Ga naar inhoud

Lucy89 : 19 september 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 192
  • Created
  • Laatste Reactie
Op Saturday, September 16, 2017 om 20:05 zei Wens2017:

@Lucy89, das wel fijn dat je dinsdag al kan! Ik heb hele goede dingen over dokter bauland gelezen, schijnt een heel betrokken vriendelijke arts te zijn. Dat schakelen is echt rot he, ik ga er maar vanuit dat ze zelf ook liever de planning hadden aangehouden. Heel veel succes alvast! 

@Lucy89, ben je inmiddels al geholpen? Of moet je nog? Spannende en leuke dag vandaag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Ram:

Hallo, ik word 23 oktober geopereerd door dr. Fresow. Zit nog steeds te twijfelen over de maat. 255cc of 275cc motiva.

 

20cc is niet zoveel verschil. Neem maar 20 gram gekookte rijst, en doe t in een zakje. Je zult zien dat t reuze meevalt. En ik hoor vaak dat je bij twijfel de grootste moet nemen! Succes met t maken van je keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei tinkerbel80:

20cc is niet zoveel verschil. Neem maar 20 gram gekookte rijst, en doe t in een zakje. Je zult zien dat t reuze meevalt. En ik hoor vaak dat je bij twijfel de grootste moet nemen! Succes met t maken van je keuze.

Ja dat klopt ook. Ik ben 1.64 en weeg 52. Ik wil een volle c cup krijgen.

Heb nu 75 a/b.

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tinkerbel80. En @Wens2017. Super lief van jullie berichtjes. Pff heb 't wel ff moeilijk hoor. En ik ben erg misselijk geweest na de narcose. Zou je niet denken na al 4xgeopereerd te zijn geweest.

 

Maar zoals jullie aangaven ze zijn echt heel aardig en een leuk team werkt er in het bauland kliniek. @Wens2017je bent dus in goede handen en heel veel succes morgen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Ram:

Ja dat klopt ook. Ik ben 1.64 en weeg 52. Ik wil een volle c cup krijgen.

Heb nu 75 a/b.

Bedankt!

Hoi,

 

Wat toevallig! Ik wordt 20 oktober geholpen door Fresow en ga voor 275cc Motiva. Heb nu 75a/b en wil op een mooie C uitkomen. Ik bem 1.62 en weeg rond de 54 kilo. Een beetje dezelfde voorsituatie denk ik! Ben wel erg benieuwd ook! Wil niet te groot uitkomen maar ook niet te klein haha, lastig he!

 

@lucy89, hoe is het je vergaan en hoe voel je je? Hopelijk ga je een redelijke nacht tegemoet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Julsa:

Hoi,

 

Wat toevallig! Ik wordt 20 oktober geholpen door Fresow en ga voor 275cc Motiva. Heb nu 75a/b en wil op een mooie C uitkomen. Ik bem 1.62 en weeg rond de 54 kilo. Een beetje dezelfde voorsituatie denk ik! Ben wel erg benieuwd ook! Wil niet te groot uitkomen maar ook niet te klein haha, lastig he!

 

@lucy89, hoe is het je vergaan en hoe voel je je? Hopelijk ga je een redelijke nacht tegemoet!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-7-2017 om 18:23 zei Evah:

Hoi @Lucy89, ik ben maandag geopereerd door dr Fresow via Faceland. 

In eerste instantie had ik gekozen voor 315 cc, maar na veel twijfels en een tweede passessie toch voor de 350 cc gegaan. Voorsituatie is 75A, ben 1.68 en 56 kg.

Ik vind ze nu al supermooi en zeker niet te klein ;-)

Heb even naar je foto's gekeken. Erg mooi! Ik vind 75 d ook een erg mooie maat 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, ik ben laatst ook op consult geweest bij faceland utrecht. 275, 315 en 375 aangepast. Ik wil toch voor de 375cc full, dual plane gaan. Ik hoop op een volle c. Ik heb nu 75a. Ik ben 1.72 lang en weeg 60 kilo. Ik heb nog geen datum, maar ik wacht een telefoontje af..maar als ik hier de reacties lees over last-minute afbellen..word ik niet blij..even afwachten dus..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-7-2017 om 18:23 zei Evah:

Hoi @Lucy89, ik ben maandag geopereerd door dr Fresow via Faceland. 

In eerste instantie had ik gekozen voor 315 cc, maar na veel twijfels en een tweede passessie toch voor de 350 cc gegaan. Voorsituatie is 75A, ben 1.68 en 56 kg.

