Ga naar inhoud

Fickta : 14 november 2017 : Dr. Nio : OLVG-West


Gast

Aanbevolen berichten

Ja raar inderdaad misschien ivm vocht dat je nu een bredere omvang nodig hebt. Fijn dat je er even uit bent geweest, kan me voorstellen dat het wel lekker is. Nou meid succes nog eventjes en je bent helemaal weer in topvorm :) 

 

xxx fijne zondag 

ik ga deze missc ook wel halen heb nu wel al een carefix Anna en een van de Hema 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 360
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei CupA84tje:

Ja raar inderdaad misschien ivm vocht dat je nu een bredere omvang nodig hebt. Fijn dat je er even uit bent geweest, kan me voorstellen dat het wel lekker is. Nou meid succes nog eventjes en je bent helemaal weer in topvorm :) 

 

xxx fijne zondag 

ik ga deze missc ook wel halen heb nu wel al een carefix Anna en een van de Hema 

Jaa ik denk dat een 80d voor mij nog wat fijner zit.. ga ik morgen even naar kijken.. Jaa precies!

 

jij ook meid!!

 

ja ik zou hem echt halen! Ja die caredix schijnt ook super te zijn!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei CupA84tje:

Is allemaal nog een beetje een gok met maten. Ik zou echt geduld moeten hebben want ik kan ook niet ruilen duurt nog wel eventjes :) Ja 80D dan proberen hihi

 

xxx

Jaa precies het is ook gokken! Jaa zou idd nog even wachten hihi! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jasmijn_:

 

Bedankt voor het delen van je ervaring!! Ik ga zeker wat met je tips doen :D 

Ik vind je er echt fantastisch uitzien, wauw! 

Waren de littekens niet mooi geworden dat je nu een littekencorrectie hebt laten doen? 

En hoe gaat het nu met trainen? Ervaar je iets van last van de prothesen met bijv. benchen? 

 

Bedankt voor je compliment! 

 

Het gaat super met trainen. Ik ben net klaar met een minibulk en ben met bankdrukken geeindigd op 67.5 kg terwijl ik na de op helemaal opnieuw ben begonnen met lege stang .

Maar van de protheses heb ik niet veel lasr gehad, uiteraard beetje eng en onwennig in het begin. Vooral chest fly's heb ik heeeel lang uitgesteld want dat voelde echt super raar. Maar ik denk dat ik na iets meer dan half jaar alles weer vol 100% deed.

Alleen de littekens had ik wel last van..trekkerig gevoel, soms steken. 

 

Ja ze waren best lelijk. Hopelijk wordt het nu beter maar helaas weer een tijd uit de running qua training. Achja t is voor een goed doel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Soraja:

Bedankt voor je compliment! 

 

Het gaat super met trainen. Ik ben net klaar met een minibulk en ben met bankdrukken geeindigd op 67.5 kg terwijl ik na de op helemaal opnieuw ben begonnen met lege stang .

Maar van de protheses heb ik niet veel lasr gehad, uiteraard beetje eng en onwennig in het begin. Vooral chest fly's heb ik heeeel lang uitgesteld want dat voelde echt super raar. Maar ik denk dat ik na iets meer dan half jaar alles weer vol 100% deed.

Alleen de littekens had ik wel last van..trekkerig gevoel, soms steken. 

 

Ja ze waren best lelijk. Hopelijk wordt het nu beter maar helaas weer een tijd uit de running qua training. Achja t is voor een goed doel! 

67.5 als je 1RM of doe je het voor reps? Van beiden onder de indruk trouwens haha:P

Wel echt heel nice dat je na je operatie zo snel weer op niveau zat!

Kan me voorstellen dat je fly's hebt uitgesteld, als je die doet ben je je sowieso altijd al heel bewust van je chest muscles, zal met prothesen nog wel even een stapje erger zijn... 

 

Ben benieuwd hoe ik het ga ervaren! 

