Ga naar inhoud

Fickta : 14 november 2017 : Dr. Nio : OLVG-West


Gast

Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei Fickta:

Ah zo, Jaa weet je..

 

ik begon ooit met afvallen, in totaal 26 kg omdat ik er gewoon niet gelukkig mee was. Als je niet gelukkig bent met je sliegelbeeeld moet je er zeker wat aan doen! 

 

Idd bij mij ook, ik vond het vreselijk geen boobs te hebben! 

 

Soms hoef je het niet te accepteren dan moet je zorgen dat het word zoals je wel wil ( als je die mogelijkheid hebt natuurlijk hè! ) 

 

als je steaks je boobs hebt zul je zo blij zijn!!:55:

Wat knap dat je zoveel afgevallen bent, topper!! 

 

Jij beschrijft echt precies hoe ik me voel! Ik weet dat ik verder echt niets te klagen heb qua hoe ik eruitzie, maar ik vind mijn boobs echt helemaal niet in verhouding met de rest van mijn lichaam. Ik heb brede heupen en ook redelijk brede schouders, borsten vallen echt helemaal weg. Heb wel veel reacties gehad dat ik niets te klagen had, want ze kenden allemaal mensen die nog minder boob hebben <_<

 

Anyway, bedankt voor de lieve woorden!! :wub:

 

Hoe gaat het vandaag? Goed kunnen slapen vannacht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 360
  • Created
  • Laatste Reactie
4 uur geleden zei Jasmijn_:

Wat knap dat je zoveel afgevallen bent, topper!! 

 

Jij beschrijft echt precies hoe ik me voel! Ik weet dat ik verder echt niets te klagen heb qua hoe ik eruitzie, maar ik vind mijn boobs echt helemaal niet in verhouding met de rest van mijn lichaam. Ik heb brede heupen en ook redelijk brede schouders, borsten vallen echt helemaal weg. Heb wel veel reacties gehad dat ik niets te klagen had, want ze kenden allemaal mensen die nog minder boob hebben <_<

 

Anyway, bedankt voor de lieve woorden!! :wub:

 

Hoe gaat het vandaag? Goed kunnen slapen vannacht?

Ah super lief dank je!!

 

jaa maar als het allemaal in verhouding is voel je je zo veel beter!!

 

vanacht heb ij goed kunnen slapen maar ben met heeeel veel pijn wakker geworden, @best_boobie heeeft nu een nieuw medicijnen schema gemaakt waar ik hopelijk beter op ga!

 

vanochtned lekker helemaal zelf gedoucht! Heerlijk en ik probeer wat minder te slapen de hele dag :4:

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen lieverds!

 

vanacht heb ik goed geslapen maar werd met heel veel pijn wakker. @best_boobie heeft nu een nieuw schema gemaakt waarop het waarschijnlijk beter zal gaan!

 

ik heb me vandaag ook eindelijk lekker gedoucht! Heerlijke die jodium er af! Ze worden steeds mooier als zeg ik het zelf! En dat 3 dagen po dus nio verricht wonderen!

 

ik heb dus weer nieuwe foto’s van mijn 500cc geüpload :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Jasmijn_:

@Fickta Hopelijk gaat het nieuwe schema helpen :) 

Fijn dat je nu al zo tevreden bent, kan alleen nog maar beter worden!! 

Jaa hoop het ook!

 

jaa precies dat hou ik ook voor ogen hoor het word alleen maar mooier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Fickta:

Goedemorgen lieverds!

 

vanacht heb ik goed geslapen maar werd met heel veel pijn wakker. @best_boobie heeft nu een nieuw schema gemaakt waarop het waarschijnlijk beter zal gaan!

 

ik heb me vandaag ook eindelijk lekker gedoucht! Heerlijke die jodium er af! Ze worden steeds mooier als zeg ik het zelf! En dat 3 dagen po dus nio verricht wonderen!

 

ik heb dus weer nieuwe foto’s van mijn 500cc geüpload :wub:

Heb even gespiekt en je nio'tjes zien er al prachtig uit:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei KK-love:

Heb even gespiekt en je nio'tjes zien er al prachtig uit:wub:

Aaah dank je schatti!! Die van jou ook :wub: ik heb trouwens een mega fijne bh van de Hunkemöller gekregen van mijn ouders waar ik mega veel steun aan heb! Heerlijk!  Echt een aanrader! Xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Fickta:

ik heb dus weer nieuwe foto’s van mijn 500cc geüpload :wub:

Jammer, ik zie ze niet. Ik zie alleen de foto's van je passessie en van jou in de sport bh.

Heb je de nieuwe foto's in een ander album staan? 

