Ga naar inhoud

Groeien of slinken voor de spier?!


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Ik ben nu 10 dagen po. Ik ben geopereerd bij Boerhaave in Amsterdam door dr. van der Weij. Ik heb 360 cc anatomisch voor de spier met protheses van mentor. Het herstel gaat erg goed!!

Ik vind ze dan ook al steeds mooier worden! Wel vind ik ze wat aan de kleine kant.... De welbekende klacht... Nu hoor ik dat bij meiden, die een borstvergroting dual plane gehad hebben, de borsten nog wat groter worden in de herstelperiode omdat de spier wat loslaat. Bij mij zit het voor de spier en er zit nog wel wat vocht. Betekent dit dat ze nog kleiner gaan worden??

Wie weet hier meer over en kan mij dit vertellen?! Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Loesxxx:

Hoi Dames,

Ik ben nu 10 dagen po. Ik ben geopereerd bij Boerhaave in Amsterdam door dr. van der Weij. Ik heb 360 cc anatomisch voor de spier met protheses van mentor. Het herstel gaat erg goed!!

Ik vind ze dan ook al steeds mooier worden! Wel vind ik ze wat aan de kleine kant.... De welbekende klacht... Nu hoor ik dat bij meiden, die een borstvergroting dual plane gehad hebben, de borsten nog wat groter worden in de herstelperiode omdat de spier wat loslaat. Bij mij zit het voor de spier en er zit nog wel wat vocht. Betekent dit dat ze nog kleiner gaan worden??

Wie weet hier meer over en kan mij dit vertellen?! Alvast bedankt!

Ik ben 12 weken po (ook bij van der weij me borsten laten doen) eerste 2 weken vond ik ze groot  en daarna vond ik ze kleiner worden  denk doordat vocht eruit gaat en gewenning. Maar nu ze zachter worden en ietsjes een hang gaan krijgen (mag van mij nog meer gaan hangen haha) zien ze er voller uit. Dus ben benieuwd want kan wel half jaar tot jaar duren dat je je uiteindelijke resultaat heb. Dus we moeten maar geduld hebben denk ik hahah x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blondie22 hoe gaat je herstel tot nu toe??

 

@Cccccc oei dus dan gaan ze nog wel stukje kleiner worden dus.. Hoeveel cc had jij? Ook anatomisch? Ik ben wel echt bang dat ze nog veel kleiner gaan worden dat zou ik wel echt heel jammer vinden :/ maarrrr idd geduld is een schone zaak, maar o zo lastig!! Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Loesxxx:

@Blondie22 hoe gaat je herstel tot nu toe??

 

@Cccccc oei dus dan gaan ze nog wel stukje kleiner worden dus.. Hoeveel cc had jij? Ook anatomisch? Ik ben wel echt bang dat ze nog veel kleiner gaan worden dat zou ik wel echt heel jammer vinden :/ maarrrr idd geduld is een schone zaak, maar o zo lastig!! Haha

 

Ja gaat super! Voel geen pijn, zit niet meer aan de medicatie en kan weer alles zelf. Til nog niet hoor dat niet maar bedoel qua aankleden en douchen etc! Heb ook gewoon gevoel in mijn tepels en borsten. Als je wilt kun je in mijn albums wat foto's zien!  

Hoe gaat jouw herstel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blondie22 Dat is super fijn zeg!! Wauw ziet er echt mooi uit bij jou al voor zo kort po. Wordt vast en zeker prachtig! Mijn herstel verloopt ook goed! Heb ook overal gevoel, alleen mijn tepels juist overgevoelig haha. Ben alleen wel nog snel moe en dat op mijn rug slapen... :wacko: Maar het is gelukkig allemaal voor een goed doel! 

 

Ik wilde graag bij mij dat het eruit zou zien als een volle C. Hiervoor had ik 80 a en ben 1.80 en weeg 66 kg. Maandag gaan de hechtingen eruit dus kan ik het ook nog is met de dr. bespreken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loesxxx ik snap wat je bedoeld qua moeheid joh Pff! Ik lig dus elke dag standaard van 3 Tot half 5 te slapen smiddags geen idee hoe dat komt.. snachts slaap ik ook van 11 tot 8 maar word standaard moe wakker. Hoeveel kussens doe jij in je rug snachts? Sinds ik er 2 doe ipv 5 slaap ik echt stukke beter! Nog 1 onder elke arm en ik lig perfect. Ben normaal een echte buikslaper dus dat ik dit zeg is een wonder haha. 

