Ga naar inhoud

prothesewissel van groot naar kleinere prothesen, ervaringen?


Gast jessica

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ben 27 en heb reeds 2 borstvergrotingen achter de rug, mijn eerste op mijn 18e (225cc), mijn 2e op mijn 21e (700cc)
Enorm! ... I know! Ondertussen veel spijt hiervan, ik was niet tevreden over mijn eerste vergroting, ik vond deze te klein, daarom mijn 2e.. ik dacht beter iets groter, dan dat ik ze terug te klein ging vinden. Graag zou ik ze dus nu terug kleiner willen, ik dacht richting de 400-500cc max.
Zijn er enige ervaringen hiermee? Liefst van al zou ik geen volledige lift laten doen (anker litteken) maar dacht gehoord te hebben dat het misschien kan met minder littekens? Anders zou ik toch nog 10 jaar wachten (als het moet met een grote lift)
Ook had ik gehoord van een inwendige bh, maar klinkt me onbekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum :)

 

Heb je al een consult gepland? Een chirurg kan je hiermee het beste informeren.

 

Ik kan je hier verder niet echt bij helpen, maar @best_boobie weet misschien wel wat dames die dat ook hebben gehad of kan ze je meer vertellen.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi @jessica

Oepsie.. dat is wel ook een flinke stap groter geweest op je 21ste.. Wel balen dat het toen ook echt tegenviel, omdat het te groot uitviel. Mag ik vragen bij welke pc je destijds geweest bent en of je nu al een pc op het oog hebt (evt een merk prothesen?)

Kleinere prothesen is mogelijk, vaak ook zonder lift, afhankelijk van hoe je huidkwaliteit is en hoeveel hang er is ontstaan in de loop der tijd.. Ik zou niet de eerste de beste pc nemen, vandaar dat ik daar ook naar vraag. Sommigen adviseren al een lift bij meiden die helemaal plat zijn (bij wijze van spreken dan) dus misschien dat we je een beetje op weg kunnen helpen.. Maar zou graag eerst weten of je al iemand op het oog hebt en waar je in het verleden geweest bent. 
Heb je eurosilicone prothesen?

Er zijn wel enkele dames die kleiner gegaan zijn, waarvan me er nu toevallig 1 te binnen schiet. Bij haar was voornamelijk de breedte van het implantaat een issue, de prothesen maakten haar dikker voor haar gevoel. Ik weet niet of ze nog erg actief is hier op het forum, maar het gaat om @Fynic Heb haar even voor je getagd. Als ze nog actief is, zal ze zich hier wel melden :)

Heb wel zelf te brede prothesen gehad bij mijn eerste bv, en ben dus daarna smaller gegaan (omdat die eerste prothesen gewoon te breed waren voor mijn lichaam en ik daar lichamelijke klachten door bleef houden) Mijn pockets zijn toen gehecht aan de zij- en onderkanten. Maar ik weet niet zo goed wat jou vooral stoort.. De breedte? Het volume naar voren (projectie)? 
Kan namelijk aan beide liggen, maar ook aan 1 van de twee... Als je dat kunt aangeven, is het iets makkelijker om mee te denken naar welk soort prothese je nu zou moeten neigen.

Als je de gegevens van die 700 hebt, is dat extra handig (of tenminste het merk), dan wil ik wel meedenken.

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

best_boobie.. destijds 2011 ben ik bij Plovier geweest Be-clinic, had toen zeker een jaar uitgetrokken voor mijn voorbereidingen, dat ik een kundig pc zou hebben, met mooie resultaten en toen nergens iets negatiefs over gelezen. Ben trouwens nog steeds tevreden als ik vergelijk met mijn vergroting ervoor.. qua positie van de prothesen, positie van mijn tepels, enkel... Veel te groot gekozen.. mijn fout!

