Ga naar inhoud

Natash24 : 25 september 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Op 25.07.2017 om 18:58 zei Natash24:

Goedenavond, ik ben Natascha ben 1.58 en 55 kilo ik heb op dit moment 70 a en zou graag een volle c kleine d willen k heb een consult bij boerhaave kliniek in Amsterdam gehad bij dokter Lp van de weij. En hij adviseerde me 300cc voor de spier te Laten plaatsen en dan heb ik zelf voor ronde protheses gekozen..

Ben benieuwd of er meerdere zijn die het daar door de zelfs pc hebben laten doen!

Fijne avond, en aangenaam kennis temaken!

Hi Natash!

 

ik word op 27 september bij Boerhaave door Drs. Van de Kar geopereerd. Ik ben 163cm, 59kg, 75A cup. Ik krijg mentor anatomisch voor de spier, maar k ga nogmaals om de grootste van de prothese te bespreken. Hij adviseerde 300cc terwijl bij andere consult hoor ik over 375-410cc... groot verschil dus ben een beetje bang van het resultaat. Ik wil graag volle D hebben maar dat ze toch natuurlijk der uit zitten.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
4 uur geleden zei Natash24:

@Judith heel spannend! Voor mijn duurt het nog maar 2 weekjes.. ik ga voor 300cc der bij. Voor hoeveel cc ga jij? En je mag me zeker volgen hoor!

Xx

 

Ja ik heb mijn 2de oas sessie geplant op 27 september. En ik ga als iker tevreden over ben ook 300 cc in doen. Voor de borst. Ga je hier alles plaatsen? Of ga je een speciaal forum aan maken voor je operatie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 25-7-2017 om 19:51 zei Natash24:

Ja ga het bij hem door zetten mijn operatie datum is 25 september echt spannend.. maar denk dat ik nog wel een keer daar voor langs ga om nog een keertje tepassen voor de zekker heid..ben benieuwd hoe jij het gaat vinden!

 

Haai Natascha! Het is voor jou al bijna. Hoe is het? Ben je zenuwachtig? Heb je er al zin in? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Natash24:

@Judith hè judith, ja gaat goed! Met jou ook jij bijna je 2e pas sessie hè?  Zenuwen beginnen nu klein beetje tekomen maar het valt nog mee hihi 

Maar heb der zeker wel zin in..

 

Today is the day! Helemaal blij voor jou! Doe lekker rustig aan, alles komt helemaal goed. Even slapen en bam! Je hebt boobies. 

Ja de 27ste is me tweede pas sessie. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.