Ga naar inhoud

Pienn : 3 november 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei BV2017:

Hallo meiden, ik lees even met jullie mee. Ik wil namelijk ook op consult bij dr. Nio. Eerste bij Bergman was geen succes, a.s. zondag bij Boerhaave, benieuwd wat daaruit komt en wil sws ook een consult gaan plannen bij Nio. Lees zoveel goede verhalen over hem, dus hoop dat mijn lang gekoesterde droom in verVULLING ;-) gaat..

Is het mogelijk dat de dames die door Nio geholpen zijn mij ook toegang verlenen tot hun album?

 

Grappig om te lezen dat jullie ook constant borsten aan het kijken zijn :152:Mijn man zei inderdaad ook een paar keer; Zit je nou nog steeds/ alweer borsten te kijken..haha..

:lol::75: Hier precies hetzelfde, vooral op Instagram constant borsten in alle kleuren en talen aan het bekijken :152:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste Reactie

@BV2017 ik zou zeker ook op afspraak gaan bij Nio. Ben tot nu toe erg tevreden. Heb zelf bog geen album, maar die maak ik binnenkort wel aan. Er zijn wel een aantal meiden die een album hebben die bij Nio zijn geweest. Ben benieuwd naar je consulten.

@Nini28 Haha grappig He waar je dan de hele tijd naar zoekt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
3 uur geleden zei Pienn:

Hee @Jasmijn_ lief dat je het vraagt. Ik denk een beetje. Nn rechter is iets meer gezakt dan links. Heb morgen een afspraak bij dokter Nio dus ben benieuwd of ik een borstband moet of niet! 

 

Wat flauw dat links een beetje eigenwijs doet en niet mee zakt!

Ben ook benieuwd wat Nio erover zegt, laat je het weten? :)

 

Mijn consult heeft me een beetje aan het twijfelen gebracht of ik wel zeker weet of ik dit wil, dus ik ga er nog even een (of meer haha) nachtjes over slapen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Pienn:

@Jasmijn_ ja ik ben ook benieuwd wat hij vindt. Waardoor ben je gaan twijfelen?

@Chellebel jij bent toch ook binnenkort aan de beurt? Waarvoor heb jij gekozen. Tot nu toe ben ik wel tevreden over het resultaat. Moeten wel nog wat zakken

 

Ik vond het echt super mooi staan, werd er helemaal blij van! Maar begin nu toch een beetje te twijfelen of het het risico wel waard is, ik ben immers gezond toch? Bah, ik weet het allemaal even niet hoor :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jasmijn_ snap ik helemaal. Denk dat veel meiden dat denken. Dat zijn idd allemaal keuzes die je moet maken, maar kan wel zeggen dat ik heel blij ben. Hoef me er niet meer onzeker over te voelen. Ik heb wel bewust gekozen voor monobloc hydrogel om het risico met siliconen uit te sluiten. Misschien is het wel allemaal niet waar, je weet het niet, maar ik wilde het niet riskeren. Dat gaf mij een beter gevoel

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KK-love het is niet lekker Haha. Ik hoop dat ik er aan ga wennen. Ik vond ze wel al gezakt ten op dichte van de vorige keer maar nog niet genoeg. Ik heb vooral pijn aan m’n rug omdat er de hele tijd spanning staat op je onderrug. Maar na twee dagen dragen zie ik al verschil dus He werkt wel heel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
1 uur geleden zei Pienn:

He dames al even geleden maar hier gaat het goed. Inmiddels zeven weken po en het wordt steeds mooier. Heb nog steeds de band om en heb de tweede week van jan weer een afspraak bij Nio. Ik heb eindelijk een album aangemaakt. Als je wil kijken let me know. Heb nu al @ellen001 @Jaydee en @Fickta toegevoegd. Xx

WAAAAUUWW wat zijn ze mooi! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.