Ga naar inhoud

gezocht: niet voorgevormde bh's


flupke

Aanbevolen berichten

hallo dames!

 

ik ben nu bijna 1,5 jaar po en vind mijn borsten toch wat aan de grote kant. een goede oplossing voor mij is het dragen van niet voorgevormde bh's. 

alleen.......bij eigenlijk al deze bh's zie je de tepels erdoor steken. en dat vind ik erg lelijk. ook zijn ze meestal niet in plunge model verkrijgbaar. 

ik heb al van die tepelplakkers geprobeerd van hunkemoller maar ook dat is niet mooi. dan zie je weer zo'n grote cirkel op je boob.

 

dus ik ben op zoek naar een NIET VOORGEVORMDE BH, WAARBIJ JE GEEN TEPELS ZIET EN OOK NOG GRAAG EEN PLUNGEMODEL. 

 

wie heeft tips???????? waar zijn ze te koop???? welke merken hebben dit in de collectie????

 

alvast bedankt,

flupke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei flupke:

hallo dames!

 

ik ben nu bijna 1,5 jaar po en vind mijn borsten toch wat aan de grote kant. een goede oplossing voor mij is het dragen van niet voorgevormde bh's. 

alleen.......bij eigenlijk al deze bh's zie je de tepels erdoor steken. en dat vind ik erg lelijk. ook zijn ze meestal niet in plunge model verkrijgbaar. 

ik heb al van die tepelplakkers geprobeerd van hunkemoller maar ook dat is niet mooi. dan zie je weer zo'n grote cirkel op je boob.

 

dus ik ben op zoek naar een NIET VOORGEVORMDE BH, WAARBIJ JE GEEN TEPELS ZIET EN OOK NOG GRAAG EEN PLUNGEMODEL. 

 

wie heeft tips???????? waar zijn ze te koop???? welke merken hebben dit in de collectie????

 

alvast bedankt,

flupke.

Ik heb deze voor je gevonden.

http://www.calvinklein.nl/plunge-bhs#_000QF1436EID7 maar ik denk dat deze te weinig steun geven;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Wat jammer dat je je borsten nu te groot vindt, hopelijk ben je er wel blijer mee dan voor de operatie? Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik juist een borstverkleining overweeg, maar daarom kan ik je mooi mijn favoriete site doorfluisteren! Het is wel een Engelse site, maar echt een hele fijne winkel en een aantal merken kan je ook hier in winkels kopen. www.bravissimo.com alle omvangen met cupmaten vanaf D! Filteren op plungemodellen, en veel winkelplezier toegewenst! Je kan hier redelijk veilig wel voorgevormde bhs kopen, je zit met een grote cup niet ook nog eens op vulling te wachten ;) en dan heb je hopelijk ook het probleem van doorschijnende tepels niet meer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@pienelien en @Ank superbedankt voor jullie tips, daar heb ik wat aan.

 

en @pienelien, ik ben er zeker wel blij mee. alleen in tegenstelling tot de meeste dames na een borstvergroting, had ik ze liever net iets kleiner gehad. met een voorgevormde bh en een strak shirt is het echt te groot. past niet zo bij mij. maar liever zo dan wat het voor de tijd was. voel me nu wel echt vrouwelijk. en gelukkig kan ik ze met de juiste bh iets minder groot laten lijken.

 

ik begrijp dat jij er dus nog niet helemaal uit bent? ik kan je alleen zeggen dat een vriendin van mij een borstverkleining heeft laten doen en spijt had dat ze het niet jaaaaaaaren eerder had laten doen. (net als ik trouwens, maar goed....je moet er wel klaar voor zijn)

 

succes met je keuze! dit een geweldig forum voor informatie!

 

gr. flupke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.