Jump to content

Iemand ervaring met asymmetrisch vullen?

Recommended Posts

Geen enkele borst is gelijk! Dat weten we allemaal...

Maar nu ik (toch al wel best serieus) aan het spelen ben met de gedachte m'n borsten (70A) te laten vergroten, vraag ik me af of het huidige 'verschil' weggetrokken kan worden. Dat zou betekenen dat er dus verschillende cc's in beide borsten gaan om verschil in grootte te minimaliseren.

Wie heeft daar voor gekozen en loopt er al eventjes met de nieuwe boobies rond? Hoe voelt dat? Blíjf je dat verschil voelen? 

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Goedemiddag Nicoline,

ik heb in 2003 mijn bosten laten vergroten met verschillende CC's ivm 1,5 maat cupverschil. 

Dit is perfect gedaan in de Jan van Goyenkliniek in Amsterdam en ze zien er echt gelijk van grootte uit. 

Ook qua gevoel voelen ze echt identiek, dus no worry's ... dit is echt ontzettend goed op te lossen op deze manier. 

Groetjes, Sas 

Hi Sas,

Nou Dr. Bodde zag meteen dat er iets verschil zat tussen mijn borsten, en ze stelde voor om in de kleinere een prothese met 15cc meer vulling te doen. Toen ze in de maattabellen keek van de prothesen, bleek dat het met sprongetjes van 25cc ging. Dat deed haar besluiten om dan tijdens de operatie te gaan kijken of die 25cc extra in de kleinere borst goed was, of hem juist weer groter zou maken dan de linker. Haar idee is om dan dus 2 prothesen te gaan bestellen.

Maar ik lees dat jij echt 1,5 cupmaat verschil had... dus dat zal dan ongeveer 150/200cc verschil zijn?

Fijn dat het nu 'weggewerkt' is!!

X

Hoihoi,

bij mij zou er 255 en 295 in gaan maar uiteindelijk bleek tijdens de operatie dat dan de rechter juist weer groter zou worden. Dus heeft mn pc ervoor gekozen om toch in beide 295 te doen. Dit gaf het meest symmetrische resultaat gek genoeg. Mn pc heeft tijdens de operatie tot wel 4 keer toe gepast en gemeten haha dus ik vertrouw er wel op dat dit het best haalbare resultaat is. Nu heb ik wel nog altijd een verschil maar toch is het een enorme verbetering. Mn pc gaf bij t gesprek ook al aan dat hij nooit kan garanderen dat het precies gelijk wordt. Dus hier zou ik me wel op instellen als ik jou was. Ondanks dat het natuurlijk bij sommige anderen wel lukt om het exact gelijk te krijgen. Het is geen garantie :) Maar bij wen grote cupmaat zie je het verschil veel minder, dat scheelt wel veel! Ik heb vandaag voor het eerst gewone beha's gepast. Heb nu 80D en in een beha zie je het verschil helemaal niet. 

Dankje @Lauren1984 voor je lieve reactie! wat grappig dat jouw pc zo heeft lopen passen en meten tijdens de operatie! :D

Ja ik snap dat het verschil inderdaad, met prothese, minder lijkt... Hmmm, ik weet het nog niet... Gelukkig nog genoeg tijd om erover na te denken. Ik verwacht in december pas geopereerd te gaan worden. 

• 2 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.