Ga naar inhoud

Lucy89 : 19 september 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Meiden,

 

Ik heb mij onlangs aangemeld omdat ik al een tijdje informatie aan het verzamelen ben op internet en natuurlijk op dit geweldige forum! Net als de meeste van jullie twijfel ik al een hele tijd om een bv te gaan doen. Onlangs heb ik drie consults gehad, Bergman in Amsterdan, Boerhaave in Amsterdan en FACEland in Utrecht. Boerhaave viel al meteen af omdat het advies van de pc totaal niet overeen kwam met mijn wensen. Ik heb op dit moment een 75A (als ik de maten van een lingeriewinkel aanhoudt 80AA) Ik wil graag een C cup, niet te groot. Bergman adviseerde mij 310cc, FACEland 315cc en Boerhaave max 175cc.. Nou daar ga ik dus echt niet voor onder het mes. Dus Boerhaave viel al snel af. Bergman en FACEland vond ik het gesprek met de PC en de consultant beide prettig. Een tijdje erover nagedacht maar dan ga ik toch maar voor de ontzettende goedkope prijs van FACEland. Echt een super goede ervaring met ze tot nu toe!

In verband met werk kan ik mijn operatie pas in september/oktober plannen. Ik sta nu op de wachtlijst bij FACEland.. dus het is nog even afwachten wanneer ik dan echt aan de beurt ben! Ik ga nog wel een tweede consult plannen om de protheses nogmaals te passen. Ik twijfel tussen 285cc en 315cc omdat ik dus ook heb gelezen dat er wat cc's wegvallen bij de Dual plane methode. Lijkt me ontzettend leuk om meiden hier te volgen en ervaringen uit te wisselen!

 

Groetjes, Lucy89

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • Reacties 192
  • Created
  • Laatste Reactie
8 minuten geleden zei Lucy89:

Hoi meiden,

 

Eindelijk is de datum bekend wanneer ik mijn BV krijg. Ik kan niet wachten! :)

 

Fijn dat je een datum hebt, kun je nu lekker af gaan tellen.

Ik heb je topics even samengevoegd, zo staat alles bij elkaar.

Dit topic kun je nu gebruiken voor alle verdere updates, eventuele vragen en dadelijk je verslag.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is fijn, eindelijk een datum! En ook al zo snel!

 

Ik heb zelf ook ontzettend lang getwijfeld maar uiteindelijk ook voor de grotere maat gegaan. Ik heb nu een lege b en krijg 400cc dual plane geplaatst op 14 augustus. Ik word geopereerd door Fresow.

 

Heb je er al helemaal zin in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose dankje!

@Nisa28 ja ik twijfel nog steeds maar 17 augustus ga ik nogmaals passen en ik denk toch dat ik voor de 315 cc ga. Maar ik kan niet wachten. Zou t wel eerder willen doen maar dat lukt niet ivm werk. Maar spannend jij mag al bijna :) vind je t spannend? En ben je bij fresow terecht gekomen via faceland ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Tuesday, May 02, 2017 om 21:07 zei Lucy89:

Hoi Meiden,

 

Ik heb mij onlangs aangemeld omdat ik al een tijdje informatie aan het verzamelen ben op internet en natuurlijk op dit geweldige forum! Net als de meeste van jullie twijfel ik al een hele tijd om een bv te gaan doen. Onlangs heb ik drie consults gehad, Bergman in Amsterdan, Boerhaave in Amsterdan en FACEland in Utrecht. Boerhaave viel al meteen af omdat het advies van de pc totaal niet overeen kwam met mijn wensen. Ik heb op dit moment een 75A (als ik de maten van een lingeriewinkel aanhoudt 80AA) Ik wil graag een C cup, niet te groot. Bergman adviseerde mij 310cc, FACEland 315cc en Boerhaave max 175cc.. Nou daar ga ik dus echt niet voor onder het mes. Dus Boerhaave viel al snel af. Bergman en FACEland vond ik het gesprek met de PC en de consultant beide prettig. Een tijdje erover nagedacht maar dan ga ik toch maar voor de ontzettende goedkope prijs van FACEland. Echt een super goede ervaring met ze tot nu toe!

In verband met werk kan ik mijn operatie pas in september/oktober plannen. Ik sta nu op de wachtlijst bij FACEland.. dus het is nog even afwachten wanneer ik dan echt aan de beurt ben! Ik ga nog wel een tweede consult plannen om de protheses nogmaals te passen. Ik twijfel tussen 285cc en 315cc omdat ik dus ook heb gelezen dat er wat cc's wegvallen bij de Dual plane methode. Lijkt me ontzettend leuk om meiden hier te volgen en ervaringen uit te wisselen!

