Jump to content

Verward Help!

Recommended Posts

Dag dames,

Graag jullie advies..

Ik ben op consult geweest bij Praktijk Gabriels, Dr.Grabietz. hij adviseerde mij 400cc met een Mentor implantaat cohesive 2. Na research over veiligheid en levenslange garantie was het voor mij okey, alleen nog twijfels over de grootte..

Helaas na heel wat gedoe qua planning en vakanties e.d. kon ik niet meer bij hem terecht. 

Dus ging ik voor dr. Hupkens, hij adviseerde mij ook in de richting van 400cc. (Lijkt wel alsof 400 standaard is ofxo..) Ik heb aangegeven dat ik liever een maatje kleiner heb dan een maatje groter.. Ik heb altijd A gehad. Ik dacht meer aan 350cc op zn grootst. Ook nadat ik 3D foto van 375cc had gezien, vond ik het te groot.

Nu is het zo dat ik op 18 augustus een afspraak heb gepland en ik twijfel nog steeds over de maat, want dr.Hupkens heeft een ander prothese voorgesteld, namelijk die van Nagor Impleo high profile 330 of 360. Het liefst doet hij 390 maar dat hoeft voor mij echt niet!

Op internet begrijp ik dat men in Amerika erg tegen Nagor is omdat het voor hen niet goedgekeurde prothesen zijn en Mentor weer wel. Dr. Hupkems geeft aan dat die Nagor prohethes erg zacht aanvoelen, hij heeft het zelfs vergeleken met de zachtheid van kwallen.. 

Allemaal leuk en aardig, maar ik wil geen onveilig iets in mn lijf, maar ze hoeven ook niet nep aan te voelen! 

Het gaat om ronde protheses dual plane.

Ik twijfel dus of de merk en de maat, help me!

XoXo

6 minuten geleden zei Nerdine:

Dag dames,

Graag jullie advies..

Ik ben op consult geweest bij Praktijk Gabriels, Dr.Grabietz. hij adviseerde mij 400cc met een Mentor implantaat cohesive 2. Na research over veiligheid en levenslange garantie was het voor mij okey, alleen nog twijfels over de grootte..

Helaas na heel wat gedoe qua planning en vakanties e.d. kon ik niet meer bij hem terecht. 

Dus ging ik voor dr. Hupkens, hij adviseerde mij ook in de richting van 400cc. (Lijkt wel alsof 400 standaard is ofxo..) Ik heb aangegeven dat ik liever een maatje kleiner heb dan een maatje groter.. Ik heb altijd A gehad. Ik dacht meer aan 350cc op zn grootst. Ook nadat ik 3D foto van 375cc had gezien, vond ik het te groot.

Nu is het zo dat ik op 18 augustus een afspraak heb gepland en ik twijfel nog steeds over de maat, want dr.Hupkens heeft een ander prothese voorgesteld, namelijk die van Nagor Impleo high profile 330 of 360. Het liefst doet hij 390 maar dat hoeft voor mij echt niet!

Op internet begrijp ik dat men in Amerika erg tegen Nagor is omdat het voor hen niet goedgekeurde prothesen zijn en Mentor weer wel. Dr. Hupkems geeft aan dat die Nagor prohethes erg zacht aanvoelen, hij heeft het zelfs vergeleken met de zachtheid van kwallen.. 

Allemaal leuk en aardig, maar ik wil geen onveilig iets in mn lijf, maar ze hoeven ook niet nep aan te voelen! 

XoXo

Hey. Ik ging  naar Dr.Karim en hij wou ook nagor aanbieden maar dat wou ik niet. Thuis had ik ook gelezen op internationale forums en ja ze zijn niet echt populair. Nagor plaats je vaak voor de spier omdat die ruwer is. 

Ik heb mentor gekozen bij dr.straten. lekker bij de oude veilige implantaten blijven.

10 minuten geleden zei Nerdine:

Dag dames,

Graag jullie advies..

XoXo

Hai! 

Ik heb zelf ook nagor implantaten en kan eigenlijk geen 1 negatief verhaal lezen vanuit Amerika! Ik heb gehoord dat mentor op dit moment juist weer veel problemen geeft. 

Nagor voelt echt onwijs zacht is niet normaal haha. Onveilig zullen ze sowieso niet zijn anders hadden de artsen ze niet aangeboden! 

