Ga naar inhoud

Lucy89 : 19 september 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

@Melxx Ik zie je berichtje nu pas! maar ik vind het erg spannend... helemaal nu omdat ik gebeld ben dat Fresow niet meer kan ivm een begrafenis. Ik werd er echt even door overvallen omdat ik hier zo naartoe heb geleefd. Ik wordt volgende week dus door dr Bauland geopereerd. Ben jij ook gebeld en heb jij ook je operatie bij Fresow gepland? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 192
  • Created
  • Laatste Reactie
36 minuten geleden zei jopie-sommie:

@Lucy89 ik heb gisteren bericht gehad dat ik dus niet geopereerd kan worden 3 okt door dokter bauland en word nu 29 sept door dokter klein geopereerd. Was er ook zo van overvallen en wist het even niet meer...

 

@jopie-sommie ik had 10 min geleden een heel verhaal gepost maar ik zie mijn bericht nergens meer. Dus even overnieuw.

 

Ik vind het wel heel toevallig dat jij ook bent gebeld voor het aanpassen van de planning en een andere plastische chirurg. Zij gaven mij eigenlijk twee opties een andere datum met Dokter fresow, alleen ze weten niet wanneer dit kan waarschijnlijk pas ergens in November of bij Dokter Bauland de 19de maar ik kan niet meer op consult komen :(  Nou allemaal echt heel moeilijk omdat ik mijn vakantie niet kan opschuiven en ook betekent dat ik geen dagen meer heb voor dit jaar. Mijn vriend heeft ook vrij genomen en hij kan waarschijnlijk helemaal geen vrij krijgen. Dat betekent dus dat ik het naar volgend jaar moet verplaatsen en wie zegt dat er dan niet weer last minute wordt afgebeld?

 

Wat heb jij nu besloten en wat was de reden dat dokter Bauland niet meer kan? Zijn er ook nog opties bij jou doorgeven voor een andere datum? Ik heb wel veel gelezen over dokter Bauland en het zijn alleen maar positieve reacties. En hij heeft tenslotte meer ervaring dan dokter Fresow. 

 

Maar op z'n minst was een kennismaking van te voren wel fijn geweest. Dokter Fresow heb ik ook maar 10 minuten gesproken maar toch.

 

Ga jij voor dokter klein? ik ben heel benieuwd

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lucy89 bij mij was er iets fout gegaan door de planning van een nieuw systeem in de computer en zou op de dag dat ik geopereerd zou worden geen ok vrij zijn. Dokter bauland zat nu zelf helemaal vol in september en zal na 3 oktober ook niet kunnen vanwege een congres. Ik kreeg drie nieuwe datums en kon kiezen voor dokter klein of dokter halbesma. Maar 29 sept komt het beste uit want had daarna natuurlijk al vrij genomen dus dan werd het dokter klein. Het is niet anders denk ik maar, voor jou misschien toch iets geruster dat je wel wat kan vinden over bauland zelf. Ik was ook graag door hem zelf geopereerd maar heb al van alles geregeld dus laat het maar gewoon door gaan en dokter klein zal ook wel goed zijn, ze werken tenminste met een heel team samen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Lucy89:

@Melxx Ik zie je berichtje nu pas! maar ik vind het erg spannend... helemaal nu omdat ik gebeld ben dat Fresow niet meer kan ivm een begrafenis. Ik werd er echt even door overvallen omdat ik hier zo naartoe heb geleefd. Ik wordt volgende week dus door dr Bauland geopereerd. Ben jij ook gebeld en heb jij ook je operatie bij Fresow gepland? 

 

Ooh pff dan schrik je helemaal even ja.. Nee ik word door Frans straten geopereerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou de 20e geopereerd worden door fresow omdat er een plek vrij gekomen Was, nu weer afgebeld ivm personeelstekort... Had ik de 22e nog beter kunnen laten staan want t ziet er naar uit dat het voor mij pas volgend jaar word als ze niet met een oplossing kunnen komen... (Ik werk zelf ook in de zorg dus weet hoe t er voor staat qua personeel....)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei trellz:

@jopie-sommie ja . Tis voor mij zonder file een uur en 15 min rijden. T is gelukkig op een vrijdag,is t al minder druk op de weg. Zoo spannend allemaal. Ik begin vanaf morgen ook met vitamine innemen en arnica druppels . Doe jij dat ook al?

