jannemarie croese Posted July 25, 2017 Share Posted July 25, 2017 Hoi meiden ik ben Jannemarie. 26 oktober krijg ik mijn bv bij mediconsult dr jansen. Ik ben benieuwd naar ervaringen van jullie en verhalen en wie er nog meer bij deze pc zijn geweest. Ik ben zelf honden trimster en zit erg te twijfelen hoe lang ik niet kan werken. Groetjes jannemarie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adela Posted July 25, 2017 Share Posted July 25, 2017 Hoii Janne welkom als je in die zoekbalk boven intipt kan je veel info vinden Link to comment Share on other sites More sharing options...
jannemarie croese Posted July 26, 2017 Author Share Posted July 26, 2017 Bedankt dat heb ik inderdaad al gedaan maar mediconsult is niet zo heel groot dus kon ook niet veel vinden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie22 Posted July 26, 2017 Share Posted July 26, 2017 Haaai Meis Danique hier! Een kennis van mij is ook bij mediconsult geweest bij dr Jansen! Zij heeft ook 500 cc en is erg tevreden. Ziet er ook super mooi uit echt top werk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jannemarie croese Posted July 26, 2017 Author Share Posted July 26, 2017 Haha wat leuk jij dus ook hier. Zo als ik al zij het voelt er super dus komt ook echt goed. Maar probeer toch nog even wat verhalen te vinden. Groetjes jannemarie Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiekel Posted July 26, 2017 Share Posted July 26, 2017 Hi, ik ben ook benieuwd naar ervaringen. Morgen afspraak bij Mediconsult, dr jansen. Heb bij mediconsult 15 jaar terug bv gehad en toen ging van AA naar kleine B onder de spier destijds. Bij het ontwaken veel pijn, bleek terecht, rechter prothese was verschoven, dus moest extra nacht blijven om volgende ochtend direct weer geopereerd te worden. Weet de arts niet meer die me toen geopereerd heeft. Maar ben daarna wel tevreden geweest. Nu begint 1 borst randje te vormen wat pijnlijk is, dus tijd voor vervanging denk ik, ik hoop ietsje meer naar een C. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiekel Posted July 27, 2017 Share Posted July 27, 2017 Vandaag goed gesprek gehad met dr jansen. Met eerlijk advies ook, dus heel fijn. Randje langs mijn linker borst is de prothese en geen kapselvorming waar ik bang voor was. Randje mogelijk voelbaar doordat ik (helaas) ben afgevallen en omdat de huid met de jaren ook verandert, dunner en minder elastisch word. In alle eerlijkheid liet dr jansen mij weten geen garantie te kunnen geven dat randje niet voelbaar is als ik prothesewissel zou doen, omdat het te maken heeft met mijn gewicht en dunne huid. Stof tot nadenken dus, want prothesewissel is niet noodzakelijk, huidige doen het nog goed, voelen goed en zien er nog mooi uit. Dus dan zou het alleen zijn omdat het ook ietsje meer mag zijn. Wat kan natuurlijk, maar heb ik daar nu een operatie voor over? met toch weer herstelperiode en kans op complicaties? en daarbij niet te vergeten de kosten ? Ik weet nu wat ik heb en ben daar zeker nog tevreden mee. Voor nu eerst maar eens minimaal 4 kilo aankomen (mag ook 10) maar wat voor mij niet meevalt. Nog even niet opereren dus, maar als ik later besluit toch ietsje meer te willen, wordt het wederom achter de spier en zal het 400cc worden en ga ik zeker terug naar mediconsult, dr jansen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted August 6, 2017 Share Posted August 6, 2017 @jannemarie croese Hoi hoi Ik heb de titel eventjes aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je zowel eventuele vragen, verdere updates en dadelijk ook je verslag neerzetten zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan. Nu lekker af gaan tellen. x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilsejansen Posted August 12, 2017 Share Posted August 12, 2017 Op 25-7-2017 om 22:44 zei jannemarie croese: Hoi meiden ik ben Jannemarie. 26 oktober krijg ik mijn bv bij mediconsult dr jansen. Ik ben benieuwd naar ervaringen van jullie en verhalen en wie er nog meer bij deze pc zijn geweest. Ik ben zelf honden trimster en zit erg te twijfelen hoe lang ik niet kan werken. Groetjes jannemarie Hoi Jannemarie, Ik krijg ook 26-10 mijn bv bij dr Jansen. Heel spannend, ik doe vandaag de operatieovereenkomst op de post. Ik heb een eigen sportschool dus het zal voor mij ook even lastig zijn qua werk. Ik heb op dit moment cup A (overgehouden na 2 zwangerschappen en 10kg afvallen). Voorheen had ik altijd C. We hebben gekozen voor 325 cc rond Mentor Dual Plane. Wat krijg jij? Groetjes Ilse Link to comment Share on other sites More sharing options...
jannemarie croese Posted September 19, 2017 Author Share Posted September 19, 2017 Hoi Ilse ik krijg mentor dual plane 500cc rond type 2. Ben erg benieuwd het klinkt zo groot maar dr jansen heeft mij uit gelecht waarom ik beter 500 cc of hoger kan nemen dus ik hoop dat het niet te groot word noig ruim 5 weken wachten. Best spannend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.