Jump to content

Hoelang wachten tot je op vakantie kan na verkleining?

RVL

Recommended Posts

Hi dames, 

Ik weet niet of ik het zo goed doe. Als het niet zo is hoor ik het graag.

Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Romy, 24 en lees al een tijdje mee naar jullie verhalen en ervaringen. Ik heb altijd al grote borsten gehad. En sinds ik ze heb ook altijd al een 'hekel' aan gehad. Altijd in mijn hoofd gehad om te verkleinen maar nooit echt stappen ondernomen. Want je kent de opmerkingen wel 'maar jij heb toch niet zo'n grote borsten' & 'je bent mooo zoals je bent' en ga zo maar door. Ik kan er een boek over schrijven. 

Nu had ik een tijdje terug hele harde en pijnlijke bulten in mijn borst die niet weggaan. Is overmatig klierweefsel. Na een bezoek aan de huisarts ben ik direct doorverwezen naar het MMC Veldhoven voor een afspraak met Dr Fechner. Iemand ervaring met hem? Dan hoor ik het graag. Hij stelde direct een borstverkleining voor waarin ze dan vooral klierweefsel en een beetje vet weghalen. Hij dacht ook dat het mooier was bij mijn figuur. 

Nu belde zojuist het ziekenhuis om een afspraak in te bellen en kan ik 16 augustus nog terecht. Ik ga alleen 5 oktober naar Zuid Afrika voor 3,5 week. Is dit genoeg tijd om te herstellen? Kan ik dan zwemmen in de zee bijvoorbeeld in Afrika? Een gewone BH aan daar? Bungee jumpen? Of raden jullie aan te wachten tot na deze reis? 

Is het zo dat als je afslankt na de verkleining je borsten ook nog 'krimpen'? Of juist gaan hangen? 

Ben benieuwd naar jullie ervaringen. 

Liefs Romy 

Hi Romy,

Welkom :-)

Wat een spannend vooruitzicht! Lastige vraag! Ik ben zelf tien dagen geleden geopereerd en mijn pc heeft duidelijk aangegeven in ieder geval de eerste 6 weken niet zwemmen en als er nog open wondjes zijn dan langer. Dus het is volledig afhankelijk van je herstel.

als je de keuze hebt en je hebt er zelf niet héél veel haast bij zou ik het zekere voor het onzekere nemen en het na je vakantie plannen.

Van te voren was ik echt enorm zenuwachtig en heb zelfs de operatie vorig jaar afgezegd. Uiteindelijk nu gedaan en het is me echt 100% meegevallen. Heb vanaf dag 1 echt geen pijn gehad en de kliniek waar ik geopereerd ben, vind ik zelf heel fijn! Ben vandaag 10 dagen po en merk dat ik alweer meer kan, Maarn probeer wel echt rust te houden. Moet straks ook voor m'n eerste controle.

qua resultaat ben ik er nu al heel blij mee, terwijl het echt enorm opgezwollen en gekleurd is! 

Bij operatieverslagen borstverkleining kun je de ervaringen van heel veel meiden lezen. Vond ik zelf heel erg prettig! 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.