Tassie1983 Posted July 26, 2017 Posted July 26, 2017 Dag dames, Donderdag 3 augustus staat mijn operatie gepland bij Dr. Selms bij Jan van Goyen kliniek in Amsterdam. Ik krijg een borstvergroting en tepellift. Zijn er nog andere dames die ervaring hebben met zo een operatie? Ik vraag me ook af, of je door de tepellift nog langer moet herstellen dan normaal. Ik ben best zenuwachtig, en dan niet eens voor mijn borstvergroting, maar meer het feit dat ik al jaren elke dag aan krachttraining doe, en dit een langere tijd niet kan uitvoeren. Maar aan de andere kant ben ik ook super enthousiast, dat ik van een cup a overstap naar een 350CC en droom ik er nu al van om elke dag wakker te worden met borsten.
Desert-Rose Posted July 30, 2017 Posted July 30, 2017 @Tassie1983 Zo het gaat opschieten voor je,ik heb de titel aangepast en topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je dadelijk je verslag neerzetten, maar ook alle verdere updates en eventuele vragen, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan. x
Tassie1983 Posted July 31, 2017 Author Posted July 31, 2017 Op 30-7-2017 om 10:36 zei Desert-Rose: @Tassie1983 Zo het gaat opschieten voor je,ik heb de titel aangepast en topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je dadelijk je verslag neerzetten, maar ook alle verdere updates en eventuele vragen, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan. x Dank je wel Desert-Rose!
Guest Posted August 1, 2017 Posted August 1, 2017 Hoi @Tassie1983 Ik ben ook bij Jan van Goyen kliniek geweest en zeer tevreden! Ik ben voor een borstvergroting gegaan. Heb hier ook op dit forum mijn hele verhaal kwijt gedaan. Ik weet dus niks van een tepel correctie af maar wil je alleen wel geruststellen dat ze daar echt heel fijn zijn en super lief! En de arts zelf ook mega fijn! Ik wens je super veel succes en laat het op je afkomen. Het komt zeker goed! xxx
Tassie1983 Posted August 1, 2017 Author Posted August 1, 2017 18 minuten geleden zei Kusssjelynn: Hoi @Tassie1983 Ik ben ook bij Jan van Goyen kliniek geweest en zeer tevreden! Ik ben voor een borstvergroting gegaan. Heb hier ook op dit forum mijn hele verhaal kwijt gedaan. Ik weet dus niks van een tepel correctie af maar wil je alleen wel geruststellen dat ze daar echt heel fijn zijn en super lief! En de arts zelf ook mega fijn! Ik wens je super veel succes en laat het op je afkomen. Het komt zeker goed! xxx Wat een lief bericht zeg, ik had vanmiddag toevallig je verslag gelezen. En zag dat je ook dezelfde arts hebt. Ik heb er enorm veel zin in, en merk ook wel dat ik een beetje zenuwachtig aan het worden ben. Succes met je herstel en we houden contact!
Guest Posted August 1, 2017 Posted August 1, 2017 Ja leuk! Ben zeer benieuwd naar jou ervaring! Het komt goed! Succes verder
Tassie1983 Posted August 3, 2017 Author Posted August 3, 2017 Dag dames, Vanmorgen om half 8 moest ik mij melden in het medisch centrum, en om 8:45 werd ik geopereerd aan mijn Borsten. Ik voelde mij zo op mijn gemak in de kliniek, dat ik zelfs bijna in slaap viel, voordat de operatie nog moest beginnen. Na de operatie werd ik wakker, en voelde ik niets aan mijn borsten. Toen ik er met mijn handen overheen ging voelde ik dat ze hard waren. De pijn was best heftig, maar kreeg lekker veel pijnstillers toen ik daar om vroeg. Het eerste wat ik zei, toen ik de verpleegkundige zag, was of ik ze mocht zien. En ja hoor, ik kreeg mijn nieuwe borsten te zien. Ik vond ze zo mooi, dat ik tot nu toe, niet kan geloven, dat ze bij mij horen. Ik lag met een glimlach op bed, en heb tot nu toe alleen maar een glimlach op mijn gezicht van blijdschap. Als jullie mijn foto's zien, van mijn cup A met turbulaire borsten, tot het resultaat, kan ik mijn gevoel wel wat realistischer overbrengen. Ik heb ook een tepellift gehad, waarbij mijn tepel ook nog eens zijn verkleind.
