Anoniemm Posted July 25, 2017 Posted July 25, 2017 Hallo dames, ik ben een jonge meid van 26. ik heb me hier aangemeld omdat ik erg weinig borst heb van mezelf (nog geen AA-cup.) ik ben nu al een tijdje bezig om via de pc een borstvergroting vergoed te krijgen. Ik heb vanmorgen al een bericht geplaatst maar kreeg een reactie om mezelf even voor te stellen, vandaar dit bericht dus. Ik ben 26 jaar (ik blijf liever anoniem omdat ik me erg schaam) ik heb een vriend en woon op mezelf. ik heb vorige maand mijn eerste gesprek gehad bij pc: dokter feijen. Dit is mijn verhaal wat ik vanmorgen geplaatst heb zo is het mischien iets duidelijker wat mijn vragen zijn. ik heb altijd al kleine borsten gehad en zit hier al me hele leven mee te kampen. Altijd erg onzeker geweest hierover. Nou zag ik dat sinds 2017 borstvergrotingen vergoed worden mits je aan bepaalde voorwaarden voldoet zoals borstweefsel onder de 1 cm. Nou heb ik vorige maand een afspraak bij de plastische chirurgie gehad, t koste me daar al heel veel moeite om me uit te kleden, maar goed uiteindelijk maar overheen gezet en ze beaamde idd dat ik erg weinig tot niets borstweefsel heb. Dus doorverwezen voor de echo om aan te tonen of het idd minder dan 1 borstweefsel is. Dat kwam uit op 0.8 mm dus dat zat wel goed. Ik helemaal blij ik wilde me niet te vroeg verheugen maar de chirurg beaamde me dat ik me er wel al op in kon stellen dat de operatie eraan ging komen. Nu, maand verder heb ik vrijdag de afwijzing van cz binnen gehad.Sinds die dag zit ik er natuurlijk helemaal doorheen. Ik ben afgewezen op grond van hydroplasie en het wordt alleen vergoed bij agnasie. Super teleurgesteld want ik had de opname planner duidelijk meegegeven dat agnasie erin moest staan bij de aanvraag. De brief heb ik bijgevoegd zodat jullie er een beter beeld van krijgen. Heb volgende maand 21 augustus de volgende afspraak bij de chirurg om een bezwaar in te dienen of om het besluit te herzien. hebben jullie nog tips? Of andere ideeen? Of ervaringen? Alle tips zijn welkom want voel me erg verloren zoals het er nu voor staatz bedankt alvast groetjes alle hulp is welkom aangezien ik nog "nieuw" ben en niet zoveel ervaring heb en dit mijn eerste afwijzing was bedankt alvast. groetjes Pictures visible for members only. Become a member now.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.