Weet nu al wel dat ik het echt ga missen, ben net weer een half jaar echt lekker aan het trainen na revalidatie van voorste kruisband reconstructie en dan lig ik er nu opnieuw uit <_<

 

Hoe zijn je littekens nu? Blij dat je het hebt laten doen?

 

Uiteindelijk is het het allemaal waard, hoop ik dan maar haha 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieverds!

 

even een update!

 

maandag ben ik op controle geweest en Nio was niet happy met mijn prachtige Hunkemöller bh met een rits van voren, dit omdat mijn borsten nog niet genoeg gezakt zijn en die ruimte krijgen ze dus niet met die bh. Ook moest ik nog iets langer thuis blijven dus ik ga donderdag pas weer aan het werk en ga nu even bh loos door het leven! Zakken moet die handel! 

 

Ook gebruik ik sinds vandaaag alleen nog paracetamol, dat is dragelijk..

 

nio vond de boel er verder goed uit zien maar over 4 weken moet ik weer terug komen, zijn mijn boobs dan nog niet genoeg gezakt? Dan krijg ik een pijn band ( zo noemde hij het :4:)

 

verder nog helemaal happy met de maat, toen ik op dit forum kwam was is bang dat ze te groot zouden zijn.. nou.. ik ben mega blij met mijn  500cc maar met 650cx had je mij ook zeker niet horen klagen. Dus idd iedereen die twijfelt over de maat, kies de grootste! Binnen notime ben je aan je boobs gewend!

 

wat nog wel irritand is is dat ik mij totaaaal niet sexy voel nog Whaha! Mijn vriend blijft mij zien als kwetsbaar en dat ik verzorgt moet worden, hij is alleen maar bezig met dat ik pijn heb ( opzich super schattig natuurlijk !) 

 

nou dat was mijn update weer! :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Fickta:

Hallo lieverds!

 

even een update!

 

maandag ben ik op controle geweest en Nio was niet happy met mijn prachtige Hunkemöller bh met een rits van voren, dit omdat mijn borsten nog niet genoeg gezakt zijn en die ruimte krijgen ze dus niet met die bh. Ook moest ik nog iets langer thuis blijven dus ik ga donderdag pas weer aan het werk en ga nu even bh loos door het leven! Zakken moet die handel! 

 

Ook gebruik ik sinds vandaaag alleen nog paracetamol, dat is dragelijk..

 

nio vond de boel er verder goed uit zien maar over 4 weken moet ik weer terug komen, zijn mijn boobs dan nog niet genoeg gezakt? Dan krijg ik een pijn band ( zo noemde hij het :4:)

 

verder nog helemaal happy met de maat, toen ik op dit forum kwam was is bang dat ze te groot zouden zijn.. nou.. ik ben mega blij met mijn  500cc maar met 650cx had je mij ook zeker niet horen klagen. Dus idd iedereen die twijfelt over de maat, kies de grootste! Binnen notime ben je aan je boobs gewend!

 

wat nog wel irritand is is dat ik mij totaaaal niet sexy voel nog Whaha! Mijn vriend blijft mij zien als kwetsbaar en dat ik verzorgt moet worden, hij is alleen maar bezig met dat ik pijn heb ( opzich super schattig natuurlijk !) 

 

nou dat was mijn update weer! :55:

Zo zie maar weer dat Dr.Nio zijn eigen methode toepast(ik kan mij hier wel in vinden) het is ook een PC die mee denkt.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Fickta:

Hallo lieverds!

 

even een update!

 

maandag ben ik op controle geweest en Nio was niet happy met mijn prachtige Hunkemöller bh met een rits van voren, dit omdat mijn borsten nog niet genoeg gezakt zijn en die ruimte krijgen ze dus niet met die bh. Ook moest ik nog iets langer thuis blijven dus ik ga donderdag pas weer aan het werk en ga nu even bh loos door het leven! Zakken moet die handel! 

 

Ook gebruik ik sinds vandaaag alleen nog paracetamol, dat is dragelijk..

