Ga naar inhoud

Lucy89 : 19 september 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik ga binnenkort ook mijn eerste consult doen bij faceland, spannend :unsure:

Door de vele verhalen hier ging de voorkeur naar Fresow, maar die zit blijkbaar al vol tot februari, weet niet of ik zolang kan wachten :P

Zou ik ook eens jou album mogen kijken?

Twijfel nog voor de motiva plus of motiva ergonomix.. Iemand daar nog tips voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 192
  • Created
  • Laatste Reactie
21 uur geleden zei GirlKillu:

Ik ga binnenkort ook mijn eerste consult doen bij faceland, spannend :unsure:

Door de vele verhalen hier ging de voorkeur naar Fresow, maar die zit blijkbaar al vol tot februari, weet niet of ik zolang kan wachten :P

Zou ik ook eens jou album mogen kijken?

Twijfel nog voor de motiva plus of motiva ergonomix.. Iemand daar nog tips voor?

 Ik zelf heb de motiva round. Ik zou gewoon even vragen aan dokter fresow wat de verschillen zijn en wat beter bij jou past. Ik ben uiteindelijk niet meer door dokter fresow zelf geopereerd vanwege uitval. Was echt een drama met hun planning in het bauland kliniek. Ik ben uiteindelijk door dokter bauland zelf geopereerd. Misschien kan je vragen of je bij hem eerder kan. Of via het bauland kliniek zelf. Ik zal ook voornamelijk kijken naar een kliniek die kan opereren wanneer het voor jou het beste uitkomt. En het belangrijkste is natuurlijk de pc die je gaat opereren. Of je daar een klik mee hebt. Ik voeg je toe in m'n album. Succes met je keuzes :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
8 uur geleden zei jopie-sommie:

@Lucy89 hoe is je controle afspraak gegaan? Ik heb je volgens mij niet meer gezien :38:

@jopie-sommie. Ja ik jou ook niet meer maar ik was iets voor half 11 klaar. Dus ik denk dat je er nog niet was?

 

Maar het was gelukkig allemaal goed! Marieke consulente kwam mij ophalen. Aardige vrouw en ook erg ervaren volgens mij. Maar ze plannen de nacontrole dus standaard bij een consulente. En als je niet vraagt naar de plastische chirurg doen zij gewoon de hele nacontrole. Teminste dat idee kreeg ik? Ik vroeg namelijk naar bauland en toen zei ze ooh ja ik haal hem wel ff op als je hem nog wilt zien en vragen hebt. Had jij dit ook? Dus ik had uiteindelijk weer een lijstje gemaakt en al mijn vragen gesteld. En ze gaven mij net zoals bij 't consult gewoon 't gevoel dat ik rustig mijn vragen kon stellen enz. Geen gehaast maar ze boeken wel een kwartiertje in. Dus als je later bent geholpen dan was ik het:lol:. Bauland vroeg ook nog aan mijn vriend of hij nog vragen had en toen maakte ik tussendoor een opmerking 'ja hij vraagt zich wel af wanneer hij er weer aan mag zitten' consulente en Dr bauland gingen helema:136:al stuk. M'n vriend werd natuurlijk een beetje rood. 

 

En verder heb ik nog wel geklaagd over de planning enz omdat marieke ook vroeg naar mijn ervaring enz. Dus ze zei ook dat, dat innd niet goed geregeld is en dat het een verbeterpunt is voor hun. 

 

En hoe is het verder bij jou gegaan? Zag alles er goed uit? 