Link naar reactie
Delen op andere sites

de prothesen die ik heb zijn cereform 700cc, extra high profile.. weet niet de juiste afmetingen ervan, maar ze zijn te groot qua diameters alsook qua projectie.. daarvoor had ik low profile, maar een ander merk (deze herinner ik mij niet meer)

Zijn er dan verschillen qua merk ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diegene die ik nu op het oog heb is Verdonck, ik heb gelezen dat hij werkt in de Wellnesskliniek alsook zijn eigen privé kliniek heeft, waar hij enkel vergrotingen uitvoert, dus geen liften denk ik dan, of zou hij hierin minder ervaringen hebben? De reden dat ik op hem uitkom zijn de mooie resultaten en goede ervaringen qua vergrotingen, maar bij mij ligt het natuurlijk anders, ik weet niet of hij voor mij een goede optie zou zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei jessica:

geen ervaringen?

 hoi Jessica 

Als je een bericht terug wilt ontvangen dan kan je citeren, of een tag plaatsen.

Een tag plaatsen doe je door @ te gebruiken en de naam intoetsen,en dan op de naam te klikken;)

Ik tag BB @best_boobie 

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎27‎-‎7‎-‎2017 om 21:20 zei jessica:

Diegene die ik nu op het oog heb is Verdonck, ik heb gelezen dat hij werkt in de Wellnesskliniek alsook zijn eigen privé kliniek heeft, waar hij enkel vergrotingen uitvoert, dus geen liften denk ik dan, of zou hij hierin minder ervaringen hebben? De reden dat ik op hem uitkom zijn de mooie resultaten en goede ervaringen qua vergrotingen, maar bij mij ligt het natuurlijk anders, ik weet niet of hij voor mij een goede optie zou zijn..

meid, misschien is het handig als ik even in pb met jou verder klets. Zou je me wat info willen sturen via pb..?
Ik volgde jouw topic, dus kreeg sowieso al melding van jouw berichten, maar was er nog niet aan toe gekomen om te reageren helaas. Via pb gaat dat iets makkelijker, dus als je dat zou willen doen, graag :) 

Ik ken de cereform nog ja, die waren overvuld en dus veel projectie
Als je vanaf een low profile kwam, dan was dat wel ff schrikken ja :P 

 

Spreek je verder in pb, oke? 
Stuur me maar ff wat info, kijk ik met je mee!

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi dames! 

Ik lees ook even mee met jullie en wat fijn om te lezen (hoe lastig ook) dat er ook anderen zijn die met dezelfde issues dealen. Ik heb afgelopen mei een prothesewissel gehad in het Maxima bij dr. Van Tits. Passen was vrij lastig omdat ik al prothesen had dus ik vertelde wat mijn wensen waren; in ieder geval niet groter dan ik had. Mijn eerste bv was inmiddels al 19 jaar geleden, mcghan 310 cc. Samen met dr van Tits besloten om ze te vervangen door Mentor 315 cc. Kort na de operatie dacht ik al; huh deze zijn veel groter! Uiteraard mijn gevoel en gedachten hierover uitgesproken naar dr. Van Tits en we zouden het voorlopig even aankijken. De periode erna is mijn gevoel er helaas niet anders op geworden, ik vind ze echt te groot en dan met name te breed. Ze zitten me letterlijk in de weg zeker met sporten. Ik herken mijn eigen borsten niet lijkt het wel. Kort voor mijn controle afspraak ( drie maanden ) kreeg ik een brief dat dr. Van Tits helaas was overleden op vakantie wat natuurlijk verschrikkelijk is, ik vond het zo'n fijne arts en had ook niet zomaar voor hem gekozen. Zijn vervanger las in mijn dossier dat we het er destijds over gehad hadden en ik zei dat het dus niet veranderd was! Hij vond ze prachtig en eerlijk dat zijn ze ook echt maar daar gaat het eigenlijk dus niet om. Een nieuwe operatie zou voorlopig nog niet aan orde zijn en kleiner gaan dan wat ik nu heb is ook nog niet zo makkelijk. Over Vier maanden weer terug en ben me nu dus wat aan het oriënteren mbt de mogelijkheden. Ik vind het zo lastig want ik wil liever geen nieuwe operatie maar het zit me echt niet lekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

leiner gaan dan wat ik nu heb is ook nog niet zo makkelijk. Over Vier maanden weer terug en ben me nu dus wat aan het oriënteren mbt de mogelijkheden. Ik vind het zo lastig want ik wil liever geen nieuwe operatie maar het zit me echt niet lekker.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op ‎11‎-‎10‎-‎2017 om 17:13 zei Hazel5:

