Ga naar inhoud

Nicoline_W : 11 oktober 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Lieve meiden op het Borstenforum,

 

Ik wil jullie laten weten dat ik echt ontzéttend blij ben met de keus voor een borstvergroting. Én ongelofelijk blij dat dokter Verdonck deze heeft gedaan. Ik heb voor de Sebbin implantaten gekozen en voel me iedere dag geweldig. Dat gevoel is onbetaalbaar!

 

De reden dat ik dit positieve bericht erop zet, is dat het bij de meeste dames best stil nadat de ingreep heeft plaats gevonden. Tenzij er iets niet in orde is, dan wordt het hier vermeld. Daar wil ik verandering in aanbrengen!

 

De week na de ingreep vond ik best heftig, en ook toen het verband er net af was, zat ik best met wat vragen. Ik kon 24 uur per dag, 7 dagen in de week contact met Verdonck opnemen (via de app). Rechtstreeks! Een keer belde bij mij meteen om me gerust te stellen. 

Mijn herstel is helemaal goed gegaan (ik ben nu 14 wkn PO) en ik ben 2 weken geleden gaan shoppen voor een paar lingeriesetjes. Ik stapte er binnen met het 'nare' gevoel dat ik altijd had gehad in lingeriezaken, maar na een poosje begon ik het gewoon echt leuk te vinden! De dame had me namelijk opgemeten en vertelde me het fantastische nieuws dat ik mocht gaan zoeken naar BH's met maat 75D: WOW!!! 

 

Hieronder even een voor-foto en een foto van nu.

 

Mijn advies: volg je gevoel! En stel je vragen!

Als je nog vragen voor mij hebt, dan kan je ze me altijd stellen! 

 

Liefs, Nicoline

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey @Nicoline_W, leuk om van je te horen! Dat zijn hele mooie boobs geworden en wat geweldig dat je je zo goed voelt :D Ik ben nu 3 dagen PO dus ik heb nog even te gaan voordat ik zo ver ben als jij. En eerst nog 1,5 week in dat prachtige blauwe verband voordat ik ze kan zien ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Nicoline_W:

@Jannn Ik voeg je toe! Ben je op je profielfoto 300cc aan het passen?? Die staat je goed!!

 

@Grownbabe Tuurlijk mag je meekijken! Ik heb mijn sportabonnement een poos bevroren, en ben na 7 weken weer rustig aan opbouwen in de sportschool. Vooral conditie, en beetje benen en billen. In ieder geval oefeningen waarbij ik mijn borstspieren niet hoefde te gebruiken. En het is fijn, want je krijgt metéén een 'signaal' als ze gebruikt worden. Momenteel (3 mnd PO) sport ik bijna weer volle bak: alleen opdrukken, boksen en borstspieren trainen doe ik nog niet.

Hoe ik mijn dagen gevuld heb? Het is vooral die eerste week dat je echt onthand bent. Ik heb veel geslapen, tv gekeken, blokjes om gelopen (om tóch een beetje dat bloed te laten stromen) en me bezig gehouden met het schema voor de pijnstilling. Verder had ik heel erg leuk app contact met @CatvonDee die op dezelfde dag geopereerd is. Heel handig, fijn, en leuk om dan je ervaringen te delen!

 

 

Wow :D het ziet er al echt goed uit! een geruststelling voor iemand(mij) die binnen een anderhalve week geopereerd ga worden. 300cc past je echt goed. 

 

Ik ben wel blij dat iemand die lang geleden geopereerd is, ook een verhaal schrijft over hoe goed is gegaan want daar hoor je inderdaad minder van. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nicoline_W Ja, ik heb allemaal wekkers gezet in mijn telefoon. Van best_boobie heb ik een mooi medicijn schema gehad. Eigenlijk heb ik sinds de operatie amper pijn, ben vandaag ook al 2x buiten wezen wandelen. Het gaat best wel goed :) natuurlijk zijn ze wel hard, af en toe een kleine steek ofzo maar het valt ontzettend mee. Als het zo blijft ga ik over 2 dagen proberen de pijnstillers af te bouwen. Mijn operatieverslag staat hier mocht je dat willen lezen. Een album heb ik nog niet, die maak ik als het verband er af mag. Welterusten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Nicoline_W!