Tassie1983 Posted August 3, 2017 Author Posted August 3, 2017 Op 1-8-2017 om 16:17 zei Kusssjelynn: Hoi @Tassie1983 Ik ben ook bij Jan van Goyen kliniek geweest en zeer tevreden! Ik ben voor een borstvergroting gegaan. Heb hier ook op dit forum mijn hele verhaal kwijt gedaan. Ik weet dus niks van een tepel correctie af maar wil je alleen wel geruststellen dat ze daar echt heel fijn zijn en super lief! En de arts zelf ook mega fijn! Ik wens je super veel succes en laat het op je afkomen. Het komt zeker goed! xxx Dag Kusssjelynn, Heb vanochtend mijn operatie gehad, maar klopt helemaal, wat een fijn kliniek, lieve verpleegkundigen en een geweldige arts. Je kunt mijn foto's bekijken, om het resultaat te zien, als je wilt. Succes met je herstel nog X
Vriesje Posted August 3, 2017 Posted August 3, 2017 Wat een prachtig resultaat zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je dol blij bent. Ik wens je een goed herstel en ik ga je volgen! Liefs Vriesje
Tassie1983 Posted August 3, 2017 Author Posted August 3, 2017 46 minuten geleden zei Vriesje: Wat een prachtig resultaat zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je dol blij bent. Ik wens je een goed herstel en ik ga je volgen! Liefs Vriesje Bedankt voor het compliment Vriesje, ik ben er ook super blij mee. Heb jij ook een operatie gehad, of staat er nog eentje op de planning?
Vriesje Posted August 4, 2017 Posted August 4, 2017 @Tassie1983 Ik sta op het punt om een consult aan te vragen maar ik vind het rete spannend allemaal haha vandaar dat ik veelal rond neus op het forum:)
Tassie1983 Posted August 4, 2017 Author Posted August 4, 2017 1 uur geleden zei Vriesje: @Tassie1983 Ik sta op het punt om een consult aan te vragen maar ik vind het rete spannend allemaal haha vandaar dat ik veelal rond neus op het forum:) Ow wat spannend zeg, ken dat gevoel, weet je ook al hoe groot je ze wilt hebben?
Guest Posted August 4, 2017 Posted August 4, 2017 17 uur geleden zei Tassie1983: Dag Kusssjelynn, Heb vanochtend mijn operatie gehad, maar klopt helemaal, wat een fijn kliniek, lieve verpleegkundigen en een geweldige arts. Je kunt mijn foto's bekijken, om het resultaat te zien, als je wilt. Succes met je herstel nog X Oh wat fijn! Had je ook Liesbeth als zuster? Wat fijn dat het goed verliep, en ja wat zijn ze lief daar eh Ik ga je foto's bekijken ben benieuwd! Veel succes ook met jou herstel! Ik ben vandaag precies 2 weken verder. En verloopt allemaal mega goed! xxxx
Tassie1983 Posted August 4, 2017 Author Posted August 4, 2017 2 uur geleden zei Kusssjelynn: Oh wat fijn! Had je ook Liesbeth als zuster? Wat fijn dat het goed verliep, en ja wat zijn ze lief daar eh Ik ga je foto's bekijken ben benieuwd! Veel succes ook met jou herstel! Ik ben vandaag precies 2 weken verder. En verloopt allemaal mega goed! xxxx Klopt wat een toeval, ik had ook Liesbeth als zuster. Nou is het inderdaad de 2e dag voor mij, mijn rechterborst staat op springen en is keihard. Heb je nog last van pijn na 2 weken?
