Salomina Posted July 22, 2017 Share Posted July 22, 2017 Mijn naam is Salomina en ik ben 25 jaar jong. Ik ben op dit borstforum gekomen omdat ik zelf geopereerd word. 25 augustus is het zover en vind mijn borstvergroting plaats in Vlaardingen. Mijn Plastische chirurg is Dr Hupkens via praktijk Diana Gabriels. Ik ben erg benieuwd naar verhalen van meiden die ook een BV hebben ondergaan. Hoe ging jullie operatie bijvoorbeeld en hoe verliep het herstel. Zijn er meiden die ook via Praktijk Diana Gabriels geopereerd worden? Ik heb verschillende meningen gehoord over deze praktijk, maar mijn mening is tot nu toe alleen maar goed! Ook heb ik gelezen dat veel meiden na hun operatie toch zeggen " had ik het maar groter gedaan".. Op mijn 1e consult bij Diana Gabriels adviseerde ze mij 450 cc dual plane en high profile. Ik was er helemaal blij mij. De dagen daarna ging ik toch twijfelen over mijn CC. 3 weken na mijn 1e consult, stond mijn 2e consult gepland met Dr Hupkens. Tijdens het consult had ik verteld dat ik toch twijfels had over mijn 450 CC en of het niet groter kon. Dr Hupkens vertelde dat er bij mij max 550 CC erin geplaatst kon worden en daar was ik natuurlijk heel erg blij mee, want ik krijg nu ook 550 CC. Hij vertelde aan het einde van het gesprek dat hij alleen opereert met cohosieve gel 2. Is hier iemand bekend mee? Deze kost €300,- extra, maar ik vertrouw op mijn Plastische chirurg. Als daar het resultaat mooier door blijft is het alleen maar beter voor jezelf. Ben benieuwd naar jullie reacties.... xx S. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted July 30, 2017 Share Posted July 30, 2017 @Salomina Hoi hoi, Ik heb eventjes de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu eventuele vragen, updates, en dadelijk je verslag neerzetten zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan. Via de zoekbalk is behoorlijk wat info te vinden over protheses,herstel etc. Nu lekker af gaan tellen. x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.