Ga naar inhoud

Nicoline_W : 11 oktober 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hi @Nicoline_W, ik word 28 november geopereerd en twijfel erg tussen 300cc en 340cc. Ik ben 1.75m en 65kg (maat 38). Ik probeer zoveel mogelijk foto's te bekijken van deze inhoud. Ik lees dat jij 300cc hebt genomen, zou ik jouw foto's mogen zien?

Ben je tevreden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste Reactie

@nathaly Ik voeg je toe! Je omschrijft het inderdaad mooi: de ergste pijn is weg maar we hebben lopen nog steeds met dat verband... waar zijn die nieuwe borsten nou?! En met die buik ogen ze echt een stuk kleiner...

 

@Karen1989 Ja inderdaad, een heel ander gezicht vanaf donderdagmiddag! Het volume scheelt inderdaad niet zoveel van het gewicht hoor. Maar heb je zo'n maatbeker thuis? Daar staat altijd suiker, bloem, water en ook rijst op! Succes!! Jij mag 15 december naar Diest hè?

 

@Julsa Ik ga je toevoegen! Ik kom (maar dat zie je ook op mijn voorsituatie-foto) van een 70B / 75A. Ben 171 lang en weeg 58 kilo. Hoe gaat het met jouw herstel? Operatie is nu 2 dagen geleden, hè? En Fresow verstopt zijn gebouwde kunstwerkjes niet in het verband toch?

 

@Natje1 De laatste daagjes met je mini boobs... Oh ja, weet je wat ook handig is? De eerste 2/3 dagen kan je echt geen t-shirt over je hoofd aantrekken. Dus iets met knoopjes is wel handig. Vanaf dag 4 lukte het me best aardig om een wat wijder shirt over mijn hoofd aan te trekken. Ook handig (vooral voor de meiden die met ingepakte boobies naar huis gestuurd worden) om een sjaal klaar te hebben liggen. Het verband piept steeds mijn hals boven het randje van mijn shirt uit. Met een sjaal om zien anderen dat verband niet zitten. Succes de 25e in Oostende!!

 

@Sophiee Tuuurlijk: ik voeg je toe!! 

 

Pssssst, niet verder vertellen, maar ik heb vandaag gewoon 3 wassen gedraaid en opgehangen én stof gezogen in de keuken. Allemaal heel rustig aan hoor.... zonder pijn. En tussendoor mijn rust gepakt. Wie had dat kunnen denken... met 11 dagen PO.

 

X Nicoline 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Nicoline_W! Wat leuk om jouw topic te lezen, heel erg fijn verslag en wat goed dat je al zoveel kan doen :D Zolang je naar je lichaam luistert en niets forceert!  

ik had ook ergens gelezen dat citroenwater goed kon helpen tegen het opzwellen, wel drinken met een rietje, misschien doet dat wel iets?En ook fruit/groente zoals ananas, papaya, en broccoli! Maar gewoon heel veel water drinken is waarschijnlijk toch het beste :)

 

Zou ik ook eens in jouw album mogen piepen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Nicoline_W:

@nathaly Ik voeg je toe! Je omschrijft het inderdaad mooi: de ergste pijn is weg maar we hebben lopen nog steeds met dat verband... waar zijn die nieuwe borsten nou?! En met die buik ogen ze echt een stuk kleiner...

 

@Karen1989 Ja inderdaad, een heel ander gezicht vanaf donderdagmiddag! Het volume scheelt inderdaad niet zoveel van het gewicht hoor. Maar heb je zo'n maatbeker thuis? Daar staat altijd suiker, bloem, water en ook rijst op! Succes!! Jij mag 15 december naar Diest hè?

 

@Julsa Ik ga je toevoegen! Ik kom (maar dat zie je ook op mijn voorsituatie-foto) van een 70B / 75A. Ben 171 lang en weeg 58 kilo. Hoe gaat het met jouw herstel? Operatie is nu 2 dagen geleden, hè? En Fresow verstopt zijn gebouwde kunstwerkjes niet in het verband toch?