Tassie1983 Posted August 4, 2017 Author Posted August 4, 2017 Dag dames, Het is nu de 2e dag van mijn operatie, maar mijn rechterborst is helemaal opgezwollen, de vorm verschilt enorm van de andere borst. Heeft 1 of meerdere van jullie hier ook ervaring mee? ik maak me zo een zorgen of er iets mis is gegaan met het herstel van mijn lichaam, of dat mijn implantaten verkeerd geplaatst zijn. Of dat mijn lichaam het implantaat niet accepteert. Daarnaast kan ik ook nog eens niet naar de wc, waardoor ik last heb van mijn buik, en hou ik veel vocht vast. Kan iemand haar ervaringen met mij delen, als jullie hier iets van herkennen?
SFD Posted August 4, 2017 Posted August 4, 2017 Is de borst warm rood vlekken heb je koorts? Zit er echt een hele cup maat verschil in? Ik ben nu 7 dagen po en de eerste 3 dagen kon ik ook niets,.. Alles gezwollen strak en vol vocht. Ik weet dat je door de narcose of pijnstillers slecht naar de wc kan,.. Goed drinken!! Maak anders een foto en mail deze naar je arts
Natje3 Posted August 4, 2017 Posted August 4, 2017 @Tassie1983 Misschien een eens een prive bericht sturen met foto naar @best_boobie of @Desert-Rose. Zij hebben veel ervaring en zullen je meer kunnen zeggen. Niet naar toilet kunnen gaan is niet abnormaal en vocht ophouden heb ik ook gehad. Na dag 4 was alles terug normaal. Heb wel 2 weken met een dikke buik rond gelopen terwijl die normaal plat is.
Tassie1983 Posted August 4, 2017 Author Posted August 4, 2017 24 minuten geleden zei SFD: Is de borst warm rood vlekken heb je koorts? Zit er echt een hele cup maat verschil in? Ik ben nu 7 dagen po en de eerste 3 dagen kon ik ook niets,.. Alles gezwollen strak en vol vocht. Ik weet dat je door de narcose of pijnstillers slecht naar de wc kan,.. Goed drinken!! Maak anders een foto en mail deze naar je arts Dag SFD, Nee ik heb geen rode vlekken en koorts, maar het lijkt net of de implantaat naar boven schuift. Goed idee van die foto's heb ik net gedaan. Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft
Tassie1983 Posted August 4, 2017 Author Posted August 4, 2017 24 minuten geleden zei Natje3: @Tassie1983 Misschien een eens een prive bericht sturen met foto naar @best_boobie of @Desert-Rose. Zij hebben veel ervaring en zullen je meer kunnen zeggen. Niet naar toilet kunnen gaan is niet abnormaal en vocht ophouden heb ik ook gehad. Na dag 4 was alles terug normaal. Heb wel 2 weken met een dikke buik rond gelopen terwijl die normaal plat is. Bedankt voor je tags Natje, Wat een lange tijd zeg om pas na 2 weken die zwelling kwijt te zijn aan je buik.
Lauren1984 Posted August 4, 2017 Posted August 4, 2017 10 minuten geleden zei Tassie1983: Bedankt voor je tags Natje, Wat een lange tijd zeg om pas na 2 weken die zwelling kwijt te zijn aan je buik. Ik ben die buik na 4,5 week zelfs nog niet kwijt. Narcose kan halfjaar nog doorwerken i je lijf... net zoals ik nog steeds erg moe ben door de narcose. Het is allemaal niet niks...