Mijn boobs zijn ongeveer een D, durf ik nog niet helemaaal te zeggen aangezien ik zo kort po ben maar had gister stiekem een D aan van een vriendin en die was net te klein/zat oké. 

Ik heb 100 cc minder gekregen dan ik eigenlijk wou (fout in systeem dus verkeerde prothesen besteld) maar ik was ongeduldig en wou alsnog geopereerd worden. Achteraf gezien ben ik blij met de kleinere maat. 

We leven tegenwoordig in zo een perfectie strevende wereld dat niets meer goed genoeg is. We hebben letterlijk prachtige borsten waar menigd vrouw jaloers op is en dan nog zeuren we over de grootte want het is nooit groot genoeg.. 

dit bedoel ik niet bot hè haha want zou mijne ook wel groter willen hoor maar aan de andere kant denk ik, voor wie wil ik ze groter? Ik ben een 23 jarige mama van een dochter van bijna 2 en moet er niet aan denken dat ik met cuppie G over straat loop met de kinderwagen (mijn mening).

Misschien later, maar niet nu. 

 

De vorm van mijn boobs zijn eerlijk waar super goed gelukt en ben er echt mega blij mee! Ja, het kan altijd groter dat absoluut, maar ik kwam van een A af dus wat zit ik nou te zeuren? :45: 

snap je een beetje wat ik bedoel te zeggen? 

Je hebt prachtige borsten waar een nl vrouw jaloers op zou zijn maar het is nooit goed genoeg vanwege het streven naar perfectie! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blondie22 haha ja ik heb ook van die vaste tijden. Ga om 1 uur naar de wc en dan meestal om 5 uur weer dan nog even slapen en dan begin van de middag nog een dutje. Ben net een oud wijf :lol:

 

Ik heb geen kussens onder mijn rug maar alleen onder mijn matras, zodat die hoger ligt! Ik moet nog even iets uitvinden zodat ik beter lig. Haha ik ben ook echt een buikslaper! Dit is zo'n verschil ineens haha. 

 

Oh nou heel fijn toch dat het achteraf zo is gegaan als je hier uiteindelijk blijer mee bent!! Ik zou eerst 400cc rond dual plane krijgen heeeel anders dus maar ben toen flauwgevallen en had een hersenschudding waardoor het gecanceld werd en ik veranderd ben van kliniek.

 

Haha ja heb je echt zo gelijk in!! Ben er ook echt heel blij mee en zoals jij het zegt sla je ook de spijker op zijn kop er zijn vast en zeker heel veel meiden jaloers op onze boobies! ^_^ Grappig trouwens, ik ben ook 23!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Loesxxx:

@Blondie22 hoe gaat je herstel tot nu toe??

 

@Cccccc oei dus dan gaan ze nog wel stukje kleiner worden dus.. Hoeveel cc had jij? Ook anatomisch? Ik ben wel echt bang dat ze nog veel kleiner gaan worden dat zou ik wel echt heel jammer vinden :/ maarrrr idd geduld is een schone zaak, maar o zo lastig!! Haha

230 cc voor de spier  anatomisch heb ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze voor de spier en bij mij werden ze alleen kleiner, omdat de zwelling en het vocht afnamen.

 

Wat jammer zeg dat je ze nu al te klein vindt. Ik vond ze in eerste instantie te groot en nu had het uiteindelijk toch wel een maatje groter gemogen. Maarja ach ooit moet ik een wissel en dan ga ik groter. Voor nu ben ik hier heel blij mee! 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na twee weken nog wel wat en na 4 weken was alleen de linker nog iets gezwollen. Maar dat is natuurlijk bij iedereen anders. Veel water/thee drinken, dat is goed voor de vocht afvoer. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.