 

@Natje1 De laatste daagjes met je mini boobs... Oh ja, weet je wat ook handig is? De eerste 2/3 dagen kan je echt geen t-shirt over je hoofd aantrekken. Dus iets met knoopjes is wel handig. Vanaf dag 4 lukte het me best aardig om een wat wijder shirt over mijn hoofd aan te trekken. Ook handig (vooral voor de meiden die met ingepakte boobies naar huis gestuurd worden) om een sjaal klaar te hebben liggen. Het verband piept steeds mijn hals boven het randje van mijn shirt uit. Met een sjaal om zien anderen dat verband niet zitten. Succes de 25e in Oostende!!

 

@Sophiee Tuuurlijk: ik voeg je toe!! 

 

Pssssst, niet verder vertellen, maar ik heb vandaag gewoon 3 wassen gedraaid en opgehangen én stof gezogen in de keuken. Allemaal heel rustig aan hoor.... zonder pijn. En tussendoor mijn rust gepakt. Wie had dat kunnen denken... met 11 dagen PO.

 

X Nicoline 

Haha ja klopt! Van dag 3 po en gaat echt heel goed eigenlijk. Wel snel moe en de borsten zijn zwaar maar valt me zo ontzettend mee nog! Moet echt blijven denken dat ik niet alles kan en mag doen nog haha. 

Ik heb idd alleen bh aan, moet nog een foto maken en album aanmaken. Durf ook de bh niet echt uit te doen. Gisteren heel snel gewassen door mijn man en hop weer dat ding aan gedaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Nicoline,

Ja 15/12 mag ik naar Diest :D.

Gisteren dat eens uitgeprobeerd zag weinig verschil met 20cc extra..

Is het zo dat je 50cc verliest door dat het achter de spier geplaatst is dat dan 245 gram rijst zou overeen komen met 295cc?

Nog steeds die twijfel het probleem is dat het men 1ste consult was en ik dus stomweg niet gevraagd heb welke maat ik aan had. Heb hem gewoon gevolgd.

Want als ik het goed heb heeft hij geen 275cc liggen he omdat dat een tussenmaat is?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Julsa Oh dat snap ik goed! Straks gaan die implantaten aan de wandel in je eigen lijf :lol: Houd die bh maar lekker aan! Inderdaad niet te 'overmoedig' worden nu, nu jouw herstel zo goed gaat. Toi toi toi girl!

 

@Karen1989 Dat van het 'verliezen' van die 50cc dat weet ik niet. Ik dénk het eigenlijk niet, want die spier drukt het aan de bovenkant wat platter, maar de inhoud blijft gewoon hetzelfde, evenveel cc. Er wordt alleen wat van dat gummiberenspul naar beneden geduwd (zodat je aan de bovenkant niet zo'n rand hebt).

Ik had dat ook bij de eerste keer passen bij Verdonck. Hij wil je echt 'oprecht' laten passen, en dat je kijkt naar je lijf in die spiegel. Ik had het gevoel dat hij de volumes die ik op dat moment aan het passen was een beetje geheim wilde houden. Ik dácht (uit mijn hoofd) dat hij daar sowieso een 255cc en een 315cc te passen heeft liggen. Maar ladies: correct me if I'm wrong!

Ga je nog een keer passen Karen?? Tijd zat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaaaaaah ik heb het Verdonck-verband er net afgehaald!!!

En ik ben zo blij! Ik kan alleen maar huilen.....

Morgen rijd ik nog 'even' naar Diest om de knoopjes van de hechtingen af te laten knippen. 

Vanaf nu nog 6 weken die sport BH en de borstband...  X

 

@Tittie_chick Ik ga je toevoegen girl!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Nicoline_W:

Jaaaaaaaaaah ik heb het Verdonck-verband er net afgehaald!!!

En ik ben zo blij! Ik kan alleen maar huilen.....

Morgen rijd ik nog 'even' naar Diest om de knoopjes van de hechtingen af te laten knippen. 

Vanaf nu nog 6 weken die sport BH en de borstband...  X

 

@Tittie_chick Ik ga je toevoegen girl!