 

Wat fijn dat jezelf zo tevreden bent over het werk van dr Nio. Ik hoop dat ik dat ook ga zijn over drie weken. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Jaydee:

Jammer, ik zie ze niet. Ik zie alleen de foto's van je passessie en van jou in de sport bh.

Heb je de nieuwe foto's in een ander album staan? 

 

Wat fijn dat jezelf zo tevreden bent over het werk van dr Nio. Ik hoop dat ik dat ook ga zijn over drie weken. 

 

Xxx Jaydee 

Oh dan zal ik even kijken of ik je goed heb toegevoegd! Cxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Jaydee:

Jammer, ik zie ze niet. Ik zie alleen de foto's van je passessie en van jou in de sport bh.

Heb je de nieuwe foto's in een ander album staan? 

 

Wat fijn dat jezelf zo tevreden bent over het werk van dr Nio. Ik hoop dat ik dat ook ga zijn over drie weken. 

 

Xxx Jaydee 

Ik snap het niet als het goed is moet je de kunnen zien :o je staat wel tussen de lijst!? Als je door klikt dan?

 

volgens mij heb ik alles onder een album ik zal hebt nog is proberen!

 

jaa spannend man! Eindelijk hè!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fickta, jaaaaaaaaaa, ik zie ze. Ze zijn prachtig. Nu al! En ze worden de komende tijd steeds mooier en mooier. Die gaan prachtig bij je mooie slanke figuurtje passen :wub:

Geniet ervan, meis

 

En ja... eindelijk de operatie. Als de operatie 10 juli doorgegaan was, dan was ik nu al ruim vier maanden po. Dus ik heb er echt zin in. Komt goed :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Fickta:

Aaah dank je schatti!! Die van jou ook :wub: ik heb trouwens een mega fijne bh van de Hunkemöller gekregen van mijn ouders waar ik mega veel steun aan heb! Heerlijk!  Echt een aanrader! Xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Die ziet er echt super chill en mooi uit!

Hoe fijn is dat!!!

Zit het elastiek niet op je litteken?

 

Gaat verder alles goed? een betere dag vandaag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Jaydee:

@Fickta, jaaaaaaaaaa, ik zie ze. Ze zijn prachtig. Nu al! En ze worden de komende tijd steeds mooier en mooier. Die gaan prachtig bij je mooie slanke figuurtje passen :wub:

Geniet ervan, meis

 

En ja... eindelijk de operatie. Als de operatie 10 juli doorgegaan was, dan was ik nu al ruim vier maanden po. Dus ik heb er echt zin in. Komt goed :35:

Ah super lief dank je! Jaa ze worden alleen maar mooier hihi! Ah dank jeee!!

 

jaaaa echt hè! Je hebt lang genoeg geduld gehad! Dik verdiend!!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei KK-love:

Die ziet er echt super chill en mooi uit!

Hoe fijn is dat!!!

Zit het elastiek niet op je litteken?

 

Gaat verder alles goed? een betere dag vandaag?

Jaa die zit super fijn! Geeft een fijne tegen druk! En idd mooi hè! Ook onder strakkere shirtjes! Nee het elastiek zit bij mij niet op het litteken ( heb er nog wel gaasjes onder natuurlijk ) 

 

ik heb gelukkig een betere dag vandaag en jij?? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Fickta:

jaaaa echt hè! Je hebt lang genoeg geduld gehad! Dik verdiend!!

Dankjewel.... lief van je :53:

 

9 uur geleden zei Fickta:

ik heb gelukkig een betere dag vandaag

Wat fijn! Vanaf vandaag zal het dan iedere dag een stukje beter gaan. Enjoy your boobs.

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei RosaE:

@Fickta Die sportbeha ziet er heerlijk uit! En fijn dat je je wat beter voelt. Heb je het gevoel dat je het ergste achter de rug hebt? Je foto's zijn prachtig trouwens! Kan me voorstellen dat het heerlijk was om te douchen :D 

Jaa ik heb vanochtend mijn vriend nog wel moeten bellen om naar huis te komen maar na 5 min kon hij ook weer gaan. Het ergste heb ik inderdaad nu wel gehad denk ik! Ik slaap alleen nog heeel veel hihi. Vandaag was mijn bazin hier en ik denk dat ik nog wel eat langer thuis blijf, zij heeft een borst verkleining gehad en kon zig hel goed in mij verplaatsen dus dat is fijn!

 

 

omg hou douchen is goddelijk Haha! 