 

@Wens2017. @tinkerbel80. En @Evah. Tag jullie ook maar ff omdat jullie ook graag wilde weten hoe het allemaal gegaan was.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei tinkerbel80:

Thanks @Lucy89! Goed te horen dat alles goed was! Nou en wanneer was het advies dat je vriend er weer aan mag zitten:P

Nouu Dr bauland zei dat ligt helemaal aan jezelf. Wanneer jij 't weer prettig vind. Toen vroeg ik dus ook even door of hij niet vaker zulke vragen kreeg. Toen zei hij ja hoor en zelfs wanneer je weer sex mag hebben :136:. Nou die forums heb je hier ook genoeg hoor. Ging soms helemaal stuk om die verhalen van de meiden hier:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt als een goed consult! Dr bauland is een fijne arts he! Zo zouden er meer moeten zijn, als ik die hoeken hier in t ziekenhuis en bij de huisartsenpraktijk zie, nee daar word ik niet rustig van haha.  Heb je helemaal geen klachten meer die horen bij t herstel? Zijn ze bij jou al soepel/zacht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Wens2017:

Klinkt als een goed consult! Dr bauland is een fijne arts he! Zo zouden er meer moeten zijn, als ik die hoeken hier in t ziekenhuis en bij de huisartsenpraktijk zie, nee daar word ik niet rustig van haha.  Heb je helemaal geen klachten meer die horen bij t herstel? Zijn ze bij jou al soepel/zacht?

@Wens2017. Nou ik merk gewoon dat het elke dag beter gaat. Maar ik voel bij sommige bewegingen nog wel mijn spieren. En dan moet ik weer even rustig aan doen. Dr bauland zei ook je moet het rustig opbouwen en ook als je weer begint met sporten. Als je je spier voelt en de pijn blijft even, prima. Maar als het niet binnen een kwartier weggaat heb je gewoon teveel gedaan. Mijn borsten zijn al wel zachter geworden maar nog steeds wel hard. En ook ongelijk de ene is hoger dan de andere. Maar wat je hier hoort vertellen zij ook. Gewoon geduld hebben. Hij legde trouwens nogmaals weer uit wat hij met m'n spier had gedaan. Iemand anders zei toch op het forum dat ze bij dual plane echt in je spier snijden? Toen gaf jij nog aan nee ze maken het los, nou dat bevestigde Dr bauland ook weer :)

 

Maar ik kom indd ook vaak in het ziekenhuis voor m'n oor. En daar zijn de artsen heel anders. Vind zowel Dr bauland en Dr fresow top! Dat was ook voor mij echt een reden om naar FC te gaan. En niet omdat ze zo goedkoop zijn want dat schrok mij juist zo af! 

 

Heb jij ook nog een controle? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Lucy89:

@Wens2017. Nou ik merk gewoon dat het elke dag beter gaat. Maar ik voel bij sommige bewegingen nog wel mijn spieren. En dan moet ik weer even rustig aan doen. Dr bauland zei ook je moet het rustig opbouwen en ook als je weer begint met sporten. Als je je spier voelt en de pijn blijft even, prima. Maar als het niet binnen een kwartier weggaat heb je gewoon teveel gedaan. Mijn borsten zijn al wel zachter geworden maar nog steeds wel hard. En ook ongelijk de ene is hoger dan de andere. Maar wat je hier hoort vertellen zij ook. Gewoon geduld hebben. Hij legde trouwens nogmaals weer uit wat hij met m'n spier had gedaan. Iemand anders zei toch op het forum dat ze bij dual plane echt in je spier snijden? Toen gaf jij nog aan nee ze maken het los, nou dat bevestigde Dr bauland ook weer :)

 

Maar ik kom indd ook vaak in het ziekenhuis voor m'n oor. En daar zijn de artsen heel anders. Vind zowel Dr bauland en Dr fresow top! Dat was ook voor mij echt een reden om naar FC te gaan. En niet omdat ze zo goedkoop zijn want dat schrok mij juist zo af! 

 

Heb jij ook nog een controle? 

