narcos Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 Hoi! Afgelopen maandag mijn bv gehad bij v Engeland, inmiddels 4 dagen po dus.. 270 dp maar het is nog niet helemaal wat ik er van gehoopt had.. Trekt hopelijk wel bij! Ben gestopt met pijnstilling, hoelang hebben jullie pijnmedicatie voortgezet po? Groetjes, Narcos(e) Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcos Posted July 21, 2017 Author Share Posted July 21, 2017 Ohja ik zou graag bij de chat willen maar ik ben op de een of andere manier niet gemachtigd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BrownieG Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 olaa @narcos Gefeliciteerd met je tweeling en welkom op BF! In het begin zijn ze niet altijd waar je op heb gehoopt want het feestje begint pas in je herstelperiode. In het begin waren ze ook niet moeders mooiste en van die opgeblazen bollen die als bakstenen aanvoelden Ze gaan mooi opbloeien maar kost effe tijd en geduld. Maak voor iedere week een foto van de voor/zijkant dan kun je de verandering goed zien. De boel moet sowieso op zn plekkie komen en dat is pas zichtbaar als je spier zich gaat ontspannen, huid en weefsel tot rust is gekomen. Lees ook wat verslagen van een ander zodat je wat herkenning erin terugvindt. Wel goed dat je zo snel zonder medicatie kunt .. ik had alles opgesnoept toen.. geen pijn maar zat er ook niet op te wachten whahaha. Ben graag lief voor mezelf Onderstaande topic geeft wat uitleg mbt BF; Fijn herstel xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcos Posted July 22, 2017 Author Share Posted July 22, 2017 Haha bedankt voor je reactie! Ze wijzen nu nog heel erg naar beneden (5e dag po) en ik vind het vrij minimaal wat volume betreft maar ik ga er pas echt wat van vinden over 6 weken Pijn gaat dus goed, maar wat vind ik de nachten zwaar zeg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted July 22, 2017 Share Posted July 22, 2017 @narcos Hoi hoi, gefeliciteerd met je nw boobs. Ik heb de titel aangepast en je topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu al je verdere updates etc neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan. x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarahw Posted July 22, 2017 Share Posted July 22, 2017 Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!! Ik ben een dag na jou geopereerd en heb sinds vandaag geen pijnstilling overdag meer genomen. 'S avonds slik ik wel paracetamol en als ik erg last van zwelling heb dan slik ik ook Aleve. Dat over de nachten heb ik ook! Fijn dat de pijn verder goed te doen is! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alyssa Posted July 23, 2017 Share Posted July 23, 2017 Hoi! Ik ben ook 17 juli geopereerd, ik slik nog wel paracetamol, maar ben wel aan het afbouwen. Mijn 1e drie dagen na de operatie voelde ik me echt verschrikkelijk, vanaf dag 4 voelde ik me eindelijk weer normaal. Ik ben ook nog niet tevreden over hoe mn boobs eruitzien (vooral de 1e dag PO dacht ik, wtf!?) maar heb er vertrouwen in dat het wel mooier gaat vormen. Wanneer heb je controle? Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcos Posted July 23, 2017 Author Share Posted July 23, 2017 9 uur geleden zei Alyssa: Hoi! Ik ben ook 17 juli geopereerd, ik slik nog wel paracetamol, maar ben wel aan het afbouwen. Mijn 1e drie dagen na de operatie voelde ik me echt verschrikkelijk, vanaf dag 4 voelde ik me eindelijk weer normaal. Ik ben ook nog niet tevreden over hoe mn boobs eruitzien (vooral de 1e dag PO dacht ik, wtf!?) maar heb er vertrouwen in dat het wel mooier gaat vormen. Wanneer heb je controle? Ahh jij ook. Ik voel me nog steeds niet ok helaas. Zo veel hoofdpijn doordat ik nauwelijks slaap en steeds niet in een lekkere houding zit. Zo kan ik nog wel doorgaan met klagen zoals minimale eetlust en pijntjes maar ik had gewoon zo erg gehoopt dat ik blij zou zijn met het resultaat. Achjaa niks aan te doen. Als het goed is donderdag. Jij? En waarom was jij eerst niet tevreden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alyssa Posted July 23, 2017 Share Posted July 23, 2017 Wel zuur van je hoofdpijn zeg! Probeer verschillende dingen met slapen, probeer de bank, je bed, veel kussens of weinig kussens... Ik heb zelf het idee dat ik mijn lichaam ook fijn schoon spoel van de narcose etc met groene thee. Misschien helpt je dat wat, maar inderdaad slaap is het belangrijkste om te herstellen. Ik was niet tevreden omdat mijn borsten erg vierkant eruit zagen, erg hoog zaten en de linker was een stuk groter. De linkerborst is nog steeds groter en mijn borsten staan nog ver uit elkaar, maar elke dag zien ze er iets beter uit. En tja ik kom van helemaal plat, dus erger kon eigenlijk toch niet haha. Sterkte met je herstel, hopelijk gaat het gauw beter! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.