Wat heerlijk meis dat je zo tevreden bent! Ik vanmorgen mijn verband naar beneden gerold..(kon niet langer wachten) en ook tevreden..Was zooo bang dat het te klein zou zijn, maar past goed bij mij, mijn lichaam en mijn leeftijd. Laat maar komen het voorjaar met nieuwe bikini's, strapless en haltertopjes..Wat kan je daar blij van worden he? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-10-2017 om 10:22 zei Karen1989:

Hai Nicoline,

Ja 15/12 mag ik naar Diest :D.

Gisteren dat eens uitgeprobeerd zag weinig verschil met 20cc extra..

Is het zo dat je 50cc verliest door dat het achter de spier geplaatst is dat dan 245 gram rijst zou overeen komen met 295cc?

Nog steeds die twijfel het probleem is dat het men 1ste consult was en ik dus stomweg niet gevraagd heb welke maat ik aan had. Heb hem gewoon gevolgd.

Want als ik het goed heb heeft hij geen 275cc liggen he omdat dat een tussenmaat is?

Xx

Hey @Karen1989, zie jouw berichtje. toen ik ging passen bij Verdonck heb ik 255, 295 en 315 gepast. Ik kwam na 2 consulten op 295 uit...maar toen las ik dat er toch nog een tussenmaat was van 275...die heb ik niet gepast, maar heb ik uiteindelijk wel voor gekozen. Dit omdat ik werkelijk als de dood was dat het te groot zou worden. De pasmodellen, laten tenslotte zien hoe het eruit komt te zien zonder bh. Dus met BH nog meer...En dat was mijn angst dat het te groot zou worden. Nu ik het heb laten doen, en vanmorgen het resultaat heb gezien, heb ik wel zoiets van die 20 cc had er gerust nog bij gekund. Maar of het optisch zoveel had uitgemaakt dat weet ik niet. Ik ben tevreden nu 1 week na PO....zeker niet te groot, maar ook niet te klein....Maar ook op gebieden van borsten geldt "smaken verschillen"...Ik denk dat ik over een paar maanden een heel natuurlijk resultaat heb, en dat is iets wat ik wilde.. Succes met je beslissing...Mijn advies is wel...bij twijfel....voor de grootste gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei nathaly:

Hey @Karen1989, zie jouw berichtje. toen ik ging passen bij Verdonck heb ik 255, 295 en 315 gepast. Ik kwam na 2 consulten op 295 uit...maar toen las ik dat er toch nog een tussenmaat was van 275...die heb ik niet gepast, maar heb ik uiteindelijk wel voor gekozen. Dit omdat ik werkelijk als de dood was dat het te groot zou worden. De pasmodellen, laten tenslotte zien hoe het eruit komt te zien zonder bh. Dus met BH nog meer...En dat was mijn angst dat het te groot zou worden. Nu ik het heb laten doen, en vanmorgen het resultaat heb gezien, heb ik wel zoiets van die 20 cc had er gerust nog bij gekund. Maar of het optisch zoveel had uitgemaakt dat weet ik niet. Ik ben tevreden nu 1 week na PO....zeker niet te groot, maar ook niet te klein....Maar ook op gebieden van borsten geldt "smaken verschillen"...Ik denk dat ik over een paar maanden een heel natuurlijk resultaat heb, en dat is iets wat ik wilde.. Succes met je beslissing...Mijn advies is wel...bij twijfel....voor de grootste gaan...

Ik heb nog een afspraak gemaakt om op 20/11 te gaan kan ik alle vragen die ik nog heb ook stellen en zo ben ik miss zeker van de maat weet ik ook wat ik pas enz. Gelukkig was nog tijd genoeg om een passende datum te vinden. En een dikke 3w erna is het aan mij joepiej :wub:. Hoe gaat het met je intussen?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Karen1989:

Ik heb nog een afspraak gemaakt om op 20/11 te gaan kan ik alle vragen die ik nog heb ook stellen en zo ben ik miss zeker van de maat weet ik ook wat ik pas enz. Gelukkig was nog tijd genoeg om een passende datum te vinden. En een dikke 3w erna is het aan mij joepiej :wub:. Hoe gaat het met je intussen?