@best_boobie ik las op het forum dat jezelf ook een verkleining gehad hebt. Mag ik je vragen bij wie je dat gedaan hebt? Je mag me ook privé sturen. Ik ben nog wat nieuw hier op het forum en weet nog niet precies hoe het hier gaat. Alvast bedankt! 

 

Hoi hoi

Beetje late reactie omdat ik geen wifi had de afgelopen weken...
Ik heb geen verkleining gehad, maar wel een pocketverkleining. Is dat wat je bedoelt?

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi hoi meiden, hier ben ook ik weer...

Heb een tijdje niet meer van me laten horen.. veel problemen gehad qua relatie én werk!

 

Ik heb inmiddels (eergisteren) een consult gehad bij de arts waar ik 6 jaar geleden door behandeld ben (700cc, extra high dualplane/2e bv bij Dr.Plovier) (destijds heel tevreden van, enkel.. wat natuurlijk mijn eigen fout was.. te groot gekozen.)

 

Ik vertelde hem dat ik graag naar een 400-500cc max zou willen gaan en indien mogelijk zonder lift, dit ging natuurlijk niet, maar heb geen volledige lift nodig, het zou een mini-lift worden met enkel een horizontaal litteken onder de borst.

 

Hij zou gaan voor medium of medium plus profiel (afwachten dag van operatie, tot hij alles correct zou opmeten) om voor het natuurlijkst mogelijke resultaat te gaan. (wat ik vroeg)

 

De merken die er gebruikt worden zijn: Allergan-Natrelle, Motiva en Mentor, maar dat weet ik nog maar pas, nadat ik daarnet een mailtje gestuurd heb (ik was dit namelijk vergeten te vragen)

 

Ervaringen hiermee? Wat ik weet dus nog niet welke hij voor mij zou gebruiken, de dame van de receptie die ik net aan de telefoon had zei me dat dit wordt bekeken de dag van de operatie. Wat ik daar niet van begrijp: ik heb een prijs gekregen; 4700€, maar de prijzen van deze prothesen schelen toch?!

 

Ook heb ik toch nog een beetje bang dat het nu weer te klein gaat uitvallen of niet naar mijn zin, want hij zei me om de zelfde breedte te behouden, dat ik anders te veel openingen tussen de prothesen zou hebben. Maar ben bang om dan 2 ronde´ballen` te hebben en gewoon minder projectie t.o.v. wat ik nu heb. (nu heb ik 13.5br en 7.7 proj)

 

Uiteindelijk enkele basic vragen die ik stelde;

zoals wanneer mag ik terug sporten.. zei hij na 4w (terwijl ik vorige x 8w niet mocht)

wanneer mag ik terug auto rijden.. als het jou lukt na enkele dagen; geen probleem zei hij. (vorige x 2weken moeten wachten)

wanneer mag ik terug op mijn zei slapen; vanaf dag 1 maar met bh aan/ vorige keer; pas na 4w

hoe lang moet ik deze speciale bh dragen; 4weken dag+nacht, daarna niet meer. (vorige keer ; 8weken!)

 

Voel me minder 'enthousist' en had enorm de indruk dat ik mijn vragen maar zo snel mogelijk moest stellen en zo kort mogelijk houden. Dat ik maar een klant ben voor het geld af van te nemen... (zo voelde ik me) terwijl ik wel in de arts geloof.

 

Ervaringen/tips qua prothesen; merk/profiel/ breedte-projectie/... kan ze gebruiken!

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.