En doe waar jij je goed bij voelt is mijn advies. Als jij een kleinere wilt moet je dat echt doen anders ga je er spijt van krijgen ben ik bang! 

Hii Adela,

Dankje voor je reactie! Ik kan verder weinig vinden op internet over Nagor in NL.

Ik moet nog wel bellen om door te geven dat ik liever geen Nagor prothesen wil.. en nog steeds twijfels over aantal cc's met de Mentor protheses.

Ik wil echt geen koplampen en aangezien het al ronde protheses zijn, gaan ze sowieso al groter lijken. Ik ben 1.58cm en 57kg..

7 minuten geleden zei Nerdine:

Hii Adela,

Dankje voor je reactie! Ik kan verder weinig vinden op internet over Nagor in NL.

Ik moet nog wel bellen om door te geven dat ik liever geen Nagor prothesen wil.. en nog steeds twijfels over aantal cc's met de Mentor protheses.

Ik wil echt geen koplampen en aangezien het al ronde protheses zijn, gaan ze sowieso al groter lijken. Ik ben 1.58cm en 57kg..

Ja ik zou gewoon me gevoel volgen zoals blondie zegt. Kies die merk die jij er meest prettig bij voelt.

Wat ik belangrijk vind is dat je die maat ook in de spiegel ziet. Op een 3D foto kan je nooit zo goed zien hoe het past met de rest van je lichaam. Kijk niet aan de antaal ccs kijk alleen hoe het past in de spiegel en dan kies je dat. Zo deed ik het ook bij dr. Straten hij liet me 2 verschilende ccs in doen in me BhA en ik moest kiezen welke ik mooist vond passen. En pas op het eind zei hij dat het 550cc was.

8 minuten geleden zei Adela:

Ja ik zou gewoon me gevoel volgen zoals blondie zegt. Kies die merk die jij er meest prettig bij voelt.

Wat ik belangrijk vind is dat je die maat ook in de spiegel ziet. Op een 3D foto kan je nooit zo goed zien hoe het past met de rest van je lichaam. Kijk niet aan de antaal ccs kijk alleen hoe het past in de spiegel en dan kies je dat. Zo deed ik het ook bij dr. Straten hij liet me 2 verschilende ccs in doen in me BhA en ik moest kiezen welke ik mooist vond passen. En pas op het eind zei hij dat het 550cc was.

Ik heb eigenlijk alleen die van Mentor gepast en 3D foto gemaakt. Ik zou dus weer een afspraak moeten maken om te passen.. ben bang dat Dr.Hupkens al met vakantie is..

Weet iemand het verschil uit te leggen tussen Mentor cohesive 2 en Nagor impleo high profile??

6 minuten geleden zei Nerdine:

Ik heb eigenlijk alleen die van Mentor gepast en 3D foto gemaakt. Ik zou dus weer een afspraak moeten maken om te passen.. ben bang dat Dr.Hupkens al met vakantie is..

Weet iemand het verschil uit te leggen tussen Mentor cohesive 2 en Nagor impleo high profile??

Mentor protheses zijn over het algemeen iets breder. Cohesive 2 is een 'harde' gel. Voelt dus onnatuurlijker maar als het scheurt kan het er bijna niet uit. Nagor is super zacht en heeft ook een cohesive gel. Dus die is zacht en lekt (bijna) niet als hij scheurt. Verder zijn de projecties hetzelfde van de 2 implantaten!  Verder komen ze beide uit de jaren 70. Toen zijn zowel mentor als nagor geïntroduceerd! 

Dit is wat ik weet haha. 

Ik zou zwz een 2e pas sessie inplannen. Heb ik ook gedaan (ik denk iedereen wel)

ik ben uiteindelijk voor groter gegaan. Ik ben net zo klein als jou.

gewoon gaan passen en kies waarvan jij gelijk heb van "JA, DAT WIL IK!"

en ik hoor ook heel veel meiden die achteraf zeggen "had ik maar groter genomen"

doe waar jij je goed bij voelt en leg ook uit aan de PC op welke cup maat je uit wilt komen. 

Zoals ik jou zo hoor denk ik dat je dan voor een C cup moet gaan.

liefs Debby 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.