Ga naar inhoud

Infectie na borstvergroting


Angela1803

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben Angela 43 jaar , drie week geleden heb ik na heel lang sparen eindelijk mijn wens in vervulling kunnen laten gaan! Een borstvergroting , de operatie is verder goed verlopen en het resultaat was ook mooi, echter 2 dagen na de operatie kreeg ik last van hevige bloedingen en een wond die niet meer dichtging , er werd gezegd dat dit kwam door het warme weer, het werd steeds erger, zo erg dat de pus er uit stroomde, antibiotica gekregen, ook dit hielp niet, de infectie was naar binnen gegaan, de prothese moest er direct uitgehaald worden, over 4 maand wordt er gekeken of er dan weer een nieuwe prothese geplaatst kan worden, tot die tijd loop ik met 1 kleine en 1 grote borst , zijn er vrouwen die dit ook meegemaakt hebben of misschien iemand kennen die dit heeft meegemaakt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

@Angela1803

Hoe gaat het nu met je?

 

Ik heb 3x een antibiotica kuur gehad, 2x een week, 1x een maand.

Daarna kreeg ik enorm heftige pijn en werd de prothese er diezelfde week uitgehaald.

De wond werd schoongemaakt op de ok en er werden 2 drains geplaatst.

Elke dag spoelen met NaClwater, 3x per dag.

Na 4-5 dagen werd de afgifte van pus erger.

4 dagen later lag ik weer op de OK, weer schoongemaakt.

 

Ik krijg trouwens geen antibioticakuur meer, omdat - door die kuren elke keer - sommige bacterien resistent geworden zijn. Dus ik mag alleen maar spoelen.

Ik ben nu 2 weken verder, het vocht is vrij helder, maar op het verband komt toch wel weer pus.

 

Ik maak me zorgen, zeker omdat de antibiotica niet meer werkt. Ik ben rond aan het kijken op internet en lees over bacteriofagen, maar daarvoor moeten we blijkbaar naar Georgië.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat erg voor jouw! Waar heb je het laten doen? Ik ben woe 4 okt geopereerd voor een wissel, de dag erna kreeg ik een nabloeding, gelijk weer geopereerd en bloeding gestopt. Ik heb gladde prothese vd spier en die is wel terug gezet. Nu antibiotica. Wat enorm balen voor jou. Er zijn er meer die dit hebben gehad hier. Het is wellicht fijn om erover te praten. Sterkte! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-10-2017 om 16:24 zei Tes33:

Oh wat erg voor jouw! Waar heb je het laten doen? Ik ben woe 4 okt geopereerd voor een wissel, de dag erna kreeg ik een nabloeding, gelijk weer geopereerd en bloeding gestopt. Ik heb gladde prothese vd spier en die is wel terug gezet. Nu antibiotica. Wat enorm balen voor jou. Er zijn er meer die dit hebben gehad hier. Het is wellicht fijn om erover te praten. Sterkte! 

Hoi tes ik ben bij dr fresow geweest in de bauland kliniek. Ben echt heel positief over hun zorg hoor! Is bij jou alles tot nu toe goed gegaan? Na de nabloeding dan he ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Op 3-5-2018 om 18:43 zei Elfjes:

Wat onwijs balen! Hoe gaat het nu met je?

sterkte! xx

 Eigenlijk ben ik blij dat mijn borst eruit is, 3 maanden helse pijn gehad, steeds de onzekerheid. Dan werd het weer beter, dan verslechterde het weer. Nu zijn ze er 3 weken uit, de wond is mooi dicht en als het goed is in juli opnieuw. Ik heb een prothese gekocht en in kleding zie je er amper iets van ( te bedenken dat ik mijn eigen borst na 2 borstoperaties niet meer gezien had). Ik heb een natuurlijke C en een mooie F. Vorige week op vakantie geweest. Met prothese in bikini. Viel goed mee. Ik ben positief. In juli loop ik gewoon weer met mooie borsten rond. Enige is wel dat ik een soort smetvrees heb gecreerd omdat ik echt noooooit meer een infectie wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi allen, 

 

ik zie deze post. Is al wat ouder zie ik, maar ook ik heb 1 lege borst. 5 weken na po zijn er bij mij in zowel mijn linker als rechter Long meerdere embolieën vastgesteld. In de kleine bloedvaten. Bloedverdunners gekregen en paar dagen daarna opeens rode plek op linkerborst. Locale ontsteking in de borst. Pus en vocht kwam eruit. Pc heeft de boel eruit gehaald, schoon gespoeld en prothese terug geplaatst. Maar zit dus aan bloedverdunners voor longembolien. Dus kreeg erna een inwendige bloeding. Zat zeker halve liter bloed in mijn borst. Overgebracht naar een groot ziekenhuis en daar hebben ze nu dus de prothese er helemaal uitgehaald 

 

qua pijn ben ik heel blij dat ie eruit is. Maar er naar kijken vind ik echt vreselijk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Goede morgen dames

 

wat een rot verhalen maar heel herkenbaar 

ben benieuwd of mij hetzelfde te wachten staat 

 

@San28

 

hoe gaat het nu met jou?

hoe kwam je erachter van je longen?

mijn wondje ging open bij 4 weken po en sindsdien extreme pijn in die borst

zo erg dat ik zelfs op eerste hulp heb gezeten omdat ik alleen maar kon gillen van de pijn

hAd 38,8 koorts

chirurg heeft echo gemaakt maar zag op een beetje vocht na netjes uit en t wondje ook

doordat ik koorts had toch anti biotica gestart afgelopen vrijdag

slik t nu pas 2 dagen en de koorts is wel gezakt maar de pijn is nog onmenselijk

slik morfine om t beetje te onderdrukken

 

is dit herkenbaar voor iemand?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.