 

nio vond de boel er verder goed uit zien maar over 4 weken moet ik weer terug komen, zijn mijn boobs dan nog niet genoeg gezakt? Dan krijg ik een pijn band ( zo noemde hij het :4:)

 

verder nog helemaal happy met de maat, toen ik op dit forum kwam was is bang dat ze te groot zouden zijn.. nou.. ik ben mega blij met mijn  500cc maar met 650cx had je mij ook zeker niet horen klagen. Dus idd iedereen die twijfelt over de maat, kies de grootste! Binnen notime ben je aan je boobs gewend!

 

wat nog wel irritand is is dat ik mij totaaaal niet sexy voel nog Whaha! Mijn vriend blijft mij zien als kwetsbaar en dat ik verzorgt moet worden, hij is alleen maar bezig met dat ik pijn heb ( opzich super schattig natuurlijk !) 

 

nou dat was mijn update weer! :55:

Leuk dat je even een update geeft!!:wub:

 

Jammer dat je boobs nog niet gezakt zijn, maar hopelijk gaat dat nu snel gebeuren nu je lekker zonder bh mag rondlopen! Fijn dat je happy bent met de maat, geen spijt dat je niet die 650 hebt genomen?

 

Geef je vriend maar eens op zijn donder dan haha :130:  Nee zonder grappen, lief natuurlijk dat hij zo begaan met je is en zo goed voor je zorgt, maar hij mag dat nu wel een beetje los gaan laten en overgaan op 'ik vind je ontzettend sexy met je nieuwe boobs en zou je het liefst het bed in sleuren :125:'

 

Hou ons op de hoogte!

 

Liefs Jasmijn :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@FicktaToevallig heb ik gisteren dezelfde sport bh gekocht, alleen dan in het zwart maar ik snap Dr. Nio wel. Ze zitten er super strak in. Ik heb er thuis een tijdje mee rond gelopen maar maar na een tijdje merk ik dat het echt niet meer fijn zit, zelfs een beetje pijnlijk word. Had jij dat niet? Voor het sporten straks is dat natuurlijk ideaal maar omdat ze bij ons nog op zoek zijn naar hun juiste plekje is het nog een beetje té strak, denk ik.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-11-2017 om 02:39 zei Ank:

Zo zie maar weer dat Dr.Nio zijn eigen methode toepast(ik kan mij hier wel in vinden) het is ook een PC die mee denkt.

xx Ank

ja absoluut, ben erg blij met dat Nio meteen creatief mee denkt. ik heb nu 2 dagen al geen bh aan en ze beginnen nu te zakken dus super! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-11-2017 om 06:22 zei Jasmijn_:

Leuk dat je even een update geeft!!:wub:

 

Jammer dat je boobs nog niet gezakt zijn, maar hopelijk gaat dat nu snel gebeuren nu je lekker zonder bh mag rondlopen! Fijn dat je happy bent met de maat, geen spijt dat je niet die 650 hebt genomen?

 

Geef je vriend maar eens op zijn donder dan haha :130:  Nee zonder grappen, lief natuurlijk dat hij zo begaan met je is en zo goed voor je zorgt, maar hij mag dat nu wel een beetje los gaan laten en overgaan op 'ik vind je ontzettend sexy met je nieuwe boobs en zou je het liefst het bed in sleuren :125:'

 

Hou ons op de hoogte!

 

Liefs Jasmijn :53:

jaa ik vind het ook leuk om jullie op de hoogte te houden :D

 

nou ik heb nu 2 dagen geen bh aan en ze zakken eindelijk!! jaa ik ben zo gelukkig met de maat.. hmm soms denk ik wel had ik geen 650 moeten doen of voor de spier omdat je ze nu niet tegen elkaar aan kunt drukken maar dan kijk ik in de spiegel en ben ik super gelukkig, deze borsten passen perfect bij mijn lichaam. misschien als ik ooit kindjes heb gekregen dat je zou wisselen maar voor nu zijn ze perfect!