Slim van de vitamine c en arnica! Ik ben daar 4 weken voor mijn operatie mee begonnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-9-2017 om 10:07 zei jopie-sommie:

@Lucy89 bij mij was er iets fout gegaan door de planning van een nieuw systeem in de computer en zou op de dag dat ik geopereerd zou worden geen ok vrij zijn. Dokter bauland zat nu zelf helemaal vol in september en zal na 3 oktober ook niet kunnen vanwege een congres. Ik kreeg drie nieuwe datums en kon kiezen voor dokter klein of dokter halbesma. Maar 29 sept komt het beste uit want had daarna natuurlijk al vrij genomen dus dan werd het dokter klein. Het is niet anders denk ik maar, voor jou misschien toch iets geruster dat je wel wat kan vinden over bauland zelf. Ik was ook graag door hem zelf geopereerd maar heb al van alles geregeld dus laat het maar gewoon door gaan en dokter klein zal ook wel goed zijn, ze werken tenminste met een heel team samen. 

 

@jopie-sommie jeetje dat vind ik eerlijk gezegd wel slecht dan dat verhaal over hun nieuwe systeem. Een begrafenis is niet te plannen en daar heb ik natuurlijk ook alle begrip voor. En ik had trouwens ook al veel over Dokter Bauland gelezen dus ik vind het ook prima zo. Maar jij zit indd dus met hetzelfde, qua planning is het gewoon heel moeilijk om zoiets op te schuiven. Mijn werk weet het ook niet dus dat wordt dan weer een smoesje verzinnen. Ga je nog wel kennismaken met dokter klein? Het voordeel is wel dat je nu iets eerder geopereerd wordt. Dus ook paar dagen meer rust voordat je weer aan het werk gaat! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wens2017 jeetje wat balen zeg, bedoel je 20 september een dag na mijn operatie? Misschien heeft dat iets te maken met de begrafenis die hij dinsdag heeft? ik had mee gekregen dat er een familie lid van hem is overleden. Als dat bij mij zou gebeuren zou ik ook niet meteen de dag daarna weer aan het werk gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jopie-sommie @trellz ik ben ook begonnen met probiotica, ik ben vaker geopereerd en heb dat destijds ook gebruikt. Verder zit ik ook aan de vitaminepillen (waar ik normaal niet zo gek op ben) weer begonnen met groene smoothies en drink veel gemberthee met citroen. Ik bel al ziek geweest maar ben zo bang dat ik weer iets oploop voor de operatie :79: En ik train best wel intensief en ben daar nu sinds 2/3 weken mee gestopt. Sowieso mijn borst afgelopen week niet getraind en elke dag mijn borstspieren oprekken in de deurpost:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei nadia.i:

Ik word de eerste week van november geopereerd door Bauland of Fresow! :) 

Mijn datum moet inderdaad ook nog bevestigd worden ivm de planning. Hoop dat ze die snel hebben haha!

erg he dat wachten? Ik word in de 2de week van nov geholpen (altahns, dat is mijn wens). Bij mijn consult op 1 sept zeiden ze dat ik binnen 2 weken bericht zou krijgen. Vorige week waren deze verstreken. 11 sept gebeld voor de stand van zaken, maar ik moest opnieuw 2 weken wachten omdat er nog niets bekend was..

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Wens2017:

@Lucy89, nee klopt hoor dat zou niemand willen. Ik ben afgebeld ivm personeelstekort... Was idd de 20e. Ik hoor maandag meer over een oplossing. Wanneer ben jij nu aan de beurt?

@Wens2017Ik wordt as dinsdag de 19de geopereerd door dokter Bauland ipv dokter Fresow. Een kennismaking zat er helaas niet meer in met hem. Alleen de dag zelf, maar had al veel gelezen over hem dus vind het prima. Ben meer aan 't stressen over dat er weer iets veranderd in planning. Als ik dat ook zo van jou lees. Maargoed vind dat ze maandag gewoon met een oplossing moeten komen bij jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-9-2017 om 19:58 zei Lucy89:

@Melxx. Ja nu maar hopen dat er niks meer tussen komt voor as dinsdag! Heb jij er al zin in? En vind je 't spannend? 

Ben wel blij als het eindelijk dinsdag is maar begin nu wel echt zenuwachtig te worden hoor pff haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-9-2017 om 14:23 zei Jojo83:

erg he dat wachten? Ik word in de 2de week van nov geholpen (altahns, dat is mijn wens). Bij mijn consult op 1 sept zeiden ze dat ik binnen 2 weken bericht zou krijgen. Vorige week waren deze verstreken. 11 sept gebeld voor de stand van zaken, maar ik moest opnieuw 2 weken wachten omdat er nog niets bekend was..

 

Ik heb een datum! 6 november word ik geopereerd door Dr Fresow! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.