Xx

Gaat supergoed...Het is mij alles meegevallen. Ik zou het zo weer doen...en dat is het beste commentaar wat je kan hebben toch 1 week na de operatie? Heel veel succes met je keuze.. ik zal je toevoegen aan mijn album. Dan kan je zien wat 275 cc doet als je van niks komt. Ik ben wel heel eerlijk..ik ben al van een "zekere leeftijd"  had ik jonger geweest dan had ik groter gedaan..vandaar mijn bovenstaande advies..bij twijfel..kies voor grootste maat. Spannende tijd meid, maar je zal geen spijt krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei nathaly:

Hey @Karen1989, zie jouw berichtje. toen ik ging passen bij Verdonck heb ik 255, 295 en 315 gepast. Ik kwam na 2 consulten op 295 uit...maar toen las ik dat er toch nog een tussenmaat was van 275...die heb ik niet gepast, maar heb ik uiteindelijk wel voor gekozen. Dit omdat ik werkelijk als de dood was dat het te groot zou worden. De pasmodellen, laten tenslotte zien hoe het eruit komt te zien zonder bh. Dus met BH nog meer...En dat was mijn angst dat het te groot zou worden. Nu ik het heb laten doen, en vanmorgen het resultaat heb gezien, heb ik wel zoiets van die 20 cc had er gerust nog bij gekund. Maar of het optisch zoveel had uitgemaakt dat weet ik niet. Ik ben tevreden nu 1 week na PO....zeker niet te groot, maar ook niet te klein....Maar ook op gebieden van borsten geldt "smaken verschillen"...Ik denk dat ik over een paar maanden een heel natuurlijk resultaat heb, en dat is iets wat ik wilde.. Succes met je beslissing...Mijn advies is wel...bij twijfel....voor de grootste gaan...

Dankjewel voor berichtje:o

Fijn te lezen dat alles je goed mee valt en het zo opnieuw zou doen.

Wel dat is het bij me ook. Kwil het niet te groot maar wil natuurlijk ook geen spijt dat het wat kleiner uitvalt. Zowiezo gaat het tussen 275 of 295 en aangezien er zo weinig verschil op zit denk ik niet dat ik kan 'mis' kiezen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Nicoline_W

 

Wat heb je een super fijn verslag gemaakt. Ik ben nu in de opstartende fase met consulten, dus het is erg fijn om te lezen hoe zo'n dag en die erna er een beetje uitzien :1:

Ik was op zoek naar een kliniek die Mentor plaatst, heb een tijdje geleden consult gehad in Waalre en ga vandaag of maandag bellen voor een consult bij BBC

Ik ben zelf 1.69 en 60kg, heb (volgens mijn bh) een push up 70D, maar heb wat bredere borsten dus denk dat het officiële volume misschien een B is misschien. Ik zit te denken ook na advies van de eerste PC om ook te gaan voor 300CC.

 

Ben zelf op de een of andere manier een beetje huiverig om naar België te gaan.... geen idee waarom want de zorg daar is meer dan prima! Maar toch...ik zoek misschien gewoon een soort van geruststelling dat die kliniek oké is om naartoe te gaan haha

Zou ik je foto's mogen zien?

 

Liefs Aukje

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dreaming1991 Ondertussen is mijn buikje weer wat normaler geworden... gelukkig maar. Ik zal je toevoegen aan mijn foto-album!

 

@Jules90 Jij kan ook meekijken in mijn album! Leuk dat je operatiedatum bij Verdonck al vastligt Jules! Als je nog vragen hebt, dan laat het weten he! Succes met (psychisch) voorbereiden! X

 

@Natje1 Ik weet niet wat voor werk je doet, maar 2 weken na de operatie kan je echt al weer bijna alles doen hoor. Alleen met kracht een tafelblad schoonpoetsen, hele huis stofzuigen of zwaar tillen lukt echt nog niet. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Auks Ooh ik snap jou zooo goed! Ik dacht ook eerst 'Ooh iedereen gaat naar België omdat het daar goedkoper is. Dat ga ik dus echt niet doen'. Daarna heb ik echt met mezelf afgesproken dat ik wilde gaan kiezen voor de chirurg waar ik zelf het beste gevoel bij had. Gewoon van persoon tot persoon. Waar ik blij van werd. Waar ik een klik bij voelde. Daarom ben ik zoveel chirurgen af geweest en heb daarna de beslissing genomen. Het voelde bij Verdonck zó fijn en prettig. En tsja, zijn kliniek zat toevallig in België.... 