 

Vind het helemaal geweldig wat je schreef, het is inderdaad jammer dat we niets meer horen van de meiden die blij zijn, het is juist zo leuk om te lezen hoe het leven is na de operatie en wat er anders is als ervoor (zoals het bh shoppen!), dus dankjewel daarvoor!!! :) ik heb binnen enkele dagen mijn operatie, ook in de BBC, en hoop dat ik nadien ook zo gelukkig zal zijn als jij:)

 

geniet ervan!!! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 20-1-2018 om 21:48 zei Nicoline_W:

Lieve meiden op het Borstenforum,

 

Ik wil jullie laten weten dat ik echt ontzéttend blij ben met de keus voor een borstvergroting. Én ongelofelijk blij dat dokter Verdonck deze heeft gedaan. Ik heb voor de Sebbin implantaten gekozen en voel me iedere dag geweldig. Dat gevoel is onbetaalbaar!

 

De reden dat ik dit positieve bericht erop zet, is dat het bij de meeste dames best stil nadat de ingreep heeft plaats gevonden. Tenzij er iets niet in orde is, dan wordt het hier vermeld. Daar wil ik verandering in aanbrengen!

 

De week na de ingreep vond ik best heftig, en ook toen het verband er net af was, zat ik best met wat vragen. Ik kon 24 uur per dag, 7 dagen in de week contact met Verdonck opnemen (via de app). Rechtstreeks! Een keer belde bij mij meteen om me gerust te stellen. 

Mijn herstel is helemaal goed gegaan (ik ben nu 14 wkn PO) en ik ben 2 weken geleden gaan shoppen voor een paar lingeriesetjes. Ik stapte er binnen met het 'nare' gevoel dat ik altijd had gehad in lingeriezaken, maar na een poosje begon ik het gewoon echt leuk te vinden! De dame had me namelijk opgemeten en vertelde me het fantastische nieuws dat ik mocht gaan zoeken naar BH's met maat 75D: WOW!!! 

 

Hieronder even een voor-foto en een foto van nu.

 

Mijn advies: volg je gevoel! En stel je vragen!

Als je nog vragen voor mij hebt, dan kan je ze me altijd stellen! 

 

Liefs, Nicoline

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hai meid,

Ik ben een paar weken na jou geopereerd.

Het is fijn dat je je positieve verhaal wil delen het zijn meestal diegene die niet zo'n goede ervaring hebben die hier blijven plakken waaronder mezelf.

Reeds 7w po en men linkerborst zit nog steeds superhoog en doet al enkele weken niks men gevoel zegt me ook dat dit enkel operatief kan worden opgelost.

Het was van in het verband reeds te zien :( ik kan nu niet meer doen dan wachten en hopen dat het alsnog zou goed komen maar die kans wordt kleiner om kleiner...

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Karen1989 Pfff jee wat heftig! Balen Karen..... Door wie ben je geopereerd? Maar geef het gewoon nog wat tijd! 7 Weken PO is eigenlijk nog best 'kort'... pas na 6 maanden zitten ze echt goed op hun definitieve plek hoorde ik. Sterkte!!

@Boobs2015 Ik zal je toevoegen!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Nicoline_W:

@Karen1989 Pfff jee wat heftig! Balen Karen..... Door wie ben je geopereerd? Maar geef het gewoon nog wat tijd! 7 Weken PO is eigenlijk nog best 'kort'... pas na 6 maanden zitten ze echt goed op hun definitieve plek hoorde ik. Sterkte!!

@Boobs2015 Ik zal je toevoegen!!

 

 Ook door dokter Verdonck vandaar dat ik je ook volgde :). 

Vrijdag 8w en ze heeft nog steeds niets gedaan.

Men gevoel zegt dat dit niet vanzelf komt maar meer dan wachten tot de tijd komt dat hij er iets wil/kan aandoen zit er niet op.

Normaal begin je na 3m ongeveer het uiteindelijke resultaat te zien dat is binnen 4w al het lijkt me onwaarschijnlijk dat deze nog een grote spurt gaat pakken.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 20-10-2017 om 20:56 zei Nicoline_W:

De foto's van 1 week PO staan vanaf nu in mijn album 'Herstel na BV'.

Als je nieuwsgierig bent, en ik je even moet toevoegen: let me know!