Ik vind ze nu al supermooi en zeker niet te klein ;-)

Hoi evah, ik heb de 350cc ook gepast, maar het viel wat te klein uit naar mijn smaak..ik ben natuurlijk iets groter en zwaarder. Zou ik bij jou mogen kijken hoe de 350cc uitkomt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Wens2017:

Dank je wel! Heb jij acrylnagels? Zo ja heb je ze er allemaal af gehaald?

 

@Wens2017. Sorry je hebt hier natuurlijk niks meer aan want als het goed is ben je al geopereerd! Heb geen acrylnagels maar ik had wel gelezen dat je er maar 1 af hoefde er halen. Hoop dat je dat nog heb kunnen vinden in de formulieren van Faceland. Hoe gaat 't nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei James:

Hoi meiden, ik ben laatst ook op consult geweest bij faceland utrecht. 275, 315 en 375 aangepast. Ik wil toch voor de 375cc full, dual plane gaan. Ik hoop op een volle c. Ik heb nu 75a. Ik ben 1.72 lang en weeg 60 kilo. Ik heb nog geen datum, maar ik wacht een telefoontje af..maar als ik hier de reacties lees over last-minute afbellen..word ik niet blij..even afwachten dus..

Dat is vooral van de afgelopen week, eerder heb ik dat nog niet gelezen, mocht dat je iets gerust stellen. Ik had ook niet het idee dat het een gewoonte van ze was om af te bellen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden 4 dagen na mijn operatie maar ff een verslagje. Ik moest echt even bijkomen van de operatie maargoed beter laat dan nooit toch:D

 

Maandag ben ik met m'n vriend richting Mill gegaan omdat we in het hotel naast het bauland kliniek bleven slapen. Dit is echt een aanrader als je van ver komt. We mochten vanaf 17 uur ook gebruik maken van het wellness resort dus dat was wel even relax. Ik was namelijk al de hele week gestrest en zenuwachtig over de operatie. En dit had dus ook te maken met die hele vershuiving qua planning bij bauland waar ze mij last minute over belde. 

 

Nou die nacht had ik echt slecht geslapen omdat ik alleen maar aan de operatie dacht. En natuurlijk de hele tijd twijfelen van zou ik dit nou wel doen enz.. 

 

Nou toen ik dinsdagochtend wakker werd was ik ook best misselijk en ik denk dat het door de zenuwen kwam.

 

Ik was als eerste aan de beurt om 8 uur, dit was echt heel fijn. We waren er om half 8 dus moesten even wachten in de wachtkamer. Alles werd uitgelegd en mijn vriend ging weer terug naar de hotelkamer om lekker verder te slapen en ik moest mij omkleden en in bed gaan liggen. De anesthesist was echt heel aardig en grappig.  Tijdens het gesprek met de anesthesist kwam dokter bauland ook binnen wandelen. Ik had hem dus nog helemaal niet gezien omdat dokter fresow mij zou opereren. Hij nam alles nog even goed door en nogmaals in de operatiekamer weer. Ze gingen de narcose toedienen en weg was ik... 

 

Voor mijn gevoel werd ik meteen weer wakker maar dan een beetje stoned. Dat zei ik dus ook tegen de anesthesist waar hij op antwoordde; nou lekker toch. 

Toen ik echt goed wakker werd voelde ik mij echt heel misselijk. Ik werd aangekleed en ging met een rolstoel naar een andere zaal waar mijn vriend ook mocht komen. Ik kreeg nog wat tegen de misselijkheid en dokter bauland kwam alles nog even checken. Toen hij aangaf dat ik naar huis mocht en mijn vriend en de verpleegkundige mij hielpen kotste ik dus die hele zaal zowat onder wat een schaamte maar wat een opluchting en ik voelde me weer goed. Gelukkig was ik hardstikke nuchter en was het alleen maar maagsap met paar happen beschuit. 

 

Eenmaal in de auto ging het prima. Ik heb de hele weg geslapen. Bij aankomst thuis meteen medicijnen ingenomen want de Paracetamol had ik natuurlijk uitgespuugd voordat we naar huis reden.

 

Ik heb de afgelopen dagen echt veel geslapen en sinds vandaag kan ik pas wat meer zelf doen. Maar ben echt blij dat m'n vriend ook vrij is en mij overal bij kan helpen. Ik begin mij nu al wel te vervelen en ben het afhankelijk zijn al wel zat zeg maar. 

 

Verder zie ik wel langzaam resultaat bij m'n borsten. De eerste twee dagen zat er totaal geen vorm in en nu begint 't al wel te komen. Maar nog steeds zijn 't twee harde ballen. Ik heb het dus verder nog aan niemand laten zien omdat ik er best nog onzeker over ben maar ik denk dat, dat wel goed gaat komen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.