RVL Posted July 27, 2017 Share Posted July 27, 2017 Dames, heeft er iemand ervaring met afvallen NA een borstverkleining?? Ik kan onverwachts over 3 weken geopereerd worden. Maar wil eigenlijk ongeveer 5-8 kilo afvallen (dan zit ik op mijn oude gewicht). Gaan je borsten dan 'hangen' ? Of iemand ervaring hiermee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adela Posted July 27, 2017 Share Posted July 27, 2017 Van 8 kilos gaat niet veel gebeuren met je boobs denk ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lucinda Posted July 27, 2017 Share Posted July 27, 2017 Ik ben na de Borstverkleining flink gaan sporten en 6 kg afgevallen. Ik door het afvallen van een volle D / kleine E, naar een kleine D cup gegaan. ( Misschien iets meer afgevallen omdat ik door het sporten spierweefsel heb opgebouwd. DIt is zwaarder dan vetweefsel) Mijn borsten zijn door het afvallen gelukkig niet gaan hangen. Succes met de operatie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.