig geen foto's van jou ?

liefs

Successss!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.