 

haha nou ik heb hem gister inderdaad op zijn donder gegeven! ik ben dus wat langer thuis gebleven en heb gister met mijn vader uitgebreid voor hem gekookt en gezegd dat ik echt geen zielig vogeltje meer ben haha! Hij durfde er gister pas aan te zitten haha! nu ben ik eindelijk weer sexy en geen slapende met vocht opgezette vogel die daar ergens op de bank gevoerd moet worden haha! 

 

xxx:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-11-2017 om 08:30 zei Noisy:

@FicktaToevallig heb ik gisteren dezelfde sport bh gekocht, alleen dan in het zwart maar ik snap Dr. Nio wel. Ze zitten er super strak in. Ik heb er thuis een tijdje mee rond gelopen maar maar na een tijdje merk ik dat het echt niet meer fijn zit, zelfs een beetje pijnlijk word. Had jij dat niet? Voor het sporten straks is dat natuurlijk ideaal maar omdat ze bij ons nog op zoek zijn naar hun juiste plekje is het nog een beetje té strak, denk ik.

 

ja je hebt helemaal gelijk! ik vond het wel fijn toen wand ik dacht er steun aan te hebben. ik merk namelijk veel dat ik mijn borsten wil vast houden ik heb het idee dat ze dan minder snel pijn doen. dus door de bh had ik niet meer pijn denk ik ( wel met slapen!!! ) maar zonder is het nog veel beter!!

 

het stomme is dat de zusters van het park kliniek het hadden aangeraden dus daarom heeft mijn moeder die direct gehaald. achteraf dus niet een hele goeie tip.. maar goed dat maakt niet uit gelukkig was nio meteen streng maandag! 

 

nu ik 2 dagen zonder bh slaap en loop merk ik inderdaad helemaal wat hij bedoeld! zelfs met de triumf bh zitten ze nog te strak, ik denk dat ik die toch te klein heb gekocht, dus morgen ga ik naar de hema en haal ik een grotere maat. ik merk namelijk dat mijn borsten nu echt goed zakken!

 

idd straks is hij perfect maar voor nu blijft hij dus in de kast liggen hihi!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei CupA84tje:

Oh meid dus die bh ga ik dan niet halen hihi. Maar goed dat het verder wel oke gaat behalve misschien die borstband. Xxx

nee heel goed! die niet halen hihi! gewoon die van de HEMA en nooit meer luisteren naar mijn slimme ideeën haha! nee het werd aangeraden door de zusters van het park kliniek dus ja mijn moeder dacht hup ophalen! Naja goed nu weten we dus allemaal waarom we lelijke bh's moeten dragen!

 

ik denk dat ik kan ontlopen aan de band hihi! ik heb namelijk  het idee dat ze zakken! ik heb nu 2 dagen en nachten geen bh aan. 

 

ik zal vandaag weer even foto's plaatsen!

 

xxx  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei CupA84tje:

Haha ja toch die lelijke Hema bh dan .. die carefix Anna vind ik wel gewoon oke. Geniet ervan ze zullen vast prachtig worden dat waren ze bij de eerste foto’s na je bv al dus alleen mooier :) ben benieuwd hihi

 

xx

ja dat klopt die van carefix vind ik ook mooi! dat is idd ook een goeie optie!! dan je meis!! ik plaats vandaag nieuwe :D ik ben er helemaal gelukkig mee

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Fickta:

jaa ik vind het ook leuk om jullie op de hoogte te houden :D

 

nou ik heb nu 2 dagen geen bh aan en ze zakken eindelijk!! jaa ik ben zo gelukkig met de maat.. hmm soms denk ik wel had ik geen 650 moeten doen of voor de spier omdat je ze nu niet tegen elkaar aan kunt drukken maar dan kijk ik in de spiegel en ben ik super gelukkig, deze borsten passen perfect bij mijn lichaam. misschien als ik ooit kindjes heb gekregen dat je zou wisselen maar voor nu zijn ze perfect!

