Ga naar inhoud

Welke kliniek?


Xoxogossipgirl

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,
 

Ik ben nu een week lid van deze groep en zit nog steeds dingen uit te vogelen. Ik ben 23 jaar en wil heel graag, al heel lang een borstvergroting. Ik ben best wel lang en wil graag natuurlijke, niet te grote borsten. Ik heb van mezelf heel weinig dus het liefst wil ik een volle C-cup. Het lastige hiervan is dat ik zelf niet goed weet hoeveel CC ik nodig heb om mooie volle borsten te krijgen. 

 

Begin juli ben ik voor het eerst naar DG geweest. Ik kwam daar binnen en het was super druk en het gesprek met Diana was leuk. Ze raadde mij 375 CC aan. Ik trok daar een shirt overheen en vond het onwijs groot!! Vandaar dat ik zelf voor 350 CC koos. Twee weken later had ik een gesprek met Hupkens... Wat een onaardige en ongeïnteresseerde man.. Geeft totaal geen advies en zegt dat je moeilijk doet als je twijfelt om het aantal CC. Ik vroeg of hij voorbeeldfoto's kon laten zien. Die had hij niet. Toen ik weg ging was ik best wel teleurgesteld. Ik had een gesprek verwacht waarin hij advies zou geven en dingen zou vertellen over de operatie. 

 

Mijn twijfel of ik echt bij deze kliniek geholpen wilde worden was erg toegenomen. Ik vind goed advies belangrijk. Daarnaast is het bij twee meiden die bij DG geholpen zijn de operatie niet goed gegaan. Ik ging uit van toeval, totdat ik laatst weer iemand hoorde die ze eruit heeft moeten laten halen. Hierna wist ik het zeker, ik wil absoluut niet bij DG geholpen worden!

 

Door dit forum heb ik gehoord dat heel veel meiden 375 CC als advies krijgen bij DG. Ik ben gaan googlen en kwam Boerhaave Medisch Centrum tegen. Alleen de website al geeft me een beter gevoel. Geen spelfouten en professionele filmpjes. Ik hoop z.s.m. hier op intakegesprek te kunnen en daar een deskundig advies te krijgen! 

 

Als jullie nog advies hebben wat betreft andere klinieken hoor ik het graag. Mijn besluit staat nog niet vast :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ja je moet echt naar eentje gaan waar je je goed bij voelt. Ik ben bij kliniek heyendael geweest echt super tevreden :). Als je hier bij operatie verslagen kijkt dan zie je ook veel chirurgen namen voorbij komen en kun je van iedereen haar ervaring even lezen. Veel leesplezier.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Xoxogossipgirl:

Hallo allemaal,
 

Ik ben nu een week lid van deze groep en zit nog steeds dingen uit te vogelen. Ik ben 23 jaar en wil heel graag, al heel lang een borstvergroting. Ik ben best wel lang en wil graag natuurlijke, niet te grote borsten. Ik heb van mezelf heel weinig dus het liefst wil ik een volle C-cup. Het lastige hiervan is dat ik zelf niet goed weet hoeveel CC ik nodig heb om mooie volle borsten te krijgen. 

 

Begin juli ben ik voor het eerst naar DG geweest. Ik kwam daar binnen en het was super druk en het gesprek met Diana was leuk. Ze raadde mij 375 CC aan. Ik trok daar een shirt overheen en vond het onwijs groot!! Vandaar dat ik zelf voor 350 CC koos. Twee weken later had ik een gesprek met Hupkens... Wat een onaardige en ongeïnteresseerde man.. Geeft totaal geen advies en zegt dat je moeilijk doet als je twijfelt om het aantal CC. Ik vroeg of hij voorbeeldfoto's kon laten zien. Die had hij niet. Toen ik weg ging was ik best wel teleurgesteld. Ik had een gesprek verwacht waarin hij advies zou geven en dingen zou vertellen over de operatie. 

 

Mijn twijfel of ik echt bij deze kliniek geholpen wilde worden was erg toegenomen. Ik vind goed advies belangrijk. Daarnaast is het bij twee meiden die bij DG geholpen zijn de operatie niet goed gegaan. Ik ging uit van toeval, totdat ik laatst weer iemand hoorde die ze eruit heeft moeten laten halen. Hierna wist ik het zeker, ik wil absoluut niet bij DG geholpen worden!

