Ga naar inhoud

Groeien of slinken voor de spier?!


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Ik ben nu 10 dagen po. Ik ben geopereerd bij Boerhaave in Amsterdam door dr. van der Weij. Ik heb 360 cc anatomisch voor de spier met protheses van mentor. Het herstel gaat erg goed!!

Ik vind ze dan ook al steeds mooier worden! Wel vind ik ze wat aan de kleine kant.... De welbekende klacht... Nu hoor ik dat bij meiden, die een borstvergroting dual plane gehad hebben, de borsten nog wat groter worden in de herstelperiode omdat de spier wat loslaat. Bij mij zit het voor de spier en er zit nog wel wat vocht. Betekent dit dat ze nog kleiner gaan worden??

Wie weet hier meer over en kan mij dit vertellen?! Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Loesxxx:

Hoi Dames,

Ik ben nu 10 dagen po. Ik ben geopereerd bij Boerhaave in Amsterdam door dr. van der Weij. Ik heb 360 cc anatomisch voor de spier met protheses van mentor. Het herstel gaat erg goed!!

Ik vind ze dan ook al steeds mooier worden! Wel vind ik ze wat aan de kleine kant.... De welbekende klacht... Nu hoor ik dat bij meiden, die een borstvergroting dual plane gehad hebben, de borsten nog wat groter worden in de herstelperiode omdat de spier wat loslaat. Bij mij zit het voor de spier en er zit nog wel wat vocht. Betekent dit dat ze nog kleiner gaan worden??

Wie weet hier meer over en kan mij dit vertellen?! Alvast bedankt!

Ik ben 12 weken po (ook bij van der weij me borsten laten doen) eerste 2 weken vond ik ze groot  en daarna vond ik ze kleiner worden  denk doordat vocht eruit gaat en gewenning. Maar nu ze zachter worden en ietsjes een hang gaan krijgen (mag van mij nog meer gaan hangen haha) zien ze er voller uit. Dus ben benieuwd want kan wel half jaar tot jaar duren dat je je uiteindelijke resultaat heb. Dus we moeten maar geduld hebben denk ik hahah x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blondie22 hoe gaat je herstel tot nu toe??