 

haha nou ik heb hem gister inderdaad op zijn donder gegeven! ik ben dus wat langer thuis gebleven en heb gister met mijn vader uitgebreid voor hem gekookt en gezegd dat ik echt geen zielig vogeltje meer ben haha! Hij durfde er gister pas aan te zitten haha! nu ben ik eindelijk weer sexy en geen slapende met vocht opgezette vogel die daar ergens op de bank gevoerd moet worden haha! 

 

xxx:53:

 

Woehoeeee zakkende tieten, normaal wil niemand ze, maar wij worden er enthousiast van :45: Denk dat die twijfels wel logisch zijn en misschien ook nog wel even blijven... Fijn dat je blij bent met wat er terugkijkt vanuit de spiegel :D Wat vind je vriend ervan? Ik vind het zelf best lastig, want mijn vriend geeft aan dat hij het waarschijnlijk niet mooier gaat vinden... Dat is ergens positief want hij vind me nu gewoon al prachtig, maar ik heb er toch moeite mee :blush: Ik weet dat ik het voor mezelf doe, maar ik zou het zo leuk vinden als hij me straks sexy(er) vind! 

 

Heel goed!! We moeten die vriendjes van ons wel een beetje africhten haha. Wat lief dat jullie samen voor hem hebben gekookt, wat voor spannends stond er op het menu? 

 

Liefs :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden!:wub:

 

Dinsdag en woensdag ben ik toch thuis gebleven op advies van Dr. Nio. ik werd gek maar achteraf was het wel beter. ik ben namelijk dinsdag en woensdag voor het eerst zelf zonder vreselijke pijn helemaal alleen uit bed gekomen! 

 

Ik slaap en loop nu dus even zonder Bh omdat ze moeten zakken en dat gebeurd geloof ik echt nu! merk wel dat als ik te veel doe het voelt aslof ik 10kg aan me heb hangen van voren maar dan doe ik weer even rustig aan en dan gaat het goed!

 

Het ziet er helemaal niet raar uit zonder bh, heb gwn een hemdje aan en wat lossere truitjes, nou het zit lekker! 

 

Ook gebruik ik al 2 dagen alleen paracetamol en het klinkt gek maar ik heb het idee dat sinds ik dat gebruik ik minder pijn heb. volgens mij vriend voel je dingen beter aan wat je wel en niet kan en stop je eerder. ik denk dat je pijn grens gewoon wat word verlegt. ( discussie punt hihi ) 

 

Vanaf vandaag ben ik ook weer aan het werk! ik doe rustig aan, geen zware dingen en ik vind het wel weer lekker hoor om weer zelf controle te hebben over alles! wat ik eet, wat ik doe, wat er in de winkel gebeurd etc.! ik probeer het zelf tot 18:00 vol te houden maar als het niet goed voelt heb ik al wat geregeld dat ik eerder weg kan dus dat is fijn. 

 

Gister heb ik om te oefenen voor vandaag eerst een stuk met mijn vader en de honden gewandeld ( mijn vader had ze vast ) aah dat was zo fijn! onze honden kindjes waren helemaal blij! ( zelfs die werden depressief van mijn bank gehang geloof ik ) en een dag uitgebreid gekookt met mijn vader voor mijn vriend ( die moest weer werken ) .

om 15:00 moest ik echt even liggen omdat je toch van niets naar ineens een dag staan en lopen etc gaat, dus lekker even bij mijn ouders op de bank genetflixt! toen was het na een uurtje ook weer goed en had ik weer energie om zelf naar huis te rijden ( heeeeeelemaaaaal naar het andere dorp) met het heerlijke eten!

 

toen mijn vriend thuis was was hij helemaal verrast en blij met het eten! meteen even duidelijk gemaakt dat ik echt wel weer wat kan en geen zielig vogeltje meer ben en hem enorm bedankt wand wat is hij een schat geweest en een teamwork geleverd met mijn ouders vorrige week! maar ik ben nu weer sexy en dat voelt wel weer goed!