 

Door dit forum heb ik gehoord dat heel veel meiden 375 CC als advies krijgen bij DG. Ik ben gaan googlen en kwam Boerhaave Medisch Centrum tegen. Alleen de website al geeft me een beter gevoel. Geen spelfouten en professionele filmpjes. Ik hoop z.s.m. hier op intakegesprek te kunnen en daar een deskundig advies te krijgen! 

 

Als jullie nog advies hebben wat betreft andere klinieken hoor ik het graag. Mijn besluit staat nog niet vast :)

Zoals eerder aangegeven helemaal herkenbaar jouw verhaal!!! Ook als je de Boerhaevekliniek belt, gaat het al anders. Kreeg geen commercieel gevoel zeg maar... ik mag nu de 14e op consult.... gauw bellen zou ik zeggen... en blijf je eigen gevoel houden en volgen...het is immers jouw lijf toch?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee hallo!

 

Het is inderdaad belangrijk dat je je fijn voelt in de kliniek waar je je laat behandelen. Ik ben laatst op consult geweest bij kliniek heyendael en daar werd echt naar mijn wensen geluisterd! Ik ben net als jij ook lang (1,80 en weeg 71kg) en heb nu ook een cup a. De pc adviseerde mij 400cc en dat vond ik heel groot klinken maar het paste wel bij mijn lichaam vond ik. Maar ik ben een echte twijfelkont haha en ga binnenkort nog een keer terug om te passen. Ik zou zeggen neem de tijd om een kliniek te vinden waar je je prettig voelt en ga lekker passen tot je zeker van je zaak bent, succes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Wat goed dat je niet verder gaat met DG.

Je moet een kliniek en bovenal arts vinden waar jij je vertrouwd bij voelt en een goed gevoel bij hebt. Je betaald toch veel geld en het liefste ga je maar 1x onder het mes. Neem je tijd om een juiste pc te vinden. Het is niet vreemd om meerdere consulten te plannen bij verschillende artsen. Ook als je nog met vragen zit moet een pc bereid zijn om je nog een keer langs te laten komen of per mail/telefoon met hem al je vragen bespreken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-7-2017 om 18:09 zei Xoxogossipgirl:

Hallo allemaal,
 

Ik ben nu een week lid van deze groep en zit nog steeds dingen uit te vogelen. Ik ben 23 jaar en wil heel graag, al heel lang een borstvergroting. Ik ben best wel lang en wil graag natuurlijke, niet te grote borsten. Ik heb van mezelf heel weinig dus het liefst wil ik een volle C-cup. Het lastige hiervan is dat ik zelf niet goed weet hoeveel CC ik nodig heb om mooie volle borsten te krijgen. 

 

Begin juli ben ik voor het eerst naar DG geweest. Ik kwam daar binnen en het was super druk en het gesprek met Diana was leuk. Ze raadde mij 375 CC aan. Ik trok daar een shirt overheen en vond het onwijs groot!! Vandaar dat ik zelf voor 350 CC koos. Twee weken later had ik een gesprek met Hupkens... Wat een onaardige en ongeïnteresseerde man.. Geeft totaal geen advies en zegt dat je moeilijk doet als je twijfelt om het aantal CC. Ik vroeg of hij voorbeeldfoto's kon laten zien. Die had hij niet. Toen ik weg ging was ik best wel teleurgesteld. Ik had een gesprek verwacht waarin hij advies zou geven en dingen zou vertellen over de operatie. 

 

Mijn twijfel of ik echt bij deze kliniek geholpen wilde worden was erg toegenomen. Ik vind goed advies belangrijk. Daarnaast is het bij twee meiden die bij DG geholpen zijn de operatie niet goed gegaan. Ik ging uit van toeval, totdat ik laatst weer iemand hoorde die ze eruit heeft moeten laten halen. Hierna wist ik het zeker, ik wil absoluut niet bij DG geholpen worden!

 

Door dit forum heb ik gehoord dat heel veel meiden 375 CC als advies krijgen bij DG. Ik ben gaan googlen en kwam Boerhaave Medisch Centrum tegen. Alleen de website al geeft me een beter gevoel. Geen spelfouten en professionele filmpjes. Ik hoop z.s.m. hier op intakegesprek te kunnen en daar een deskundig advies te krijgen! 

 

Als jullie nog advies hebben wat betreft andere klinieken hoor ik het graag. Mijn besluit staat nog niet vast :)

Hoi!

 

ik zou boerhaave adviseren en dan bij dr van der weij,

ik had gelijk een heel goed gevoel bij hem. En word volgende week geopereerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.