En mag ik vragen wat de reden is dat je persé Mentor implantaten wilt? 

Ik voeg je toe! En als je nog wat wilt sparren, let me know! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Nicoline_W:

@Auks Ooh ik snap jou zooo goed! Ik dacht ook eerst 'Ooh iedereen gaat naar België omdat het daar goedkoper is. Dat ga ik dus echt niet doen'. Daarna heb ik echt met mezelf afgesproken dat ik wilde gaan kiezen voor de chirurg waar ik zelf het beste gevoel bij had. Gewoon van persoon tot persoon. Waar ik blij van werd. Waar ik een klik bij voelde. Daarom ben ik zoveel chirurgen af geweest en heb daarna de beslissing genomen. Het voelde bij Verdonck zó fijn en prettig. En tsja, zijn kliniek zat toevallig in België.... 

En mag ik vragen wat de reden is dat je persé Mentor implantaten wilt? 

Ik voeg je toe! En als je nog wat wilt sparren, let me know! X

Thanx! Nou ik heb veel goede verhalen gehoord en gezien over Mentor. Vandaar eigenlijk mn voorkeur. Lees ook veel over motiva, maar ken niet echt dames die dat hebben, anders gezegd nog geen Motiva live gezien. 

Wat lief! Dank je wel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20/10 bij Dr Verdonck binnen om 12u30 met volle B-cup. Drie uur later, om 15u30 naar buiten met D-cup. Vlotjes verlopen dus... :-)

Gekozen voor 275cc Motiva. Heel benieuwd naar het resultaat nu maar heb nog blauw verband tot nu donderdag.

@Nicoline_W mag ik ook eens kijken naar het resultaat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-10-2017 om 20:28 zei Nicoline_W:

@Dreaming1991 Ondertussen is mijn buikje weer wat normaler geworden... gelukkig maar. Ik zal je toevoegen aan mijn foto-album!

 

@Jules90 Jij kan ook meekijken in mijn album! Leuk dat je operatiedatum bij Verdonck al vastligt Jules! Als je nog vragen hebt, dan laat het weten he! Succes met (psychisch) voorbereiden! X

 

@Natje1 Ik weet niet wat voor werk je doet, maar 2 weken na de operatie kan je echt al weer bijna alles doen hoor. Alleen met kracht een tafelblad schoonpoetsen, hele huis stofzuigen of zwaar tillen lukt echt nog niet. 

 

 

Dankjewel!

Wat een mooi resultaat al!! Hoe voelt het? Voelen ze al helemaal van jezelf?

Ik ben er al zoveel mee bezig haha.. Ben super blij dat ik over ongeveer 5 weken mooie boobies heb, maar twijfel nog heel erg over de maat. Gelukkig ga ik 18 november nog eens passen met mijn zusje en dan ben ik er hopelijk uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Edvv Ik zal je ook toevoegen! Ondertussen is jouw verband er ook af denk ik! En?? Heb je al je douchetijd al ingehaald?! Vanaf nu gaat alles makkelijker worden... succes verder girl! X

 

@Dreaming1991 Aaaah dat is lief van je! Merci... X

 

@Jules90 Ja ik was ook positief verrast toen het verband eraf ging. Het blíjft toch een beetje een gok, niemand kan je precies vertellen / laten zien hoe het er exact uit gaat zien NA de operatie. Ze voelen helemaal van mezelf!! Als ik naakt voor de spiegel sta dan zie ik natuurlijk wel dat er implantaten in zitten, maar zo voélt het totaal niet! 

Dus over 4 weken ben jij aan de beurt? Als je zo twijfelt over het aantal cc, heb je dan al met zakjes rijst thuis rondgelopen? Toen ik dát deed, wist ik dat ik geen 350 wilde maar dat 300 goed was.

Succes, X Nicoline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.