 

Enne, iemand tips voor die ontzettend opgezwollen buik?? Mijn nieuwe borsten vallen er bijna bij in het niet! 

 

X Nicoline

@Nicoline_W hoi Nicoline, zou je mij ook willen toevoegen aub ? Ben heel benieuwd hoe ze eruitzien ... ik ben 1.78 en 68 kg ( 'slank' mr niet ultra mager en al zeker niet zo gespierd :huh:), mr mss dat ik toch via jou een beter beeld krijg want ik twijfel tss 315 en 335. Wil echt geen GROTE borsten , gewoon grotere :rolleyes:.

in april operatie gepland bij Dr Verdonck

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-10-2017 om 19:44 zei Sophiee:

Hi @Nicoline_W, ik word 28 november geopereerd en twijfel erg tussen 300cc en 340cc. Ik ben 1.75m en 65kg (maat 38). Ik probeer zoveel mogelijk foto's te bekijken van deze inhoud. Ik lees dat jij 300cc hebt genomen, zou ik jouw foto's mogen zien?

Ben je tevreden?

@Sophiee hoi Sophie, welke maat heb je uiteindelijk genomen mag ik vragen ? We hebben beetje zelfde postuur ( ik 1,78, 68 kg). Heb kleine B.  En welk merk,?dokter raadde me 335cc aan full motiva . Dual plane. Ben echt bang voor TE grote borsten :huh: groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Newbikini:

@Sophiee hoi Sophie, welke maat heb je uiteindelijk genomen mag ik vragen ? We hebben beetje zelfde postuur ( ik 1,78, 68 kg). Heb kleine B.  En welk merk,?dokter raadde me 335cc aan full motiva . Dual plane. Ben echt bang voor TE grote borsten :huh: groetjes

Hai!

Ik heb 340cc tall Mentor voor de spier laten plaatsen. Ik zit nu op 75 of 80 D.

Ik was ook bang dat het te groot zou worden maar ik ben zó blij dat ik niet kleiner ben gegaan. De maat is echt top zo! 

Ik zal je even toevoegen aan mijn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Sophiee:

Hai!

Ik heb 340cc tall Mentor voor de spier laten plaatsen. Ik zit nu op 75 of 80 D.

Ik was ook bang dat het te groot zou worden maar ik ben zó blij dat ik niet kleiner ben gegaan. De maat is echt top zo! 

Ik zal je even toevoegen aan mijn album.

@Sophiee dankjewel voor me toe te voegen! ze zijn echt mooi, maar voor mij persoonlijk dan, misschien toch een beetje aan de grote kant denk ik.. :blush:hmmmm echt moeilijk! Nu kan ik nog steeds niet 100% vergelijken want je hebt een ander merk EN voor de spier... schijnt ook allemaal een verschil te maken... Ik zie bij veel dames dat in vooraanzicht de borsten voorbij de linker en rechter kant van de ribben komen, snap je wat ik bedoel?  Wil dit dan niet zeggen dat ze 'groot' zijn? ja ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar mijn chirurg had me (dacht ik ) gezegd dat hij zou zorgen dat dit niet gebeurde, of dat dat met de maat hij koos niet zou gebeuren. Pas op versta me niet verkeerd he, zeg niet dat dit lelijk is, zeker niet!!! maar ik zou het liever wat smaller willen, zou dit dan gewoon kleiner zijn dat ik ga (of moet gaan)? :blink: onder vragen.. heb nog tijd tot april ^_^

Mijn voorsituatie qua borst is volgens mij gelijkaardig zoals die van jou. Mocht je iemand kennen met ons postuur die full mooiva gekozen heeft tussen 300 en 335, laat je me dan weten? thanks! @best_boobie, zou jij iemand hier kennen met deze gegevens die ik eens kan aanspreken aub?  (1m78, 68 kg. full mooiva, dual plane en tas 300 en 335 cc ONGEVEER!) als je eens tijd hebt hé.. dankjewel:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Newbikini:

@Sophiee dankjewel voor me toe te voegen! ze zijn echt mooi, maar voor mij persoonlijk dan, misschien toch een beetje aan de grote kant denk ik.. :blush:hmmmm echt moeilijk! Nu kan ik nog steeds niet 100% vergelijken want je hebt een ander merk EN voor de spier... schijnt ook allemaal een verschil te maken... Ik zie bij veel dames dat in vooraanzicht de borsten voorbij de linker en rechter kant van de ribben komen, snap je wat ik bedoel?  Wil dit dan niet zeggen dat ze 'groot' zijn? ja ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar mijn chirurg had me (dacht ik ) gezegd dat hij zou zorgen dat dit niet gebeurde, of dat dat met de maat hij koos niet zou gebeuren. Pas op versta me niet verkeerd he, zeg niet dat dit lelijk is, zeker niet!!! maar ik zou het liever wat smaller willen, zou dit dan gewoon kleiner zijn dat ik ga (of moet gaan)? :blink: onder vragen.. heb nog tijd tot april ^_^

Mijn voorsituatie qua borst is volgens mij gelijkaardig zoals die van jou. Mocht je iemand kennen met ons postuur die full mooiva gekozen heeft tussen 300 en 335, laat je me dan weten? thanks! @best_boobie, zou jij iemand hier kennen met deze gegevens die ik eens kan aanspreken aub?  (1m78, 68 kg. full mooiva, dual plane en tas 300 en 335 cc ONGEVEER!) als je eens tijd hebt hé.. dankjewel:rolleyes:

Hoi hoi

Dat soort dingen onthoud ik (helaas of gelukkig) niet hihi.. 
Ik kan wel een schatting maken van de bh maat die je gaat krijgen, en welke maat voor het zicht. Dan moet je me even een pb sturen met alle gegevens en kijk ik eens met je mee :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...
Op 20-1-2018 om 21:48 zei Nicoline_W:

Lieve meiden op het Borstenforum,

 

Ik wil jullie laten weten dat ik echt ontzéttend blij ben met de keus voor een borstvergroting. Én ongelofelijk blij dat dokter Verdonck deze heeft gedaan. Ik heb voor de Sebbin implantaten gekozen en voel me iedere dag geweldig. Dat gevoel is onbetaalbaar!

 

De reden dat ik dit positieve bericht erop zet, is dat het bij de meeste dames best stil nadat de ingreep heeft plaats gevonden. Tenzij er iets niet in orde is, dan wordt het hier vermeld. Daar wil ik verandering in aanbrengen!

 

De week na de ingreep vond ik best heftig, en ook toen het verband er net af was, zat ik best met wat vragen. Ik kon 24 uur per dag, 7 dagen in de week contact met Verdonck opnemen (via de app). Rechtstreeks! Een keer belde bij mij meteen om me gerust te stellen. 

Mijn herstel is helemaal goed gegaan (ik ben nu 14 wkn PO) en ik ben 2 weken geleden gaan shoppen voor een paar lingeriesetjes. Ik stapte er binnen met het 'nare' gevoel dat ik altijd had gehad in lingeriezaken, maar na een poosje begon ik het gewoon echt leuk te vinden! De dame had me namelijk opgemeten en vertelde me het fantastische nieuws dat ik mocht gaan zoeken naar BH's met maat 75D: WOW!!! 

 

Hieronder even een voor-foto en een foto van nu.

 

Mijn advies: volg je gevoel! En stel je vragen!

Als je nog vragen voor mij hebt, dan kan je ze me altijd stellen! 

 

Liefs, Nicoline

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Ha Nicoline!

Ik kan me een beetje herkennen in jouw maten. Ben 1.72m en weeg 62 kilo (3mnd geleden bevallen en moet nog even zo'n 2 kilo 'wegwerken'..) en heb een kleine A75.

Zou dus heel een kijkje willen nemen in je album want ik vermoed dat als ik zou kiezen voor dual plane (twijfel nog tussen dual plane en coor de spier), het vergelijkbaar zal zijn...

Ziet er goed uit hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nevermind leuk dat je reageert op mijn topic! Lang geleden dat ik hier geweest ben... shame on me!

Mijn nieuwe borsten zijn niet meer zo nieuw en ben er al best wel aan gewend. Nog steeds élke dag kei blij mee!!! Begrijp me niet verkeerd.

Ik zal je toevoegen zodat je mijn foto's kan bekijken!

Succes met alle keuzes maken, en geniet van je kleine hummeltje thuis!

Liefs, Nicoline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.