 

het klinkt allemaal heel enthousiast! ik ben zo gelukkig met mijn borsten. maar natuurlijk moet ik echt nog wel opletten, ik bedoel het is 9 dagen po. het moet allemaal wel rustig kunnen genezen. dus daar let ik echt op hoor! als iets niet goed voelt of het is even te veel vraag ik om hulp en dat is wel iets wat ik echt heb moeten leren.. duss.. je krijgt niet alleen boobs maar ook nog een levensles er gratis bij!!! win win situatie!

 

ik heb even foto's geplaatst van mijn inmiddels iets gezakte boobs van 9 dagen po. ik zal mijn vriend vragen om van de week even duidelijkere foto's te maken! 

 

 

liefs :53:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Jasmijn_:

 

Woehoeeee zakkende tieten, normaal wil niemand ze, maar wij worden er enthousiast van :45: Denk dat die twijfels wel logisch zijn en misschien ook nog wel even blijven... Fijn dat je blij bent met wat er terugkijkt vanuit de spiegel :D Wat vind je vriend ervan? Ik vind het zelf best lastig, want mijn vriend geeft aan dat hij het waarschijnlijk niet mooier gaat vinden... Dat is ergens positief want hij vind me nu gewoon al prachtig, maar ik heb er toch moeite mee :blush: Ik weet dat ik het voor mezelf doe, maar ik zou het zo leuk vinden als hij me straks sexy(er) vind! 

 

Heel goed!! We moeten die vriendjes van ons wel een beetje africhten haha. Wat lief dat jullie samen voor hem hebben gekookt, wat voor spannends stond er op het menu? 

 

Liefs :wub:

haha echt he! zakken die tieten!

 

Mijn moeder zij al, Jezus niemand kan er zo bij lopen zonder bh.. waarom draag je hem nog je kunt straks in de zomer die bh gewoon uitlaten heerlijk ik ben jaloers hahahahaha!

 

jaa denk ik ook wel! whaha jaa ik ben er echt blij mee en het vocht op mijn buik neemt eindelijk af en ik dacht gister waaaat ben ik dat??

 

Mijn vriend vind een ''ballen effect ''  niet mooi zij hij van te voren, dit kwam omdat wij op wedstrijden wel is meiden zagen waarbij je echt 2 ballonnen er op zag en dat vonden we allebei niet mooi. ik was best bang van wat nou als ze wel te groot worden en ik krijg dat? maar mijn vriend heeft ook altijd gezegd dat hij me mooi vond zoals ik ben, zelfs nu zegt hij je was altijd al mooi. maar ik weet niet of je mijn voor foto's hebt gezien? ik voelde me echt niet sexy, ik was echt plat, ik ben niet super gespierd, maar ik heb wel een atletische bouw ( dat is nu wel afgenomen na 2 weken niet trainen ) en ik voelde nooit sexy daardoor. 

 

mijn vriend ziet dat ik mij sexy voel en dat betekent alles voor hem, daardoor voel ik me vrijer. en ja hij vind ze zelf super super super mooi haha! maar hij durfde er tot gister avond er niet aan te zitten om dat hij bang was me pijn te doen. 

de borsten zien er echt heel natuurlijk uit, en het past bij mijn lichaam en dat vind hij er mooi aan denk ik. 

 

ik herken wel heel erg wat je zegt en dat is idd super schattig dat hij dat zegt, maar heeft hij ook uitgelegd waarom hij het niet mooi vind? heb je goeie voorbeelden laten zien? wat voor maat heb je nu? ik denk dat mijn vriend ook nooit zal toegeven dat hij dit ''mooier'' of '''sexyer '' vind omdat hij niet wil dat ik ooit zo iets zou doen omdat ik dat voor hem zou doen. misschien heeft jou vriend dat ook wel? je moet het inderdaad voor jezelf doen en hij zal je echt nog even sexy en misschien stiekem nog wel sexyer vinden omdat jij je er sexy bij gaat voelen! :D 