 

Groetjes, Lucy89

Oh wat gaaf dat je een datum hebt! Kun je er alvast naar toe leven! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is al snel! Ik wil ivm werk ook pas in september of oktober, sta nog op de wachtlijst ook bij Faceland omdat het nog wat ver weg is. Ik ga meer van oktober uit nog. In mei al wezen passen en toen kwamen we uit op 275cc maar inmiddels ook een extra passessie gepland. Twijfel toch om voor iets groter te gaan. De 295cc. Moet het nog een keer zien :-). Ben benieuwd bij jou hoe het uitkomt! Jij gaat toch voor de grotere maat? Hoor je vaak he! Zonde om achteraf spijt te krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Julsa:

Dat is al snel! Ik wil ivm werk ook pas in september of oktober, sta nog op de wachtlijst ook bij Faceland omdat het nog wat ver weg is. Ik ga meer van oktober uit nog. In mei al wezen passen en toen kwamen we uit op 275cc maar inmiddels ook een extra passessie gepland. Twijfel toch om voor iets groter te gaan. De 295cc. Moet het nog een keer zien :-). Ben benieuwd bij jou hoe het uitkomt! Jij gaat toch voor de grotere maat? Hoor je vaak he! Zonde om achteraf spijt te krijgen. 

 @Julsa oke dus de cc's komen ongeveer overeen met het advies wat ik heb gekregen. Ik ben ook best wel breed van het sporten bij mijn schouders en ben dus ook bang dat ik zowel hierdoor en de dual plane methode cc's ga verliezen. Dus ik denk toch dat het de 315 gaat worden. Voor de volgende passessie gaat mijn vriend ook mee dus ik ben benieuwd. Ze hadden vorige week de hele planning van september gemaild. Dus de planning voor oktober zou binnenkort ook wel bekend zijn :) wanneer heb jij je tweede passessie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Lucy89, ik ben maandag geopereerd door dr Fresow via Faceland. 

In eerste instantie had ik gekozen voor 315 cc, maar na veel twijfels en een tweede passessie toch voor de 350 cc gegaan. Voorsituatie is 75A, ben 1.68 en 56 kg.

Ik vind ze nu al supermooi en zeker niet te klein ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Evah:

Hoi @Lucy89, ik ben maandag geopereerd door dr Fresow via Faceland. 

In eerste instantie had ik gekozen voor 315 cc, maar na veel twijfels en een tweede passessie toch voor de 350 cc gegaan. Voorsituatie is 75A, ben 1.68 en 56 kg.

Ik vind ze nu al supermooi en zeker niet te klein ;-)

@Evah hey dank voor je berichtje :) goed om te horen dat je blij bent met je keuze! Hoe gaat t nu met je? Grappig om te lezen dat er ook zoveel meiden voor een tweede passessie gaan. Heb je ook fotos van het eindresultaat die ik mag bekijken? Ik heb ook een 75A en hoop op een volle C

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Lucy89:

 

@tinkerbel80 ja echt fijn kijk er naar uit :) jij mag ook al bijna, wat is je situatie nu en hoeveel cc krijg je?

Hai!snap ik...ik ook!  Ja eerst nog even op vakantie! Ik ben 1.69 weeg 68 kilo en heb een kleine 75b..ik heb gekozen voor 400cc full voor de spier. Ben ook echt benieuwd naar het resultaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tinkerbel80. Waar zou je dan uiteindelijk op uitkomen qua cup? En wat is de reden dat ze bij jou voor de spier gaan plaatsen? Want ik hoor zoveel meiden met een a/b cup die een advies krijgen voor dual plane. Maargoed heel spannend allemaal en leuk ik ben benieuwd naar je resultaat straks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7/28/2017 om 18:11 zei Lucy89:

 @Julsa oke dus de cc's komen ongeveer overeen met het advies wat ik heb gekregen. Ik ben ook best wel breed van het sporten bij mijn schouders en ben dus ook bang dat ik zowel hierdoor en de dual plane methode cc's ga verliezen. Dus ik denk toch dat het de 315 gaat worden. Voor de volgende passessie gaat mijn vriend ook mee dus ik ben benieuwd. Ze hadden vorige week de hele planning van september gemaild. Dus de planning voor oktober zou binnenkort ook wel bekend zijn :) wanneer heb jij je tweede passessie?

Ik heb 10 augustus een extra passessie. Jij? En inderdaad, toevallig gisteren gebeld en ook een datum! Wilde begin oktober maar dan krijg je Fresow niet. Wie weet heeft hij wel vakantie dan ;-). Ik ben nu 20 oktober aan de beurt. Spannend! Maar kijk er ook echt naar uit. :43:

Ik ben benieuwd of je met passen op die 315cc uitkomt. Laat je het even weten? :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Chrissiekrassie:

@Evah ik heb binnenkort m'n 2de consult, ik heb ook naar hem gevraagd. Heb je een goede ervaring gehad ? 

Ja, tot nu toe alleen maar goed. Hele aardige en kundige arts, die er bij mij iets moois van heeft gemaakt :D

Ik ben van tevoren goed geïnformeerd en heb al m'n vragen kunnen stellen. Begon op een gegeven moment weer te twijfelen over de maat, dus ik ben nog een keer extra geweest om te passen. Beide keren kwam Fresow er even bij om te bespreken wat ik wilde. De operatie viel me mee en ook de pijn achteraf valt me mee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.