best_boobie Posted August 4, 2017 Posted August 4, 2017 Hoi hoi @Tassie1983 Heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel water drinken meid.. Ik denk dat je te weinig drinkt.. Je moet zeker 2 liter op een dag naar binnen pompen Oh en als je niet naar het toilet kunt en water drinken helpt niet, dan moet je even aan de huisartsenpost of je huisarts iets vragen tegen verstopping. Kan namelijk door medicatie komen. Die zwelling.. is dat opgehouden met zwellen? Als het namelijk ook verkleurt, moet je je pc even waarschuwen. Indien het niet verkleurt, en ook niet erg warm gaat aanvoelen en je geen koorts krijgt, (let wel op, want paracetamol en andere pijnstillers verlagen de koorts) is het mogelijk normaal. Maar anders gewoon ff bellen, je hebt vast wel een nummer gekregen dat je altijd mag bellen. xx BB
Tassie1983 Posted August 5, 2017 Author Posted August 5, 2017 8 uur geleden zei best_boobie: Hoi hoi @Tassie1983 Heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel water drinken meid.. Ik denk dat je te weinig drinkt.. Je moet zeker 2 liter op een dag naar binnen pompen Oh en als je niet naar het toilet kunt en water drinken helpt niet, dan moet je even aan de huisartsenpost of je huisarts iets vragen tegen verstopping. Kan namelijk door medicatie komen. Die zwelling.. is dat opgehouden met zwellen? Als het namelijk ook verkleurt, moet je je pc even waarschuwen. Indien het niet verkleurt, en ook niet erg warm gaat aanvoelen en je geen koorts krijgt, (let wel op, want paracetamol en andere pijnstillers verlagen de koorts) is het mogelijk normaal. Maar anders gewoon ff bellen, je hebt vast wel een nummer gekregen dat je altijd mag bellen. xx BB Dag best_boobie klopt wat je zegt, ik drink veel te weinig water. Heb wel een goede nachtrust achter de rug, maar ik volg je advies op, en loop steeds met een fles water nu. Mijn rechterborst is nog steeds opgezwollen, zo vreemd dat deze nu een andere vorm dan de linker heeft. De linker borst is ook niet zo opgezet. Maar gelukkig is het niet verkleurt, en ook niet warm gaan aanvoelen.Zie het plaatje, voor de borst zonder pleister. Ik heb mijn PC gemaild, en wacht nog op een reactie. Pictures visible for members only. Become a member now.
best_boobie Posted August 5, 2017 Posted August 5, 2017 30 minuten geleden zei Tassie1983: Dag best_boobie klopt wat je zegt, ik drink veel te weinig water. Heb wel een goede nachtrust achter de rug, maar ik volg je advies op, en loop steeds met een fles water nu. Mijn rechterborst is nog steeds opgezwollen, zo vreemd dat deze nu een andere vorm dan de linker heeft. De linker borst is ook niet zo opgezet. Maar gelukkig is het niet verkleurt, en ook niet warm gaan aanvoelen.Zie het plaatje, voor de borst zonder pleister. Ik heb mijn PC gemaild, en wacht nog op een reactie. Pictures visible for members only. Become a member now. Je prothese zit ook erg hoog aan die kant... door wie ben je geopereerd en moet je niet eigenlijk een band dragen? Lijkt mij in dit geval geen overbodige luxe.. Niet een te zware fles mee zeulen hè haha Xx
Tassie1983 Posted August 5, 2017 Author Posted August 5, 2017 2 uur geleden zei best_boobie: Je prothese zit ook erg hoog aan die kant... door wie ben je geopereerd en moet je niet eigenlijk een band dragen? Lijkt mij in dit geval geen overbodige luxe.. Niet een te zware fles mee zeulen hè haha Xx Ik draag constant een sportbh en een band, dit was alleen voor de foto. Heb inmiddels bericht gehad van mijn arts dat ik maandag even op controle kom (nuchter) maar dat er nu geen reden is voor een spoedafspraak. Klopt ja niet te zware fles dragen, maar voel me nu beter op de 3e dag.
best_boobie Posted August 5, 2017 Posted August 5, 2017 Ik zag in je eigenlijke topic dat je door van selms geholpen bent. Dit is niks voor hem, voor zijn techniek, dat jouw prothese zo hoog zit, dus kan me voorstellen dat ie je even wil zien Goed dat je maandag ff langs kunt, idd geen reden voor een spoedplek maar hij zal idd ff willen kijken. Ik heb geprobeerd je twee topics samen te voegen, omdat het dan overzichtelijker blijft, maar lukt ff niet op mijn gsm. Hoop dat ik er straks aan denk, of wacht, ik tag mezelf en desert ff @best_boobie en @Desert-Rose Xxx BB
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.