Goed om te lezen dat ze inderdaad niet in de spier snijden, zo had ik t ook begrepen haha. Zijn idd allebei fijne artsen! Ik ben ook bij faceland gegaan voor dr fresow! Heb toen  veel over hem opgezocht qua werkzaamheden. Ik ben vorige week donderdag op controle geweest bij dr fresow. Ik mag met 3 maanden al de hersteloperatie, zo'n 4 weken daarvoor moet ik weer even langs komen bij dr fresow. Ik hoop dat begin januari kan, maar dat hangt ook even van mn werk af, wanneer ik er weer een paar weken uit kan. Ik heb zeker geen spijt van faceland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lucy89 ik was er rond half 11 dus elkaar gemist. Maar het was onwijs druk en degene die nog voor mij was zat al bijna een uur te wachten, die had 10.15 een consult en ging pas 11.15 naar binnen dus toen dacht ik al dit gaat nog wel even duren voor mij. Niet kort daarna mocht ik ook mee komen maar dat sloeg helemaal nergens op, ik had een afspraak met Marieke en dokter bauland maar heb hun niet eens gezien. Ik denk dat ik 5 min binnen heb gezeten... even wat vragen hoe het met me ging even kijken nou alles was goed dus dat was het. Ik heb daarna wel meteen gezegd dat ik het echt onwijs slordig vind gaan bij hun en had gehoopt dat mijn laatste afspraak wel gewoon door kon gaan. Ik ben gelukkig heel erg blij met mijn borsten en daar gaat het natuurlijk om maar heb ze wel mee geven dat dit echt niet kan en dat ze hier wel iets mee moeten doen. Dus ik baalde enorm toen ik thuis was!! Dus @Evah succes want jij moet toch nog? En @tinkerbel80 bij jou ging het toen toch ook niet helemaal netjes?

Gelukkig is het bij jou @Lucy89 en @Wens2017 wel gegaan zoals het hoort!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei jopie-sommie:

@Lucy89 ik was er rond half 11 dus elkaar gemist. Maar het was onwijs druk en degene die nog voor mij was zat al bijna een uur te wachten, die had 10.15 een consult en ging pas 11.15 naar binnen dus toen dacht ik al dit gaat nog wel even duren voor mij. Niet kort daarna mocht ik ook mee komen maar dat sloeg helemaal nergens op, ik had een afspraak met Marieke en dokter bauland maar heb hun niet eens gezien. Ik denk dat ik 5 min binnen heb gezeten... even wat vragen hoe het met me ging even kijken nou alles was goed dus dat was het. Ik heb daarna wel meteen gezegd dat ik het echt onwijs slordig vind gaan bij hun en had gehoopt dat mijn laatste afspraak wel gewoon door kon gaan. Ik ben gelukkig heel erg blij met mijn borsten en daar gaat het natuurlijk om maar heb ze wel mee geven dat dit echt niet kan en dat ze hier wel iets mee moeten doen. Dus ik baalde enorm toen ik thuis was!! Dus @Evah succes want jij moet toch nog? En @tinkerbel80 bij jou ging het toen toch ook niet helemaal netjes?

Gelukkig is het bij jou @Lucy89 en @Wens2017 wel gegaan zoals het hoort!

Ik kan me goed voorstellen dat dat een domper is inderdaad! Wat zeiden ze dat je dat zei ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wens2017 natuurlijk excuses en dat ik gewoon in een periode ben geholpen dat het allemaal nog goed moet draaien met nieuwe mensen bla bla bla ze zijn er mee bezig maar helaas voor mij. Ach ik ben allang blij dat het resultaat goed is maar echt goed met mij omgegaan nee...

 

@Lucy89 ik denk dat na jou een consult was of een spoedgeval maar na die mevrouw waren er nog 2 voor mij en ik had om 10.45 de afspraak staan...dus of teveel ingepland of gewoon vergeten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Wens2017:

Ik kan me goed voorstellen dat dat een domper is inderdaad! Wat zeiden ze dat je dat zei ?

Bij mij ging het exact zo als bij jou! Zoals jij het beschrijft, zo was t bij mij ook! Het sloeg inderdaad nergens op, echt zonde van mijn tijd! Gelukkig ben ik ook tevreden met het resultaat, maar de nacontrole sucks! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.