MAAKI Posted July 23, 2017 Share Posted July 23, 2017 Hai meiden! Naar verwachting wordt ik 28 augustus in de middag geopereerd; geen idee nog waar; de kliniek in Amstelveen wordt verbouwd dus ga naar verwachting naar Huis t. Duin in Bilthoven. Ik kijk enorm uit naar grotere borsten; heb er lang over getwijfeld maar weet het zeker. Ondanks dat ik erg bang ben voor naalden. Ik kijk het meeste op tegen de operatie zelf (en de narcose. Ik ben smal en heb gekozen voor Dual Plane 260 cc. Ik kom nu van een 70A en soms B (met een Maximizer). Hoe hebben jullie de operatie en periode erna ervaren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie22 Posted July 23, 2017 Share Posted July 23, 2017 29 minuten geleden zei MAAKI: Hai meiden! Naar verwachting wordt ik 28 augustus in de middag geopereerd; geen idee nog waar; de kliniek in Amstelveen wordt verbouwd dus ga naar verwachting naar Huis t. Duin in Bilthoven. Ik kijk enorm uit naar grotere borsten; heb er lang over getwijfeld maar weet het zeker. Ondanks dat ik erg bang ben voor naalden. Ik kijk het meeste op tegen de operatie zelf (en de narcose. Ik ben smal en heb gekozen voor Dual Plane 260 cc. Ik kom nu van een 70A en soms B (met een Maximizer). Hoe hebben jullie de operatie en periode erna ervaren? Hai welkom! Ikzelf zou ook in kliniek Amstelveen geopereerd worden door dr Karim. Het werd uiteindelijk op de locatie bosch en duin in Utrecht! Mooie kliniek en mooie ok. Wel gewoon door dr karim dus ben benieuwd haha! Ik heb de operatie super ervaren. Duurde een half uurtje en mocht na een half uur ook weer naar huis omdat ik zo wakker was. Het herstel loopt ook perfect! Ben afgelopen maandag geopereerd en doe nu alles alweer zelf! Nu moet ik wel zeggen dat ik voor de spier heb en dat herstel sneller verloopt maar voelt echt perfect, slaap goed en heb geen medicatie meer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAAKI Posted July 24, 2017 Author Share Posted July 24, 2017 Op 23-7-2017 om 12:11 zei Blondie22: Hai welkom! Ikzelf zou ook in kliniek Amstelveen geopereerd worden door dr Karim. Het werd uiteindelijk op de locatie bosch en duin in Utrecht! Mooie kliniek en mooie ok. Wel gewoon door dr karim dus ben benieuwd haha! Ik heb de operatie super ervaren. Duurde een half uurtje en mocht na een half uur ook weer naar huis omdat ik zo wakker was. Het herstel loopt ook perfect! Ben afgelopen maandag geopereerd en doe nu alles alweer zelf! Nu moet ik wel zeggen dat ik voor de spier heb en dat herstel sneller verloopt maar voelt echt perfect, slaap goed en heb geen medicatie meer! Bedankt voor je reactie! Ben nieuw hier, dus moet bog even uitzoeken hoe het allemaal werkt! Wat fijn dat je zo snel naar huis mocht en het allemaal goed is gegaan. Hoe voel je je nu? En mag ik vragen wat je hebt geplaatst? Ik heb momenteel zo'n (vast wel bekend) twijfel momentje .... of 260 weg genoeg is; en of ik het verschil wel goed ga zien ha ha! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie22 Posted July 24, 2017 Share Posted July 24, 2017 Ah snap ik hoor! Neem je tijd om alles lekker uit te vogelen en lees alles goed door dat scheelt de helft haha! Ikzelf heb nu 420 cc voor de spier. Voel me echt helemaal super en doe alles alweer zelf! Let nog wel op met tillen etc maar wassen of aankleden geen enkel probleem. Ik heb trouwens nagor implantaat! Ook ben ik 178 en rond de 95 Kilo dus vandaar bij mij ook wat grotere protheses zijn geplaatst! Als je straks een bericht typt kun je onderin 'breng mij bij reacties op de hoogte' klikken en als er dan een reactie komt zie je dst meteen verschijnen :)! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.