 

ik ben nu 5 jaar samen met hem en hij heeft ze zien verdwijnen in mijn aval proces en snapte heel goed wat dat met mijn zelfbeeld deed. ik bedoel je bent eindelijk slank maar wil niet eens in de thuin in je bikini lopen omdat de verhoudingen gewoon niet kloppen, brede schouders, bloken op je buik, billen en benen maar helemaal plat qua borsten alleen spier borsten, en wel een ''brede'' borst kast.. dat was vreselijk om mijzelf zo te zien. pas nu zie ik ''slanke'' armen, een ''slanke'' taille.. dat zag ik nooit, ik voelde me altijd alleen maar breed en nu denk ik waar zijn mijn schouders etc gebleven hihi. ik voel me vrouw en dat ziet hij aan mij.. we zijn er samen voor gegaan en hebben samen hard gespaard en het is het helemaal waard :wub:

 

zo pff lang verhaal.. ik typ soms langdradig sorry haha! 

 

jaa soms hebben ze even een duidelijke hint nodig hihi! :wub:

 

we hebben heerlijke Turkse Linsen soep gemaakt met Turks brood, kofta, gerolde druivenbladeren en als toetje baklava!!!

( ik wou dat allemaal leren koken hihi ) mijn vader had dat van een vriend geleerd dus ik zij leer mij dat ook maar meteen hihi!

 

wanneer word je geopereerd meid? 

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Jasmijn_:

Fijn dat het zo goed met je gaat!! Volgens mij heb je de juiste keuze gemaakt, zo klinkt het iig wel :D Ik kan je foto's niet zien helaas :mellow:

meen je? ik heb je wel toegevoegd.. kun je helemaal niets zien in het album?? wat raar.. ? @best_boobie weet jij wat ik fout doe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Fickta:

haha echt he! zakken die tieten!

 

Mijn moeder zij al, Jezus niemand kan er zo bij lopen zonder bh.. waarom draag je hem nog je kunt straks in de zomer die bh gewoon uitlaten heerlijk ik ben jaloers hahahahaha!

 

jaa denk ik ook wel! whaha jaa ik ben er echt blij mee en het vocht op mijn buik neemt eindelijk af en ik dacht gister waaaat ben ik dat??

 

Mijn vriend vind een ''ballen effect ''  niet mooi zij hij van te voren, dit kwam omdat wij op wedstrijden wel is meiden zagen waarbij je echt 2 ballonnen er op zag en dat vonden we allebei niet mooi. ik was best bang van wat nou als ze wel te groot worden en ik krijg dat? maar mijn vriend heeft ook altijd gezegd dat hij me mooi vond zoals ik ben, zelfs nu zegt hij je was altijd al mooi. maar ik weet niet of je mijn voor foto's hebt gezien? ik voelde me echt niet sexy, ik was echt plat, ik ben niet super gespierd, maar ik heb wel een atletische bouw ( dat is nu wel afgenomen na 2 weken niet trainen ) en ik voelde nooit sexy daardoor. 

 

mijn vriend ziet dat ik mij sexy voel en dat betekent alles voor hem, daardoor voel ik me vrijer. en ja hij vind ze zelf super super super mooi haha! maar hij durfde er tot gister avond er niet aan te zitten om dat hij bang was me pijn te doen. 

de borsten zien er echt heel natuurlijk uit, en het past bij mijn lichaam en dat vind hij er mooi aan denk ik. 

 

ik herken wel heel erg wat je zegt en dat is idd super schattig dat hij dat zegt, maar heeft hij ook uitgelegd waarom hij het niet mooi vind? heb je goeie voorbeelden laten zien? wat voor maat heb je nu? ik denk dat mijn vriend ook nooit zal toegeven dat hij dit ''mooier'' of '''sexyer '' vind omdat hij niet wil dat ik ooit zo iets zou doen omdat ik dat voor hem zou doen. misschien heeft jou vriend dat ook wel? je moet het inderdaad voor jezelf doen en hij zal je echt nog even sexy en misschien stiekem nog wel sexyer vinden omdat jij je er sexy bij gaat voelen! :D 

