Anne89 Posted July 24, 2017 Share Posted July 24, 2017 Goedemiddag allemaal, Ik wil mij graag even voorstellen aan jullie. Ik ben Anne en overweeg een borstvergroting. Ik heb jarenlang een eetstoornis gehad waardoor ik veel gewicht ben kwijt geraakt. Inmiddels ben ik al een aantal jaren stabiel in gewicht alleen mijn borsten blijven lege theezakjes. 4 weken geleden heb ik een gesprek gehad bij Dr. van Tits (Veldhuis kliniek). Het gesprek was erg positief en toen ik naar huis reed was ik super enthousiast. Nu zijn we weer een paar weken verder en merk ik dat ik nog teveel twijfels heb. Het belangrijkste wat me op dit moment nog tegenhoudt is een eventuele zwangerschap. Ik ben nu 28 en hoop over 2 jaar aan kinderen te beginnen. Ik zou het alleen super jammer vinden als ik dan weer opnieuw moet beginnen en mijn borsten weer terug bij af zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted August 7, 2017 Share Posted August 7, 2017 Hey Anne, Goed dat je een consult hebt gehad. Vaak wordt wel gezegd dat als jij op korte termijn kinderen wilt je beter kunt wachten. Als ik naar mezelf kijk wil ik dat voolopig nog niet, pas over een jaar of 4 vandaar dat ik nu voor een borstvergroting heb gekozen. Wat eventuele zwangerschappen met je borsten doen is altijd maar afwachten. Soms worden ze (nog) wat natuurlijker, sommige gaan hangen, sommige hebben geen verschil. Het is erg afhankelijk van hoeveeel kg je aan komt, geef je borstvoeding, hoe is de conditie van je huid, etc. Persoonlijk zou ik je aanraden om te wachten omdat je toch wel zegt op korte termijn (2 jaar) een kindje te willen. Je moet uitgaan dat je het eerste jaar na je borstvergroting beter niet zwanger kunt worden omdat je borsten wel 6-12 maanden nodig hebben om helemaal te genezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.