 

Ja die sport bh is echt chil! Serieus ik zou die halen! Die geeft veel steun  en vormt je borsten mooi en een voorsluiting!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi allemaal,

 

Ik las jullie vragen over bv en krachttraining en daarom zal ik mijn ervaring delen..

Ik heb 375 dual plane genomen op 1 april 2016. Ik zit nu op de bank met een littekencorrectie

Ik doe zeer fanatiek aan bodybuilding. Na de op kon ik pas na een week een heel klein stukje lopen, zat ik na 3 weken op de ligfiets, na 6 weken deed ik bodyweight  lunges en squats en na 13 weken licht mijn bovenlichaam. Borst en schouders denk pas op week 18. 

Ik had ook behoorlijk veel last na de operatie. Bij DG zeiden ze dat ze nog nooit iemand hadden gezien die zo blauw was na 2 weken als ik.

Met optrekken waren mijn littekens nog lang pijnlijk. 

Ik was heeel benieuwd hoe mijn boobs er uit zouden zien als ik droog was..eerlijk gezegd vindt ik ze mooier als ik wat voller ben lol.

Cliché maar waar..neem je rust en zeker als je fanatiek bent..de 6 weken norm is echt te weinig als je maximaal traint meiden!

 

En nog een tipje..voor je de operatie doet neem dan 1 tot 2 weken rust met je bovenlijf. Hoe hoger je rustspanning des te pijnlijker het wordt neem dat maar van mij aan ;)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Soraja:

Hi allemaal,

 

Ik las jullie vragen over bv en krachttraining en daarom zal ik mijn ervaring delen..

Ik heb 375 dual plane genomen op 1 april 2016. Ik zit nu op de bank met een littekencorrectie

Ik doe zeer fanatiek aan bodybuilding. Na de op kon ik pas na een week een heel klein stukje lopen, zat ik na 3 weken op de ligfiets, na 6 weken deed ik bodyweight  lunges en squats en na 13 weken licht mijn bovenlichaam. Borst en schouders denk pas op week 18. 

Ik had ook behoorlijk veel last na de operatie. Bij DG zeiden ze dat ze nog nooit iemand hadden gezien die zo blauw was na 2 weken als ik.

Met optrekken waren mijn littekens nog lang pijnlijk. 

Ik was heeel benieuwd hoe mijn boobs er uit zouden zien als ik droog was..eerlijk gezegd vindt ik ze mooier als ik wat voller ben lol.

Cliché maar waar..neem je rust en zeker als je fanatiek bent..de 6 weken norm is echt te weinig als je maximaal traint meiden!

 

En nog een tipje..voor je de operatie doet neem dan 1 tot 2 weken rust met je bovenlijf. Hoe hoger je rustspanning des te pijnlijker het wordt neem dat maar van mij aan ;)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Oh super heeel erg bedankt! Ik zit nu namelijk mezelf al in de weg dat ik wil trainen maar dan neem ik echt mijn tijd! Dank je wel!!! 

 

Ik neem zeker de tijd, ik ga waarschijnlijk volgende week tog maar niet werken.. pas na 3 week een beetje cardio... een rare vraag maar ik ben er sinds mijn wedstrijd erg obsessief door mijn. Gewicht en volgens park zouden mijn borsten een kilo wegen, maar ik woog dinsdag ochtend 62,3 en nu 67.. is het normaal dat ik zo veel vocht vast hou? Is dat bij jullie ook?

 

 

echt tnx @Soraja!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Fickta:

Jaa ik heb vanochtend mijn vriend nog wel moeten bellen om naar huis te komen maar na 5 min kon hij ook weer gaan. Het ergste heb ik inderdaad nu wel gehad denk ik! Ik slaap alleen nog heeel veel hihi. Vandaag was mijn bazin hier en ik denk dat ik nog wel eat langer thuis blijf, zij heeft een borst verkleining gehad en kon zig hel goed in mij verplaatsen dus dat is fijn!

 

 

omg hou douchen is goddelijk Haha! 

 

Ja die sport bh is echt chil! Serieus ik zou die halen! Die geeft veel steun  en vormt je borsten mooi en een voorsluiting!

 

xxx

 

Ah fijn! Hoe lang had je in eerste instantie vrij genomen van werk? 

 

Ik ga die sportbeha zeker in m'n achterhoofd houden haha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Soraja:

Hi allemaal,

 

Ik las jullie vragen over bv en krachttraining en daarom zal ik mijn ervaring delen..

Ik heb 375 dual plane genomen op 1 april 2016. Ik zit nu op de bank met een littekencorrectie

Ik doe zeer fanatiek aan bodybuilding. Na de op kon ik pas na een week een heel klein stukje lopen, zat ik na 3 weken op de ligfiets, na 6 weken deed ik bodyweight  lunges en squats en na 13 weken licht mijn bovenlichaam. Borst en schouders denk pas op week 18. 