 

ik ben nu 5 jaar samen met hem en hij heeft ze zien verdwijnen in mijn aval proces en snapte heel goed wat dat met mijn zelfbeeld deed. ik bedoel je bent eindelijk slank maar wil niet eens in de thuin in je bikini lopen omdat de verhoudingen gewoon niet kloppen, brede schouders, bloken op je buik, billen en benen maar helemaal plat qua borsten alleen spier borsten, en wel een ''brede'' borst kast.. dat was vreselijk om mijzelf zo te zien. pas nu zie ik ''slanke'' armen, een ''slanke'' taille.. dat zag ik nooit, ik voelde me altijd alleen maar breed en nu denk ik waar zijn mijn schouders etc gebleven hihi. ik voel me vrouw en dat ziet hij aan mij.. we zijn er samen voor gegaan en hebben samen hard gespaard en het is het helemaal waard :wub:

 

zo pff lang verhaal.. ik typ soms langdradig sorry haha! 

 

jaa soms hebben ze even een duidelijke hint nodig hihi! :wub:

 

we hebben heerlijke Turkse Linsen soep gemaakt met Turks brood, kofta, gerolde druivenbladeren en als toetje baklava!!!

( ik wou dat allemaal leren koken hihi ) mijn vader had dat van een vriend geleerd dus ik zij leer mij dat ook maar meteen hihi!

 

wanneer word je geopereerd meid? 

 

xx

 

Zo hey, wat een verhaal, geef me even om te lezen ok? :45:

 

Nee grapje, schrijf vooral zo uitgebreid, vind ik alleen maar leuk! 

 

Haha lijkt me heerlijk zonder bh, loop altijd het liefst zonder thuis! Ik ga graag naar de sauna, ben benieuwd hoe ik dat de eerste keer ga ervaren... 

 

Woehoeee wegtrekkend vocht, lekker alles uitplassen!  :D 

(sorry ik word een beetje melig hier) 

 

We hebben inderdaad wel samen foto's gekeken en vinden ook hetzelfde niet mooi, dus dat is al iets denk ik :P Hij wil vooral dat ik niet te groot ga, ook vanwege krachttraining enzo... Maar ik wil niet te klein gaan om spijt te voorkomen, dus daar hebben we minstens 2 keer op een dag een discussie over :45:

 

Ik vind jouw vriend echt zo lief overkomen! Mijne is ook een schatje hoor, hij bedoelt het allemaal alleen maar lief gelukkig! Ik heb nu 75B (met een beetje wijkende bhrand aan de bovenkant wel). Misschien heb je gelijk en is het dat wel, probeert hij me gewoon niet een slecht gevoel te geven over hoe ik er nu uitzie! Ik heb zelf best brede heupen, uitstekende ribben en redelijk brede schouders, dus voor mijn gevoel ben ik totaal uit verhouding. 

 

Ik had gisteren mijn consult bij dr. Straten en ben uitgekomen op dual plane rond HP Coh II. Heb 350 en 400cc gepast en ze leggen 375 en 400 voor me klaar. Mijn vriend vind dat ik voor 350 moet gaan, maar ik ben bang dat het klein uitvalt... 400 leek dan weer best groot, maar het is natuurlijk anders als het in je lichaam zit! Ik heb foto's gemaakt, zou jij je mening willen geven? :blush:

 

Wat heerlijk om te lezen dat je zo goed in je vel zit en je zo sexy voelt :wub:

 

Eten klinkt heerlijk!! Gelukkig is mijn vriend heel goed in koken, hoef ik het niet te doen hihi

 

Oh ja, ik word 22 december geopereerd!

 

Kus xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jasmijn_:

 

Ik kan 4 foto's zien, waarvan 1 in zwarte sportbh en 3 in wit shirtje?

Misschien had je er ook niet meer opgezet dan heb ik niets gezegd :P 

oh en als je dan klikt op het album wand ik heb het idd heel knullig in elkaar gezet ( ben hier niet handig mee ) maar schijnbaar als je door klikt kun je het wel zien hihi. als je op de titel van het album klikt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.