Ik had ook behoorlijk veel last na de operatie. Bij DG zeiden ze dat ze nog nooit iemand hadden gezien die zo blauw was na 2 weken als ik.

Met optrekken waren mijn littekens nog lang pijnlijk. 

Ik was heeel benieuwd hoe mijn boobs er uit zouden zien als ik droog was..eerlijk gezegd vindt ik ze mooier als ik wat voller ben lol.

Cliché maar waar..neem je rust en zeker als je fanatiek bent..de 6 weken norm is echt te weinig als je maximaal traint meiden!

 

En nog een tipje..voor je de operatie doet neem dan 1 tot 2 weken rust met je bovenlijf. Hoe hoger je rustspanning des te pijnlijker het wordt neem dat maar van mij aan ;)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Dankjewel voor je reactie. Ik ben ook niet van plan om eerder al naar de sportschool te gaan, dan krijg ik mot met mijn man haha. Ik heb mijn abonnement ook voor 2 maanden stil gezet anders zie ik mezelf stiekem al eerder gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei RosaE:

 

Ah fijn! Hoe lang had je in eerste instantie vrij genomen van werk? 

 

Ik ga die sportbeha zeker in m'n achterhoofd houden haha! 

Ik had in eerst instantie een week, dus de planning is dat ik dinsdag weer ga werken maar mischien bkijf ik dinsdag en woensdag tot thuis, licht er even aan of er wat geregeld kan worden.

 

ja die bh is echt top! Zelfs onder een strak T-shirtje zit het mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Fickta:

Ja die sport bh is echt chil! Serieus ik zou die halen! Die geeft veel steun  en vormt je borsten mooi en een voorsluiting!

 

xxx

In welke maat heb jij die bh? Staat echt mooi, wat een voorgevel wow! Goed te horen dat het nog steeds oke gaat op de ochtenden na maar ff doorbijten dan maar

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Soraja:

Hi allemaal,

 

Ik las jullie vragen over bv en krachttraining en daarom zal ik mijn ervaring delen..

Ik heb 375 dual plane genomen op 1 april 2016. Ik zit nu op de bank met een littekencorrectie

Ik doe zeer fanatiek aan bodybuilding. Na de op kon ik pas na een week een heel klein stukje lopen, zat ik na 3 weken op de ligfiets, na 6 weken deed ik bodyweight  lunges en squats en na 13 weken licht mijn bovenlichaam. Borst en schouders denk pas op week 18. 

Ik had ook behoorlijk veel last na de operatie. Bij DG zeiden ze dat ze nog nooit iemand hadden gezien die zo blauw was na 2 weken als ik.

Met optrekken waren mijn littekens nog lang pijnlijk. 

Ik was heeel benieuwd hoe mijn boobs er uit zouden zien als ik droog was..eerlijk gezegd vindt ik ze mooier als ik wat voller ben lol.

Cliché maar waar..neem je rust en zeker als je fanatiek bent..de 6 weken norm is echt te weinig als je maximaal traint meiden!

 

En nog een tipje..voor je de operatie doet neem dan 1 tot 2 weken rust met je bovenlijf. Hoe hoger je rustspanning des te pijnlijker het wordt neem dat maar van mij aan ;)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Bedankt voor het delen van je ervaring!! Ik ga zeker wat met je tips doen :D 

Ik vind je er echt fantastisch uitzien, wauw! 

Waren de littekens niet mooi geworden dat je nu een littekencorrectie hebt laten doen? 

En hoe gaat het nu met trainen? Ervaar je iets van last van de prothesen met bijv. benchen? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei CupA84tje:

In welke maat heb jij die bh? Staat echt mooi, wat een voorgevel wow! Goed te horen dat het nog steeds oke gaat op de ochtenden na maar ff doorbijten dan maar

 

xxxx

Ik heb in deze bh 80c, heb ook een 75d besteld maar die krijg ik niet dicht ( raar eigenlijk) Jaa ik had vandaag een strak shirt aan en mijn vriend zij ook al WoW wat heb je een boobs nu Haha! Ja ben er zo blij mee! zal straks weer even nieuwe fotots plaatsen! Ik had trouwens altijd omvang 75 maar ik dacht omdat ik er ook mee moet slapen laat ik maar voor een 80 gaan ook onverbrand met vocht.. dus dat is miss wel een goede tip! 

 

Ja de ochtenden zijn doorbijten maar goed, vanmiddag een stukje gelopen een dat was wel echt heel fijn!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.